Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μπόρα είναι και θα περάσει.. ούτε που την καταλάβαμε κιόλας. Easter egg είναι για προώθηση μελλοντικών επεξεργαστών και τίποτε άλλο. Αλλά και να τους ξέφυγε δεν έχει σοβαρές επιπτώσεις. Τουλάχιστον στο σύνολο των χρηστών από ότι έχω καταλάβει. Παιχνίδι καθημερινή χρήση κλπ (90% των χρηστών παγκοσμίως?) δεν πρόκειται να υπάρξει διαφορά. Οπότε πουφ... 

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 hour ago, nectons said:

μπόρα είναι και θα περάσει.. ούτε που την καταλάβαμε κιόλας. Easter egg είναι για προώθηση μελλοντικών επεξεργαστών και τίποτε άλλο. Αλλά και να τους ξέφυγε δεν έχει σοβαρές επιπτώσεις. Τουλάχιστον στο σύνολο των χρηστών από ότι έχω καταλάβει. Παιχνίδι καθημερινή χρήση κλπ (90% των χρηστών παγκοσμίως?) δεν πρόκειται να υπάρξει διαφορά. Οπότε πουφ... 

Στα παιχνίδια παρατήρησα μείωση από 5 μέχρι 15 fps κάτω επίσης επιβράνδυση στο video rendering.  "90% των χρηστών παγκοσμίως??"

Νομίζω ότι βλέπεις τα πράγματα από δικό σου μάτι, οι gamers είναι το 20% των χρηστών,τα πιο πολλά συστήματα βρίσκονται σε εταιρίες παρά σε σπίτια.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε 1440p δεν σε περιόριζε η κάρτα γραφικών (έστω 1080ti) και είδες πτώση 5-15 fps; Εγώ και σε 1080 που δοκίμασα δεν είδα κάποια πτώση..

Επίσης στο video rendering σε τι εφαρμογή ακριβώς; Δοκίμασες ακριβώς τις ίδιες μετατροπές (μέγεθος βίντεο - ρυθμίσεις) και είδες την πτώση; Γιατί τόσα cinebench έχουν δοκιμαστεί δεν υπήρχε κάπου πτώση..

Δημοσ.

Σε gaming με ίδια settings μείωση μεταξύ 5 και 8 fps Overwatch και 8 με 15 fps στο Division.

Σε Adobe Premier ίδια settings 20 λεπτά περισσότερο rendering/exporting

Δημοσ.
2 ώρες πριν, glight είπε

Σε gaming με ίδια settings μείωση μεταξύ 5 και 8 fps Overwatch και 8 με 15 fps στο Division.

Σε Adobe Premier ίδια settings 20 λεπτά περισσότερο rendering/exporting

Μεσο ορο πεσανε η στα max?Αν ειναι στα μαξ νομιζω μικρο το κακο!

Παντως στο rendering 20 λεπτα ειναι τεραστια διαφορα

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

-15FPS average στο Division δεν παίζει για κανένα λόγο.

Και εγω ετσι νομιζω γιατι σκεψου οτι παιζει και σε 1440ρ 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kotlousko είπε

Έχει δοκιμάσει κανείς 3dsmax η Blender στο rendering; ( σκεφτομαι να μην αναβθμίσω καν, δεν υπάρχει λόγος αν πέφτει η ταχύτητα)

Εγω blender και handbrake και κυρίως premiere cc.. Εξαρτάται τι κάνεις ομως, και δεν χρονομετραω προσωπικά δεν ειναι αισθητη η διαφορα με τα δικα μου projects. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, glight είπε

Το Division έπαιζε σε 2560x1440p μεταξύ 80 - 90 fps τώρα το βλέπω 75 - 84 fps

 

Μήπως έχει να κάνει και με το ότι παίζεις με Nvidia κάρτα ?

Γιατί και η Nvidia την έχει πατήσει με το MD αφού στηρίζεται στην χρήση του CPU .

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, glight είπε

Το Division έπαιζε σε 2560x1440p μεταξύ 80 - 90 fps τώρα το βλέπω 75 - 84 fps

Η διαφορά είναι 5 fps και όχι 15... όχι ότι είναι ασήμαντη, σημαντική είναι, αλλά άλλο -5-6% και άλλο σχεδόν -20%.

Δημοσ.
24 minutes ago, Zaknafein said:

Η διαφορά είναι 5 fps και όχι 15... όχι ότι είναι ασήμαντη, σημαντική είναι, αλλά άλλο -5-6% και άλλο σχεδόν -20%.

Δεν θυμάμαι να ανέφερα κάπου ότι είναι 20% η μείωση.

Δημοσ.

15 fps στα 80-85 = 18-19%, 5 fps στα 85-90 = περίπου 6%, δεν το είπες σε ποσοστά, το είπες σε fps.
Τέσπα, το θέμα δεν είναι αν είναι Γιάννης ή Γιαννάκης, αλλά ότι υπάρχει μείωση που ΟΚ δεν είναι τραγική, αλλά δεν είναι και αμελητέα και σίγουρα ξεφεύγει απ'τα όρια του στατιστικού λάθους.

  • Like 5
Δημοσ.
4 hours ago, d4ydr33m3r said:

Εγω blender και handbrake και κυρίως premiere cc.. Εξαρτάται τι κάνεις ομως, και δεν χρονομετραω προσωπικά δεν ειναι αισθητη η διαφορα με τα δικα μου projects. 

Πχ archviz με vray

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...