nvarras7 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Πριν αγοράστε κάποιο ηλεκτρονικό της εταιρείας διαβάστε τα σχόλια που αφήνουν άτομα που πάνε για σέρβις η εγγύηση. Ειδικά ένα πάνω στην Κηφισού.
evam1 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Οταν πηγα το samsung g.n. pro 12.2 για αλλαγη μπαταριας, σε εδω καταστημα της samsung, επικοινωνησε με "κατω" και της ειπαν πως δεν υπαρχει. Εννοουσε βεβαια γνησια. Ενα ψαξιμο και ενα τηλεφωνο, και σε δυο μερες ειχα το ταμπλετ με καινουργια μπαταρια. Οχι βεβαια "γνησια", μα δεν θα μπορουσε και η αντιπροσωπεια να ειχε τη δυνατοτητα τοποθετησης αλλης μπαταριας, εξηγωντας σχετικα στον πελατη για να εχει κιολας την δυνατοτητα επιλογης; Δηλ αν δεν εψαχνα θα εμενα με ενα ταμπλετ ημιαχρηστο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα