Προς το περιεχόμενο

Intel Coffee Lake και Z370 chipset


Heybro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, strawman είπε

Σε σχεση με την κονσολα τελεια θα επαιζε. Απλα θα επεφτε επιλεκτικη λογικη στους περισσοτερους (οπως καλη ωρα στον music is life) και θα αγνοουοσαν παντελως οτι στην κονσολα παιζει με 30 fps! 30! Που για να παιξεις ACorigins για παραδειγμα με 30 πρεπει να εχεις κανα entry level CPU του 2009 ξερω γω. Οταν στο PC παιζεις οριακα 60 το λεμε unoptimized, οταν στη κονσολα παιζεις με 30 ξαφνικα γινεται state of the art και παναλαφρη μηχανη. 

 

Το pc δεν ειναι ενα συστημα.. Ειναι μια πλατφορμα οποτε τα multiplatform games ειναι καταδικασμενα να μην ειναι οσο optimised γινεται εξ αρχης και αυτο ειναι απολυτως λογικο. Υπαρχουν και χειροτερα pc απο μια κονσολα και 10 φορες καλυτερα ή και ιδιας δυναμικοτητας περιπου.. 

Τo Ηοrizon ειναι παιχνιδαρα και εχει πολυ καλα γραφικα το προβλημα δεν ειναι αυτο.. Το προβλημα ειναι οταν προσπαθει καποιος να συγκρινει ανομοια πραγματα.. Δυο engines με τελειως διαφορετικα κριτηρια..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Just now, d4ydr33m3r said:

Το pc δεν ειναι ενα συστημα.. Ειναι μια πλατφορμα οποτε τα multiplatform games ειναι καταδικασμενα να μην ειναι οσο optimised γινεται εξ αρχης και αυτο ειναι απολυτως λογικο. Υπαρχουν και χειροτερα pc απο μια κονσολα και 10 φορες καλυτερα ή και ιδιας δυναμικοτητας περιπου.. 

Τo Ηοrizon ειναι παιχνιδαρα και εχει πολυ καλα γραφικα το προβλημα δεν ειναι αυτο.. Το προβλημα ειναι οταν προσπαθει καποιος να συγκρινει ανομοια πραγματα.. Δυο engines με τελειως διαφορετικα κριτηρια..

Mα δεν ειπα πουθενα αν ειναι παιχνιδιαρα η οχι και αν εχει γραφικαρες. Απλα αυτο το "κονσολα παει τσιτα τα γκαζια" κλπα δεν το καταλαβαινω οταν το 99% των παιχνιδιων παιζουν UPSCALED σε 30 fps! Εγκεφαλικα παθαινω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Heatspreader said:

Τα 30fps της κονσόλας πάντως είναι διαφορετικά από τα 30fps του PC. Δεν γνωρίζω τον λόγο. Στην κονσόλα φαίνονται  πιο smooth. 

Ο ένας τόνος motion blur που βάζουν, το ίδιο πράγμα ακριβώς είναι. Στο PC δε αν έχεις G-Sync και έχεις κολλημένο 30άρι, είναι πολύ πιο smooth και με αισθητά χαμηλότερο input lag.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Τα 30fps της κονσόλας πάντως είναι διαφορετικά από τα 30fps του PC. Δεν γνωρίζω τον λόγο. Στην κονσόλα φαίνονται  πιο smooth. 

 

Πολλες φορες τα 30 δεν ειναι καν 30.. Επισης ειναι πολυ κοντα τα min/max/avg framerates αν και τελευταια με τα ps4 pro vs ps4 και το ιδιο με τις εκδοσεις για xbox που σε αφηνει να ανεβασεις αναλυση ή να παιξεις με 60fps περιπου αντι για 30 στην ιδια αναλυση, υπαρχουν αρκετα παιχνιδια πλεον που εχουν θεματακια με το framerate και στις κονσολες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Τα 30fps της κονσόλας πάντως είναι διαφορετικά από τα 30fps του PC. Δεν γνωρίζω τον λόγο. Στην κονσόλα φαίνονται  πιο smooth. 

Αν βάλεις Vsync 30fps στο pc κάρφωμενα θα είναι το ίδιο. Επίσης στις  κονσόλες συνήθως παίζουν σε μεγάλες τηλεοράσεις οπότε από απόσταση. Σε μεγαλύτερη απόσταση τα 30fps δεν ενοχλούν (τόσο)  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, strawman είπε

Mα δεν ειπα πουθενα αν ειναι παιχνιδιαρα η οχι και αν εχει γραφικαρες. Απλα αυτο το "κονσολα παει τσιτα τα γκαζια" κλπα δεν το καταλαβαινω οταν το 99% των παιχνιδιων παιζουν UPSCALED σε 30 fps! Εγκεφαλικα παθαινω. 

 

Για την συγκριση μεταξυ των 2 engines το ανεφερα καμια σχεση με αυτο που αναφερεις σε αλλο πραγμα αναφερθηκα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, music_lover said:

“I visited many studios all around the world, meeting many great people. Guerrilla Games in Amsterdam: their technology was just a league ahead of everywhere else”, Kojima said in a recent interview as posted on the US PlayStation Blog. “Even though they have an open world they are able to render very rich scenes with many objects. As you know their upcoming game Horizon Zero Dawn, which is coming out in February, has an artistic sensibility, particularly with regards to the use of color, whereas we’re looking for a very photo-realistic sensibility.”

Αυτά τα λόγια ανήκουν στον Hideo Kojima

Βγήκε τώρα ο strawman να μας πει σιγά τα λάχανα

Hideo Kojima vs strawman (who?)

Ο Kojima δεν ξερει, ήρθε ο strawman με τα low settings να μας μάθει μπαλίτσα

Ορίστε, παρε την μπάλα τωρα και πες μας οτι κάνει λάθος

Δεν θελω να το κάνω vs ούτε να ξεφύγω εκτός θέματος αλλα καθε τρεις και λίγο πετάγεται και μου την λεει λες και του εκανα κακό, έλεος, πεσμου τι πρόβλημα έχεις? Δεν σου αρέσουν οι απόψεις μου? Κάνε με hide και σώθηκες, ορίστε.

Επικληση στην αυθεντια, σορρυ δεν μασαω. Το τι ειπε ο Χ Ψ και Ι μου περναει αδιαφορο, τα facts ειναι facts. Τα facts λοιπον λενε οτι οταν ενα game τρεχει UPSCALED σε 30 fps τοτε απλα την μηχανη του ΔΕΝ την λες well optimized, και ας λεει ο θεος το ακριβως αντιθετο. 

Βεβαια παρολαυτα, πουθενα ο κ. Kojima δεν λεει αυτο που λες εσυ, οτι δηλαδη η μηχανη ειναι optimized. Τον quotaris να δωσεις εμφαση στα λεγομενα σου μονο που ΠΟΥΘΕΝΑ δεν λεει αυτα που υποστηριζεις εσυ! Για το art direction μιλαει ξεκαθαρα, εκτος και αν το "artistic sensibility" και "use of color" εχουν να κανουν με το optimization της μηχανης οποτε παω πασο. 

Αν το horizon ειναι optimized με τα 30 fps τοτε ας πουμε το bf1 που βγαζει 80αρια σε επεξεργαστη 9ετιας τι ειναι? 

2 minutes ago, Acmilangr2 said:

Πραγματικά το upscaled 30fps δεν είναι κάτι ιδιαίτερο... Στην ουσία είναι 1440p/30fps. Δεν το λες και τούμπανο.... 

Που αν ετρεχε οποιοδηποτε game 1440p / 30 fps σε καναν FX ας πουμε (που για πολλους ειναι οι χειροτεροι gaming επεξεργαστες ever) θα το κραζαμε για το ποσο unoptimized ειναι mind you, ηρθε ξαφνικα ο music is life να μας πει ποσο μπροστα ειναι η anvil με τα 30αρια της. Ημαρτον δηλαδη...

Επεξ/σία από strawman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το battlefield 1 είναι state of the art. Και σε μερικά σημεία είναι ίσως ότι καλύτερο έχω δει σε γραφικά σε παιχνίδι στην ζωή μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, strawman είπε

Επικληση στην αυθεντια, σορρυ δεν μασαω. Το τι ειπε ο Χ Ψ και Ι μου περναει αδιαφορο, τα facts ειναι facts. Τα facts λοιπον λενε οτι οταν ενα game τρεχει UPSCALED σε 30 fps τοτε απλα την μηχανη του ΔΕΝ την λες well optimized, και ας λεει ο θεος το ακριβως αντιθετο. 

Βεβαια παρολαυτα, πουθενα ο κ. Kojima δεν λεει αυτο που λες εσυ, οτι δηλαδη η μηχανη ειναι optimized. Τον quotaris να δωσεις εμφαση στα λεγομενα σου μονο που ΠΟΥΘΕΝΑ δεν λεει αυτα που υποστηριζεις εσυ! Για το art direction μιλαει ξεκαθαρα, εκτος και αν το "artistic sensibility" και "use of color" εχουν να κανουν με το optimization της μηχανης οποτε παω πασο. 

Αν το horizon ειναι optimized με τα 30 fps τοτε ας πουμε το bf1 που βγαζει 80αρια σε επεξεργαστη 9ετιας τι ειναι? 

Που αν ετρεχε οποιοδηποτε game 1440p / 30 fps στο PC θα το κραζαμε για το ποσο unoptimized ειναι mind you, ηρθε ξαφνικα ο music is life να μας πει ποσο μπροστα ειναι η anvil με τα 30αρια της. Ημαρτον δηλαδη...

