Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce GTX 1080 8GB - 375€ amazon.fr - ΤΕΛΟΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το ίδιο μου είχαν κάνει και εμένα,όταν πήγα να αγοράσω την κάρτα μου.

Προφανώς συνέβη επειδή είχα πολύ καιρό να αγοράσω και η παραγγελία ήταν ακριβή.

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, demmian είπε

το ιδιο  email και σε μενα.  απο pc που εχω ξανακανει παραγγελια. ισως εμεις που πηραμε το email να φαγαμε ακυρο με διακριτικο τροπο..

δε στεκει να το παθαμε ολοι..

στο email αναφερει οτι κανουν cancel λες τις pending παραγγελιες, αρα εχει να κανει με την παραγγελια :)

και σε μενα το ιδιο

Δημοσ.

Τι τρελό είναι αυτό βρε παιδιά??

Δλδ εγώ που έπινα καφέ με φίλους την ώρα που ήρθε το μαιλ της προσφοράς και έκανα την παραγγελία από το κινητό να περιμένω το παραπάνω μήνυμα???

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, demmian είπε

το ιδιο  email και σε μενα.  απο pc που εχω ξανακανει παραγγελια. ισως εμεις που πηραμε το email να φαγαμε ακυρο με διακριτικο τροπο..

δε στεκει να το παθαμε ολοι..

στο email αναφερει οτι κανουν cancel λες τις pending παραγγελιες, αρα εχει να κανει με την παραγγελια :)

Κρίμα ρε παιδιά, στείλτε τους μήνυμα στο chat αν μπορείτε να δούμε τι μπορεί να γίνει. Πάνω από ένας δεν είναι σύμπτωση πράγματι εκτός και αν γενικά έχουν πρόβλημα με το σύστημά τους καθώς προφανώς έγινε χαμός από παραγγελίες για την κάρτα.

Δημοσ.

κατευθειαν εφυγε μνμ σε αυστηρο υφος, με πηρανε τηλ μετα απο 3 ωρες αλλα ειμαισ τη δουλεια και δεν μπορεσα να το σηκωσω.. να δουμε τι θα γινει..κριμα και εγω ειχα κ..ψηθει για αυτη την προσφορα

Δημοσ.

Μηπως πηρατε παραπανω απο μια και θελουν να φιλτραρουν τις παραγγελιες?

Επισης προσφατα ειχα θεμα με αλλη παραγγελια γιατι ειχα οριο χρεωσης την καρτα μου για μεγαλες συναλλαγες. Ενταξει εδω το ποσο δεν νομιζω να ειναι εκτος οριων αλλα ποτε δεν ξερεις.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, demmian είπε

κατευθειαν εφυγε μνμ σε αυστηρο υφος, με πηρανε τηλ μετα απο 3 ωρες αλλα ειμαισ τη δουλεια και δεν μπορεσα να το σηκωσω.. να δουμε τι θα γινει..κριμα και εγω ειχα κ..ψηθει για αυτη την προσφορα

 

Από πότε παίρνει το amazon τηλ. και Κυριακές μάλιστα ?:huh:

Δημοσ.

Όχι απο εμένα όλα κανονικά, μια παραγγελία και σε διεύθυνση που υπήρχε ήδη στο account. Mάλιστα έγινε αποστολή προ ημερών, παραγγελίας απο το amazon uk.

Δημοσ.

εμενα παντως δεν μου εχουν πει κατι για τον λογαριασμο μου αγορασα πριν 1 μηνα απο το γαλλικο αμαζον και πριν 1 εβδομαδα απο το αγγλικο

Δημοσ.

Παιδια, εγω δεν εχω λαβει κανενα  περιεργο email. Τοποθετηθηκε κανονικα η παραγγελια και εγινε χρεωση 1 ευρω στην καρτα που εχω δηλωσει.

Το μονο email που εχω λαβει ειναι αυτο της επιβεβαιωσης.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλος ένας που έλαβε email για δήθεν μη εξουσιοδοτημένη χρήση λογαριασμού...

Επίσης έχω ήδη άλλη παραγγελία καθοδόν από το ίδιο μαγαζί η οποία έχει γίνει από το ίδιο Pc στο ίδιο δίκτυο,.,, Βέβαια εκείνη δεν την ακύρωσαν με το έτσι θέλω...

Σε spoiler το original γαλλικό

Spoiler

Cher client,

Il semble qu’une personne non autorisée a peut-être eu accès à votre compte. Pour protéger vos informations, nous avons :

-- Désactivé le mot de passe d’accès à votre compte.
-- Annulé toutes les modifications effectuées par cette personne.
-- Annulé toutes les commandes en attente.

Vous aurez besoin de réinitialiser votre mot de passe lorsque vous reviendrez sur notre site. Pour réinitialiser votre mot de passe, cliquez sur « Votre compte » en haut de n'importe quelle page sur Amazon.fr. Sur la page de connexion, cliquez sur le lien « Mot de passe oublié°? » pour atteindre la page d'aide avec le mot de passe sur Amazon.fr.

Après avoir saisi votre e-mail ou votre numéro de téléphone portable, vous recevrez un e-mail contenant un lien personnalisé. Cliquez sur le lien dans ce message et suivez les instructions fournies.

Votre nouveau mot de passe prendra effet immédiatement.

Vous devrez également :

-- Saisir à nouveau le numéro complet de votre carte de paiement lors de votre prochaine commande.
-- Saisir à nouveau les adresses que vous avez récemment ajoutées à votre compte.
-- Vérifier vos abonnements, si vous en avez. Il est possible que vous deviez les mettre à jour.

En cas de problème pour réinitialiser votre mot de passe, contactez le Service Clientèle :

Clients résidant en France : 08 00 94 77 15
Clients internationaux :+33 1 74 18 10 38

Nous n’avons pas d'informations sur la manière dont cette personne a obtenu vos informations de connexion, car cela s’est produit en dehors de nos sites. Les techniques employées sont notamment l’utilisation de logiciels malveillants qui enregistrent l'activité du clavier, l'essai de mots de passe courants et l’envoi d'e-mails frauduleux demandant au destinataire de fournir ou de mettre à jour ses informations personnelles, financières ou d'autres données de compte (une pratique communément appelée « phishing » ou hameçonnage).

Pour en savoir plus sur les achats sécurisés en ligne, rendez-vous sur la section « Sécurité, confidentialité et accessibilité°» de nos pages d’aide.

Cordialement,

Le spécialiste de compte
http://www.amazon.fr

 

Επεξ/σία από Cartman
Δημοσ.

Το ίδιο ακριβώς :

Τοποθετηθηκε κανονικα η παραγγελια και εγινε χρεωση 1 ευρω στην καρτα που εχω δηλωσει συν το μαιλ της επιβεβαιωσης.

Δημοσ.

Απαντηστε λεγοντας οτι κανεις δεν σας χακαρε τον λογαριασμο και πως εσεις βαλατε την παραγγελια με την καρτα. Επισης να τους πειτε πως θεωρειτε οτι αυτος ειναι ενας τροπος να σας ριξουν ακυρο για την παραγγελια. Αν τους πιεσετε στην εσχατη θα παρετε κανα κουπονακι, δεν το λες κακο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...