Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce GTX 1080 8GB - 375€ amazon.fr - ΤΕΛΟΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, dimitrisg77 είπε

φιλε ξερεις να διαβαζεις ???αν οχι μην δημιουργεις θεμα και ασε να μιλησει καποιος που μπορει να ξερει κατι.εσυ που ξερεις οτι δεν ξερω γαλλικα προφεσορα μου???εσυ που ξερεις οτι δεν το εβαλα στα αγγλικα για να καταλαβετε εσεις ?

Δεν έχει κανένα νόημα αυτό που γράφεις.

Μπαίνεις στο λογαριασμό σου στο Amazon.fr , πας στις αγορές σου και βλέπεις το status.

Το λινκ στο mail απλά σε πάει στο status της παραγγελίας σου.

Επεξ/σία από Looter
  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

οτι πεις 

8 λεπτά πριν, Looter είπε

Δεν έχει κανένα νόημα αυτό που γράφεις.

Μπαίνεις στο λογαριασμό σου στο Amazon.fr , πας στις αγορές σου και βλέπεις το status.

Το λινκ στο mail απλά σε πάει στο status της παραγγελίας σου.

οτι πεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dimitrisg77 είπε

οτι πεις 

Μετά από καμιά 500αρα αγορές και 10-15 χρόνια εμπερίας στο amazon , ναι δεν δέχομαι κουβέντα... :D:D:D

Επεξ/σία από Looter
Δημοσ.

Δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά μου ήρθε κι εμένα απόψε το email στα γαλλικά το οποίο λέει ότι για λόγους ασφαλείας θα πρέπει να κάνω reset το password και να ξαναπεράσω τα στοιχεία της κάρτας μου. Επίσης αναφέρει πως η παραγγελία ακυρώθηκε, κάτι το οποίο ισχύει καθώς δεν υπάρχει πλέον στο ιστορικό. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με το amazon Αμερικής όπου δεν έβρισκαν καν την παραγγελία μου στο σύστημα τους και δεν βγήκε άκρη. Κάλεσα και στο amazon Γαλλίας αλλά η τηλεφωνήτρια με ενημέρωσε πως no one speaks English here.

Να σημειωθεί πως η τελευταία αγορά που έκανα από το γαλλικό amazon ήταν το Δεκέμβρη που μας πέρασε κάτι ήρθε κανονικά.

  • Sad 1
Δημοσ.

Είστε άτυχοι, όταν μου κλείδωσε το λογαριασμό, πήρα τηλεφωνο και όταν ξαναπήρα πρόσβαση στο λογαριασμό δεν είχε ακυρωθεί τίποτα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cineaste είπε

Είστε άτυχοι, όταν μου κλείδωσε το λογαριασμό, πήρα τηλεφωνο και όταν ξαναπήρα πρόσβαση στο λογαριασμό δεν είχε ακυρωθεί τίποτα.

Δεν μου κλείδωσε τον λογαριασμό. Με έβαλε να κάνω reset password. Έχει διαφορά.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, cineaste είπε

Δηλαδή είχες πρόσβαση προτού κάνεις reset?

Ναι κανονικά.

 

Το mail μεταφρασμένο στα αγγλικά:

Dear Customer, It appears that an unauthorized person may have had access to your account. To protect your information, we have: - Disabled the password to access your account. - Canceled any changes made by this person. - Canceled all pending orders. You will need to reset your password when you return to our site. To reset your password, click on "Your Account" at the top of any page on Amazon.com. On the login page, click on the link «Forgot your password? To reach the help page with the password on Amazon.com. After entering your e-mail or mobile number, you will receive an e-mail with a personalized link. Click on the link in this message and follow the instructions provided. Your new password will take effect immediately. You will also need: - Enter the full number of your credit card again on your next order. - Enter the addresses you recently added to your account again. - Check your subscriptions, if you have any. You may need to update them. If you have trouble resetting your password, contact Customer Service: Customers residing in France: 08 00 94 77 15 International customers: +33 1 74 18 10 38 We do not have information about how this person got your login information because it happened outside of our sites. The techniques used include the use of malicious software that records keyboard activity, the testing of current passwords and the sending of fraudulent e-mails requesting the recipient to provide or update his or her personal information. financial or other account data (a practice commonly referred to as "phishing" or "phishing"). To learn more about secure online purchases, visit the "Security, Privacy and Accessibility" section of our help pages.

 

Δημοσ.

Όσοι λαμβάνουν τέτοιο email προφανώς και δεν μπόρεσε να γίνει για τον Α ή Β λόγο η χρέωση του 1EUR.

