DeathStalkerGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Just now, SeXBOX said: Αν δεν λυθεί τότε σου προτείνω να το ξεστήσεις το pc μέχρι και την τελευταία βίδα και να το ξαναστήσεις προσεκτικά βίδα, βίδα από πλαστικό προστατευτικό αγωγό και να είναι από επαφή της μητρικής σε μεταλλική βίδα χωρίς το προστατευτικό, να ακουμπά μέχρι και στο στο κουτί και άλλαξε ότι καλώδιο PSU ή Sata ή ακόμα και ψήκτρα. Τα πάντα μπορεί να είναι. οπότε το ξεστήνεις ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ και ξανά στήνεις από το 0. Δεν σου έμειναν ούτως η άλλος και πολλές επιλογές μιας και άλλος φίλος σου με το ίδιο σύστημα είναι μακριά. Από τοτε που πηρα RMA την ASROCK ΜΟΒΟ to εξω, στο κουτι του πανω και το δουλευω ετσι, δεν ειναι σε case. Μαλλον βρηκα το προβλημα. Με τις δυο μνημες RAM μεσα οταν κανω MEMTEST, ολα πανε κομπλέ. Οταν βάζω την μια μνήμη δεν κανει ΠΟΤΕ POST, και οταν βάζω την αλλη μου μνήμη και bootάρει , στο MEMTest βγαζει 59 με 80~~ errors σε πολυ λιγα δευτερολεπτα. Κατα 99% αυτο ειναι η ρίζα του κακού .
sistah Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Οπως (σχεδον) παντα, το πρωτο πραγμα που φταιει ειναι οι RAM. Το αστειο ειναι οτι δεν σου προτεινα εξαρχης να τις τεσταρεις μια μια γιατι ανεφερες στο αρχικο ποστ 8GB και θεωρησα οτι ειναι ενα stick μιας και δεν υπαρχει λογος να πας σε 2x4GB πλεον. Πρωτου τις γυρισεις πισω (καλο ειναι να φυγει ολο το σετακι) δοκιμασε αυριο με τις RAM του φιλου σου ωστε να αποκλεισεις καθε ενδεχομενο.
DeathStalkerGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 4 minutes ago, sistah said: Οπως (σχεδον) παντα, το πρωτο πραγμα που φταιει ειναι οι RAM. Το αστειο ειναι οτι δεν σου προτεινα εξαρχης να τις τεσταρεις μια μια γιατι ανεφερες στο αρχικο ποστ 8GB και θεωρησα οτι ειναι ενα stick μιας και δεν υπαρχει λογος να πας σε 2x4GB πλεον. Πρωτου τις γυρισεις πισω (καλο ειναι να φυγει ολο το σετακι) δοκιμασε αυριο με τις RAM του φιλου σου ωστε να αποκλεισεις καθε ενδεχομενο. Αυτό θα κανω φιλε μου. Απλα εχω μπλεξει λιγο, γιατι το μαγαζι που τα πηρα μεσω σκρουτζ εχει μια πολύ Anti consumer πολιτικη για τα ελλατωματικα, και σου λεει "δεν λαμβάνω καμια ευθύνη, λύσε τα προβλήματα σου με τον επίσημο αντιπρόσωπο". Οποτε θα παρω τηλέφωνο αυριο πρώι τον μεσιέ εκεί και θα τον πω, χαρτί και καλαμάρι το στόρυ και θα του ζητήσω να μου πει εφόσον δεν λαμβάνετε ευθύνη, δωστε μου ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ οδηγίες για το τι πρέπει να κανω και πόσο να περιμενω. Δεν ξερω αν πρέπει να επιλέξω 3.000ΜΗΖ ομως μνήμες ίδιου μοντέλου ή τις basic 2.100, γιατί η μητρική ναι μεν υποστηρίζει αλλα δεν booταρε με 3.000. Ειναι δα και ελλατωματικες. Θα δουμε.
sistah Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Ποιο μαγαζι ειναι ωστε να ξερουμε και εμεις? Eυτυχως εχεις Corsair οπου το Support τους ειναι α ψ ο γ ο σε περιπτωση που δεν βγαλεις ακρη με το μαγαζακι (το οποιο ειναι υποχρεωμενο να σε εξυπηρετησει, τα περι ευθυνης ειναι μ@λ@κιες, μην ψαρωσεις). Σε ryzen οι 3000MΗz μνημες ειναι must, ειναι κριμα να πας σε κατι λιγοτερο μιας και επωφελειται απο αυτο. Κοιταξε στο internet για builds με την mobo σου και RAM που δουλευουν και αλλοι απροβληματιστα, σιγουρα υπαρχει με τα τελευταια BIOS. Ειδικα στην ASUS.
DeathStalkerGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 2 minutes ago, sistah said: Ποιο μαγαζι ειναι ωστε να ξερουμε και εμεις? Eυτυχως εχεις Corsair οπου το Support τους ειναι α ψ ο γ ο σε περιπτωση που δεν βγαλεις ακρη με το μαγαζακι (το οποιο ειναι υποχρεωμενο να σε εξυπηρετησει, τα περι ευθυνης ειναι μ@λ@κιες, μην ψαρωσεις). Σε ryzen οι 3000MΗz μνημες ειναι must, ειναι κριμα να πας σε κατι λιγοτερο μιας και επωφελειται απο αυτο. Κοιταξε στο internet για builds με την mobo σου και RAM που δουλευουν και αλλοι απροβληματιστα, σιγουρα υπαρχει με τα τελευταια BIOS. Ειδικα στην ASUS. Το μαγαζί λέγεται AskAdam και ο μονος λογος που το προτίμησα ηταν ότι τις ειχε ετοιμοπαράδοτες που τότε το ΑΨΟΓΟ μαγαζάκι που ακουει στο ονομα e-god δεν τις ειχε. Το AskAdam το γράφει στo disclaimer του οποτε θεωρώ οτι ειναι επισημο. Μπορω λες να κανω κατι;
sistah Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) To μονο που βρηκα ειναι αυτο: Quote Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος. Εγω προσωπικα εαν μπορω να αποφυγω τα μαγαζακια το κανω χωρις δευτερη σκεψη. Μιλαω με την εκαστοτε εταιρια και το προβλημα λυνεται πολυ πιο γρηγορα. Υπαρχουν περιπτωσεις οπου η εταιρια μπορει να πει οτι κανει RMA μονο μεσω του πωλητη οποτε δεν υπαρχουν και πολλα που μπορεις να κανεις.. Μιλησε με το καταστημα, ρωτα για τον χρονο αντικαταστασης και εαν ειναι κανενα 2βδομαδο, στειλε ενα mail στο customer support της Corsair. Eγω στην Logitech εκανα αντικατασταση του mouse κανοντας skip το καταστημα και πηρα καινουριο εντος 2 ημερων με UPS χωρις να κανω τιποτα περισσοτερο απο το να στειλω μερικες φωτο του mouse. Προσφατα καποιος στο forum ανεφερε πως εσπασε απο δικο του λαθος το tempered glass του Corsair κουτιου του και ρωτησε εαν μπορουν να του στειλουν αλλο με οποιο κοστος. Του το στειλανε χωρις καμια χρεωση..... Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2018 από sistah
Chrysostomos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 γιατί πιστεύετε ότι τα υπόλοιπα σκρουτζομάγαζα έχουν άλλη τακτική; όλα τα ίδιο θα σας πουν.Θα το στείλουμε στον κατασκευαστή και βλέπουμε. Όσα έχω ρωτήσει το ίδιο μου είπαν.
DeathStalkerGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 2 minutes ago, Chrysostomos said: γιατί πιστεύετε ότι τα υπόλοιπα σκρουτζομάγαζα έχουν άλλη τακτική; όλα τα ίδιο θα σας πουν.Θα το στείλουμε στον κατασκευαστή και βλέπουμε. Όσα έχω ρωτήσει το ίδιο μου είπαν. Τα παλικάρια στο e-god (και δεν θέλω να κανω διαφήμιση αν και κανω) μου εστειλαν νεα μητρική σε 3 μερες, ουσιαστικα χωρίς να την τεστάρουν επειδη τους ενημερωσα οτι καιγομαι και θελω το μηχανημα όσο πιο γρήγορα γινεται. Ουσιαστικα τους φέσωσα μια μητρική , και νιωθω λίγο ασχημα. Ευγενέστατος ο κύριος στο τηλεφωνο μου εδωσε και tips πριν τη στειλω , για το τι μπορω να κανω. Ισως ειναι η δικη μου περίπτωση ετσι, αλλα αν δεις στο Σκρουτζ , δεν εχουν καμια αρνητική και ολοι λενε τα καλύτερα. Και στο λεω απο εμπειρία (μικρή μεν) γιατι και εγώ δουλευω σε ενα e-shop με αθλητικά ειδη, και οκ γινονται λαθη εκ μέρους των μαγαζιων , ειδικα οταν εχεις 500+ παραγγελιες τη βδομαδα, αλλα υπαρχει κοσμάκης που δεν την παλευει και σκάει αρνητική κριτική για πλακα. Και αυτοι στο e-god εχουν 0. Θεοί απλα.
