MoviemakerGr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Θα έτυχε.. Εγώ εχω βάλει 3 κ μάλιστα οι 2 σε SLI και δουλεύουν σχεδόν 1 χρόνο τώρα απροβλημάτιστα, φυσικά είναι η πιο φτηνή υλοποίηση της GByte και χωρίς backplate για 400 ευρώ θα ήταν υπέροχη αν δεν ηταν τελείως μουφα ο πωλητής.
Leuteris.V.2 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Και οι καλες αξιολογησεις που εχει μάλλον είναι ψεύτικες
MoviemakerGr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κοιτα "μουφα" τον λέμε εμείς λίγο αυτός θα κρύβει απο το description λιγο εμείς για την αγορά μας εχουμε υψηλές προσδοκίες, η αλήθεια ειναι αυτο που λενε κάπου στην μέση.. κάποιος που θα την βάλει σε νερό και θα βγάλει την μαμα ψήκτρα γιατί να μην την πάρει ? - αρκεί να μην έχει και αλλα προβλήματα,και να παραλάβει Εγώ το έμαθα το μάθημα νωρίς σε αυτή την Ιστορία δεν αγοράζω ποτέ απο 3ο πωλητή παρα μόνο από την ίδια την Amazon. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2018 από MoviemakerGr
naruto14 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, chrisde είπε 150 για την ακρίβεια. Μωρέ ας έρθει κάποια και θα δω τι θα τις κάνω. Είναι ευχάριστοι πονοκεφάλοι αυτοί Εντωμεταξύ είμαι με fx8320 και 1080p οθόνη οπότε καταλαβαίνετε... Κακό στον εαυτό σου κάνεις με αυτές τις κάρτες. Θα "αναγκαστείς" να αγοράσεις οθόνη 1
kalo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 3 ώρες πριν, JoannisV είπε Εγώ για αρχή θα τους στείλω pdf με την κίνηση -1ε που έκανε το αμαζον χθες μαζί με την παραγγελία και θα δω αν θα τους κανει. Και εγώ Πειραιώς είμαι, πατάς κινήσεις χρεωστικής, πας στις εγκρίσεις και σου δείχνει κάτω αριστερά εκτύπωση. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι πως δείχνει και αρχικά ψηφία της κάρτας μου (όχι μόνο τα 4 τελευταία που θέλουν αυτοί), θα προσπαθήσω να τα σβήσω κάπως όμως. (μιλάμε για browser και όχι app) Στέλνουμε απάντηση στο email που ήρθε ή κάπως αλλιώς;
Pandelas Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Να και το άκυρο, αρκετά προτότυπο πάντως μπράβο τους Spoiler Dear Customer, It seems that an unauthorized person may have accessed your account. To protect your information, we have: - Off the access password to your account. - Cancel all changes made by that person. - Cancel all pending orders. You will need to reset your password when you return to our site. To reset your password, click on "Your Account" at the top of any page on Amazon.fr. On the login page, click on "Forgot password °? "To reach the help page with the password on Amazon.fr. After entering your e-mail or mobile phone number, you will receive an email with a personalized link. Click the link in this message and follow the instructions provided. Your new password will take effect immediately. You also need to: - Enter the complete number of your card during your next order again. - Re-enter the addresses that you recently added to your account. - Check your subscription, if you have them. It is possible that you need to update them. Troubleshooting for resetting your password, contact Customer Service: Customers residing in France: 08 00 94 77 15 International customers: +33 1 74 18 10 38 We have no information on how this person got your login details because it happened outside of our sites. The techniques used include the use of malicious software that record keyboard activity, testing of common passwords and sending fraudulent e-mail asking the recipient to provide or update their personal information financial or other account data (a practice commonly called "phishing" or phishing). To learn more about secure online shopping, visit the "Security, privacy and accessibility °" from our help pages. Sincerely, The account specialist http://www.amazon.fr Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2018 από Pandelas
slavador Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, Pandelas είπε Να και το άκυρο, αρκετά προτότυπο πάντως μπράβο τους Dear Customer, It seems that an unauthorized person may have accessed your account. To protect your information, we have: - Off the access password to your account. - Cancel all changes made by that person. - Cancel all pending orders. Δεν εχει καμια σχεση αυτο με την παραγγελια απλα κλειδωσαν τον λογαριασμο σου διαβασε τι σου γραφουν 1
lionheart75 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Ότι να ναι γράφετε ορισμένοι παιδιά. Δώστε λίγο παραπάνω προσοχή πριν ποστάρετε κάτι.
Pandelas Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Μόλις τώρα, slavador είπε Δεν εχει καμια σχεση αυτο με την παραγγελια απλα κλειδωσαν τον λογαριασμο σου διαβασε τι σου γραφουν Και διέγραψαν όλες τις εκκρεμείς παραγγελίες. Τις προηγούμενες φορές δεν υπήρξε θέμα, έχω κάνει αλλες 2 παραγγελίες απο το fr παλιότερα, τώρα δηλαδή τι άλλαξε?
forgotten Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Μόλις τώρα, Pandelas είπε Και διέγραψαν όλες τις εκκρεμείς παραγγελίες. Τις προηγούμενες φορές δεν υπήρξε θέμα, έχω κάνει αλλες 2 παραγγελίες απο το fr παλιότερα, τώρα δηλαδή τι άλλαξε? Μηπως η προσβαση εγινε απο υπολογιστη που δεν χρησιμοποιας συνηθως ή κοινοχρηστο wifi? 1
slavador Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Pandelas είπε Και διέγραψαν όλες τις εκκρεμείς παραγγελίες. Τις προηγούμενες φορές δεν υπήρξε θέμα, έχω κάνει αλλες 2 παραγγελίες απο το fr παλιότερα, τώρα δηλαδή τι άλλαξε? It seems that an unauthorized person may have accessed your account. To protect your information, we have:
lionheart75 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, forgotten είπε Μηπως η προσβαση εγινε απο υπολογιστη που δεν χρησιμοποιας συνηθως ή κοινοχρηστο wifi? Το αυτό το πιθανότερο φίλε μου.
Jimys2008 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 ^Και εγω αυτο φαντάστηκα. Επίσης το email που του στείλανε δεν έχει καμία σχέση με την παραγγελία. Διαβάζουμε τι μας γράφουν, κακό δεν κάνει
Pandelas Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Όχι, κανονικά απο το main pc. Edit: έχω βάλει ολόκληρο το email σε spoiler για όποιον θέλει να το διαβάσει. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2018 από Pandelas
demmian Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) το ιδιο email και σε μενα. απο pc που εχω ξανακανει παραγγελια. ισως εμεις που πηραμε το email να φαγαμε ακυρο με διακριτικο τροπο.. δε στεκει να το παθαμε ολοι.. στο email αναφερει οτι κανουν cancel λες τις pending παραγγελιες, αρα εχει να κανει με την παραγγελια Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2018 από demmian 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα