murcielago580 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Καλησπερα σε ολους και καλη χρονια! Πριν κανα μηνα αγορασα την παρακατω τηλεοραση https://www.you.gr/eikona-ichos/tileoraseis-axesouar/tileoraseis/tileorasi-smart-tv-led-sharp-4k-ultra-hd-55-cuf847 Ενω οταν την αγορασα η τηλεοραση επαιζε κανονικα ηχο dts οταν επαιζε ταινιες μεσω συνδεδεμενου σκληρου δισκου, εχτες που δοκιμασα να δω μια ταινια με ηχο dts δεν εβγαζε καθολου ηχο.επαιξα με τις ρυθμισεις αλλα δεν εβγαλα ακρη. Απο οταν την αγορασα κ την δοκιμασα εχω κανει αναβαθμιση στο firmware μεσω του μενου της τηλεορασης, υπαρχει περιπτωση να εγινε κατι με το καινουριο firmware? Και κατι ακομα,υπαρχει κ αλλο update στο λογισμικο 136mb αλλα οταν το βαζω να το κανει σταματαει στα 134mb περιπου και μου λεει update failed. Καμια γνωμη για βοηθεια κανεις?
NikosKallithea Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Κάνε επαναφορά στην εργοστασιακή κατασταση, αν δεις οτι όλα ειναι καλά ξέχασε τα τα update. 1
murcielago580 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Επαναφορα στην εργοστασιακη ρυθμιση μεσω του μενου της τηλεορασης?το εκανα και παλι δεν αλλαξε τπτ..... Το εχεις κανει εσυ και σου δουλεψε ετσι?
NikosKallithea Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Φιλέ μου πρόταση έκανα, δεν έχω την τβ αυτη
murcielago580 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Επαναφορα εννοεις μεσω hard reset δλδ κατι τετοιο : γτ μεσα απο το μενου της τηλεορασης που το εκανα δεν αλλαξε κατι.Ε Επισης καταφερα να κανω κ το 2ο update αλλα παλι δεν αλλαξε κατι. Με την sharp που μιλησα σημερα, η απαντηση ηταν οτι η sharp δεν 'πολυπαιζει' τετοια αρχεια λογω πειρατειας!!!!
murcielago580 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 Λοιπον η επισημη απαντηση της αντιπροσωπειας της sharp εδω στην Ελλαδα ειναι οτι με την αναβαθμιση λογισμικου 'κοπηκε' η υποστηριξη του dts λογω του οτι η sharp εχει συναψει συμφωνια με την εταιρεια που εχει τα πνευματικα δικαιωματα του dts, οποτε για να μην υπαρχουν φαινομενα πειρατειας αφαιρεσαν την υποστηριξη απο τα προιοντα τους. Η δικη μου ερωτηση προς την sharp ειναι οτι εγω σαν καταναλωτης πληρωσα για ενα προιον το οποιο κανει καποια συγκεκριμενα πραγματα, στην προκειμενη περιπτωση αναπαραγωγη ταινιων με ηχο dts, και με την αναβαθμιση, για την οποια πουθενα δεν ενημερωνει η sharp τι δυνατοτητες αφαιρουνται αλλα και ποιες προσθετονται με το καθε καινουριο firmware, ουσιαστικα μου μειωνει τις δυνατοτητες του προιοντος για το οποιο πληρωσα. Η απαντηση τους εδω ηταν οτι και αλλες εταιρειες εχουν αφαιρεσει καποια πραγματα ανα καιρους. Μιλησα με το καταστημα απο το οποιο εκανα την αγορα και δυστυχως δεν μπορω να την γυρισω πισω γτ εχουν περασει οι 14 μερες που ειχα δικαιωμα. Εγω σαν καταναλωτης μπορω να κανω κατι?πχ να απευθυνθω στον συνηγορο του πολιτη?η κατι αλλο?γτ πληρωσα για κατι πριν 2.5 βδομαδες το οποιο τελικα δεν κανει αυτο για το οποιο ελεγαν τα αρχικα του χαρακτηριστικα οτι κανει! Οποιαδηποτε βοηθεια ευπροσδεκτη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα