strawman Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 2 minutes ago, music_lover said: http://www.ign.com/videos/2016/12/09/death-stranding-and-the-future-of-playstation Ορίστε πάρε και μια συντέντεξη του, στην οποία εξηγεί ότι (μετά την αποχώρηση του απο την konami) έψαχνε να βρεί μια μηχανή γραφικών για το νέο του game, το death strating και λέει ξεκάθαρα "επισκεύτηκα διάφορα στούντιο για να διαλέξω μηχανή γραφικών", η decima ξεχώρισε στα μάτια του και όλοι όσοι ασχολούμαστε με το gaming γνωρίζουμε για την τελειομανία του. Απορώ όμως γιατί διάλεξε την decima και όχι κάποια άλλη? Γιατί δεν διάλεξε πχ την σουπερ ντουπερ ουαου μηχανή της Ubisoft (sic) ? ή της dice? Ο Kojima δεν ξέρει, πές μας εσύ φίλε, γιατί? Όχι τίποτα άλλο, να του στείλουμε κάνα email όσο είναι καιρός πρίν βγεί το game του και φάει καμία πατάτα.. Θέλετε να κάνουμε θεό (μετά τον 8700k φυσικά) και την Anvil? Μέσα.. Kαι μετα αναρωτιεσε αν εχω κατι μαζι σου. Οχι, δεν εχω, απλα γραφεις σαχλαμαρες σωρηδον και εχω την ορεξη να σε διορθωνω. Καταρχας, μιλαμε παλι για συνεντευξη - προμο του παιχνιδιου που ετοιμαζει! Πες μου ποια ειναι η χειροτερη μηχανη γραφικων στο πλανητη Γη και θα σου βρω συνεντευξη απο τον developer του game να λεει ποσο τουμπανο ειναι η μηχανη του. Μην απορεις γιατι διαλεξε την decima και οχι την super duper της ubisoft, γιατι μπορω να σου αντιστρεψω το επιχειρημα. Γιατι τοτε η ubisoft δεν διαλεξε την super duper της decima? Οταν ενα επιχειρημα μπορει να χρησιμοποιηθει για να υποστηριξει και τις 2 πλευρες τοτε απλα το επιχειρημα μπαζει νερα χειροτερα απτον τιτανικο. Οι ειρωνειες και τα strawmans δεν χρειαζονται, ειδικα οταν τα επιχειρηματα σου μπαζουν. Δεν ειπα πουθενα οτι η μηχανη ειναι πατατα, ειπα οτι δεν ειναι κατι σουπερ γουαου, αλλιως δεν θα ετρεχε upscaled σε 30 fps. Aν υπηρχε παιχνιδι που να τρεχει upscaled 30 fps στο PC μου θα εκανα refund παντως, και συ το εκθειαζεις για το ποσο smooth ειναι. Αν ακομα δεν καταλαβαινεις οτι εχεις αδικο ρε φιλε λυπαμαι, δεν μπορω να σε βοηθησω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acmilangr2 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Music_lover αλλά σου λέει αλλά απαντάς.. "Το αυτοκίνητο είναι πράσινο χρώμα " "κάνεις λάθος, εχει 150 ίππους" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
music_lover Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, strawman είπε Kαι μετα αναρωτιεσε αν εχω κατι μαζι σου. Οχι, δεν εχω, απλα γραφεις σαχλαμαρες σωρηδον και εχω την ορεξη να σε διορθωνω. Καταρχας, μιλαμε παλι για συνεντευξη - προμο του παιχνιδιου που ετοιμαζει! Πες μου ποια ειναι η χειροτερη μηχανη γραφικων στο πλανητη Γη και θα σου βρω συνεντευξη απο τον developer του game να λεει ποσο τουμπανο ειναι η μηχανη του. Μην απορεις γιατι διαλεξε την decima και οχι την super duper της ubisoft, γιατι μπορω να σου αντιστρεψω το επιχειρημα. Γιατι τοτε η ubisoft δεν διαλεξε την super duper της decima? Οταν ενα επιχειρημα μπορει να χρησιμοποιηθει για να υποστηριξει και τις 2 πλευρες τοτε απλα το επιχειρημα μπαζει νερα χειροτερα απτον τιτανικο. Οι ειρωνειες και τα strawmans δεν χρειαζονται, ειδικα οταν τα επιχειρηματα σου μπαζουν. Δεν ειπα πουθενα οτι η μηχανη ειναι πατατα, ειπα οτι δεν ειναι κατι σουπερ γουαου, αλλιως δεν θα ετρεχε upscaled σε 30 fps. Aν υπηρχε παιχνιδι που να τρεχει upscaled 30 fps στο PC μου θα εκανα refund παντως, και συ το εκθειαζεις για το ποσο smooth ειναι. Αν ακομα δεν καταλαβαινεις οτι εχεις αδικο ρε φιλε λυπαμαι, δεν μπορω να σε βοηθησω. Αφήνω στην κρίση των άλλων τις απόψεις σου, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Άλλωστε όποιος διαφωνεί μαζί σου καθότι είσαι αυθεντία τότε λέει σαχλαμάρες. Και μάντεψε γιατί την διάλεξε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
strawman Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Just now, music_lover said: Αφήνω στην κρίση των άλλων τις απόψεις σου, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Άλλωστε όποιος διαφωνεί μαζί σου καθότι είσαι αυθεντία τότε λέει σαχλαμάρες. Και μάντεψε γιατί την διάλεξε. Για τους ιδιους λογους που διαλεξε και η ubisoft την δικια της, η dice την δικια της και ουτω καθεξης. Licensing, κοστος, promotion κλπα. Αλλωστε τι πιο τρελη ευκαιρια για μια μικρη εταιρεια να δωσει δωρεαν την μηχανη γραφικων γαι παιχνιδι του kojima. Και δεν χρειαζεται να αφησεις πουθενα τις αποψεις μου. Αφου το καταλαβαινεις μονος σου οτι τα επιχειρηματα σου μπαζουν. Μα σοβαρα, θεωρεις επιχειρημα το "γιατι δεν διαλεξε της ubisoft τοτε?" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
music_lover Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Music_lover αλλά σου λέει αλλά απαντάς.. "Το αυτοκίνητο είναι πράσινο χρώμα " "κάνεις λάθος, εχει 150 ίππους" Για να το πείς αυτό πρέπει να θέσεις την κουβέντα σε μια βάση όπως πχ τι κάνει μια μηχανή γραφικών καλή? Το optimization? Τα fps? Τα εφέ της? Το draw distance? κτλ Τι είναι δυσκολότερο απο όλα αυτά ώστε να θεωρηθεί μια μηχανή γραφικών αξιόλογη? Ο strawman με τον οποίο δεν έχω τίποτα και δεν κρατάω καμία κακία (άλλωστε αυτός ξεκινησε τις ειρωνείες για τον 8700k μερικά post πίσω και τώρα μου ζητάει και τα ρέστα) δίνει βάση στα fps..εγώ δίνω βάση στο optimization το οποίο θεωρώ το α και το ω μιας μηχανής γραφικών (στο optimization άλλωστε οφείλονται και τα υψηλά fps) και εκεί είναι που η decima διαπρέπει και για αυτό ο Kojima την διάλεξε. Η frostbite επίσης όπως και άλλες μηχανές, αλλά ούτε με σφαίρες η Anvil. Απόδειξη των σαχλαμάρων που λέω είναι τα test του digital foundry: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-horizon-zero-dawn-ps4-pro-performance-analysis https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-assassins-creed-origins-performance-analysis Horizon is a technical masterpiece on PS4 and Pro Να βγάλουμε άσχετους και αυτούς του digital foundry? Ότι θέλετε. Δεν ήθελα επαναλαμβάνω να βγώ εκτός θέματος, γνωρίζω ότι το θέμα του thread είναι άλλο και συγνώμη αν το έκανα. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2018 από music_lover Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
strawman Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 25 minutes ago, music_lover said: Για να το πείς αυτό πρέπει να θέσεις την κουβέντα σε μια βάση όπως πχ τι κάνει μια μηχανή γραφικών καλή? Το optimization? Τα fps? Τα εφέ της? Το draw distance? κτλ Τι είναι δυσκολότερο απο όλα αυτά ώστε να θεωρηθεί μια μηχανή γραφικών αξιόλογη? Ολα μαζι προφανως. FPS + ποιοτητα γραφικων + το ποσα objects γινονται draw = optimization. Πηγαινε τωρα στο video που linkares με το ACO στο 5:30 που μπαινει alexandria και πες μου τι βλεπεις. 30.000 NPCs και 350 κτιρια. Βασικα μονο και μονο η συγκριση που μολις εκανες με τα video με επεισε οτι τελικα το ACo ειναι ανωτερο απο το horizon...go figure. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acmilangr2 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Όταν μιλάς για optimization εννοείται πως μιλάς και για fps. Αλλιώς θα ήμασταν ευχαριστημένοι με 8k ανάλυση και 10fps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
music_lover Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, strawman είπε Ολα μαζι προφανως. FPS + ποιοτητα γραφικων + το ποσα objects γινονται draw = optimization. Πηγαινε τωρα στο video που linkares με το ACO στο 5:30 που μπαινει alexandria και πες μου τι βλεπεις. 30.000 NPCs και 350 κτιρια. Βασικα μονο και μονο η συγκριση που μολις εκανες με τα video με επεισε οτι τελικα το ACo ειναι ανωτερο απο το horizon...go figure. ok λάθος του digital foundry τότε, τι technical masterpiece και αηδίες μου γράφουνε στο test, απορώ πως δεν το σκέφτηκαν αυτό με τα 30.000 npcs και τα 350 κτίρια, διόρθωσε και αυτούς strawman. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2018 από music_lover Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, music_lover είπε http://www.ign.com/videos/2016/12/09/death-stranding-and-the-future-of-playstation Spoiler Ορίστε πάρε και μια συντέντεξη του, στην οποία εξηγεί ότι (μετά την αποχώρηση του απο την konami) έψαχνε να βρεί μια μηχανή γραφικών για το νέο του game, το death strating και λέει ξεκάθαρα "επισκεύτηκα διάφορα στούντιο ανά τον κόσμο για να διαλέξω μηχανή γραφικών", η decima ξεχώρισε στα μάτια του και όλοι όσοι ασχολούμαστε με το gaming γνωρίζουμε για την τελειομανία του. Απορώ όμως γιατί διάλεξε την decima και όχι κάποια άλλη? Γιατί δεν διάλεξε πχ την σουπερ ντουπερ ουαου μηχανή της Ubisoft (sic) ? ή της dice? Ο Kojima δεν ξέρει, πές μας εσύ φίλε, γιατί? Όχι τίποτα άλλο, να του στείλουμε κάνα email όσο είναι καιρός πρίν βγεί το game του και φάει καμία πατάτα.. Θέλετε να κάνουμε θεό (μετά τον 8700k φυσικά) και την Anvil? Μέσα.. Όπως είπε ο daydreamer ας μη συγκρίνουμε το optimization που γίνεται για ένα μηχάνημα με multiplatform κυκλοφορίες. Η GTX 1060 είναι ένα 20% πάνω από μια 970. Η 970 είναι όσο δύο 7870 περίπου. Με αυτά τα δεδομένα στα pc θα έπρεπε να έχεις ίδια περίπου γραφικά με τις κονσόλες σε 1080p/60fps. Αφού αυτές τρέχουν σε 30fps σκάρτα, με δυναμικές χαμηλές αναλύσεις και φυσικά όχι σε ultra settings. Το γεγονός ότι η εντελώς στοκ 1060 μπορεί να κρατήσει 45-60fps στα ultra settings, δείχνει νορμάλ τουλάχιστον επιδόσεις. Καλή δουλειά δηλαδή. Ειδικά μέσα στη Memphis το Origins ντροπιάζει τα περισσότερα αν όχι όλα τα open world. Όχι απαραίτητα σε καλλιτεχνικό, αλλά σε τεχνικό επίπεδο σίγουρα(πλήθος και ποιότητα σκιάσεων, ποιότητα νερού, εφέ καπνού-κουρνιαχτού, draw distance, απόσταση pop-in κτλ.) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
