Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce GTX 1080 8GB - 375€ amazon.fr - ΤΕΛΟΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα έτυχε..

Εγώ εχω βάλει 3 κ μάλιστα οι 2 σε SLI και δουλεύουν σχεδόν 1 χρόνο τώρα απροβλημάτιστα,

φυσικά είναι η πιο φτηνή υλοποίηση της GByte και χωρίς backplate

για 400 ευρώ θα ήταν υπέροχη αν δεν ηταν τελείως μουφα ο πωλητής.

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτα "μουφα" τον λέμε εμείς λίγο αυτός θα κρύβει απο το description λιγο εμείς για την αγορά μας εχουμε υψηλές προσδοκίες,

η αλήθεια ειναι αυτο που λενε κάπου στην μέση..

κάποιος που θα την βάλει σε νερό και θα βγάλει την μαμα ψήκτρα γιατί να μην την πάρει ? - αρκεί να μην έχει και αλλα προβλήματα,και να παραλάβει :P

Εγώ το έμαθα το μάθημα νωρίς σε αυτή την Ιστορία δεν αγοράζω ποτέ απο 3ο πωλητή παρα μόνο από την ίδια την Amazon.

Επεξ/σία από MoviemakerGr
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chrisde είπε

150 για την ακρίβεια. Μωρέ ας έρθει κάποια και θα δω τι θα τις κάνω. Είναι ευχάριστοι πονοκεφάλοι αυτοί;)

Εντωμεταξύ είμαι με fx8320 και 1080p οθόνη οπότε καταλαβαίνετε... 

Κακό στον εαυτό σου κάνεις με αυτές τις κάρτες. Θα "αναγκαστείς" να αγοράσεις οθόνη :P

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, JoannisV είπε

Εγώ για αρχή θα τους στείλω pdf με την κίνηση -1ε που έκανε το αμαζον χθες μαζί με την παραγγελία και θα δω αν θα τους κανει. Και εγώ Πειραιώς είμαι, πατάς κινήσεις χρεωστικής, πας στις εγκρίσεις και σου δείχνει κάτω αριστερά εκτύπωση. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι πως δείχνει και αρχικά ψηφία της κάρτας μου (όχι μόνο τα 4 τελευταία που θέλουν αυτοί), θα προσπαθήσω να τα σβήσω κάπως όμως. (μιλάμε για browser και όχι app)

Στέλνουμε απάντηση στο email που ήρθε ή κάπως αλλιώς;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να και το άκυρο, αρκετά προτότυπο πάντως μπράβο τους :lol:

Spoiler

Dear Customer, 

It seems that an unauthorized person may have accessed your account. To protect your information, we have: 

- Off the access password to your account. 
- Cancel all changes made by that person. 
- Cancel all pending orders. 

You will need to reset your password when you return to our site. To reset your password, click on "Your Account" at the top of any page on Amazon.fr. On the login page, click on "Forgot password °? "To reach the help page with the password on Amazon.fr.

After entering your e-mail or mobile phone number, you will receive an email with a personalized link. Click the link in this message and follow the instructions provided. 

Your new password will take effect immediately. 

You also need to: 

- Enter the complete number of your card during your next order again. 
- Re-enter the addresses that you recently added to your account. 
- Check your subscription, if you have them. It is possible that you need to update them. 

Troubleshooting for resetting your password, contact Customer Service: 

Customers residing in France: 08 00 94 77 15 
International customers: +33 1 74 18 10 38

We have no information on how this person got your login details because it happened outside of our sites. The techniques used include the use of malicious software that record keyboard activity, testing of common passwords and sending fraudulent e-mail asking the recipient to provide or update their personal information financial or other account data (a practice commonly called "phishing" or phishing). 

To learn more about secure online shopping, visit the "Security, privacy and accessibility °" from our help pages. 

Sincerely, 

The account specialist 
http://www.amazon.fr

 

Επεξ/σία από Pandelas
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Pandelas είπε

Να και το άκυρο, αρκετά προτότυπο πάντως μπράβο τους :lol:
 

Dear Customer, 

It seems that an unauthorized person may have accessed your account. To protect your information, we have: 

- Off the access password to your account. 
- Cancel all changes made by that person. 
- Cancel all pending orders. 

Δεν εχει καμια σχεση αυτο με την παραγγελια απλα κλειδωσαν τον λογαριασμο  σου διαβασε τι σου γραφουν

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, slavador είπε

Δεν εχει καμια σχεση αυτο με την παραγγελια απλα κλειδωσαν τον λογαριασμο  σου διαβασε τι σου γραφουν

Και διέγραψαν όλες τις εκκρεμείς παραγγελίες. Τις προηγούμενες φορές δεν υπήρξε θέμα, έχω κάνει αλλες 2 παραγγελίες απο το fr παλιότερα, τώρα δηλαδή τι άλλαξε?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Pandelas είπε

Και διέγραψαν όλες τις εκκρεμείς παραγγελίες. Τις προηγούμενες φορές δεν υπήρξε θέμα, έχω κάνει αλλες 2 παραγγελίες απο το fr παλιότερα, τώρα δηλαδή τι άλλαξε?

Μηπως η προσβαση εγινε απο υπολογιστη που δεν χρησιμοποιας συνηθως ή κοινοχρηστο wifi?

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pandelas είπε

Και διέγραψαν όλες τις εκκρεμείς παραγγελίες. Τις προηγούμενες φορές δεν υπήρξε θέμα, έχω κάνει αλλες 2 παραγγελίες απο το fr παλιότερα, τώρα δηλαδή τι άλλαξε?

It seems that an unauthorized person may have accessed your account. To protect your information, we have:

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, forgotten είπε

Μηπως η προσβαση εγινε απο υπολογιστη που δεν χρησιμοποιας συνηθως ή κοινοχρηστο wifi?

Το αυτό το πιθανότερο φίλε μου.

Δημοσ.

^Και εγω αυτο φαντάστηκα. Επίσης το email που του στείλανε δεν έχει καμία σχέση με την παραγγελία. Διαβάζουμε τι μας γράφουν, κακό δεν κάνει 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι, κανονικά απο το main pc.

Edit: έχω βάλει ολόκληρο το email σε spoiler για όποιον θέλει να το διαβάσει.

Επεξ/σία από Pandelas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ιδιο  email και σε μενα.  απο pc που εχω ξανακανει παραγγελια. ισως εμεις που πηραμε το email να φαγαμε ακυρο με διακριτικο τροπο..

δε στεκει να το παθαμε ολοι..

 

στο email αναφερει οτι κανουν cancel λες τις pending παραγγελιες, αρα εχει να κανει με την παραγγελια :)

Επεξ/σία από demmian
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...