Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce GTX 1080 8GB - 375€ amazon.fr - ΤΕΛΟΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε εμενα ηρθε μυνημα για να στειλω επιβεβαιωση τις χρεωστικης καρτας και της διευθυνσης μου.Εστειλα την συναλλαγη του 1 ευρω που εγινε με το ιδιο το amazon.fr και εναν λογαριασμο του σπιτιου και περιμενω εντος 24 ωρων ενημερωση.Θα κανω update γιατι ειδα αρκετους με το ιδιο θεμα καποιες σελιδες πισω.

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμένα δε μου έχει γίνει χρέωση στην κάρτα.
Βέβαια ουτε Mail για άκυρο έχει έρθει ακόμα, και η παραγγελία υπάρχει κανονικά στο amazon.

Η χρέωση στην κάρτα γίνεται σε όλους?
Για παράδειγμα έιχα πάρει το waterpik από άλο topic  από amazon.it και δεν είχε γίνει καμία χρέωση στην κάρτα από πρίν, παρά μόνο το πλήρες ποσό όταν έστειλαν το δέμα.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, 1.3power είπε

Σε εμενα ηρθε μυνημα για να στειλω επιβεβαιωση τις χρεωστικης καρτας και της διευθυνσης μου.Εστειλα την συναλλαγη του 1 ευρω που εγινε με το ιδιο το amazon.fr και εναν λογαριασμο του σπιτιου και περιμενω εντος 24 ωρων ενημερωση.Θα κανω update γιατι ειδα αρκετους με το ιδιο θεμα καποιες σελιδες πισω.

Dear Customer,

It seems that an unauthorized person may have accessed your account. To protect your information, we have:

- Off the access password to your account.
- Cancel all changes made by that person.
- Cancel all pending orders.

You will need to reset your password when you return to our site. To reset your password, click on "Your Account" at the top of any page on Amazon.fr. On the login page, click on "Forgot password °? "To reach the help page with the password on Amazon.fr.

After entering your e-mail or mobile phone number, you will receive an email with a personalized link. Click the link in this message and follow the instructions provided.

Your new password will take effect immediately.

You will also need:

- Re-enter the complete number of your card on your next order.
- Re-enter the addresses that you recently added to your account.
- Check your subscription, if you have them. It is possible that you need to update them.

Troubleshooting for resetting your password, contact Customer Service:
                                                                                                             
Customers in France: 08 00 94 77 15

Τα @rxidia αρχισαν τις π@στιες ... τι απανταμε ;

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στη δικη μου περιπτωση εγινε χρεωση του 1 ευρω και εστειλαν την επομενη μερα(*δλδ σημερα) το σχεδον ακυρωτικο μειλ με τη δικαιολογια της ταυτοποιησης.

εστειλα μονο το prt scr του e-banking με τη συναλλαγη του 1€ και περιμενω

to e-mail

 
Dear Customer,
 
There was a problem confirming your payment information. To prevent improper use of your credit card, 
we have placed your orders on hold and locked your account. You will not be able to place orders until we have verified your information.
 
To resolve this problem, we need to check a recent statement of your visa ending in 00. To download your statement from our secure document portal,
 sign in to your account and follow the instructions.
 
The following information must appear clearly on the statement:
- Your name and billing address
- The last 4 digits of the card number For your protection, make sure that only the last 4 digits are displayed.
 
We will check your statement and respond within 24 hours. To protect your information, we restrict access to your statement
 to a team of account specialists. Our Customer Service team can confirm that we have sent this email but can not view your statement
 or learn more about this issue.
 
We apologize for the inconvenience.
 
We ask that you do not open an account again as any new orders you place may be delayed.
 
Regards,
 
Account Specialist

Επεξ/σία από Mάικ ο ΦασουΛάκης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, aleilo03 είπε

Εμένα μια χαρά υπάρχει η παραγγελία μου ακόμα και δεν μου έχει χρεώσει κανένα ευρώ.. 

..είσαι τακτικός πελάτης.. :P

η το λιγότερο τυπικός..  :lol:

Για αυτούς που δεν είναι όμως, το Αμαζον όταν βλέπει καινούρια κάρτα κάνει εικονική κράτηση των χρημάτων αν δεν δοθεί η έγκριση και εμείς συνήθως τις έχουμε άδειες επειδή δεν είναι πιστωτικές,αλλά συνήθως χρεωστικές η προπληρωμένες, τοτε στέλνει μήνυμα για επιβεβαίωση στοιχείων με Fax η με ταχυδρομείο,

αν είσαι επιβεβαιωμένος πελάτης απλά σου λέει να αλλάξεις τον τρόπο πληρωμής γιατί δεν εγκρίθηκε,αλλα δεν κάνει και εικονική χρέωση παρα μόνο όταν θα είναι έτοιμη να προχωρήσει η παραγγελία,

οσοι τωρα μπλέξατε,σας συμβουλεύω να στείλετε τα Fax συνήθως θέλουν ανάλυση του λογαριασμού που να δείχνει και την διεύθυνση αλλά και κάποια νούμερα της κάρτας που έγινε η αγορά.

κοινώς Statements,αλλιως δυσκολα θα ξεμπλεξετε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Damachi είπε

μη τους λες τετοια για κουπονια γιατι θα γινει της τσαμπα φασης και θα τα ακυρωσουν ολα :P

Αν τους πουν οτι η παραγγελια δεν γινεται να υλοποιηθει ουτε με σφαιρες εκει ναι να ζητησουν οχι κουπονι αλλα καποια κινηση απο το Γαλλικο Αμαζον για την ταλαιπωρια τους (εκει το πιο πιθανο να απαντησουν με κουπονια).

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Mάικ ο ΦασουΛάκης είπε

στη δικη μου περιπτωση εγινε χρεωση του 1 ευρω και εστειλαν την επομενη μερα(*δλδ σημερα) το σχεδον ακυρωτικο μειλ με τη δικαιολογια της ταυτοποιησης.

εστειλα μονο το prt scr του e-banking με τη συναλλαγη του 1€ και περιμενω

Δεν νομιζω να ντρεπεται ολοκληρο amazon να μας ριξει ακυρο και να ψαχνει αλλους τροπους.Τουλαχιστον σε προηγουμενο ακυρο με motherboard πριν 3 μηνες ειχα στειλει μαιλ λαθους τιμης.Ιδια περιπτωση οπως εσυ και εγω.Χρεωση 1 ευρω και μυνημα για ταυτοποιηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλώς κάνατε πολλές παραγγελίες υψηλής αξίας σε μικρό χρονικό διάστημα και για λόγους ασφαλείας σας κλείδωσε προσωρινά την πρόσβαση στο λογαριασμό σας. Πάρε τους τηλέφωνο στην Αμερική δωρεάν με Google Voice και σε 5 λεπτά θα λυθεί το θέμα.

Επεξ/σία από cineaste
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καποιο αγγλικο τηλεφωνο ; γιατι με τα κ@λογαλλικα δε παει αει σιχτιρ για .fr τωρα βλεπω μου κλειδωσαν το λογαριασμο και ακυρωσαν - κανονικη καρτα με τα λεφτα μεσα ειχα βαλει

Επεξ/σία από Damachi
Δημοσ.

Κάτι παίζει με το λογαριασμό ή την κάρτα σας. Εμπιστεύομαι το Amazon 100% , το χρησιμοποιώ κοντά 10 χρόνια και οι πρακτικές που αναφέρετε δεν υπάρχουν.

Σημερα έλαβα κανονικά email μετά από σχετικό ερώτημα ότι η τιμή ήταν σωστή και ότι θα με ενημερώσουν με νεότερο μαιλ όταν υπάρχει στοκ λέγοντας μου βέβαια ότι μπορώ να ακυρώσω οποιαδήποτε στιγμή.

Δημοσ.

Γκουγκλαροντας το 0889349442234, έπεσα πάνω σε ένα Αυστραλιανό (:D) forum. Παρήγγειλαν πολλοί, παρά πολλοί και από down under. Και κάποιοι αθεόφοβοι μέχρι και 4 κάρτες έκαστος... Οπότε δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Πάντως κι αυτοί αναφέρουν κλειδώματα και επιβεβαιώσεις accounts στο Amazon.fr. Μακάρι να πάνε όλα καλά. 

Δημοσ.
8 minutes ago, Damachi said:

Καποιο αγγλικο τηλεφωνο ; γιατι με τα κ@λογαλλικα δε παει αει σιχτιρ για .fr τωρα βλεπω μου κλειδωσαν το λογαριασμο και ακυρωσαν - κανονικη καρτα με τα λεφτα μεσα ειχα βαλει

1-206-266-2992, είναι για Αμερική, μπορείς από Hangouts να πάρεις δωρεάν.

Δημοσ.

να στειλουμε ολοι ενα ερωτημα λοιπον αν η τιμη ειναι πραγματι οκ για να δουν οτι καναμε την παραγγελια εμεις και δεν μας χακαρε κανεις?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...