Προς το περιεχόμενο

Γλυπτό Phylax


McNerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι εξακολουθούν και σχολιάζουν την αισθητική του γλυπτού, που φυσικά είναι κάτι το υποκειμενικό και ως τέχνη στον καθένα λέει κάτι το διαφορετικό και όχι το κοινωνικό φαινόμενο όπου μια μερίδα πολιτών ενός υποτιθέμενου σύγχρονου ευρωπαϊκού κοσμικού κράτους, με τραμπουκισμο και με χρήση βίας, προσπαθούν να επιβάλουν τα πιστεύω τους.

Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει, τραγικό.

Αυτή η θρησκεία είναι τόσο αντίθετη στο ελεύθερο πνεύμα του αρχαίου Έλληνα.

Όταν διαβάζω στην ίδια πρόταση την έννοια φρανκεσταιν ελληνοχριστιανισμος με πιάνει εμετός.

Πραγματικά μια μαύρη πτυχή στην ανθρώπινη ιστορία.

Δυστυχώς φοβάμαι ότι η κρίση που περνάμε, αξιών, ηθικής, θα δώσει και άλλο πάτημα αντί να τεθούν στο περιθώριο.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 710
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, defacer είπε

Εξήγησέ μου κάτι, πιστεύεις πως υπάρχει κάποιο έργο τέχνης στον πλανήτη που αρέσει σε και το σέβονται όλοι ή σχεδόν όλοι οι άνθρωποι; Και αν υπάρχει (γιατί θα μου πεις Mona Lisa ή κάτι), μπορείς να συνεχίσεις ονοματίζοντας κάποιο που δημιουργήθηκε από καλλιτέχνη που ζει ακόμα;

Αφού απαντήσεις μπορούμε να δούμε τι συμβαίνει όταν η απάντησή σου έρχεται αντιμέτωπη με την παραπάνω επίσης δική σου επιχειρηματολογία για να δούμε τελικά ποιός έχει δίκιο.

Εσυ καταλαβαίνεις τι έχεις γραψει γιατι εγω οχι.Μετα απο τοσα αν και υποθεσεις εργασιας τι περιμένεις να σου απαντησω......................................Ας πουμε η τελευταια φεραρι και ο μάγκας που την σχεδιασε  ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΠΠΑΡΙΑ .

WEB_PHOTO_FERRARI_24082017.jpg

Επεξ/σία από spyros007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tι να προτοπει κανεις στο θεμα περι τεχνης, εδω αλλος αφησε να πεθανει δεμενος σκυλος απο τροφη και νερό σε γκαλερι ετσι για να εναντιωθει στους ιμπεριαλιστικους βομβαριδισμους ή δεν ξερω τι...

Λοιπον τεχνη συμφωνα με ορισμενους εδω μεσα ειναι μια εικαστικη δημιουργια χωρις οριο. Δηλαδη αυριο ξεκιναω να σχεδιαζω ενα πεθαμενο τεριε με εξω τα σωθηκα να το τρωει μια γιγαντια κατσαριδα. Επισης απο διπλα θα ειναι ορθια τα 2girlsOnecup και απο πισω θα ειναι ο Σωκρατης. Μιλαμε για μεγαλο εργο τεχνης.

Αλλα συμφωνα με την ελευθερη εκφραση θα ειναι και αυτο τεχνη, μην το κακολογειτε...!

Καλα ειπε ενας στην πολιτια του Πλατωνα τα ασχημα εργα τεχνης και καθε μορφη ασχημης και κακοβουλης τεχνης  θα απαγορευονταν γιατι διαβρωνουν την ψυχη. Δηλητηριο δλδ...

Μπλιαχ

Επεξ/σία από aris1986
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι επικαλούνται την ελληνική ιστορία δεν την γνωρίζουν και όσοι επικαλούνται τη θρησκεία είναι παραδείγματα προς αποφυγήν. Κάτι κρατικοδίαιτοι τσοπανόβλαχοι, κάτι ελεύθεροι επαγγελματίες από το "βαθύ fb", κάτι πιστοί με αρχή φαλάκρας και φανελάκι λερωμένο από τα τζατζίκια του περσινού Πάσχα. Ένας αχταρμάς νεοελληνικός, πολτοποιημένες κουράδες του περιθωρίου που νομίζουν ότι μπορούν να μιλήσουν για Τέχνη, για Ιστορία και για Πολιτισμό.

Το νόημα της όλης υπόθεσης δεν είναι καν αν το συγκεκριμένο έργο είναι ωραίο ή όχι. Το νόημα είναι ότι η πλέμπα εξουσιάζει, ένας όχλος θρησκόληπτων προβάτων που δεν αντέχει την αλήθεια της στον καθρέφτη του ο καθένας προσωπικά. Ανθρωπάκια.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, YMIB είπε

Όσοι επικαλούνται την ελληνική ιστορία δεν την γνωρίζουν και όσοι επικαλούνται τη θρησκεία είναι παραδείγματα προς αποφυγήν. Κάτι κρατικοδίαιτοι τσοπανόβλαχοι, κάτι ελεύθεροι επαγγελματίες από το "βαθύ fb", κάτι πιστοί με αρχή φαλάκρας και φανελάκι λερωμένο από τα τζατζίκια του περσινού Πάσχα. Ένας αχταρμάς νεοελληνικός, πολτοποιημένες κουράδες του περιθωρίου που νομίζουν ότι μπορούν να μιλήσουν για Τέχνη, για Ιστορία και για Πολιτισμό.

Το νόημα της όλης υπόθεσης δεν είναι καν αν το συγκεκριμένο έργο είναι ωραίο ή όχι. Το νόημα είναι ότι η πλέμπα εξουσιάζει, ένας όχλος θρησκόληπτων προβάτων που δεν αντέχει την αλήθεια της στον καθρέφτη του ο καθένας προσωπικά. Ανθρωπάκια.

Και εσύ τι θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο; Αυτό που νομίζουμε ότι είμαστε καλύτεροι εμείς με ξεπερνά. Και τι είναι αυτά που γράφεις για ελ. επαγγ και φαλάκρες γτφ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, aris1986 είπε

Tι να προτοπει κανεις στο θεμα περι τεχνης, εδω αλλος αφησε να πεθανει δεμενος σκυλος απο τροφη και νερό σε γκαλερι ετσι για να εναντιωθει στους ιμπεριαλιστικους βομβαριδισμους ή δεν ξερω τι...

Λοιπον τεχνη συμφωνα με ορισμενους εδω μεσα ειναι μια εικαστικη δημιουργια χωρις οριο. Δηλαδη αυριο ξεκιναω να σχεδιαζω ενα πεθαμενο τεριε με εξω τα σωθηκα να το τρωει μια γιγαντια κατσαριδα. Επισης απο διπλα θα ειναι ορθια τα 2girlsOnecup και απο πισω θα ειναι ο Σωκρατης. Μιλαμε για μεγαλο εργο τεχνης.

Αλλα συμφωνα με την ελευθερη εκφραση θα ειναι και αυτο τεχνη, μην το κακολογειτε...!

Καλα ειπε ενας στην πολιτια του Πλατωνα τα ασχημα εργα τεχνης και καθε μορφη ασχημης και κακοβουλης τεχνης  θα απαγορευονταν γιατι διαβρωνουν την ψυχη. Δηλητηριο δλδ...

Μπλιαχ

Εισαι καλλιτεχναρα μεγαλε τι εργο ειναι αυτο που έφτιαξες................

Επεξ/σία από spyros007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι εξακολουθούν και σχολιάζουν την αισθητική του γλυπτού, που φυσικά είναι κάτι το υποκειμενικό και ως τέχνη στον καθένα λέει κάτι το διαφορετικό και όχι το κοινωνικό φαινόμενο όπου μια μερίδα πολιτών ενός υποτιθέμενου σύγχρονου ευρωπαϊκού κοσμικού κράτους, με τραμπουκισμο και με χρήση βίας, προσπαθούν να επιβάλουν τα πιστεύω τους.

Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει, τραγικό.

Αυτή η θρησκεία είναι τόσο αντίθετη στο ελεύθερο πνεύμα του αρχαίου Έλληνα.

Όταν διαβάζω στην ίδια πρόταση την έννοια φρανκεσταιν ελληνοχριστιανισμος με πιάνει εμετός.

Πραγματικά μια μαύρη πτυχή στην ανθρώπινη ιστορία.

Δυστυχώς φοβάμαι ότι η κρίση που περνάμε, αξιών, ηθικής, θα δώσει και άλλο πάτημα αντί να τεθούν στο περιθώριο.

Η τέχνη έχει σκοπό να περάσει ένα μήνυμα. Αν το μήνυμα αυτό γίνεται αντιληπτό μόνο από ένα 0.1% κάποιων φαντασμένων, τότε αντικειμενικά αποτυγχάνει ως τέχνη. Η μεταμοντέρνα τέχνη δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα μέσο προπαγάνδας ενάντια στην Σοβιετική Ένωση καθώς είναι ασαφής και αφήνει περιθώρια διαφορετικής ερμηνείας.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Μια επίσκεψη στο μουσείο της Ακρόπολης θα σου λύσει όλες τις απορίες. Δεν χρειάζεται να διαβάζεις όσα λέει ο Bill ο Ντάνος. :)

Ευλόγιcον (btw οι "χριστιανοί" είναι δική σου προσθήκη στα λεγόμενά μου. Έχω την ίδια αλεργια σε οποιοδήποτε θρησκευτικό φανατισμό). 

IMG_3171.jpg

 

Δε χρειάζεται να πάω στο μουσείο της Ακρόπολης για να μάθω την ιστορία του Παρθενώνα. Έχω όσες πληροφορίες χρειάζομαι στα συγγράμματα της σχολής που σπούδασα και καθότι ενημερώνομαι τακτικά, δεν ανακαλύφθηκε κάτι καινούριο που να ρίχνει περαιτέρω φως στην υπόθεση. Μόνο εικασίες γίνονται και καμία δεν είναι επικρατέστερη της άλλης. Btw, αφού έχεις πάει στο μουσείο μπορείς εύκολα να δεις μια πληθώρα γλυπτών που διασώθηκαν ακριβώς επειδή οι Ορθόδοξοι δεν τα κατέστρεψαν, κάτι που θα μπορούσαν ευκόλως να πράξουν αν ήθελαν και δρα υπέρ της "αθωότητός" τους για την υπόθεση της καταστροφής της ανατολικής μετώπης. Αν η Βυζαντινή Αυτοκρατορία δεν είχε πέσει, ο Παρθενώνας θα μας είχε παραδοθεί σήμερα σχεδόν ανεξίτηλος.

Τέσπα, αυτά από μένα. Σταματώ εδώ. :-)

YΓ. Ο φανατισμός ΚΑΘΕ είδους είναι βλαπτικός καθότι μετατρέπει τους ανθρώπους σε τέρατα.

Επεξ/σία από Undertaker25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Lelouch είπε

Όχι ακριβώς. Απλά πιστεύω ότι πολύς κόσμος δεν το ήθελε το άγαλμα, είτε είναι για θρησκευτικούς λόγους είτε για οτιδήποτε προσωπικό τους. Ο δήμος υπάρχει για να βελτιώνει την περιοχή του και να προσφέρει κάτι στους πολίτες του. Προφανώς δεν συμφωνώ με το γκρέμισμα του αγάλματος αλλά θαρρώ ότι αν η μερίδα των πολιτών που δεν το ήθελαν ήταν πολλοί μπορούσαν κάλλιστα να εκφέρουν την άποψη τους και να ζητήσουν να το πάρουν από εκεί. Πρόσεχε, δεν λέω να φιμώσουμε την τέχνη ή οτιδήποτε. Όπως ο άλλος που μου πόσταρε ένα μουσείο που λίντσαραν. Ο καλλιτέχνης μπορεί να εκθέσει το άγαλμα του στις εκθέσεις του, δεν είναι ανάγκη να το τρώνε στην μάπα τους οι πολίτες. Αν από την άλλη οι πολίτες που δεν το θέλουν είναι μειοψηφία, πάω πάσο. Απλά δεν βρίσκω τι ακριβώς προσφέρει το συγκεκριμένο άγαλμα. Είναι ιστορικό; Όχι. Έχει κάποιο συμβολισμό; Ούτε. Είναι ιδιαίτερα ωραίο ή το διακατέχει μια δυσκολία στο να φτιαχτεί; Όχι.

Για την εκκλησία πιστεύω ότι θα έπρεπε να σταματήσει να πληρώνεται από το κράτος και έτσι θα έχουμε και λιγότερα σκάνδαλα και θα αναγκαστεί να σοβαρευτεί και η ίδια. Το θέμα του διαχωρισμού είναι νομικό ζήτημα αλλά δεν βλέπω γιατί αυτή η δήθεν προοδευτική κυβέρνηση δεν κάνει κάτι για αυτό τόσο καιρό. Αν δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός για τον χ,ψ λόγο, γιατί δεν μας το λένε;

Διαχωρισμός όμως δεν σημαίνει ότι κοροϊδεύω τη θρησκεία και δεν σέβομαι την κουλτούρα και τις παραδόσεις αυτού. Σημαίνει ότι δεν σχετίζεται με το κράτος.

Πολυς κοσμος; Τα 20 ατομα που πηγαν και το αγιασαν απο τα 4εκ που εχει η Αθήνα; Το ολο θεμα έγινε βαιραλ λογω του χρώματος. Η περιοχή εκει εχει πράσινο και γκρί, σε αυτη την περιοχη εβαλαν  ια κοκκινη παπαντζα σε ινοξ. Δεν γίνεται να μην το προσέξεις! Η αντίθεση ειναι στο θεο. Αν ηταν ασπρη ή μπρούντζινη δεν θα γίνονταν τίποτα επειδη πολυ απλά κανεις δεν θα το ειχε προσέξει.

 

Υγ, ειναι αστειο να κατακρίνουμε μονο και μονο επειδη το προσέξαμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστο αυτό με το χρωμα. Μάθημα χρωματολογίας δεν είχε στα ΕΠΑΛ που θα πήγαινε ο ”καλλιτέχνης”;

Απο το κακο στο χειρότερο πάμε σε θέμα τέχνης. Η κρίση την έκανε φτωχή. Ούτε λεπτομέρειες δεν έχει η αηδία που έφτιαξε. Σαν κούκλα μοντέλο προχω γκαλερίς είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, aris1986 είπε

Σωστο αυτό με το χρωμα. Μάθημα χρωματολογίας δεν είχε στα ΕΠΑΛ που θα πήγαινε ο ”καλλιτέχνης”;

Απο το κακο στο χειρότερο πάμε σε θέμα τέχνης. Η κρίση την έκανε φτωχή. Ούτε λεπτομέρειες δεν έχει η αηδία που έφτιαξε. Σαν κούκλα μοντέλο προχω γκαλερίς είναι.

Είσαι υπερβολικός. Εγώ μπορώ να διακρίνω ακόμα και δάχτυλα στα πόδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

Δε χρειάζεται να πάω στο μουσείο της Ακρόπολης για να μάθω την ιστορία του Παρθενώνα. Έχω όσες πληροφορίες χρειάζομαι στα συγγράμματα της σχολής που σπούδασα και καθότι ενημερώνομαι τακτικά, δεν ανακαλύφθηκε κάτι καινούριο που να ρίχνει περαιτέρω φως στην υπόθεση. Μόνο εικασίες γίνονται και καμία δεν είναι επικρατέστερη της άλλης. Btw, αφού έχεις πάει στο μουσείο μπορείς εύκολα να δεις μια πληθώρα γλυπτών που διασώθηκαν ακριβώς επειδή οι Ορθόδοξοι δεν τα κατέστρεψαν, κάτι που θα μπορούσαν ευκόλως να πράξουν αν ήθελαν και δρα υπέρ της "αθωότητός" τους για την υπόθεση της καταστροφής της ανατολικής μετώπης. Αν η Βυζαντινή Αυτοκρατορία δεν είχε πέσει, ο Παρθενώνας θα μας είχε παραδοθεί σήμερα σχεδόν ανεξίτηλος.

Τέσπα, αυτά από μένα. Σταματώ εδώ. :-)

YΓ. Ο φανατισμός ΚΑΘΕ είδους είναι βλαπτικός καθότι μετατρέπει τους ανθρώπους σε τέρατα.

Τουλάχιστον αστεία αυτά που γράφεις νέε. Οι χριστιανοί, τάσσονταν κατά του Ελληνίζειν. Τι ανεξίτηλο θα παρέδιδαν, που αν δεν έπεφτε το βυζάντιο, θα είχαν σφαγιαστεί και οι υπόλοιποι Έλληνες Εθνικοί;
Ποια συγγράμματα και ποια σχολή συμβουλεύεσαι αγαπητέ, αν είναι εφικτό, ποτέ, να μου αναφέρεις;
Τα γλυπτά, και η "πληθώρα" που λες πως διεσώθησαν, δε διασώθηκαν από τους προχό αβρααμιστές, αλλά από εθνικούς, και από αγάλματα που, ναι μεν εκλάπησαν, αλλά διασώθηκαν, από την άλλη. Οι ταλιμπάν, χριστιανοί, όπως θες πες τους, κατέστρεφαν οτιδήποτε Ελληνικό.
Καλημέρα σου, και καλή συνέχεια με την σχολή σου.

5 ώρες πριν, aris1986 είπε

Σωστο αυτό με το χρωμα. Μάθημα χρωματολογίας δεν είχε στα ΕΠΑΛ που θα πήγαινε ο ”καλλιτέχνης”;

Απο το κακο στο χειρότερο πάμε σε θέμα τέχνης. Η κρίση την έκανε φτωχή. Ούτε λεπτομέρειες δεν έχει η αηδία που έφτιαξε. Σαν κούκλα μοντέλο προχω γκαλερίς είναι.

Δηλαδή, άμα ήταν πράσινο, θα ήταν οκ;
Όσο για το τελευταίο, συμφωνώ. Και νομίζω αυτό ήθελε να πετύχει ο κομπάρσος, ε συγγνώμη, ο "καλλιτέχνης". 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Lelouch είπε

Όχι ακριβώς. Απλά πιστεύω ότι πολύς κόσμος δεν το ήθελε το άγαλμα, είτε είναι για θρησκευτικούς λόγους είτε για οτιδήποτε προσωπικό τους. Ο δήμος υπάρχει για να βελτιώνει την περιοχή του και να προσφέρει κάτι στους πολίτες του. Προφανώς δεν συμφωνώ με το γκρέμισμα του αγάλματος αλλά θαρρώ ότι αν η μερίδα των πολιτών που δεν το ήθελαν ήταν πολλοί μπορούσαν κάλλιστα να εκφέρουν την άποψη τους και να ζητήσουν να το πάρουν από εκεί. Πρόσεχε, δεν λέω να φιμώσουμε την τέχνη ή οτιδήποτε. Όπως ο άλλος που μου πόσταρε ένα μουσείο που λίντσαραν. Ο καλλιτέχνης μπορεί να εκθέσει το άγαλμα του στις εκθέσεις του, δεν είναι ανάγκη να το τρώνε στην μάπα τους οι πολίτες. Αν από την άλλη οι πολίτες που δεν το θέλουν είναι μειοψηφία, πάω πάσο. Απλά δεν βρίσκω τι ακριβώς προσφέρει το συγκεκριμένο άγαλμα. Είναι ιστορικό; Όχι. Έχει κάποιο συμβολισμό; Ούτε. Είναι ιδιαίτερα ωραίο ή το διακατέχει μια δυσκολία στο να φτιαχτεί; Όχι.

Για την εκκλησία πιστεύω ότι θα έπρεπε να σταματήσει να πληρώνεται από το κράτος και έτσι θα έχουμε και λιγότερα σκάνδαλα και θα αναγκαστεί να σοβαρευτεί και η ίδια. Το θέμα του διαχωρισμού είναι νομικό ζήτημα αλλά δεν βλέπω γιατί αυτή η δήθεν προοδευτική κυβέρνηση δεν κάνει κάτι για αυτό τόσο καιρό. Αν δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός για τον χ,ψ λόγο, γιατί δεν μας το λένε;

Διαχωρισμός όμως δεν σημαίνει ότι κοροϊδεύω τη θρησκεία και δεν σέβομαι την κουλτούρα και τις παραδόσεις αυτού. Σημαίνει ότι δεν σχετίζεται με το κράτος.

https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/0a/08/53/9f/caption.jpg

Oμπρέλες στη παραλία θεσσαλονίκης.
Συμφωνα με το δικο σου σκεπτικο " δεν βρίσκω τι ακριβώς προσφέρει το συγκεκριμένο γλυπτο. Είναι ιστορικό; Όχι. Έχει κάποιο συμβολισμό; Ούτε. Είναι ιδιαίτερα ωραίο ή το διακατέχει μια δυσκολία στο να φτιαχτεί; Όχι.".
Αγνοώντας το "δεν ειναι ιδιαίτερα ωραίο",γιατί αυτό που ειναι άσχημο για σένα,μπορεί να ειναι αριστούργημα για μένα και τουμπαλιν,Τότε ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατι να το "τρωμε στη μάπα".
Στοίχημα οτι ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ,μπορώ να βρώ τουλ. έναν που θα σκεφτεται με τον ίδιο τρόπο με σένα.
Άρα τι?
Για να μην "τρώει κανεις τιποτα στη μάπα" που δε του αρέσει,παγκόσμιο ban σε καθε μορφή τέχνης.
Άρχισες να βλέπεις τη τρύπα στη συλλογιστική σου,ή ακόμα?

Το "τρωμε στη μαπα" λοιπόν,γιατί ζώντας στην ελλάδα,ακολουθήσαμε αυτη τη δημοκρατικη διαδικασία που λέγεται εκλογες,και ψηφίσαμε καποιον να ασχολείται με αυτά τα θέματα.
Ψηφίσαμε καποιον γιατι δεν ειναι δυνατον να κανουμε δημοψηφισμα για κάθε νεα πλατεία και πάρκο,ή αν θα γινει μια διαπλάτυνση πεζοδρομίου.
Δε νομιζω οτι χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυια για να γινει αντιληπτό αυτό.
Αν δε σ αρέσουν πολλές απ τις ενεργειες του δήμαρχου,ψηφίζεις αλλον την επόμενη φορά,δε παιρνεις βαριοπούλα και παιρνεις σβάρνα τα πάντα.
Μέχρι τότε,το αγνοείς.

-Διαχωρισμός σημαίνει για αρχή να μπορείς να την κριτικάρεις,χωρίς να πας μέσα για βλασφημία,ω μεγάλο ιράν της ευρώπης.Γιατι σημαντικός και ο οικονομικός,αλλά ο ιδεολογικός ειναι περισσότερο.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...