Coul Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Το αν αξίζουν τα ηλεκτρικά φορτηγά θα το δείξει ο χρόνος, αλλά τα μέχρι τώρα στοιχεία που υπάρχουν απο τα επιβατικά ηλεκτρικά δέν είναι ενθαρρυντικά. Το ένα ζήτημα είναι η φθορά των μπαταριών Γενικά οι κατασκευαστές θεωρούν φυσιολογική την πτώση κατα 30% στα 160 χιλιάδες χιλιόμετρα. Για φορτηγό αυτά τα χιλιόμετρα είναι λίγα, και αυτή η πτώση σημαίνει οτι κάποιες διαδρομές που μπορούσε να κάνει όσο ήταν καινούριο δέν θα μπορεί να τις κάνει μετά απο 2-3 χρόνια. Έπειτα η γρήγορη φόρτιση επιταχύνει τη φθορά των μπαταριών. Ενδεικτικά η Tesla περιορίζει το ρυθμό φόρτισης σε όσους κάνουν συχνή χρήση των Superchargers: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/if-you-fast-charge-tesla-will-permanently-throttle-charging.90230/ Αν τα δύο παραπάνω δέν ακούγονται τόσο άσχημα, απλά να αναλογιστούμε οτι στα επιβατικά το cycling της μπαταρίας είναι πολύ πιό χαλαρό, της τάξης της μίας φόρτισης κάθε 2-4 ημέρες. Στο φορτηγό όμως το cycling θα είναι πολύ πιο έντονο, ειδικά όταν έχει τόσο μικρή εμβέλεια. Θα θέλει σίγουρα 1 με 2 φοτίσεις κάθε μέρα. Η μπαταρία θα δέχεται πολύ μεγαλύτερο ζόρι. Γενικά η όλη ιδέα των ηλεκτρικών οχημάτων βασίζεται σε hype και wishful thinking. Αν βάλεις τα νούμερα κάτω δέν κάνουν νόημα. Μια χαρά βγαίνουν τα νούμερα. Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν λιγότερα κινητά μέρη (λιγότερη φθορά) και παράγουν λιγότερη θερμότητα (και άρα ασκούνται λιγότερες καταπονήσεις στα μηχανικά μέρη). Δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών και υπάρχει πολύ μικρότερη φθορά στα φρένα εξαιτίας της ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα. Συνυπολόγισε ότι για τα παγκόσμια μονοπώλια (και όχι μόνο) η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να είναι δωρεάν αφού μπορούν να την παράγουν μόνα τους από ΑΠΕ. Τέλος, οι εταιρείες αυτές θα πάρουν με leasing το συγκεκριμένο μοντέλο και σε δύο χρόνια θα αντικατασταθεί με το version 2.0. Με καλύτερες μπαταρίες και λιγότερο βάρος. Αυτή είναι η συμφωνία. Για να διαφωνείς πάντως με τα ηλεκτρικά οχήματα σημαίνει πως κάποιος δεν κάνει καλούς υπολογισμούς. Ίσως η Daimler, η ΜΑΝ,, η DAF, η Volvo, η Scania, ακόμη ακόμη και η Tesla. Ίσως αυτοί που τα χρησιμοποιούν (UPS, 7-Eleven). Ίσως εσύ. Θα δείξει η ιστορία. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2018 από Coul 1
moumos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Τα ηλεκτρικά οχήματα ήρθαν για να μείνουν οριστικά, όπως όλα δείχνουν. Κανα 2-3 χρόνια τώρα έβλεπα στην Θεσσαλονίκη ασθενοφόρα ιδιωτικής κλινικής τα οποία όταν έφθαναν στην κλινική επαναφορτιζοταν στο μεσοδιάστημα πριν μεταβούν για κάποιο συμβάν. Δεν γνωρίζω αν ήταν υβριδικά ή καθαρά ηλεκτρικά.
hyperspaced Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 4 ώρες πριν, moumos είπε Τα ηλεκτρικά οχήματα ήρθαν για να μείνουν οριστικά, όπως όλα δείχνουν. Κανα 2-3 χρόνια τώρα έβλεπα στην Θεσσαλονίκη ασθενοφόρα ιδιωτικής κλινικής τα οποία όταν έφθαναν στην κλινική επαναφορτιζοταν στο μεσοδιάστημα πριν μεταβούν για κάποιο συμβάν. Δεν γνωρίζω αν ήταν υβριδικά ή καθαρά ηλεκτρικά. Θεσσαλονίκη; Ηλεκτρικά ασθενοφόρα; Είσαι σίγουρος ότι φόρτιζαν τα ασθενοφόρα και όχι τον απινιδωτή;
Manjaro Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 19 ώρες πριν, guy_threepwood είπε Η διαφορά μιας εταιρίας από ένα ονειροπόλο (elon musk). Προϊόν σε παραγωγη και όχι ΘΑ κυκλοφορήσει τότε και ΘΑ είναι γαμάτο. Ότι να'ναι... 1) ούτε αυτοί άρχισαν την παραγωγή λένε πως ΘΑ την αρχίσουν το 2019 2) είναι πολύ μικρότερων επιδόσεων 3) δηλαδή η διαφορά μιας μεγάλης εταιρίας κατά εσένα είναι η στα μουλωχτά μικρής κλίμακας ανάπτυξη με 25 κομμάτια μικρών επιδόσεων? ... Πάλι καλά που υπάρχουν άνθρωποι σαν το musk που πιέζουν την εξελιξη γιατί με τα κορόιδα καταναλωτές που εχουμε στον κοσμο θα ημασταν ακομη στα ατμοκινητα θα τα πληρώναμε χρυσό και θα τους λέγαμε και ευχαριστώ...
Kostasspil Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Και τον Τεσλα, ονειροπολο και τρελο τον ειχαν βγαλει, οπως σχεδον ολους οσους καινοτομησαν στην εποχη τους.
Coul Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 45 λεπτά πριν, Kostasspil είπε Και τον Τεσλα, ονειροπολο και τρελο τον ειχαν βγαλει, οπως σχεδον ολους οσους καινοτομησαν στην εποχη τους. Καλά, ας μη συγκρίνουμε τον Τέσλα με τον Musk τώρα. Άλλο έχω λεφτά και τα επενδύω στην καινοτομία και άλλο είμαι ένας επιστήμονας με τεράστιο έργο.
Kostasspil Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Just now, Coul said: Καλά, ας μη συγκρίνουμε τον Τέσλα με τον Musk τώρα. Άλλο έχω λεφτά και τα επενδύω στην καινοτομία και άλλο είμαι ένας επιστήμονας με τεράστιο έργο. Καμία σύγκριση. Την αντιμετώπιση σε οτιδήποτε μας είναι ξένο επισημαίνω
Coul Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Manjaro είπε Ότι να'ναι... 1) ούτε αυτοί άρχισαν την παραγωγή λένε πως ΘΑ την αρχίσουν το 2019 2) είναι πολύ μικρότερων επιδόσεων 1. In July 2017 Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) celebrated the start of production of the Fuso eCanter. https://www.daimler.com/sustainability/product/e-mobility/start-of-production-fuso-ecanter.html 2. Διαφορετικό προϊόν. Εκτός αν συγκρίνεις SUV με City Cars. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από Coul
guy_threepwood Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 2 hours ago, Manjaro said: Ότι να'ναι... 1) ούτε αυτοί άρχισαν την παραγωγή λένε πως ΘΑ την αρχίσουν το 2019 2) είναι πολύ μικρότερων επιδόσεων 3) δηλαδή η διαφορά μιας μεγάλης εταιρίας κατά εσένα είναι η στα μουλωχτά μικρής κλίμακας ανάπτυξη με 25 κομμάτια μικρών επιδόσεων? ... Πάλι καλά που υπάρχουν άνθρωποι σαν το musk που πιέζουν την εξελιξη γιατί με τα κορόιδα καταναλωτές που εχουμε στον κοσμο θα ημασταν ακομη στα ατμοκινητα θα τα πληρώναμε χρυσό και θα τους λέγαμε και ευχαριστώ... Οι παραδόσεις ξεκίνησαν. Η μαζικής παραγωγή θα ξεκινήσει το 2019. Είναι απλά ελληνικά, μπορείς να τα καταλάβεις ακόμη και εσύ. Από εκεί και πέρα, ενημερωσου. Abs, αερόσακοι, αυτόματη πέδηση, αλλαγή λωρίδας και ένα σωρό άλλα ΔΕΝ τα ανακάλυψε ο Musk. Ούτε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Διαολε, ακόμη και και το πρώτο αυτόνομο αυτοκίνητο επιπέδου 3,ειναι audi. Μην σου χαλάω όμως την θεωρία συνομωσιας...
Manjaro Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, guy_threepwood είπε Οι παραδόσεις ξεκίνησαν. Η μαζικής παραγωγή θα ξεκινήσει το 2019. Είναι απλά ελληνικά, μπορείς να τα καταλάβεις ακόμη και εσύ. Άσε τι καταλαβαίνω εγώ είναι σε άλλη τάξη εσύ αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι κάνανε 25 κομμάτια (βασικά δεν ξέρουμε και αν τα κάνανε απλά γίνανε οι παραγγελίες ) πιλοτικά δηλαδή όπως γίνονταν και παλιά.. Και η τεσλα έχει και παραγγελίες και έτοιμα πρωτότυπα μάλιστα αρκετά υψηλότερων επιδόσεων όποτε αν το ήξερες θα καταλάβαινες πώς η μόνη διαφορά είναι στο ότι της τεσλα είναι ανώτερων χαρακτηριστικών . Έμαθες και κάτι σήμερα:) Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από Manjaro
Coul Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 11 ώρες πριν, Manjaro είπε Άσε τι καταλαβαίνω εγώ είναι σε άλλη τάξη εσύ αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι κάνανε 25 κομμάτια (βασικά δεν ξέρουμε και αν τα κάνανε απλά γίνανε οι παραγγελίες ) πιλοτικά δηλαδή όπως γίνονταν και παλιά.. Και η τεσλα έχει και παραγγελίες και έτοιμα πρωτότυπα μάλιστα αρκετά υψηλότερων επιδόσεων όποτε αν το ήξερες θα καταλάβαινες πώς η μόνη διαφορά είναι στο ότι της τεσλα είναι ανώτερων χαρακτηριστικών . Έμαθες και κάτι σήμερα:) Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις ότι είναι σαν να λες πως το Χ tablet είναι υψηλότερης απόδοσης από το Υ smartphone επειδή το πρώτο έχει μεγαλύτερη οθόνη. Μιλάμε για ένα light duty/urban delivery truck και το συγκρίνεις με ένα class 7/semi truck. 25 κομμάτια έχουν παραδώσει στην 7-eleven στην Ιαπωνία. Έχουν παραδώσει κομμάτια και στην UPS στις ΗΠΑ και στις DHL, DB Schenker, Rhenus και Dachser στην Γερμανία.
Fubar.gr Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/2/2018 στις 10:29 ΜΜ, Coul είπε Μια χαρά βγαίνουν τα νούμερα. Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν λιγότερα κινητά μέρη (λιγότερη φθορά) και παράγουν λιγότερη θερμότητα (και άρα ασκούνται λιγότερες καταπονήσεις στα μηχανικά μέρη). Δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών και υπάρχει πολύ μικρότερη φθορά στα φρένα εξαιτίας της ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα. Συνυπολόγισε ότι για τα παγκόσμια μονοπώλια (και όχι μόνο) η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να είναι δωρεάν αφού μπορούν να την παράγουν μόνα τους από ΑΠΕ. Τέλος, οι εταιρείες αυτές θα πάρουν με leasing το συγκεκριμένο μοντέλο και σε δύο χρόνια θα αντικατασταθεί με το version 2.0. Με καλύτερες μπαταρίες και λιγότερο βάρος. Αυτή είναι η συμφωνία. Για να διαφωνείς πάντως με τα ηλεκτρικά οχήματα σημαίνει πως κάποιος δεν κάνει καλούς υπολογισμούς. Ίσως η Daimler, η ΜΑΝ,, η DAF, η Volvo, η Scania, ακόμη ακόμη και η Tesla. Ίσως αυτοί που τα χρησιμοποιούν (UPS, 7-Eleven). Ίσως εσύ. Θα δείξει η ιστορία. Ποιά νούμερα βγαίνουν μια χαρά? Τα ηλεκτρικά φορτηγά κοστίζουν πολύ πιο ακριβά απο τα αντίστοιχα συμβατικά, έχουν μικρότερο ωφέλιμο φορτίο, έχουν περιορισμένη εμβέλεια, περιορισμένο χρόνο ζωής λόγω φθοράς των μπαταριών και μεγάλο χρόνο φόρτισης. Το δε ρεύμα απο ΑΠΕ δέν είναι καθόλου τζάμπα ενώ και το ρεύμα όταν μιλάμε για πολλά KW/KWh φτάνει ορισμένες φορές να είναι πιό ακριβό απο το καύσιμο. Η δέ ανώτερη αξιοπιστία δέν είναι καθόλου αυτονόητη μόνο και μόνο επειδή έχει λιγότερα κινούμενα μέρη. Τα Tesla αλλάζανε τα μοτέρ το ένα μετά το άλλο. Υπόψιν οτι τα ηλεκτρικά φορτηγά δέν είναι κάτι το καινούριο. Υπάρχουν στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια σε διαφορα μεγέθη, ακόμη και τράκτορες, δέν τους ανακάλυψε πρώτη η Tesla. Ποτέ δέν κατάφεραν να πουλήσουν παρα ελάχιστα κομμάτια και σε πολύ συγκεκριμένες εφαρμογές, για τους λόγους που αναφέρω στην αρχή του πόστ. Η τεχνολογία των μπαταριών σήμερα δέν έχει βελτιωθεί αρκετά. Τα ηλεκτρικά φορτηγά παραμένουν μή βιώσιμα. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι το τεράστιο και εντελώς ανυπόστατο hype που έχει δημιουργήσει η Tesla γύρω απο την ηλεκτροκίνηση.
kargo130 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Μου αρεσει που καποιοι τα βγαζετε σκαρτα πιστευοντας οτι μεγαλες εταιριες αγορασαν κατι που δεν τους ταιριαζε και ειπαν να τζογαρουν μερικα εκ σε σκαρτα φορτηγα. Fubar στην bp ή την shell εργαζεσαι ετσι; Υποστηριζουμε θερμα musk αλλα με τις ημερομηνιες εχει ενα θεμα... 1
Omnigeek Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κορόιδευαν αλαζονικά την Tesla και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν. Αν ο Musk αποφασίσει να βάλει και μια κλούβα στο pickup, με 500+ χιλιόμετρα αυτονομία, τεχνολογία Tesla και αυτόματο πιλότο η Daimler θα τα χαρίζει το 19. (για αυτό το λόγο ίσως απαγόρευσαν στην Tesla να επεκτείνει το δίκτυο των superchargers στην Γερμανία)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα