Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce GTX 1080 8GB - 375€ amazon.fr - ΤΕΛΟΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά ότι πεις, και εγώ που ήμουν logged in από την εφαρμογή φαινόμουνα συνδεδεμένος, αν έκανες logout θα έβλεπες ότι είχε κλειδωθεί ο λαγαριασμός.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τλκ και σε εμένα έχει κάνει την χρέωση του 1€.

Απλά όταν κοιτάζω τις κινήσεις στο λογαριασμό που είναι συνδεδεμένη η χρεωστική μου κάρτα δε φαίνεται, αλλά πρέπει να πάω στις κινήσεις της κάρτας (το οποίο μου φαίνεται λιγάκι κουφό βέβαια)

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τετοιες μα'ίμουνιες να μη χρεωνουνε γεματη καρτα , να μου μπλοκαρουν το λογαριασμο και να εχουν εξαφανισει την παραγγελια απο το συστημα δεν εχω ξαναδει ποτε 10 χρονια το amazon .uk ηταν αψογο .

Προφανως και κατι δε παει καλα με το .fr και θα τους στελνω mail μεχρι να τσακιστουν να απαντησουν τι διαολο κανανε

Η διαφορα ειναι οτι δε με αφηνει να κανω και pass reset κατι που ειχα κανει σε 5 λεπτα στο .uk και .us

Επεξ/σία από Damachi
  • Like 1
Δημοσ.

Το 1€ που βλέπετε δεν το χρεώνουν, απλά γίνεται μια προσωρινή δέσμευση ώστε να επαληθεύσουν τα στοιχεία της κάρτας. Μετά από 20-30 ημέρες (ανάλογα τη τράπεζα) αυτό το ποσό θα αποδεσμευτεί. Για αυτό και δεν φαίνεται στις κινήσεις του λογαριασμού nikos16717.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, nikos16717 είπε

Τλκ και σε εμένα έχει κάνει την χρέωση του 1€.

Απλά όταν κοιτάζω τις κινήσεις στο λογαριασμό που είναι συνδεδεμένη η χρεωστική μου κάρτα δε φαίνεται, αλλά πρέπει να πάω στις κινήσεις της κάρτας (το οποίο μου φαίνεται λιγάκι κουφό βέβαια)

Αφού δεν έδωσες λογαριασμό αλλά κάρτα και αφού δεν είναι πληρωμή αλλά δέσμευση γιατί σου φαίνεται κουφό ?

εδώ από Ελλάδα ψωνίζεις και στον λογαριασμό το βλέπεις μετά από 2-3 μέρες.

9 λεπτά πριν, Damachi είπε

Τετοιες μαίμουνιες να μη χρεωνουνε γεματη καρτα και να εχουν εξαφανισει την παραγγελια απο το συστημα δεν εχω ξαναδει ποτε 10 χρονια το amazon .uk ηταν αψογο .

Προφανως και κατι δε παει καλα με το .fr και θα τους στελνω mail μεχρι να τσακιστουν να απαντησουν τι διαολο κανανε

Αυτό συμβαίνει συνήθως αν φτιάξεις δεύτερο λογαριασμό,ενώ ήδη έχεις έναν στο Amazon.

 

Είχα μπλέξει και εγώ το καλοκαίρι μετά έκανα και άλλους λογαριασμούς κ το έκανα χειρότερο μετά από τηλεφώνημα στο  Amazon Uk που έχουν εμπειρία και δυο μέρες λύθηκε,μου ξεκλείδωσαν τα πάντα αλλά τους είπα όλο το ιστορικό τι είχα κάνει και τους είχα στείλει κ τα fax. δεν είχε καμιά σημασία αν ήταν .de .fr .uk

Επίσης το amazon έχει πρόβλημα με τις διευθύνσεις αν αλλάξεις διεύθυνση είσαι κατ'ευθειαν υπό έλεγχο ξανά.

Άρα ψυχραιμία οι κάρτες δεν είναι ετοιμοπαράδοτες άρα έχετε χρόνο να διευθετήσετε αυτά που σας ζητάνε,μερικοί που δεν φαίνεται καν στην παραγγελία τους μπορούν να το διεκδικήσουν βάση του email που τους ήρθε όταν την έκαναν,η αλήθεια με μικρές πιθανότητες.

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Damachi είπε

https://www.amazon.fr/gp/help/customer/

Σττο adrese - verification δεν απαντανε .

 
Εκανα reply στο εμαιλ τους και μου ηρθε αυτη η απαντηση απο το [email protected]
 
Hello,
 
Thank you for advising us that authorized orders were removed from your account in error. You can now view these orders under the “Your Account” link on our website.
 
Unfortunately your recent order(s), including (#406-4601805-279xxxx) could not be processed. If you would still like to receive the item(s), we ask that you place a new order. Please accept our sincere apologies for any resulting inconvenience.
 
Please don't hesitate to contact us if you have any further questions.
 
Thank you for your patience with our security measures.
 
Warmest regards,
 
 
Amazon.co.uk
Account Specialist
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν έχουμε μέσα το ποσό παίζει μόλις γίνουν οι κάρτες διαθέσιμες και πάει να τραβήξει λεφτά να φάω άκυρο ή υπάρχει περιθώριο να καταθέσεις?

Επεξ/σία από aleilo03
Δημοσ.

Hello,

 

Your customer account is accessible again and your order will be processed as soon as possible.

 

We thank you for your understanding of our security measures and we apologize for the delay in processing your order that may have resulted.

 

Do not hesitate to contact us for any other question.

 

Thank you for choosing Amazon.fr.

 

 

Regards,

 

Amazon.fr

  • Like 1
Δημοσ.

Εμενα κανονικα δεχτηκε την παραγγελία πάντως,κανονικα ηρθε mail επιβεβαίωσης,και ΔΕΝ ηρθε κανένα mail οποιουδήποτε τύπου ακύρου.
Θεωρητικα,περιμένω την παράδοση δηλ(όταν υπαρξει απόθεμα)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου εχουν κανει 3 χρεωσεις X 1, κατι ευρω  και μου παγωσαν ΚΑΙ το λογαριασμο στο Uk . Αμα καταφερω και μπω αποσυνδεω ΤΑ ΠΑΝΤΑ και απο μενα εχουν φαει Χ .

Δε με ενδιαφερουν οι δικαιολογιες τους , την καρτα τη φαγανε

Επεξ/σία από Damachi

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...