Προς το περιεχόμενο

Intel Coffee Lake και Z370 chipset


Heybro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θέλει κανείς να συμπεράνει προς τα που θα πάει το πράγμα, πρέπει να κάτσει να δεί προς τα που θα πάνε οι μηχανές γραφικών πχ έχουν λόγο οι developers να εκμεταλλευτούν πυρήνες και threads και σε ποιό βαθμό? Κάποτε λέγαμε ότι οι FX κάποια στιγμή θα πάρουν τα πάνω τους λόγω πυρήνων και ότι τα games θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν περισσότερα cores κτλ και αυτό δεν έγινε μέχρι που ο FX πήρε πόδι..ακόμα και τώρα δλδ δεν υπάρχει game που να κάνει χρήση της δύναμης των multicore cpu.

Διαφαίνεται περισσότερο οτι έχουμε να κάνουμε κυρίως με poorly optimized games για πυρήνες της amd παρά για τεχνολογική υπεροχή της intel αφού και στα speqs δεν βλέπεις κάτι extreme στο οποίο οι μπλέ να υπερέχουν. Όταν όμως κάποτε είχες 80%-20% πωλήσεις υπέρ της intel οπότε και το ανάλογο πελατολόγιο για τους developers σίγουρα ήταν προτιμότερο να κάνουν τα games του optimized στους i5 και i7 παρά σε FX.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Το multithreading ειναι απλα ο μονοδρομος, το single thread εχει 0δενικα περιθωρια αυξησης. Αλλωστε απο το 2012 εχουμε τις ιδιες συχνοτητες, καπου μεταξυ 4.8 και 5.2 ghz και το IPC ειχε μια αυξηση της ταξης του 15-20%. Αυτα μεσα σε 6 χρονια. Δεν βλεπω να αλλαζει κατι στο προσεχες μελλον, οποτε αναγκαστικα ολοι θα στραφου σε mt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, music_lover είπε

Αν θέλει κανείς να συμπεράνει προς τα που θα πάει το πράγμα, πρέπει να κάτσει να δεί προς τα που θα πάνε οι μηχανές γραφικών πχ έχουν λόγο οι developers να εκμεταλλευτούν πυρήνες και threads και σε ποιό βαθμό? Κάποτε λέγαμε ότι οι FX κάποια στιγμή θα πάρουν τα πάνω τους λόγω πυρήνων και ότι τα games θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν περισσότερα cores κτλ και αυτό δεν έγινε μέχρι που ο FX πήρε πόδι..ακόμα και τώρα δλδ δεν υπάρχει game που να κάνει χρήση της δύναμης των multicore cpu.

Διαφαίνεται περισσότερο οτι έχουμε να κάνουμε κυρίως με poorly optimized games για πυρήνες της amd παρά για τεχνολογική υπεροχή της intel αφού και στα speqs δεν βλέπεις κάτι extreme στο οποίο οι μπλέ να υπερέχουν. Όταν όμως κάποτε είχες 80%-20% πωλήσεις υπέρ της intel οπότε και το ανάλογο πελατολόγιο για τους developers σίγουρα ήταν προτιμότερο να κάνουν τα games του optimized στους i5 και i7 παρά σε FX.

Οι FX μια χαρά ανάσα πήραν στα νέα games και μια χαρά την παλεύουν σήμερα, την ίδια στιγμή που τα ολιγοπύρηνα  με υψηλό STP ανάλογου κόστους (τότε) δεν ανοίγουν ούτε τα games σήμερα.

 

Προς το δεύτερο συμφωνώ απόλυτα.

 

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, music_lover είπε

Αν θέλει κανείς να συμπεράνει προς τα που θα πάει το πράγμα, πρέπει να κάτσει να δεί προς τα που θα πάνε οι μηχανές γραφικών πχ έχουν λόγο οι developers να εκμεταλλευτούν πυρήνες και threads και σε ποιό βαθμό? Κάποτε λέγαμε ότι οι FX κάποια στιγμή θα πάρουν τα πάνω τους λόγω πυρήνων και ότι τα games θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν περισσότερα cores κτλ και αυτό δεν έγινε μέχρι που ο FX πήρε πόδι..ακόμα και τώρα δλδ δεν υπάρχει game που να κάνει χρήση της δύναμης των multicore cpu.

Διαφαίνεται περισσότερο οτι έχουμε να κάνουμε κυρίως με poorly optimized games για πυρήνες της amd παρά για τεχνολογική υπεροχή της intel αφού και στα speqs δεν βλέπεις κάτι extreme στο οποίο οι μπλέ να υπερέχουν. Όταν όμως κάποτε είχες 80%-20% πωλήσεις υπέρ της intel οπότε και το ανάλογο πελατολόγιο για τους developers σίγουρα ήταν προτιμότερο να κάνουν τα games του optimized στους i5 και i7 παρά σε FX.

 

 

 

Οι FX είχαν ST performance ισάξιο με τους Core 2 Duo. Όσους πυρήνες και να έχεις, άμα είσαι τόσο χάλια εκεί δεν έχει νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, strawman είπε

 Το multithreading ειναι απλα ο μονοδρομος, το single thread εχει 0δενικα περιθωρια αυξησης. Αλλωστε απο το 2012 εχουμε τις ιδιες συχνοτητες, καπου μεταξυ 4.8 και 5.2 ghz και το IPC ειχε μια αυξηση της ταξης του 15-20%. Αυτα μεσα σε 6 χρονια. Δεν βλεπω να αλλαζει κατι στο προσεχες μελλον, οποτε αναγκαστικα ολοι θα στραφου σε mt

 

Το single thread σαν βάση ανάπτυξης είναι τελειωμένο.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.  Η αύξησή του μέσα στα έτη είναι τραγικά μικρή σε σχέση με την αύξηση της δύναμης των καρτών γραφικών.

Ενα διάγραμμα της αύξησης του STP σε συνάρτηση με ένα 3D MARK των κορυφαίων ανά γενιά καρτών γραφικών θα σας δείξει πως  από STP έχουμε πιάσει ταβάνι και δεν μπορούμε να στηριζόμαστε σε αυτό.

Πλέον έχουμε πιάσει ταβάνι και σε συχνότητες. Πόσο πάνω από τα 5ghz περιμένετε να δείτε ? Και αυτά τα 5Ghz είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά ... με ψύκτρες , μητρικές κ.λ.π.

 

Επεξ/σία από adtakhs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πάει έτσι ακριβώς. Το STP έχει μείνει στάσιμο στους Intel αφού δεν έχει γίνει ριζική αλλαγή αρχιτεκτονικής. Κάτσε να γίνει και θα δεις πως θα εκτοξευθεί κι' αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, adtakhs said:

Πλέον έχουμε πιάσει ταβάνι και σε συχνότητες. Πόσο πάνω από τα 5ghz περιμένετε να δείτε ? Και αυτά τα 5Ghz είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά ... με ψύκτρες , μητρικές κ.λ.π.

Το ταβανι των 5ghz δεν ηρθε τωρα. Απο εποχες 3770k (μην πω και 2600) καπου εκει κοντα κατεληγες. Αν οχι στα 5 τοτε 4.7-4.8. Απλα τωρα σου κανει το overclock η Intel απο stock :P

 

 

2 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Δεν πάει έτσι ακριβώς. Το STP έχει μείνει στάσιμο στους Intel αφού δεν έχει γίνει ριζική αλλαγή αρχιτεκτονικής. Κάτσε να γίνει και θα δεις πως θα εκτοξευθεί κι' αυτό.

Οτι αλλαγη και να κανει με τιποτα δεν περιμενω αντιστοιχη αυξηση που εχουμε στις καρτες. Ουτως η αλλος, και να ισχυε αυτο που λες, αν εχουμε ριζικη αλλαγη αρχιτεκτονικης καθε 10 χρονια δεν ειναι σαφες οτι θα μεινει απειρος πισω απο τις καρτες γραφικων ο επεξεργαστης? Απο το 2012 μεχρι σημερα οι καρτες εχουν αυξηση 5-6 φορες πανω σε επιδοσεις. Οι επεξεργαστες ποσο εχουν σε STP, 30% αν συμπεριλαβουμε και τα ρολογια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν πάει έτσι ακριβώς. Το STP έχει μείνει στάσιμο στους Intel αφού δεν έχει γίνει ριζική αλλαγή αρχιτεκτονικής. Κάτσε να γίνει και θα δεις πως θα εκτοξευθεί κι' αυτό.

 

Το STP δεν θα ανέβει με καμιά αλλαγή αρχιτεκτονικής πλέον. Και αν ανέβει ένα 10% πολύ θα είναι .

Αυτό που θα προσπαθήσουν να κάνουν είναι να προχωρήσουν σε AVX κ.λ.π. instruction sets μπας και από εκεί καταφέρουν να πάρουν μια κάποια αύξηση.

Σε κλασικά σετ εντολών μην περιμένεις τίποτα το μεγάλο.

Από την άλλη  η επόμενη γενιά καρτών γραφικών θα φέρει +40% σε απόδοση ... Αντε πιάσε αυτή την αύξηση και προσπάθησε να την οδηγήσεις με το STP ....

Για αυτό και τα games το έχουν γυρίσει στο MT είτε με επιτυχία είτε χωρίς.... ή πάνε προς μη CPU intensive σενάρια .

Επεξ/σία από adtakhs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Η επόμενη γενιά θα φέρει +80%(2080Ti) και όχι +40% και αυτή η κάρτα θα είναι είτε για 2K/144Hz, είτε για 4K/60 καρφωμένο.

Εγώ μιλάω για πραγματική αύξηση ισχύος στην ίδια κατανάλωση.

Μακάρι να φέρει και 100% πάνω. 

Οπότε βλέπεις πως συμφωνούμε, ότι το STP όταν αυξάνει 10% κάθε χρόνο δεν μπορεί να οδηγεί μια κάρτα που αυξάνει επιδόσεις με το χρόνο 80% όπως λες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H εκμετάλλευση των πυρήνων στο gaming δεν είναι τόσο απλό να βελτιστοποιηθεί, όσο σε άλλες εφαρμογές, συν ότι έχει έντονα diminishing returns, γιατί σε κάποιο βαθμό πάντα θα εξαρτάται και από το STP, κάποια νήματα της κεντρικής μηχανής δεν μπορούν να σπάσουν σε μικρότερα κομμάτια, αφού απαιτούν γραμμική εκτέλεση εντολών.

Και η σύγκριση με τις κάρτες δεν είναι ακριβώς δίκαιη, γιατί το φορτίο τους παραλληλίζεται by default, οι CPU δεν μπορούν να το κάνουν αυτό το ίδιο εύκολα, ακόμα και με την προσθήκη πυρήνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, adtakhs said:

Εγώ μιλάω για πραγματική αύξηση ισχύος στην ίδια κατανάλωση.

Μακάρι να φέρει και 100% πάνω. 

Οπότε βλέπεις πως συμφωνούμε, ότι το STP όταν αυξάνει 10% κάθε χρόνο δεν μπορεί να οδηγεί μια κάρτα που αυξάνει επιδόσεις με το χρόνο 80% όπως λες .

Και 'γω για πραγματική μιλάω, κάθε νέα Ti είναι 70-80% πάνω με το ίδιο TDP(250W).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και το έφερε η κουβέντα, τα πράγματα περί αξιοποίηση περισσότερων πυρήνων φαίνεται να έρχονται πιο νωρίς από ότι λέγανε κάποιοι. Ήδη ξεκίνησαν να διανέμονται PS5 dev kits. Google it. 

Αναμένεται εντός 2019 προς τέλη η αλλαγή αυτή, και συνάμα κυκλοφορία των νέων κονσολών. 

Συγκεκριμένα αρκετοί σε κάποια παλιά συζήτηση το είχαμε πει οτι θα δούμε προς τα τέλη του 2019 τις νέες κονσόλες. 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Οι FX είχαν ST performance ισάξιο με τους Core 2 Duo. Όσους πυρήνες και να έχεις, άμα είσαι τόσο χάλια εκεί δεν έχει νόημα.

Όχι. Είπαμε...
https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html

 

AMD FX 8350 vs Intel 2600 vs AMD 1600 vs Intel 8400.

Πόσο αυξήθηκε το Single Core Performance των AMD σε σχέση με τότε; Ήταν τότε λίγο και  καθιστούσε τους FX κακούς για παιχνίδια και γενικότερα κακούς επεξεργαστές; Αν ναι γιατί οι Ryzen δεν έχουν την ίδια αντιμετώπιση;

Δεν είναι ρητορική η ερώτηση μου.

scpamdintel.png.527b39b7b594ac85b5091302612d5054.png

Επεξ/σία από Heatspreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...