Ορίστε πάρε και την συνέχεια της συνέντευξης:

“Their engine is built for their purposes, for the game that they wanted to create, and as I said we wanted to create a game that even at the very base levels looks very different from that, so we needed to test it to see how far we could tune their engine to fit our purposes”, Kojima added.

Τι καταλαβαίνεις εσύ? Ειναι ή οχι optimized?

Επεξ/σία από music_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Πραγματικά το upscaled 30fps δεν είναι κάτι ιδιαίτερο... Στην ουσία είναι 1440p/30fps. Δεν το λες και τούμπανο.... 

 

Αλλο το checkerboard και αλλο τρεχει σε 1440p.. Μακαρι να ετρεχαν native σε 1440p καποιες παιχνιδαρες.. Αν εχεις πολυ καλη 4k tv το checkerboard δειχνει αστειο.. Αν αυτο ειναι 4k εγω ειμαι ο παπας της Ρωμης..

Παντως με το τελευταιο update στο ps4 παιζει και multisampling .. Δες αυτο ..

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, music_lover said:

Ορίστε πάρε και την συνέχεια της συνέντευξης:

“Their engine is built for their purposes, for the game that they wanted to create, and as I said we wanted to create a game that even at the very base levels looks very different from that, so we needed to test it to see how far we could tune their engine to fit our purposes”, Kojima added.

Και συνεχιζει να μην γραφει ποσο optimized ειναι η μηχανη. Επισης, το αντιλαμβανεσαι οτι ειναι συνεντευξη - προμο του παιχνιδιου του ετσι? Δηλαδη ΤΙ περιμενες να πει ρε αδερφε? Οτι η μηχανη που θα χρησιμοποιησει για το game του ειναι για τα σκουπιδια? Μα σοβαρα, ειναι επιχειρηματα αυτα που μου φερνεις τωρα η ανεκδοτα? Και απο τον developer του PUBG αμα παρεις συνεντευξη θα σου πει τι τουμπανο ειναι η μηχανη που χρησιμοποιει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, strawman είπε

Και συνεχιζει να μην γραφει ποσο optimized ειναι η μηχανη. Επισης, το αντιλαμβανεσαι οτι ειναι συνεντευξη - προμο του παιχνιδιου του ετσι? Δηλαδη ΤΙ περιμενες να πει ρε αδερφε? Οτι η μηχανη που θα χρησιμοποιησει για το game του ειναι για τα σκουπιδια? Μα σοβαρα, ειναι επιχειρηματα αυτα που μου φερνεις τωρα η ανεκδοτα? Και απο τον developer του PUBG αμα παρεις συνεντευξη θα σου πει τι τουμπανο ειναι η μηχανη που χρησιμοποιει. 

Είπαμε δεν πίανεσαι απο πουθενά εσύ, θα μας τον βγάλεις και τρελό στο τέλος..παραδίνομαι σου είπα, πες οτι θες, έχεις δίκαιο, τέλος.-

Επεξ/σία από music_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, music_lover said:

Είπαμε δεν πίανεσαι απο πουθενά εσύ, θα μας τον βγάλεις και τρελό στο τέλος..παραδίνομαι σου είπα, πες οτι θες, έχεις δίκαιο, τέλος.-

Δεν στον εβγαλα τρελο, λεω οτι δεν εγραψε πουθενα αυτα που υποστηριζεις ΕΣΥ, ακομα και σε συνεντευξη που κανει προμο το game του!!! Φαντασου ποσο εξω πεφτεις :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, strawman είπε

Δεν στον εβγαλα τρελο, λεω οτι δεν εγραψε πουθενα αυτα που υποστηριζεις ΕΣΥ, ακομα και σε συνεντευξη που κανει προμο το game του!!! Φαντασου ποσο εξω πεφτεις :P

http://www.ign.com/videos/2016/12/09/death-stranding-and-the-future-of-playstation

Ορίστε πάρε και μια συντέντεξη του, στην οποία εξηγεί ότι (μετά την αποχώρηση του απο την konami) έψαχνε να βρεί μια μηχανή γραφικών για το νέο του game, το death strating και λέει ξεκάθαρα "επισκεύτηκα διάφορα στούντιο ανά τον κόσμο για να διαλέξω μηχανή γραφικών", η decima ξεχώρισε στα μάτια του και όλοι όσοι ασχολούμαστε με το gaming γνωρίζουμε για την τελειομανία του.

Απορώ όμως γιατί διάλεξε την decima και όχι κάποια άλλη? Γιατί δεν διάλεξε πχ την σουπερ ντουπερ ουαου μηχανή της Ubisoft (sic) ? ή της dice?

Ο Kojima δεν ξέρει, πές μας εσύ φίλε, γιατί?

Όχι τίποτα άλλο, να του στείλουμε κάνα email όσο είναι καιρός πρίν βγεί το game του και φάει καμία πατάτα..

Θέλετε να κάνουμε θεό (μετά τον 8700k φυσικά) και την Anvil? Μέσα..

Επεξ/σία από music_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...