Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια με αγορά 3d printer


haravitz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους και συγγνώμη εάν δεν έχω ανοίξει στο σωστό σημέιο το θέμα. 

Θέλω να πάρω έναν 3d printer για να εκτυπώνω cookie cutters και κοσμήματα (πλαστικά). Προς το παρόν καλύπτομαι και με την μονοχρωμία. 

Έχω επικοινωνήσει με 2-3 επιχειρήσεις και τείνω να καταλήξω στον wanhao v.2. Θα καλύπτει τις ανάγκες μου σε αυτά που θέλω να εκτυπώσω; Επίσης, επειδή είμαι τελείως άσχετη με την 3d εκτύπωση, μπορώ να ξεκινήσω κατευθείαν την εκτύπωση ή τα μηχανήματα αυτά χρειάζονται συνήθως ρυθμίσεις, αλλαγές σε hardware κλπ?

Συγγνώμη που γίνομαι κουραστική αλλά έχω πελαγώσει. 

Ευχαριστώ πολύ:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

Εν συντομία ο εκτυπωτής που διάλεξες κάνει για τη δουλειά που τον θες αρκεί να κάνεις μερικές παραχωρήσεις στα κοσμήματα. Υπάρχουν κιτ για 2-3 χρώματα εκτύπωσης( δεν αναμειγνυόντανε ) αλλά αυτό γίνεται και χειροκίνητα αλλάζοντας πλαστικό σταματώντας στο σημείο που  θες να κάνεις την αλλαγή χρώματος ( έχει περιορισμούς η διαδικασία αυτή όπως καταλαβαίνεις). Το μοντέλο έρχεται συναρμολογημένο οπότε αν θες εκτυπώνεις άμεσα, ωστόσο θα βρεις κάποια σχέδια για εξαρτήματα  που τα εκτυπώνεις εσύ  που βελτιώνουν τη ποιότητα εκτύπωσης ( δες εδώ https://www.thingiverse.com ),Δεν είναι απολύτως απαραίτητα αλλά συνίστανται ανεπιφύλακτα .Άρα κατά μία έννοια χρειάζεται αλλαγές στο hardware για να πετύχει τα μέγιστα.Όσο για ρυθμίσεις 1-2 προγράμματα είναι τα ποιο γνωστά που χρησιμοποιούνται για 3d εκτύπωση και στο νετ θα βρεις άπειρους οδηγούς για το πως να τα ρυθμίσεις κατάλληλα .