Προς το περιεχόμενο

Γλυπτό Phylax


McNerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 λεπτό πριν, gnsX είπε

Δλδ εγκρίθηκε αντικειμενικά το πριόνι, το δέντρο και ο....φυλαξ

Τέχνη

Επρεπε να μπει σε δημοψηφισμα...

Επεξ/σία από Zerg13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 710
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Πάντως δεν είναι ντροπή μερικοί να λέτε ελεύθερα αυτό που σκέφτεστε! Δεν είναι ανάγκη να κρύβετε τις σκέψεις σας πίσω από άλλους "προβληματισμούς"! :) 

Από τη στιγμή που εύκολα μπορούν να μαζευτούν 100-200 άτομα που θα πάνε να ξορκίσουν τον Βελζεβούλ ραντίζοντας τη βάση του γλυπτού, είναι λογικό να έχουμε και περιπτώσεις που τους επικροτούν και εδώ. Το αν οι απόψεις αυτές ανήκουν σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν, είναι μια άλλη ιστορία...

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, billdanos είπε

Πάντως δεν είναι ντροπή μερικοί να λέτε ελεύθερα αυτό που σκέφτεστε! Δεν είναι ανάγκη να κρύβετε τις σκέψεις σας πίσω από άλλους "προβληματισμούς"! :) 

Από τη στιγμή που εύκολα μπορούν να μαζευτούν 100-200 άτομα που θα πάνε να ξορκίσουν τον Βελζεβούλ ραντίζοντας τη βάση του γλυπτού, είναι λογικό να έχουμε και περιπτώσεις που τους επικροτούν και εδώ. Το αν οι απόψεις αυτές ανήκουν σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν, είναι μια άλλη ιστορία...

Θιχτηκες κ έβαλες τη πνευματική σου όραση για το τι σκεφτεται ο άλλος; 

Δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι το ίδιο πράγμα της απέναντι πλευράς;  Δικαίωμα του καθενός να μην του αρεσει το έργο,που μου μαθες κι απο τέχνη. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, #mtsalla11 είπε

Ναι, αυτο στα Ιωαννινα, βγαλτο

Δωρεάν απο τους φοιτητές της σχολής καλών τεχνων και εμπνευσμένο απο έναν τεράστιο καλλιτέχνη.

Δεν μου αρέσει σαν έργο αλλά δε μου αρέσει ουτε το αυθεντικό έργο από το οποίο το εμπνεύστηκαν τα παιδιά, το οποίο παρεμπιπτόντως θεωρείται ως "σπάνιο και μεγαλοφυές δείγμα καλλιτεχνικής δημιουργίας". 

Ούτε οι κουραμπιέδες μου αρέσουν οποτε θα απαιτησω απ τη δημοτικη αρχη να μη μοιράζει κουραμπιέδες στους φτωχους αλλά  μονο μελομακάρονα. Και ας μη τους πληρωνω εγω επειδη μπορει να ειναι δωρεά του εκάστοτε φουρνου.

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Zerg13 είπε

Επρεπε να μπει σε δημοψηφισμα...

Λες;  Εγώ είπα ότι από τέχνη δεν ξέρω, αλλά εκτιμώ αυτούς που ξέρουν. Αλήθεια,ποιο απ τα 3 πάει στην κορυφή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, billdanos said:

Πάντως δεν είναι ντροπή μερικοί να λέτε ελεύθερα αυτό που σκέφτεστε! Δεν είναι ανάγκη να κρύβετε τις σκέψεις σας πίσω από άλλους "προβληματισμούς"! :) 

Από τη στιγμή που εύκολα μπορούν να μαζευτούν 100-200 άτομα που θα πάνε να ξορκίσουν τον Βελζεβούλ ραντίζοντας τη βάση του γλυπτού, είναι λογικό να έχουμε και περιπτώσεις που τους επικροτούν και εδώ. Το αν οι απόψεις αυτές ανήκουν σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν, είναι μια άλλη ιστορία...

Κρατικοδιαιτη νομεγκλατουρα Vs παπαδαριου, το ενα κρατικοδιαιτο "ιερατειο" ενατιον του αλλου, αυτο ειναι ολο, κανενας αλλος προβληματισμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Aν το πολιτιστικο κομμάτι του δήμου κρίνει οτι το γλυπτό σου έχει τις προδιαγραφές, γιατί οχι;

Αν και γενικοτερα τα περισσότερα έργα ειναι καταξιωμένων καλλιτεχνων. 

 Εχεις συγκεκριμένο παράδειγμα καλλιτέχνη που έκανε παπάτζα και χωρις να ρωτησει κανέναν έβαλε τη "παπάτζα" του σε δημοσιο χωρο και πηρε και λεφτά?

Ποιο ειναι το πολιτιστικο κομματι του δημου που κρινει? Με τι υποβαθρο κρινει?
πχ σε μια γκαλερι τα κριτηρια ειναι συγκεκριμενα, ξερω οτι απευθυνεται στο χ αγοραστικο κοινο και οτι ειναι κερδοσκοπικο ιδρυμα, οποτε κινουμαι αναλογα.

στο δημο ποιος κανει το κιουρεησιον και με τι κριτηρια? διοτι και το "καταξιωμενος καλλιτεχνης" μου φαινεται λιγο αερολογια, αναφερθηκαν χαρακτηριστικα εργα παραπανω νεκρων καλλιτεχνων. Το θεμα ειναι πως κρινεις την συγχρονη τεχνη, δηλαδη την τεχνη που παραγεται τωρα +/- 5/10 χρονια. Τι καθιστα ενα εργο αξιο τοποθετησης σε δημοσιο χωρο και τι οχι? Ποιος αποφασιζει για αυτα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγώ πάντως Φάληρο μένω και κάθε μέρα από την δουλειά όταν γυρνάω το βλέπω στην στροφή. Δεν μπορώ να πω ότι με τρελαίνει αλλά οκ, το βγάλουν δεν το βγάλουν, κλάιν. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, pontez2 said:

Δωρεάν απο τους φοιτητές της σχολής καλών τεχνων και εμπνευσμένο απο έναν τεράστιο καλλιτέχνη.

Δεν μου αρέσει σαν έργο αλλά δε μου αρέσει ουτε το αυθεντικό έργο από το οποίο το εμπνεύστηκαν τα παιδιά, το οποίο παρεμπιπτόντως θεωρείται ως "σπάνιο και μεγαλοφυές δείγμα καλλιτεχνικής δημιουργίας". 

Ούτε οι κουραμπιέδες μου αρέσουν οποτε θα απαιτησω απ τη δημοτικη αρχη να μη μοιράζει κουραμπιέδες στους φτωχους αλλά  μονο μελομακάρονα. Και ας μη τους πληρωνω εγω επειδη μπορει να ειναι δωρεά του εκάστοτε φουρνου.

Λογικη στυλ "εκλασε η νυφη σχολασε ο γαμος"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, alxlightning said:

δηλαδη αν φτιαξω αυριο ενα γλυπτο και το κανω δωρεα σε δημο αυτο θα τοποθετηθει σε δημοσιο χωρο? Αν ναι, θελω.

Τουλαχιστον μην το βαλετε κοντα σε κανα σταθμο του Ηλεκτρικου γιατι βλεπω παλι να ψαχνουμε ταξι να παμε στις δουλειες μας :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, gnsX είπε

Λες;  Εγώ είπα ότι από τέχνη δεν ξέρω, αλλά εκτιμώ αυτούς που ξέρουν. Αλήθεια,ποιο απ τα 3 πάει στην κορυφή;

κανενα. η τεχνη δεν ειναι αξιολογησιμη, η τεχνη απλα ειναι.

το προβλημα δημιουργειται γιατι εντος κρατισμου/καπιταλισμου η καθε εκθεση ειναι και διαφημιση και ως εκ τουτου δημιουργει αξια. οποτε με το να εκτιθεται ενα εργο σε δημοσιο χωρο η σε μουσειο η οπουδηποτε, αυτοματα οι ανθρωποι-πολιτες/καταναλωτες/συλλεκτες αξιοθετουν και το εργο και τον καλλιτεχνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, alxlightning said:

κανενα. η τεχνη δεν ειναι αξιολογησιμη, η τεχνη απλα ειναι.

το προβλημα δημιουργειται γιατι εντος κρατισμου/καπιταλισμου η καθε εκθεση ειναι και διαφημιση και ως εκ τουτου δημιουργει αξια. οποτε με το να εκτιθεται ενα εργο σε δημοσιο χωρο η σε μουσειο η οπουδηποτε, αυτοματα οι ανθρωποι-πολιτες/καταναλωτες/συλλεκτες αξιοθετουν και το εργο και τον καλλιτεχνη.

 

Αυτά που περιγράφεις είναι ας πούμε η φυσιολογική ή η αναμενόμενη αντίδραση που περιμένεις. Κάτι που απέχει έτη φωτός -ξαναλέω- από τους παπάδες με τις ντουντούκες, τους αγιασμούς και καμιά 100αριά γραφικούς να τους ακολουθούν σαν ζόμπι! Και το χειρότερο είναι πως βλέπεις ανάμεσά τους και μικρά παιδιά... :wacko:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, alxlightning είπε

Ποιο ειναι το πολιτιστικο κομματι του δημου που κρινει? Με τι υποβαθρο κρινει?
πχ σε μια γκαλερι τα κριτηρια ειναι συγκεκριμενα, ξερω οτι απευθυνεται στο χ αγοραστικο κοινο και οτι ειναι κερδοσκοπικο ιδρυμα, οποτε κινουμαι αναλογα.

στο δημο ποιος κανει το κιουρεησιον και με τι κριτηρια? διοτι και το "καταξιωμενος καλλιτεχνης" μου φαινεται λιγο αερολογια, αναφερθηκαν χαρακτηριστικα εργα παραπανω νεκρων καλλιτεχνων. Το θεμα ειναι πως κρινεις την συγχρονη τεχνη, δηλαδη την τεχνη που παραγεται τωρα +/- 5/10 χρονια. Τι καθιστα ενα εργο αξιο τοποθετησης σε δημοσιο χωρο και τι οχι? Ποιος αποφασιζει για αυτα?

Ένα κομμάτι καταρτισμένο απο εικαστικους, πολιτισμολόγους, επιστημονες. Προφανως σε τέτοια υπηρεσια δε μπορει να εργάζεται ένας απλός αποφοιτος λυκείου πχ.

 

Η δευτερη παράγραφος σου ειναι άξια μεγάλης συζήτησης και ανάλυσης. Σε παραπέμπω εδω για αρχη

http://www.liberal.gr/artnews/arthro/159914/apopseis/2017/poioi-apofasizoun-simera-gia-to-ti-einai-techni.html

Η άποψη μου ειναι πως τα πάντα ειναι σημεία των καιρών. Οπως έγραψα νωρίτερα, ο Mωραλης πριν 5 χρονια δε μου άρεσε. Τωρα οτι έργο του και να δω παθαίνω κάτι. Ισως επειδη τον μελέτησα, αντιληφθηκα τον τροπο σκέψης του κτλ κτλ. Ο Μποτερό πχ δε μου αρέσει. Τον σέβομαι ομως και μακάρι να ειχαμε ένα έργο του σε δημοσιο χωρο. Κάποιοι θα το εκτιμουσαν περισσότερο απο εμένα.

Ε τωρα ας μη το τραβηξουμε και αρχισουμε να μιλάμε για την έννοια της κουλτουρας απ τον Κικέρωνα ως τον Herder :P

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να το πω και πιο επιστημονικά για να γουστάρουν οσοι έχουν σχέση με το αντικείμενο, εδω έχουμε έναν χαρακτηριστικο εκπρόσωπο του όρου "l’ art pour art" και δεν έχει καμια σχέση με τη στρατευμένη τέχνη :P. Κατά την άποψή μου πάντα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...