music_lover Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Ποτέ δεν είπα οτι δεν είναι καλή, αναφέρθηκα στο unity και τα γνωστά προβλήματα του, θυμηθείτε: https://www.gamespot.com/forums/pc-mac-linux-society-1000004/ubisoft-now-blames-amd-for-ac-unity-poor-performan-31693554/ Σίγουρα βελτιώθηκε απλά έχει κακό πρόσφατο παρελθόν όπου η ubisoft εριχνε τις ευθύνες άλλου για την κακή απόδοση της μηχανής της, την μια έφταιγαν οι αδύναμοι cpus, την άλλη η amd, μια κατάρα έπεσε στο κεφάλι τους κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Ένα τελευταίο πράγμα θα πω για την τωρινή anvil για να κλείσω. Ο λόγος για το υψηλό cpu usage έχει να κάνει με τη δυνατότητα να γίνεται optimization ειδικά για κονσόλες χωρίς να απαιτείται μεγάλος όγκος δουλειάς(κόστος) για τη μεταφορά στα pc. Αντί να κάνεις optimize το Origins για το xbox one π.χ. σε DX11 API, με όλες τις τραγικές συνέπειες σε επιδόσεις(σαν αυτές του Unity που έδειξες), δουλεύεις την console version σε DX12 και μετά χρησιμοποιείς software γεφυρα για να μεταφέρεις τη δουλειά αυτούσια στα pc πάνω σε DX11. Αυτή η software γέφυρα(βλέπε link) είναι που ανεβάζει τις απαιτήσεις. Χωρίς αυτή είτε θα βλέπαμε χάλια pc ports επάνω σε κακές dx12 υλοποιήσεις, είτε θα μειώνοταν η ποιότητα του ίδιου του game λόγω αυξημένων optimization costs. http://totalgamingnetwork.com/content.php?7281-Ubisoft-Denies-DRM-as-Cause-for-High-CPU-Usage-in-Assassins-Creed-Origins-PC Αναφορά σε κείμενο One Reddit user was able to gather some additional information that may explain why the game pegs the CPU as much as it does. The game runs poorly for other reasons, specifically their lack of investment for the PC version during engine development. Anvil Next engine has been rewritten with a bindless model for shaders but their DX12 renderer that goes hand in hand with this tech is only ready on Xbox One. On PC this cannot be handled so they use an extra binding wrapper to communicate between D3D11 and their renderer, this was co developed by Intel and Ubisoft. This goes against what AMD and Nvidia recommends to developers, uses a lot of extra CPU power and render their cards' power useless in certain situations (e.g. city areas in Origins). Γι'αυτό και δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να ξαναδούμε cpu light open world από την ubi. Αποφάσισαν να ρίξουν το κόστος στο χρήστη. Βέβαια σήμερα τα multicore cpu είναι φθηνότερα, γι'αυτό και τους παίρνει να το κάνουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james rod Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 10 ώρες πριν, pirmen56 είπε Όπως είπε ο daydreamer ας μη συγκρίνουμε το optimization που γίνεται για ένα μηχάνημα με multiplatform κυκλοφορίες. Η GTX 1060 είναι ένα 20% πάνω από μια 970. Η 970 είναι όσο δύο 7870 περίπου. Με αυτά τα δεδομένα στα pc θα έπρεπε να έχεις ίδια περίπου γραφικά με τις κονσόλες σε 1080p/60fps. Αφού αυτές τρέχουν σε 30fps σκάρτα, με δυναμικές χαμηλές αναλύσεις και φυσικά όχι σε ultra settings. Το γεγονός ότι η εντελώς στοκ 1060 μπορεί να κρατήσει 45-60fps στα ultra settings, δείχνει νορμάλ τουλάχιστον επιδόσεις. Καλή δουλειά δηλαδή. Ειδικά μέσα στη Memphis το Origins ντροπιάζει τα περισσότερα αν όχι όλα τα open world. Όχι απαραίτητα σε καλλιτεχνικό, αλλά σε τεχνικό επίπεδο σίγουρα(πλήθος και ποιότητα σκιάσεων, ποιότητα νερού, εφέ καπνού-κουρνιαχτού, draw distance, απόσταση pop-in κτλ.) σαν μηχανη η disrupt φαινεται να πετυχαινει καλυτερα αποτελεσμα ειδικα μεσα σε πολεις με υψηλες ταχυτητες, αυτοκινητα κ.α. και λεπτομερειες κτιριων. επισης θελω να δω το νεο mass effect. 9 ώρες πριν, pirmen56 είπε Ένα τελευταίο πράγμα θα πω για την τωρινή anvil για να κλείσω. Ο λόγος για το υψηλό cpu usage έχει να κάνει με τη δυνατότητα να γίνεται optimization ειδικά για κονσόλες χωρίς να απαιτείται μεγάλος όγκος δουλειάς(κόστος) για τη μεταφορά στα pc. Αντί να κάνεις optimize το Origins για το xbox one π.χ. σε DX11 API, με όλες τις τραγικές συνέπειες σε επιδόσεις(σαν αυτές του Unity που έδειξες), δουλεύεις την console version σε DX12 και μετά χρησιμοποιείς software γεφυρα για να μεταφέρεις τη δουλειά αυτούσια στα pc πάνω σε DX11. Αυτή η software γέφυρα(βλέπε link) είναι που ανεβάζει τις απαιτήσεις. Χωρίς αυτή είτε θα βλέπαμε χάλια pc ports επάνω σε κακές dx12 υλοποιήσεις, είτε θα μειώνοταν η ποιότητα του ίδιου του game λόγω αυξημένων optimization costs. http://totalgamingnetwork.com/content.php?7281-Ubisoft-Denies-DRM-as-Cause-for-High-CPU-Usage-in-Assassins-Creed-Origins-PC Γι'αυτό και δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να ξαναδούμε cpu light open world από την ubi. Αποφάσισαν να ρίξουν το κόστος στο χρήστη. Βέβαια σήμερα τα multicore cpu είναι φθηνότερα, γι'αυτό και τους παίρνει να το κάνουν. καλα ο χρηστης μαλλον μπαρουφες λεει. δηλαδη εχει γραφτει το παιχνιδι σε μηχανηματα που τρεχουν αποκλειστικα σε amd ενω στον υπολογιστη και καλα παρεμβαινει και τις ανεβαζει η ιντελ? δε βγαζω κανενα τεχνικο νοημα απο αυτο που λεει. πιθανον τις απαιτησεις σε καποια σημεια του παιχνιδου να τις ανεβαζει η τεχνητη νοημοσυνη του παιχνιδιου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε Θα ηθελα να ημουν σε μια γωνια να εβλεπα αν το Horizon εβγαινε στο pc με τα εξτραδακια του στα γραφικα και επρεπε να τρεχει σε τοσα pcs τι bashing θα ειχε πεσει και ποσο "τελεια" θα επαιζε σε ολα τα pc.. Και δεν προκειται να το δεις ποτε για τον πολυ απλο λογο οτι καλως ή κακως η αγορα του pc ειναι τετοια που δεν πουλανε πολλα παιχνιδια. Περιμενε να δουμε το Final Fantasy XV σε ενα χρονο αν θα εχει πλησιασει εστω τις μισες πωλησεις απο αυτες των κονσολων.... Γιαυτο και δεν βγαινουν αναλογα παιχνιδια πλεον στο pc, γιατι βλεπουν οτι δυστηχως δεν πουλανε(οσο οι κονσολες),ειδικα οταν μιλαμε για single player παιχνιδια. Ακομα και το Witcher 3 επρεπε να περασουν κοντα 2 χρονια για να φτασει τις πωλησεις των κονσολων. Μονο σαβουρο online παιχνιδια πλεον πουλανε στο pc τυπου pubg. Το θεμα λοιπον δεν ειναι τι παπαδες μπορει να κανει το pc με το hardware που εχει αλλα οτι αυτους τους παπαδες δεν τους βλεπουμε στην πραξη. Και δεν ειναι μονο στις καρτες γραφικων. Βαλτε κατω και συγκρινετε τους coffeelake(για να ειμαστε καπως on point)με τον jaguar του ps4 και θα σας πιασουν τα γελια. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Και για να κλεισω και με την πιο πισω αναφορα στο Horizon,κερδισε και προσφατα βραβειο καλυτερης τεχνολογιας πανω απο το AC O που ορισμενοι δοξαζουν... https://www.gamespot.com/articles/legend-of-zelda-breath-of-the-wild-wins-another-ga/1100-6457600/?ftag=GSS-05-10aab8e&utm_campaign=trueAnthem%3A+Trending+Content&utm_content=5ab30aa39ebbef000914df42&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από Fulgore 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
music_lover Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Και δεν προκειται να το δεις ποτε για τον πολυ απλο λογο οτι καλως ή κακως η αγορα του pc ειναι τετοια που δεν πουλανε πολλα παιχνιδια. Περιμενε να δουμε το Final Fantasy XV σε ενα χρονο αν θα εχει πλησιασει εστω τις μισες πωλησεις απο αυτες των κονσολων.... Γιαυτο και δεν βγαινουν αναλογα παιχνιδια πλεον στο pc, γιατι βλεπουν οτι δυστηχως δεν πουλανε(οσο οι κονσολες),ειδικα οταν μιλαμε για single player παιχνιδια. Ακομα και το Witcher 3 επρεπε να περασουν κοντα 2 χρονια για να φτασει τις πωλησεις των κονσολων. Μονο σαβουρο online παιχνιδια πλεον πουλανε στο pc τυπου pubg. Το θεμα λοιπον δεν ειναι τι παπαδες μπορει να κανει το pc με το hardware που εχει αλλα οτι αυτους τους παπαδες δεν τους βλεπουμε στην πραξη. Και δεν ειναι μονο στις καρτες γραφικων. Βαλτε κατω και συγκρινετε τους coffeelake(για να ειμαστε καπως on point)με τον jaguar του ps4 και θα σας πιασουν τα γελια. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Και για να κλεισω και με την πιο πισω αναφορα στο Horizon,κερδισε και προσφατα βραβειο καλυτερης τεχνολογιας πανω απο το AC O που ορισμενοι δοξαζουν... https://www.gamespot.com/articles/legend-of-zelda-breath-of-the-wild-wins-another-ga/1100-6457600/?ftag=GSS-05-10aab8e&utm_campaign=trueAnthem%3A+Trending+Content&utm_content=5ab30aa39ebbef000914df42&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter Περιμένουμε πως και πώς death stranding, το νέο παιδί του Kojima-san με ακόμα πιο βελτιωμένη την decima from http://www.kojimaproductions.jp/index.html "from supiens to ludens" Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από music_lover Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Και για να κλεισω και με την πιο πισω αναφορα στο Horizon,κερδισε και προσφατα βραβειο καλυτερης τεχνολογιας πανω απο το AC O που ορισμενοι δοξαζουν... Όταν έχεις τους περιορισμούς που έχεις με το hardware του Ps4, πρέπει να σκεφτείς έξυπνες λύσεις για δύσκολα προβλήματα. Όταν έχεις 18 cores στα 50 GHz με 15 Titan Xp δεν σε ενδιαφέρει καν αυτό. Άσε που πολύ μικρό ποσοστό του PC gaming έχει πραγματικά high-end hardware. Να δεις τι γκρίνια που θα πέσει με το RTX/DXR γιατί κανείς δεν θα μπορεί να τα τρέξει Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από Spartan117 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις