Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce GTX 1080 8GB - 375€ amazon.fr - ΤΕΛΟΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Actinidio είπε

Hello,

Your customer account is accessible again and your order will be processed as soon as possible.

We thank you for your understanding of our security measures and we apologize for the delay in processing your order that may have resulted.

Do not hesitate to contact us for any other question.

Thank you for choosing Amazon.fr.

Regards,

Amazon.fr

τι ακριβως εστειλες και σου εγκρινανε τα στοιχεια;

εστειλα φωτο απο το winbanking την συναλλαγη του 1€ αλλα δεν το δεχτηκαν;;;

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν έχω ιδέα τι θέλουν να τους στείλω για να φύγει το security lock από τον λογαριασμό μου. Μέχρι τώρα απλά μου έχουν πει πως οι παραγγελίες μου είναι οn hold μέχρι να φτιάξω το πρόβλημα με την ταυτοποίηση της κάρτας. 
Έστειλα από το ebanking έγγραφο που έδειχνε την χρέωση του 1ε. και μου λένε πως δεν τους κάνει. Θα πάω στην τράπεζα σήμερα να ρωτήσω αν υπάρχει τίποτα και από εκεί.

Βέβαια αυτός που σκέφτηκε αυτή την γαμάτη "καραντίνα" ήταν μαλάκας γιατί για να επικοινωνήσω με το support τους πρέπει να κάνω log in στον λογαριασμό μου πράγμα αδύνατο αφού είναι κλειδωμένος. Πολύ άσχημη 1η εμπειρία από amazon... 

Αν κάποιος καταφέρει να βγάλει το κλείδωμα ας γράψει και εδώ μπας κ καταφέρουμε κ οι υπόλοιποι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mάικ ο ΦασουΛάκης είπε

τι ακριβως εστειλες και σου εγκρινανε τα στοιχεια;

εστειλα φωτο απο το winbanking την συναλλαγη του 1€ αλλα δεν το δεχτηκαν;;;

Δεν έστειλα statement έστειλα από την κεντρική σελίδα του webbanking τα στοιχεία του λογαριασμού με το όνομα μου, περίμενα να φάω άκυρο γιατί δεν έστειλα κίνηση. Βέβαια είχα μιλήσει και με αμερικανικό αμαζον το βράδυ, το είδαν αλλά μου είπαν ότι ξεκλειδώνει από Γαλλία μόνο, αλλά αυτοί δεν το σηκώναν. Πήρα μέσω hangouts dialer όπως είπε ένας φίλος σε προηγούμενο ποστ. Οι Αμερικανοί ειδαν την κίνηση αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι 

Επεξ/σία από Actinidio
  • Like 1
Δημοσ.

Μήπως όσοι έχετε πρόβλημα,ήταν η πρώτη σας επαφη με αμαζον?
Και επειδή είναι σχετικά μεγάλη αγορά,το έχουν κάνει έτσι για λογους ασφαλείας?
Μλκια μεν,δε λέω,απλα προσπαθω να σκεφτω κάτι που να στέκει λογικά.

Δημοσ.

καλημερα,

εκανα και εγω μια παραγγελια με σχετικα προσφατο λογαριασμο στο amazon, η προηγουμενη αγορα ηταν το ποντικι της προσφορας logitech g502.

μου κλειδωσαν και εμενα τον λογαριασμο, τους εστειλα μια φωτογραφια την καρτα με σβησμενους τους αριθμους πλην των 4 τελευταιων και μια κινηση λογαρμασου απο ΑΤΜ, μερικων ημερων χωρις να φενετε καποιο ποσο τραβιγμενο (1€). πριν λιγο μου το ξεμπλοκαραν και φενετε κανονικα η παραγγελια μου

η καρτα ειναι απο την εθνικη 

Quote
Not shipped yet
Expected Delivery: We need a little more time to give you a good forecast. We will notify you by e-mail as soon as we have an estimated delivery date.

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, suffocater είπε

Μήπως όσοι έχετε πρόβλημα,ήταν η πρώτη σας επαφη με αμαζον?
Και επειδή είναι σχετικά μεγάλη αγορά,το έχουν κάνει έτσι για λογους ασφαλείας?
Μλκια μεν,δε λέω,απλα προσπαθω να σκεφτω κάτι που να στέκει λογικά.

Εγώ π.χ είχα και παλιότερες παραγγελίες από το βρετανικό amazon, αλλά έκανα και πριν 1 βδομάδα παραγγελία από το γαλλικό πους μας αφορά ένα mouse για το οποίο δεν μου κλείδωσαν κανένα λογαριασμό και περιμένω να φτάσει σύντομα (είναι καθοδόν) . Άρα για εμένα η κίνηση αυτή έγινε στοχευμένα προκειμένου να κόψουν παραγγελίες για η κάρτα με το έτσι θέλω. Στη δική μου περίπτωση έκανα αλλαγή του κωδικού κ.λ.π ΑΛΛΑ πλέον η παραγγελία της κάρτας ΔΕΝ υπάρχει...το μόνο αποδεικτικό που έχω ότι έκανα ποτέ τη  παραγγελία είναι το επιβεβαιωτικο email του amazon. Μέσα στο λογαριασμό μου δεν φαίνεται. Και εννοείται ότι δεν άλλαξα πρόσφατα ούτε διεύθυνση ούτε κάρτα. Τα συμπεράσματα δικά σας...τα δικά μου τα έβγαλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Actinidio είπε

Δεν έστειλα statement έστειλα από την κεντρική σελίδα του webbanking τα στοιχεία του λογαριασμού με το όνομα μου, περίμενα να φάω άκυρο γιατί δεν έστειλα κίνηση. Βέβαια είχα μιλήσει και με αμερικανικό αμαζον το βράδυ, το είδαν αλλά μου είπαν ότι ξεκλειδώνει από Γαλλία μόνο, αλλά αυτοί δεν το σηκώναν. Πήρα μέσω hangouts dialer όπως είπε ένας φίλος σε προηγούμενο ποστ. Οι Αμερικανοί ειδαν την κίνηση αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι 

Αυτό το έκανες μέσω amazon.com ή .fr; Από fr δεν με αφήνει καν να μπω στον λογαριασμό μου, στο .com απλά μόλις βάλω στοιχεία με πετάει απευθείας σε σελίδα όπου πρέπει να ανεβάσω τα αρχεία που μου ζητάνε.

Επίσης στο email που μου έστειλαν ζητάνε να φαίνεται και η διεύθυνση όπου θα σταλεί η παραγγελία...

Εφόσον δεν τους έκανε η κίνηση που τους έστειλα, θα στείλω και εγώ φώτο της κάρτας, καμιά απόδειξη κίνησης και κανένα λογαριασμό ΔΕΗ...

9 λεπτά πριν, Cartman είπε

Εγώ π.χ είχα και παλιότερες παραγγελίες από το βρετανικό amazon, αλλά έκανα και πριν 1 βδομάδα παραγγελία από το γαλλικό πους μας αφορά ένα mouse για το οποίο δεν μου κλείδωσαν κανένα λογαριασμό και περιμένω να φτάσει σύντομα (είναι καθοδόν) . Άρα για εμένα η κίνηση αυτή έγινε στοχευμένα προκειμένου να κόψουν παραγγελίες για η κάρτα με το έτσι θέλω. Στη δική μου περίπτωση έκανα αλλαγή του κωδικού κ.λ.π ΑΛΛΑ πλέον η παραγγελία της κάρτας ΔΕΝ υπάρχει...το μόνο αποδεικτικό που έχω ότι έκανα ποτέ τη  παραγγελία είναι το επιβεβαιωτικο email του amazon. Μέσα στο λογαριασμό μου δεν φαίνεται. Και εννοείται ότι δεν άλλαξα πρόσφατα ούτε διεύθυνση ούτε κάρτα. Τα συμπεράσματα δικά σας...τα δικά μου τα έβγαλα.

Δεν μπορείς να τους πιέσεις; Εφόσον τα στοιχεία επικυρώθηκαν και φαίνεται πως εσύ έκανες την παραγγελία κανονικά, πως γίνεται να σου την σβήσουν; Δεν ξέρω αν και τι γίνεται, πρώτη επαφή με amazon είναι για εμένα (δεν είχε τύχει παλαιότερα ή έκανα παραγγελίες μέσω φίλων), προσωπικά όμως θα συνέχιζα να τους γράφω κανονικά -μήπως και... Τώρα λένε κάποιοι για κουπόνι των 5ε, στα @@ μας τα 5ε μπροστά στα 200-300 κέρδους της προσφοράς...

Επεξ/σία από JoannisV
Δημοσ.

99% θα σκάσει μήνυμα για λάθος τιμολόγηση και θα πέσει μαζικό άκυρο, γιατί έχουν σκάσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ παραγγελίες από παντού (Αγγλίες, Αυστραλίες και δε συμμαζεύεται), όπως το έχει κάνει αρκετές φορές το amazon και το αναφέρει και στους όρους χρήσης. Ακόμα και το 5ευρο κουπονάκι μια χαρά θα είναι. Μην κάθεστε και χαλιέστε για το τι θα γίνει, δεν αξίζει καν τον χρόνο μας. Αν είναι να έρθει θα έρθει, αν όχι, ας πάρουμε τουλάχιστον το κουπονάκι.

ΥΓ: Όσες φορές με ακύρωσαν στο παρελθόν εμένα πάντως ούτε καν κουπόνι δεν πήρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί απλά όπως λες είναι χιλιάδες οι παραγγελίες, αν δίνανε 5ε στον καθένα και πάλι χασούρα θα ήταν.

Πέρα από αυτό, δεν με ενοχλεί μαζικό άκυρο, με ενοχλεί οι κάρτες να σταλθούν κανονικά και απλά εγώ και κάποιοι άλλοι με μπλοκαρισμένα accounts να μην τις λάβουμε από μλκια.

Δημοσ.

Άλλο η χασούρα των 5 ευρώ ανά πελάτη με το κουπόνι, κι άλλο η χασούρα 50-100-150 ευρώ ανά κάρτα (που κάποιοι πελάτες έχουν παραγγείλει και 18 ακόμα!). Δεν συγκρίνεται.

Γνώμη μου λύστε το θέμα με τον μπλοκαρισμένο λογαριασμό για να είστε σε αυτό το κομμάτι ΟΚ (για το μέλλον κυρίως), και μην ασχολείστε περισσότερο. Και πολύ αξία τους δίνουμε. Θα φανεί άλλωστε αν ξαναγίναν σωστό μαγαζί ή θα επιβεβαιώσουν αν παραμένουν μαγαζάκι τελικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν παίδες μετά απο επικοινωνία μέσω chat στο γαλλικό amazon έστειλα απάντηση στο πρώτο τους μαιλ στα γαλλικά.
Σήμερα μου ήρθε μαιλ με άκυρο απο το αγγλικό amazon. Υποτίθεται πως είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους. Τους ψιλοέκραξα αλλα πιστεύω δε θα βγεί ακρη.
Η απάντηση τους στο spoiler.
 

Spoiler

Hello,

Thank you for advising us that authorized orders were removed from your account in error. You can now view these orders under the “Your Account” link on our website.

Unfortunately your recent order(s), including (#171-4553158-.......) could not be processed. If you would still like to receive the item(s), we ask that you place a new order. Please accept our sincere apologies for any resulting inconvenience.

Please don't hesitate to contact us if you have any further questions.

Thank you for your patience with our security measures.

Warmest regards,


Amazon.co.uk
Account Specialist
http://www.amazon.co.uk
================

 

Επεξ/σία από Pandelas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...