Προσωπικά χρησιμοποιώ την πιστωτική με το μεγαλύτερο όριο που έχω για το Αmazon η οποία έχει πάντα διαθέσιμο υπόλοιπο για αγορές και δεν αντιμετώπισα ΠΟΤΕ πρόβλημα , ούτε στην αρχή των capital contols. Ελπίζω να βγάλουν άκρη οι φίλοι μέσω email στο amazon.fr και να μην χάσουν την προσφορά΄. Μην ξεχνάτε να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας ο οποίος είναι μοναδιαίος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά μας δουλεύεις? Disabled the password, σημαίνει σου κλείδωσαν προσωρινά το λογαριασμό!

 

Επεξ/σία από cineaste
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια ηρθε και σε εμενα το mail για επιβεβαιωση καρτας κτλ, το παραθετω μεταφρασμενο στο google.

Αναφορά σε κείμενο

Dear Customer,

A problem occurred when confirming your payment information. To avoid any improper use of your card, we put orders on hold and locked your account. You can not place orders as we have not verified your information.

To solve this problem, we must check a recent statement of your master card ending in 91. To download your statement on our portal secure document, login to your account and follow the instructions.

The following information must appear clearly on the statement:
- Your name and billing address
- The last 4 digits of the card number For your protection, make sure that only the last 4 digits are displayed.

We will check your statement and will respond within 24 hours. To protect your information, we limit access to your bank account in a team of specialists. Our Customer Service team can confirm that we sent this email, but can not see your statement or learn more about this problem.

We ask you to excuse us for the inconvenience.

We ask you not to open a new account because any new order you place may be delayed.

Regards,

The account specialist
Amazon.fr
http://www.amazon.fr

 

Εστειλα λοιπον τα στοιχεια μου στο amazon, αλλα ουτε εμενα μου εμφανιζει την καρτα στις παραγγελιες μου.

Μακαρι οταν γινει η πιστοποιηση του λογαριασμου μου να μην χασω την παραγγελια, που συμφωνα με το mail ειναι on hold και οχι canceled

Επεξεργασια : Μου εγινε κανονικα η χρεωση του ευρω.

Επεξ/σία από xSense
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 minutes ago, Looter said:

Όσοι λαμβάνουν τέτοιο email προφανώς και δεν μπόρεσε να γίνει για τον Α ή Β λόγο η χρέωση του 1EUR.

Προσωπικά χρησιμοποιώ την πιστωτική με το μεγαλύτερο όριο που έχω για το Αmazon η οποία έχει πάντα διαθέσιμο υπόλοιπο για αγορές και δεν αντιμετώπισα ΠΟΤΕ πρόβλημα , ούτε στην αρχή των capital contols. Ελπίζω να βγάλουν άκρη οι φίλοι μέσω email στο amazon.fr και να μην χάσουν την προσφορά΄. Μην ξεχνάτε να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας ο οποίος είναι μοναδιαίος.

 

Δεν είναι απαραίτητο ότι δεν μπόρεσε να γίνει η χρέωση, αν παρήγγειλες τρεις κάρτες μαζί ή ξεχωριστά ή δεν έχεις παραγγείλει κάτι μεγάλης αξίας στο παρελθόν μπορεί να σου τύχει.

Επεξ/σία από cineaste
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cineaste είπε

Δεν είναι απαραίτητο ότι δεν μπόρεσε να γίνει η χρέωση, αν παρήγγειλες τρεις κάρτες μαζί ή ξεχωριστά ή δεν έχεις παραγγείλει κάτι μεγάλης αξίας στο παρελθόν μπορεί να σου τύχει.

Εννοείται ότι αν κάποιος ΔΕΝ κάνει αγορές για μεγάλο χρονικό διάστημα ή αγοράζει γενικά μικροπράγματα και ξαφνικά αγοράσει 3 κάρτες των 350EUR θα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει μια διαδικασία που θα τον προστατέψει από κακόβουλη χρήση του λογαριασμού του. Το περίεργο θα ήταν το αντίθετο...

Δημοσ.

Εντάξει, δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, εγώ δηλαδή που έχω 2fa γιατί με μπλοκάρανε? Θα πρέπει να το λαμβάνουν υπόψη προτού προβούν σε τέτοια ενέργεια, πόσες περιπτώσεις ξέρεις που έχουν χακάρει κάποιον απλό πολίτη με 2fa?

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, cineaste είπε

Καλά μας δουλεύεις? Disabled the password, σημαίνει σου κλείδωσαν προσωρινά το λογαριασμό!

Disabled the password δεν σημαίνει ότι κλείδωσε ο λογαριασμός. Εγώ ήμουν ήδη λογκαρισμενος και μπορούσα να δω τον λογαριασμό μου κανονικά. Φαντάζομαι ότι αν είχε μπλοκάρει θα με είχε πετάξει. Λίγη σημασία έχει. Το θέμα είναι να μη γίνει σε όλους. Μακάρι τα παιδιά εδώ να καταφέρουν να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...