Chrysostomos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Είναι στην δική τους ευχέρεια το τι θα κάνουν. Και εγώ έχω αλλάξει κινητό σε 2 μέρες που χάλασε αλλά και οθόνη με πίξελ την ίδια μέρα,αλλά δε το κάνουν όλοι. Σε όσα μαγαζιά έχω αγοράσει από το skroutz,είτε τα μικρότερα,είτε τα μεγαλύτερα,όλα την ίδια απάντηση μου έδωσαν. Τώρα αν είναι κάτι doa θα ήθελα να δω τι θα έκαναν. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2018 από Chrysostomos
DeathStalkerGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 26 minutes ago, Chrysostomos said: Είναι στην δική τους ευχέρεια το τι θα κάνουν. Και εγώ έχω αλλάξει κινητό σε 2 μέρες που χάλασε αλλά και οθόνη με πίξελ την ίδια μέρα,αλλά δε το κάνουν όλοι. Σε όσα μαγαζιά έχω αγοράσει από το skroutz,είτε τα μικρότερα,είτε τα μεγαλύτερα,όλα την ίδια απάντηση μου έδωσαν. Τώρα αν είναι κάτι doa θα ήθελα να δω τι θα έκαναν. Εμενα ουσιαστικα DOA ηταν , kinda. Απλα εγώ ειμαι μπαγλαμας και ζάλισα λάθος μαγαζι (με τη μητρικη). :/
DeathStalkerGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μόλις έκανα ticketάκι στη Corsair για τις μνημες μου. Θεωρώ μεχρι τέλος του μηνα να έχω το replacement. 3
DeathStalkerGR Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) HUGE UPDATE. Καλησπέρα πρώτα από ολα στο όμορφο community του insomnia. Παιδιά, λοιπόν οπως σας ειχα πει και την Κυριακη εστειλα ticket. Και η corsair μου ειπε μετα απο μια εργασιμη να το στειλω εκεί που αγόρασα τις μνήμες. Για καλή μου τύχη εγώ ήδη ειχα μιλήσει με αυτους και ενας ευγενικος κύριος μου ειπε ότι "δεν ισχύει οτι δεν παραλαμβάνουμε ελλατωματικά και πρέπει να μιλησετε με τον προμηθευτή/αντιπρόσωπο" και μου πρότεινε να τις στειλω, και μεχρι τελος βδομαδας καλός εχοντος και αν υπάρχει (που θα υπάρχει θεμα) θα μου αλλαξουν με ιδιες μνήμες. Το έκανα σήμερα πρωί πρωί. Επίσης μέσω Chip Genius βρήκα τι controller ειχε το Adata Φλασάκι μου και μετά κατέβασα ενα third party εργαλείο απο κάτι ρώσους (καθόλου shady ) και ουσιαστικά εφτιαξα το νεκρό μου USB . Το μόνο κακο ειναι οτι ήδη το μεσημερι στη δουλεια παρρήγειλα και πληρωσα με καρτα ενα αλλο στικ. Αλλα δε πειράζει. Επίσης δεν το βλέπει σαν ADATA usb κλπ αλλά σαν Generic και μάλλον θα επηρεαστούν οι ταχύτητες του αλλα δε με νοιάζει και πολύ. Όλα καλά μεχρι τώρα. Να'στε καλα. Για κάποιο περίεργο λόγο μου εβγαζε σφάλμα στη σελίδα της ADATA οταν εβαζα τον σειριακό για το flashάκι για να κατεβάσω το επίσημο εργαλείο flashing της εταιρείας, και γιαυτο πηγα σε 3rd party. Whatever. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2018 από DeathStalkerGR 1
Chrysostomos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Μακάρι να σου έρθουν οι νέες ραμ και να λύσεις το πρόβλημα σου! 1
DeathStalkerGR Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 3 minutes ago, Chrysostomos said: Μακάρι να σου έρθουν οι νέες ραμ και να λύσεις το πρόβλημα σου! Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Μακάρι !
sistah Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Χαχαχα, παρε 2-3 usb να υπαρχουν βρε. 5 ευρω εχουν τα 8-16GB (sandisc,kingston). Ελπιζω να πανε ολα καλα με τις RAM! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα