Προς το περιεχόμενο

Γλυπτό Phylax


McNerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 hours ago, Undertaker25 said:

Νομίζω πως αυτά είναι υπερ-αρκετά. Ελπίζω γνωρίζεις και τα δυο ποια είναι... Τα βάζω σε spoiler για να μη γεμίζει η σελίδα.

  Hide contents

 

'David'_by_Michelangelo_Fir_JBU002.jpg

Εγώ γνωρίζω, δεν έβαλες και τίποτα περίεργο. Εσύ πώς γνωρίζεις ότι "όλος ο κόσμος" "εκτιμά και σέβεται" τα συγκεκριμένα έργα; Έχεις ας πούμε άποψη για το πώς μπορεί να φαίνονται στο μέσο Ινδό ή Κινέζο, ή κρίνουμε για όλο τον πλανήτη με βάση το τι γίνεται στο σπίτι μας;

Επίσης, εκ παραδρομής ή όχι, αγνόησες το δεύτερο μισό του μηνύματός μου που έλεγε για σύγχρονη τέχνη γιατί όπως είπα Μόνα Λίζα ευκολάκι.

 

 

12 hours ago, aris1986 said:

Εν κατακλείδι κακο είναι Μα γκρεμίζεις αγάλματα αλλά στην περίπτωση που δεν συμβολίζουν ιστορικά πρόσωπα καλό είναι να δείχνει 2-3 δείγματα διαφορετικών στον κόσμο εφόσον πληρώνουν φόρους σε ένα δήμο. Ειδικά που αυτή την εποχή που ο καθένας παίρνει τον νόμο στα χέρια του στην μπανανία εδώ.

Αυτό δεν σημαίνει η Δημοκρατία; Δήμος= λαος

Υπάρχουν πολλές υλοποιήσεις της Δημοκρατίας εκτός από την άμεση, εύκολα θα βρεις αν ψάξεις.

Αν κάποιος έχει στο μυαλό του πως πραγματική δημοκρατία είναι μόνο το "ρωτάμε τον καθένα για την κάθε μαλακία επειδή μπορεί αυτός να αισθάνεται πως έχει άποψη και θέλει να την εκφράσει", λυπάμαι αλλά αυτό είναι η θεώρηση που έχουν τα παιδιά όταν τους μιλάνε πρώτη φορά για το αντικείμενο.

 

11 hours ago, spyros007 said:

Εσυ καταλαβαίνεις τι έχεις γραψει γιατι εγω οχι.Μετα απο τοσα αν και υποθεσεις εργασιας τι περιμένεις να σου απαντησω......................................Ας πουμε η τελευταια φεραρι και ο μάγκας που την σχεδιασε  ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΠΠΑΡΙΑ .

Περιμένω να μπορώ να συζητήσω σαν ενήλικας και όχι σα γυμνασιόπαιδο, αλλά προφανώς θα μείνω με την όρεξη.

Ειλικρινά δεν έχω λόγια οπότε ας το αφήσουμε εδώ.

11 hours ago, michael92 said:

Η τέχνη έχει σκοπό να περάσει ένα μήνυμα. Αν το μήνυμα αυτό γίνεται αντιληπτό μόνο από ένα 0.1% κάποιων φαντασμένων, τότε αντικειμενικά αποτυγχάνει ως τέχνη. Η μεταμοντέρνα τέχνη δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα μέσο προπαγάνδας ενάντια στην Σοβιετική Ένωση καθώς είναι ασαφής και αφήνει περιθώρια διαφορετικής ερμηνείας.

Θέλεις να βάλουμε ένα Καβάφη ή ένα Σεφέρη εδώ να δούμε τι ποσοστό όσων το διαβάσουν θα το αντιληφθούν όπως το εννοεί ο καλλιτέχνης; Να σταματήσω να γελάω αν είναι για να μην ενοχλώ στην κατανόηση.

Ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς λίγο παραπάνω τον ορισμό που δίνεις στο αν "αντικειμενικά" (και μόνο αυτή η λέξη είναι αστεία στο συγκεκριμένο θέμα) αποτυγχάνει η τέχνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 710
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για όσους άνοιξαν τώρα το δέκτη τους, να πω ότι κέντρο Θεσσαλονίκης έχουμε από όταν ήμουν παιδί αυτό εδώ:

5a5737b12100002800590f12.jpeg?ops=scalef

Εννοείται πως σε αντίθεση με τον Φύλακα που είναι απλά κακόγουστος, το συγκεκριμένο έργο αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή καθολικά:

https://el.wikipedia.org/wiki/Γλυπτό_ΔΕΘ

Quote

 

Το γλυπτό έχοντας κερδίσει το Α΄ βραβείο τοποθετήθηκε το 1966 στη Θεσσαλονίκη ύστερα από πανελλήνιο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί από τη ΔΕΘ για την κατασκευή της νέας πύλης. Το 1966 ήταν μια χρονιά σημαντικών αλλαγών για τη ΔΕΘ που περιελάμβανε αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις στη βάση του εκμοντερνισμού της. Το «Γλυπτό ΔΕΘ»  έχει ύψος 17μ. και κατά τον δημιουργό του αναπαριστά αφαιρετικά τη Νίκη της Σαμοθράκης.

Η τοποθέτηση του γλυπτού αρχικά προκάλεσε πολλές αντιδράσεις καθώς διέφερε από τη δημόσια γλυπτική στην Ελλάδα της τότε εποχής. Το γλυπτό βρήκε πολλούς υπερασπιστές μεταξύ αυτών οι Πάτροκλος Καραντινός, Μανόλης Ανδρόνικος, Δημήτρης Φατούρος, Χρύσανθος Χρήστου, ενώ δημοσιεύματα της εποχής διχάζονταν για το νέο απόκτημα της πόλης. Το γλυπτό βρίσκεται στο ίδιο σημείο έως σήμερα, θεωρώντας το ως ένα από τα πρώτα αφαιρετικά γλυπτά αυτής της κλίμακας που στήθηκαν στον ελληνικό δημόσιο χώρο.

 

Το πρόβλημα δεν είναι πως το γλυπτό είναι "άσχημο". Το πρόβλημα είναι πως όσο πιο απαίδευτος είναι κανείς τόσο περισσότερο νομίζει πως η απαίδευτη άποψή του μετράει παραπάνω από μηδέν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, aris1986 said:

Εκει ειναι το θεμα. Η αυθαιρεσια του ενος δημιουργει προβληματα στους αλλους. Τωρα περι θρησκείας με αγιασμους πορειες στο αγαλμα γελαω αλλα επρεπε να το σκεφτει και αυτο το ενδεχομενο ο δημαρχος ο "μορφωμενος".

Ολα ξεκινησαν απο τον Δημαρχο που απ' οτι φαινεται επρεπε να βγαλει καποια υποχρεωση και εβαλε το αγαλμα του καλλιτεχνη μας.

Νομίζω πως τα προβλήματα κυρίως ξεκινάνε από τρόμπες που χωρίς να ξέρουν σχηματίζουν άποψη, ιδιαίτερα όταν η άποψη αυτή είναι τελείως τυχαία "αυτός φταίει που είναι μαλάκας".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, defacer είπε

Για όσους άνοιξαν τώρα το δέκτη τους, να πω ότι κέντρο Θεσσαλονίκης έχουμε από όταν ήμουν παιδί αυτό εδώ:

5a5737b12100002800590f12.jpeg?ops=scalef

Εννοείται πως σε αντίθεση με τον Φύλακα που είναι απλά κακόγουστος, το συγκεκριμένο έργο αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή καθολικά:

https://el.wikipedia.org/wiki/Γλυπτό_ΔΕΘ

Το πρόβλημα δεν είναι πως το γλυπτό είναι "άσχημο". Το πρόβλημα είναι πως όσο πιο απαίδευτος είναι κανείς τόσο περισσότερο νομίζει πως η απαίδευτη άποψή του μετράει παραπάνω από μηδέν.

Το συγκεκριμένο γλυπτό δεν έχει καμία ομορφιά επάνω του εκ πρώτης όψεως. Ξεχωρίζει διότι:

1. To έφτιαξε ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης της διάσημης γενιάς του 30.

2. Απεικόνιζε ένα απιστευτης ομορφιάς δημιούργημα της ανθρωπότητας.

2. Η εποχή σήκωνε πάρα πολύ τον μοντερνισμό. Εκείνη την εποχή ανεγέρθηκαν εκατοντάδες μοντέρνες μονοκατοικίες και καλλιτέχνες όπως ο Ζογγολόπουλος, Μόραλης κοκ, ήταν στη καλύτερή τους φάση.

Παρόλαυτα, αντιδράσεις υπήρχαν ακομα και τότε. Μάντεψε απο ποιούς :):) 

Που θέλω να καταλλήξω.

Γλυπτά οπως ο Phylax ειναι καταδικασμένα να μείνουν εκεί που βρίσκονται. Μπορει στη δεδομένη φάση να μην μπορει να εκτιμηθεί απο πολύ κόσμο (άσχετα αν αρέσει ή οχι, το αν μας αρέσει δεν έχει καμια σημασία στη τέχνη), στο μέλλον ομως θα γινει.

 

Άσχετο αλλά το γεγονος οτι αυτος ο δημαρχος έχει γεμισει με γλυπτά τη συγκεκριμένη περιοχή και απο σκουπίδοπεριοχή την έκανε ανθρωπινη, δεν μετράει κάπου;

Επεξ/σία από pontez2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, defacer είπε

Νομίζω πως τα προβλήματα κυρίως ξεκινάνε από τρόμπες που χωρίς να ξέρουν σχηματίζουν άποψη, ιδιαίτερα όταν η άποψη αυτή είναι τελείως τυχαία "αυτός φταίει που είναι μαλάκας".

Το ίδιο φταίει και αυτός που παίρνει λευκή επιταγή για 4 χρόνια και τρως την καλαίσθητη "αισθητική" του στη μάπα.

Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, defacer είπε

Εγώ γνωρίζω, δεν έβαλες και τίποτα περίεργο. Εσύ πώς γνωρίζεις ότι "όλος ο κόσμος" "εκτιμά και σέβεται" τα συγκεκριμένα έργα; Έχεις ας πούμε άποψη για το πώς μπορεί να φαίνονται στο μέσο Ινδό ή Κινέζο, ή κρίνουμε για όλο τον πλανήτη με βάση το τι γίνεται στο σπίτι μας;

Επίσης, εκ παραδρομής ή όχι, αγνόησες το δεύτερο μισό του μηνύματός μου που έλεγε για σύγχρονη τέχνη γιατί όπως είπα Μόνα Λίζα ευκολάκι.

 

Δεν αγνόησα τίποτα. Σου παρέθεσα δυο έργα τέχνης τα οποία τυγχάνουν ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ αναγνώρισης και αποδοχής για να σου δείξω ότι υπάρχουν πρότυπα . Η μοντέρνα τέχνη εισήγαγε τον ανόητο κανόνα της σχετικιστικής αισθητικής σύμφωνα με τον οποίο κάθε βλακεία, κάθε έκτρωμα, κάθε εξάμβλωμα μπορεί να θεωρηθεί καλαίσθητο απλά και μόνο γιατί μπορεί να αρέσει σε κάποιους. Δεν έχεις παρά να κάνει μια σύγκριση ανάμεσα στο κάλλος και την καλλιτεχνική τελειότητα που ακτινοβολούν τα έργα του Μιχαήλ Άγγελου και την κακοσχημία των "έργων" μοντέρνας τέχνης. Δεν έχεις παρά να συγκρίνεις την Νυχτερινή Περίπολο του Ρεμπράντ με τo Πορτοκαλί, Κόκκινο, Κίτρινο του Ρόθκο (που πωλήθηκε κοντά στα....80.000.000!!!!!!!!!)  για να δεις το ΧΑΟΣ που χωρίζει τα δυο είδη.

Και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί στον μέσο Ινδό ή Κινέζο δεν θα αρέσει. Υπάρχει Κινέζος που δεν του αρέσει η κλασσική τέχνη? Εγώ σου λέω ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία θα ξετρελαθούν και με τα αρχαία γλυπτά και τα αναγεννησιακά.

43 λεπτά πριν, defacer είπε

Αν κάποιος έχει στο μυαλό του πως πραγματική δημοκρατία είναι μόνο το "ρωτάμε τον καθένα για την κάθε μαλακία επειδή μπορεί αυτός να αισθάνεται πως έχει άποψη και θέλει να την εκφράσει", λυπάμαι αλλά αυτό είναι η θεώρηση που έχουν τα παιδιά όταν τους μιλάνε πρώτη φορά για το αντικείμενο.

Όχι, η πραγματική δημοκρατία είναι μια κλειστή κάστα ανθρώπων με ψευδαισθήσεις πνευματικής ανωτερότητας που με αντιδημοκρατικά μέσα θα αποφασίζει και θα διατάσσει τι γλυπτά θα κοσμούν τις πόλεις, ακόμη και αν η πλειοψηφία τα θεωρεί κακόγουστα. Btw, όποιος σκέφτεται έτσι είναι φασιστοειδές του χειρίστου είδους.

Επεξ/σία από Undertaker25
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Undertaker25 είπε

Δεν αγνόησα τίποτα. Σου παρέθεσα δυο έργα τέχνης τα οποία τυγχάνουν ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ αναγνώρισης και αποδοχής για να σου δείξω ότι υπάρχουν πρότυπα . Η μοντέρνα τέχνη εισήγαγε τον ανόητο κανόνα της σχετικιστικής αισθητικής σύμφωνα με τον οποίο κάθε βλακεία, κάθε έκτρωμα, κάθε εξάμβλωμα μπορεί να θεωρηθεί καλαίσθητο απλά και μόνο γιατί μπορεί να αρέσει σε κάποιους. Δεν έχεις παρά να κάνει μια σύγκριση ανάμεσα στο κάλλος και την καλλιτεχνική τελειότητα που ακτινοβολούν τα έργα του Μιχαήλ Άγγελου και την κακοσχημία των "έργων" μοντέρνας τέχνης. Δεν έχεις παρά να συγκρίνεις την Νυχτερινή Περίπολο του Ρεμπράντ με τo Πορτοκαλί, Κόκκινο, Κίτρινο του Ρόθκο (που πωλήθηκε κοντά στα....80.000.000!!!!!!!!!)  για να δεις το ΧΑΟΣ που χωρίζει τα δυο είδη.

Και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί στον μέσο Ινδό ή Κινέζο δεν θα αρέσει. Υπάρχει Κινέζος που δεν του αρέσει η κλασσική τέχνη? Εγώ σου λέω ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία θα ξετρελαθούν και με τα αρχαία γλυπτά και τα αναγεννησιακά.

Για τον Νταλί και τον Πικάσο που και αυτοί είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένοι και των οποίων τα έργα "αξιζουν" εξ ίσου στο χρηματιστήριο της τέχνης, τι λες;

Ένα απλό " δεν μου αρεσουν" ;  Ε πες αυτό μόνο και εν προκειμένω,  όπως είπα και εγώ και τέλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Γλυπτά οπως ο Phylax ειναι καταδικασμένα να μείνουν εκεί που βρίσκονται. Μπορει στη δεδομένη φάση να μην μπορει να εκτιμηθεί απο πολύ κόσμο (άσχετα αν αρέσει ή οχι, το αν μας αρέσει δεν έχει καμια σημασία στη τέχνη), στο μέλλον ομως θα γινει.

Άσχετο αλλά το γεγονος οτι αυτος ο δημαρχος έχει γεμισει με γλυπτά τη συγκεκριμένη περιοχή και απο σκουπίδοπεριοχή την έκανε ανθρωπινη, δεν μετράει κάπου;

Είναι χαμηλά τώρα δλδ οι τιμές;

Ν' αγοράσουμε κανα Phylax; Έχω κάτι ripple να cashαρω,για πότε την βλέπεις την αναγνώριση;

Επεξ/σία από gnsX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Undertaker25 said:

Δεν αγνόησα τίποτα. Σου παρέθεσα δυο έργα τέχνης τα οποία τυγχάνουν ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ αναγνώρισης και αποδοχής[1] για να σου δείξω ότι υπάρχουν πρότυπα . Η μοντέρνα τέχνη εισήγαγε τον ανόητο κανόνα της σχετικιστικής αισθητικής σύμφωνα με τον οποίο κάθε βλακεία, κάθε έκτρωμα, κάθε εξάμβλωμα μπορεί να θεωρηθεί καλαίσθητο απλά και μόνο γιατί μπορεί να αρέσει σε κάποιους. Δεν έχεις παρά να κάνει μια σύγκριση ανάμεσα στο κάλλος και την καλλιτεχνική τελειότητα που ακτινοβολούν τα έργα του Μιχαήλ Άγγελου και την κακοσχημία των "έργων" μοντέρνας τέχνης. Δεν έχεις παρά να συγκρίνεις την Νυχτερινή Περίπολο του Ρεμπράντ με τo Πορτοκαλί, Κόκκινο, Κίτρινο του Ρόθκο (που πωλήθηκε κοντά στα....80.000.000!!!!!!!!!)  για να δεις το ΧΑΟΣ που χωρίζει τα δυο είδη.

Και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί στον μέσο Ινδό ή Κινέζο δεν θα αρέσει. Υπάρχει Κινέζος που δεν του αρέσει η κλασσική τέχνη? Εγώ σου λέω ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία θα ξετρελαθούν και με τα αρχαία γλυπτά και τα αναγεννησιακά.[2]

Όχι, η πραγματική δημοκρατία είναι μια κλειστή κάστα ανθρώπων με ψευδαισθήσεις πνευματικής ανωτερότητας που με αντιδημοκρατικά μέσα θα αποφασίζει και θα διατάσσει τι γλυπτά θα κοσμούν τις πόλεις, ακόμη και αν η πλειοψηφία τα θεωρεί κακόγουστα. Btw, όποιος σκέφτεται έτσι είναι φασιστοειδές του χειρίστου είδους.[3]

[1]: Citation needed.

[2]: Σοβαρολογείς τώρα; "Εγώ σου λέω"; Και γω σου λέω ότι όλοι οι άνθρωποι θα έπρεπε να είναι χαρούμενοι για το Φύλακα ακόμα κι αν δεν τους αρέσει το γλυπτό, επειδή έτσι είμαι ο ίδιος. Και μη φέρεις αντίρρηση γιατί σου λέω πως έχω δίκιο.

[3]: Δεν καταλαβαίνω γιατί το βάζεις αυτό στην κουβέντα μιας και απ' όσο βλέπω κανένας εδώ δεν εξέφρασε τέτοια άποψη. Από κει και πέρα, το αν η πνευματική ανωτερώτητα είναι ψευδαίσθηση ή όχι αυτό δυστυχώς για σένα το κρίνει το ακροατήριο και όχι οι συμμετέχοντες. Η ρητορική σου δε μπορεί να βγάλει 3 λέξεις στη σειρά χωρίς να πατήσει στις καθαρά αυθαίρετες προσωπικές σου πεποιθήσεις ("η πλειοψηφία τα θεωρεί κακόγουστα") για να μη μιλήσω καν για τα συμπεράσματα που βγαίνουν ή δε βγαίνουν από αυτές (η πλειοψηφία επίσης μπορεί να θεωρεί πως θα πρέπει να αναγράφεται το θρήσκευμα στις ταυτότητες, χέστηκα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gnsX είπε

Είναι χαμηλά τώρα δλδ οι τιμές;

Ν' αγοράσουμε Γεωργίου; Έχω κάτι ripple να cashαρω,για πότε την βλέπεις την αναγνώριση;

Bitcoin δεχεται; :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Για τον Νταλί και τον Πικάσο που και αυτοί είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένοι και των οποίων τα έργα "αξιζουν" εξ ίσου στο χρηματιστήριο της τέχνης, τι λες;

Ένα απλό " δεν μου αρεσουν" ;  Ε πες αυτό μόνο και εν προκειμένω,  όπως είπα και εγώ και τέλος. 

Τι σχέση έχουν τώρα οι υπερρεαλιστές Νταλί και Πικάσο με τους μεταμοντερνιστές, μπορείς να μου εξηγήσεις?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, aris1986 said:

Το ίδιο φταίει και αυτός που παίρνει λευκή επιταγή για 4 χρόνια και τρως την καλαίσθητη "αισθητική" του στη μάπα.

Αν το ισχυρότερο επιχείρημα που έχεις για να υποστηρίξεις μια θέση είναι "άλλοι κάνουν τα ίδια και χειρότερα", spoiler alert, η θέση που υποστηρίζεις είναι πίπα. Ακόμα κι αν έχεις δίκιο, που εδώ δεν έχεις.

Επεξ/σία από defacer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Undertaker25 είπε

Τι σχέση έχουν τώρα οι υπερρεαλιστές Νταλί και Πικάσο με τους μεταμοντερνιστές, μπορείς να μου εξηγήσεις?

Καλλιτέχνες τους λένε  όλους. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

Τι σχέση έχουν τώρα οι υπερρεαλιστές Νταλί και Πικάσο με τους μεταμοντερνιστές, μπορείς να μου εξηγήσεις?

Στα κινήματα του μοντερνισμού ανήκουν τόσο ο κυβισμός που εκπροσωπείται απο τον πικάσο όσο και ο υπερρεαλισμός που εκπροσωπεί ο νταλί. Υπάρχει μεγάλη σχέση μεταξύ των κινημάτων της Τέχνης καθώς υπάρχει ιστορική συνέχεια.Επίσης η κατηγοριοποιήση σε κινήματα γίνεται εκ των υστέρων και απο τους κριτικούς. Δεν κάθεται κάποιος ζωγράφος να πει "ας ζωγραφίσω εναν μεταμοντέρνο πίνακα".

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...