Προς το περιεχόμενο

Κριτικες Ταινιων


epote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι. Αν και λυπήθηκα λίγο που τον είδα έτσι, θυμήθηκα που την αγκάλιασε τότε και μου πέρασε. To each his own.

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καλά μετά από τόσο έντονα ζωγραφισμένο το δράμα της εσύ αυτό ένοιωσες? :cry: Η γυναίκα αυτή μάλλον είναι το πιο κοντινό πλάνο σύγχρονου έργου σε πρόσωπο αρχαίας τραγωδίας: κάνει τα πάντα για να γλυτώσει από ένα πεπρωμένο το οποίο απλά της δίνει ραντεβού λίγο πιο κάτω ...

 

Η ταινία μου έφερε στο νου ένα βιβλίο του Αντώνη Σαμαράκη, αν την είχε δει πιστεύω θα ήταν ενθουσιασμένος.

 

Προσωπικά νομίζω η σκηνή με το ανέκδοτο του Honecker και εκείνη με το κομμάτι στο πιάνο ήταν ό,τι καλύτερο έχω δει εδώ και πολύ καιρό στο σινεμά (lucifer άσχετο αλλά υπάρχει κάπου ευρετήριο για τις ταινιοκριτικές?)

Δημοσ.

Η ταινια αναφερεται σε 2 ταχυδακτυλουργους που ενα μοιραιο γεγονος (ενας θανατος) συνδεει αρνητικα τις ζωες τους .

Ο ενας προσπαθει να καταστρεψει την καριερα αυτου που θεωρει υπευθυνο για τον θανατο αυτο ,απο την αλλη ο αλλος θα εντυπωσιαστει απο το σπουδαιοτερο τρυκ του αλλου , τον "μεταφερομενο ανθρωπο" , την μυστηριωδη εξαφανιση του δηλαδη και το "prestige", το φιναλε της πραξης δηλαδη ,την εμφανιση του απο αλλο σημειο .

Θα προσπαθησει με καθε τροπο , θυσιαζοντας τα παντα γυρω του ,ακομα και το ιδιο του το "ειναι" να ανακαλυψει και γιατι οχι να ξεπερασει αυτο που τοσο δεξιοτεχνα κανει ο ανταγωνιστης του να φαινεται ακατορθωτο .

Η ταινια ειναι καλογυρισμενη , με αψογες ερμηνειες και πολλες ανατροπες.

Συνισταται ανεπιφυλακτα στους λατρεις των καλων και ποιοτικων ταινιων .

Βαθμολογια 4/5

Δημοσ.
Καλά μετά από τόσο έντονα ζωγραφισμένο το δράμα της εσύ αυτό ένοιωσες? :cry: Η γυναίκα αυτή μάλλον είναι το πιο κοντινό πλάνο σύγχρονου έργου σε πρόσωπο αρχαίας τραγωδίας: κάνει τα πάντα για να γλυτώσει από ένα πεπρωμένο το οποίο απλά της δίνει ραντεβού λίγο πιο κάτω ...

 

Η ταινία μου έφερε στο νου ένα βιβλίο του Αντώνη Σαμαράκη, αν την είχε δει πιστεύω θα ήταν ενθουσιασμένος.

 

Προσωπικά νομίζω η σκηνή με το ανέκδοτο του Honecker και εκείνη με το κομμάτι στο πιάνο ήταν ό,τι καλύτερο έχω δει εδώ και πολύ καιρό στο σινεμά (lucifer άσχετο αλλά υπάρχει κάπου ευρετήριο για τις ταινιοκριτικές?)

 

Να δεις το Oldboy περί τραγωδίας.

Και όχι απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει δυνατότητα αναζήτησης μέσα σε συγκεκριμένο thread.

Δημοσ.

ίσως αν πατήσεις στην αναζήτηση show post και στην κατηγορία Αναζήτηση σε Forum(s) διαλέξεις κινηματογράφο θα βρεις κριτικές για κάποια ταινία....

Δημοσ.

Θυμαστε τις ταινιες "Επιστροφη στο Μελλον" ?

Λοιπον το Butefly Effect ειναι μια ταινια που θυμιζει την φιλοσοφια τους αλλα με διαφορετικο τροπο δεμενη και σαφως πιο συχρονα εφφε και στορυ .

Βασιζεται στο χαρισμα του πρωταγωνιστη να πηγαινει στο παρελθον μεσα απο φωτογραφιες και να επεμβαινει ετσι στο παρον και το μελλον.

Αυτο το χαρισμα θα το χρησιμοποιησει για να διοθωσει ενα τραγικο γεγονος που συνεβηκε αλλα σιγα σιγα ανακαλυπτει χρησιμοποιωντας το ξανα και ξανα οτι τελικα αλλαζοντας το παρελθον το παρον δεν αλλαζει παντα προς το καλυτερο αλλα προς το χειροτερο και εκεινο που μενει τελικα ειναι να αποδεχτει την μοιρα του .

Η ταινια οπως ειπα εχει πολυ καλα οπτικα εφφε και προσφερει εντονο ενδιαφερον σε ολη την διαρκεια της με την πλοκη της .

Ειναι επιστημονικης φαντασιας και ψυχολογικο θριλλερ ταυτοχρονα και ειναι ενα "must" για τους φαν του ειδους

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι ειναι μια καλη ταινια ,αλλα περιμενα κατι περισοτερο απο τον Clint Eastwood που την σκηνοθετει .

Αναφερεται στην γνωστη φωτο των στρατιωτων που κρατανε την αμερικανικη σημαια που προβληθηκε κατα κορον στην Αμερικη στον Β παγκοσμιο και ηταν το σημα κατατεθεν του αγωνα τους εναντια των γιαπωνεζων και του αξονα γενικοτερα .

Η ταινια στο πρωτο μερος της εχει τις μαχες των Αμερικανων που συμμετειχαν στην φωτο αυτη εναντιων των γιαπωνεζων ενω στο δευτερο αναφερεται πιο πολυ στις " συνομοσιες" του αμερικανικου κατεστημενου και πλουτοκρατιας να την εκμεταλευτουν , αλλοιωνοντας την βαζοντας αλλους αντι των νεκρων συμπολεμιστων τους να δοξαστουν για αυτη την στιγμη .

Οι σκηνες μαχης ειναι πολυ ρεαλιστικες στην ταινια , οπτικα και ακουστικα ειναι πολυ καλη το αρνητικο ειναι οτι το στορυ με την φωτογραφια αυτη τραβαει ισως περισοτερο απ οτι αντεχει και ισως τελικα να κουρασει στο δευτερο μερος η ταινια .

Ισως η ταινια αυτη να ειναι ουσιαστικα ο προλογος της αλλης προσφατης ταινιας του Eastwood " letters from iwo jima" που αναφερεται στην ιδια εποχη.

Δημοσ.

Ειχα τις αμφιβολιες μου πριν δω την ταινια , ειχα διαβασει το σεναριο και δεν ημουν σιγουρος τι θα προεκυπτε τελικα .

Αλλα οι αμφιβολιες χαθηκαν με το που ξεκινησε η ταινια .

Ειναι παραλληλες ιστοριες ανθρωπων που η μοιρα τις συνδεει με καταπληκτικο τροπο . Ειναι μια ταινια - υμνος στον ερωτα , την φιλια, την ανθρωπια και ταυτοχρονα μας δειχνει την μικροτητα των φυλετικων διακρισεων , της απληστιας και του μισους.

Ειναι μια απο τις ταινιες που αξιζει 100% χωρις ψεγαδι και θα σας δειξει μια αλλη οπτικη γωνια και τροπο σκεψης για την ζωη .

Ειναι σιγουρο οτι θα βγειτε αλλος ανθρωπος μετα απο την ταινια αυτη!

Δημοσ.

Ενω το πρωτο Butterfly Effect με αφησε με αριστες εντυπωσεις το δευτερο αν και ενδιαφερον δειχνει να χανει την ζωντανια του.

Οι ηθοποιοι ειναι διαφορετικοι και το στορυ παραμενει το γνωστο , ο πρωταγωνιστης εχει το χαρισμα ή την "ικανοτητα" να γυριζει στο παρελθον μεσα απο φωτογραφιες και να αλλαζει γεγονοτα ,ετσι ωστε να διορθωσει ενα μοιραιο συμβαν που συνεβηκε στην φιλη του.

Η πλοκη και η καταληξη ειναι παρομοια του πρωτου που ηταν και καλυτερο ,παλι δηλαδη οι προσπαθειες του φερνουν περισοτερα αρνητικα παρα θετικα αποτελεσματα και κατα συνεπεια το παρον γινεται ολο και πιο καταστροφικο για αυτον και τους γυρω του.

Εχει πολυ ενδιαφερον αν εχεις δει το πρωτο μερος αλλα ταυτοχρονα δεν ανακαλυπτεις κατι τελειως διαφορετικο απο το πρωτο και εχει χασει την πρωτοτυπια που ειχε το 1.

Δειτε το αν σας αρεσε το πρωτο , θα σας αρεσει και αυτο.

Δημοσ.

Enemy At the Gates 5/5

 

Οταν ο Γερμανικος Στρατος κατα τον Β παγκοσμιο εφτασε στο Stalingrand αντιμετωπισε μια αντισταση που δεν περιμενε απο τους κατοικους της πολης και που οι στρατηγοι του Φυρερ δεν ειχαν μαθει να αντιμετωπιζουν, καθως για αυτους η τακτικη του Blietzgrieg (Αιφνιδιου πολεμου) ηταν η ειδικοτητα τους.

Στις μαχες αυτες κτηριο με κτιριο , στενο με στενο αντιμετωπισαν μια νεα απειλη : τους ελευθερους σκοπευτες .

Κρυμμενοι καλα σε κτιρια , καμουφραλισμενοι , με μοναδικο τους εφοδιο ενα οπλο με διοπτρα ,απεδειξαν οτι στις μαχες αυτες οι αριθμοι του στρατου μειδιουν μπροστα σε ενα και μονο sniper που μπορει να εξοντωσει εναν ολοκληρο λοχο αλλαζοντας θεση απο κτιριο σε κτιριο!

Την ιστορια του διασημοτερου ελευθερου σκοπευτη της Ρωσιας αφηγειται αυτη η ταινια του περιφημου Vasili Zaitsev , που το οπλο του φυλασεται σε ρωσικο μουσειο .

Στην ταινια πρωταγωνιστουν διασημοι ηθοποιοι , στον ρολο του Zaitsev ο Jude Law ,ρολο που αποδιδει πολυ καλα ενω στο ρολο του αντιπαλου σκοπευτη που σταλθηκε για να εξουδετερωσει τον zaitsev ο ED Harris .

Οι πολεμικες σκηνες ειναι εντυπωσιακες με την μεγιστη δοση ρεαλισμου , ο vasili σε κανει να νιωθεις σαν να εισαι εκει , ειδικα η σκηνη που με 1 γεμιστηρα στο τουφεκι σκοτωνει μια ομαδα Γερμανων μαζι και τον στρατηγο που συνοδευουν σε καθηλωνει .

Το κλιμα που περιγραφει ειναι ακριβως οπως πρεπει: ερειπια , χαλασμενα κτηρια , βομβαρδισμοι και η ομαδα των σκοπευτων σε ολο της το μεγαλειο .

Η ταινια αν και εξυμνει τον Zaitsev δεν κανει το ιδιο για τους Ρωσους Αξιωματικους που τους εμφανιζει να σκοτωνουν πολες φορες συμπατριωτες τους που υποχωρον ή δειλιαζουν ,αλλα και τους απλους Ρωσσους στατιωτες που τους εμφανιζει λιγο -πολυ να πηγαινουν φοβισμενοι και με το ζορι να πολεμισουν (με εξαιρεση τον Zaitsev)

Δεν νομιζω να ειναι αυτο ιστορικα σωστο γιατι απ οτι ξερω ο Ρωσικος λαος πολεμησε με γεναιοτητα τους γερμανους χωρις να τους πιεζουν να το κανουν .

Αν εξαιρεσουμε αυτο το σημειο η ταινια ειναι ισως η καλυτερη πολεμικη ταινια που εχει βγει ποτε (μαζι με το Saving Private Ryan ) και ειναι must για ολους , ειδικα για τους φιλους των πολεμικων ταινιων δεν πρεπει να την χασουν με τιποτα.

 

 

 

Fight Club 5/5

 

Η ταινια ξεκιναει με την ζωή ενος συνιθισμενου yappi που εχει τα παντα στη ζωή του αλλα του λειπει κατι βασικο :υπνος

Ενω δουλευει σε πολυ καλή δουλεια, ζει μια ανετη ζωη, υποφερει απο χρονια Αυπνια μεχρι που πηγαινοντας σε συγκεντρωσεις ομοιοπαθητικων θα καταφερει να ξαναβρει τον υπνο του αλλα και να γνωρισει μια κοπελλα που θα τον ταραξει πολυ .

Σε ενα ταξιδι του θα γνωρισει και τον τυπο που θα του αλλαξει την ζωη του , οταν μια πυρκαια που καταστρεφει το διαμερισμα του θα γινει ο σωτηρας του ουσιαστικα.

Θα τον βγαλει απο τον τροπο ζωης που ειχε συνηθισει και θα τον βαλει σε κατι πολυ ενδιαφερον :το Fight Club

Το club αυτο ειναι ο αλλος τροπος ζωης που θα ζει αυτος και πολλοι αλλοι ,ξυλο χωρις λογο με αγνωστους για να εξιλεωθουν και να ελευθερωθουν απο την εως τωρα συμβατικη ζωη τους

Μερα με την μερα ομως θα ανακαλυψει οτι το club αυτο περα του οτι εχει εξαπλωθει παντου αρχιζει και γινεται και επικινδυνο

Στην προσπαθεια του να το σταματησει θα μαθει συγκλονιστικα μυστικα για τον κολλητο του φιλο του Fight Club αλλα και τον ιδιο του τον εαυτο .

Η ταινια εχει ενα δυνατο καστ με Edwart Norton και Brand Pit πρωταγωνιστες που τα δινουν ολα στην ταινια ,που μπορει να χαρακτηριστει ψυχολογικο θριλλερ .

Δεν χρειαζεται βεβαια να πω οτι ειναι ταινια-σταθμος που δεν πρεπει να χασετε με τιποτα.

 

 

300 4/5

 

 

Την ταινια αυτη θα την εχετε δει σιγουρα οι περισσοτεροι , γι αυτους που δεν την εχουν δει:

Η ταινια βασιζεται στο ομωνυμο κομικ του miller με θεμα τον πολεμο των 300 του Λεωνιδα εναντια στους Περσες .

Οποτε δεν θα περιμενετε 100% ιστορικα να ειναι σωστη , αλλα κατα το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι

Μας δειχνει την Αγωγη που ειχαν οι Σπαρτιατες και ο Λεωνιδας που τους εκανε πολεμιστες , και στην συνεχεια την μαχη των Θερμοπυλων .

Μερικες ανακριβειες ειναι πως εμφανιζει τους εφορες σαν τερατομορφους γερους που ειχαν τις νεαρες ιερειες να ικανοποιουνται , εμφανιζει τον Εφιαλτη σαν κουασιμοδο και την επιλεκτη Φρουρα του Ξερξη , τους "αθανατους" σαν τερατομορφους πολεμιστες με μια δοση "Ορκς" του αρχοντα των δακτυλιδιων.

Βεβαια η ταινια δεν ειναι Ντοκιμονταιρ ή Ιστορικη ,ειναι ταινια δρασης που βασιζεται σε κομικ και ετσι πρεπει να την αντιμετωπισουμε .

Εχει καταπληκτικα "Bullet time Effects" δανεισμενα απο το Matrix , επισης μεγαλη δοση απο Αρχοντα των Δακτυλιδιων ( Ελεφαντες, Τερατα, οι "Αθανατοι" κτλ) και βεβαια τις απαρατητες "σφαγες" τυπου Breveheart.

Οι ηθοποιοι που υποδυοται τους σπαρτιατες εχουν γυμνασμενα σωματα , οπως αλλωστε απαιτουνται για να κρατουν τις τεραστιες ασπιδες των σπαρτιατων

Το θεμα της ταινιας σε οσους την δουν τους κανει περιφανους που ειναι Ελληνες καθως ο Λεωνιδας και οι 300 εξυμνουνται για το θαρρος τους σε ολη την διαρκεια της .

Περα απο τις ανακριβειες εχει πολλα αλιθινα στοιχεια για την αγωγη που ειχαν , για τον τροπο που πολεμουσαν καθως οι ασπιδες επαιζαν ρολο -κλειδι για την παραταξη μαχης που ειχαν .

οπως φαινεται η ταινια δινει αρχη και για αλλες ταινιες αυτης της θεματολογιας , ακουγεται για ταινια με τον Οδυσσεα καθως και για παραγωγη της ιδιας εταιρειας με θεμα την Μαχη των Πλαταιων , συνεχεια δηλαδη των "300" .

Η ταινια απευθυνεται κυριως στους Ελληνες γιατι παρολα τα φανατστικα στοιχεια που εχει (καθως βασιζεται σε κομικ) εχει ενα θεμα που μας αγγιζει περισοτερο απο αλλους.

Μπορει να μην διεκδικει Οσκαρ αλλα για τους λογους που ειπαμε πρεπει να την δει καποιος

 

 

Snakes on Plane 2/5

 

Κοινως ...μαυρο φιδι που μας εφαγε

Οταν ακουσα τον τιτλο καταλαβα οτι δεν θα ειναι και καμια ταινια για Οσκαρ αλλα ηθελα να την δω απο περιεργεια

Η ταινια αναφερεται σ αυτο ακριβως που νομιζαμε : φιδια σε ενα αεροπλανο

Τωρα ποσο τρομο μπορει να φερουν ή γελιο αυτο ειναι κατι αλλο .

Εμενα περισοτερο σαν κωμωδια θα την εβλεπα παρα σαν θριλλερ

Στην ουσια ειναι μια περιπετεια που βλεπεται ευχαριστα (εχει γελιο) αλλα τιποτα περισοτερο

Δεν εχει στορυ για να πουμε φιδια, φιδια , και ξανα φιδια που τα σκοτωνουν , τα καινε , τα πατανε , τα πετανε κτλ αυτα

ισως και το 2/5 που εβαλα να ειναι πολυ .

 

 

SAW III 3/5

 

Η σειρα ειναι η αγαπημενη μου (τουλαχιστον το Ι και ΙΙ που τους βαζω 5/5)

Στο ΙΙΙ μας τα χαλασαν λιγο (οχι πολυ ομως ευτυχως)

Κι αυτο γιατι εχει αρχισει και χανει τη προτοτυπια που ειχε το 1 και εκεινο που κανει ειναι να μας δειξει νεους τροπους στα "κολπα" του Jigsaw .

Η ταινια ξεκινα εκει που σταματησε το ΙΙ

Ο detective Mathiew βρισκεται φυλακη

Ο jigsaw βρισεται στο τελος της ζωης του οποτε κανει και το τελευταιο του παζλ

Απαγαγει μια γιατρο για να τον κρατησει ζωντανο , αλλα και ταυτοχρονα να παρει μερος στον τελευταιο του γριφο .

Εδω υπαρχει και η περιφημη -σκηνη -σημα κατατεθεν του saw ΙΙΙ - εγχειρηση "ανοικτου" εγκεφαλου με τρυπανι ,τροχο και οτι ... υπαρχει διαθεσιμο εκεινη τη στιγμη στο συνεργειο .

Καθως ο τελευταιος γριφος προχωραει , η Amanda φανερωνει τον αληθινο εαυτο της και αποκαλυπτονται οι "ατασταλιες" της καθως φανερωνεται οτι "κλεβει" συστηματικα στα παιχνιδια του jigsaw , ειδικα οταν αυτος δειχνει ευνοια στην γιατρο .

Στο επεισοδιο αυτο ειναι καταδικασμενοι ολοι : η γιατρος, ο jigsaw και η amanda

Στο τελος ομως αναδεικνυεται συνεχιστης του "εργου" του jigsaw : ο μυστιριωδης παικτης του τελευταιου του παζλ.

Οποτε , οπως ειναι φυσικο να αναμενουμε και Νο 4

Αν εχετε δει τα προυγουμενα δεν το συζητω . Βουρ να το δειτε γρηγορα.

Δημοσ.

Και φτανουμε στην δευτερη ταινια του Clint Eastwood που αφορα τον Β παγκοσμιο πολεμο με τους Γιαπωνεζους.

Η ταινια αυτη σε αντιθεση με την "Flags of our fathers" αφηγειται τα οσα εξελιχτηκαν στο iwo jima με ιστοριες που αφορουν το στρατο των Γιαπωνεζων

Αναφερεται την ιστορια των Γιαπωνεζων που πολεμησαν εκει ,και σαν πρωταγωνιστικο ρολο εχει εναν απλο Ιαπωνα στρατιωτη που θα πολεμησει κατω απο πολυ αντιξοες συνθηκες, χωρις τροφη, νερο , πολεμοφοδια μεχρι τελος.

Μου αρεσε περισοτερο γιατι βλεπει τα πραγματα και απο την αλλη πλευρα,δεν εχουμε δηλαδη τους κακους ιαπωνες μα πολεμουν τους καλους Αμερικανους,αλλα δειχνει οσο πιο αμεροληπτα μπορει χωρις να κλινει υπερ του ενος ή του αλλου ,δειχνοντας την ανθρωπινη πλευρα του πολεμου.

Δειχνει οτι στον πολεμο ολοι εχουν την ιδια επιθυμια για ζωή, για να γυρισουν πισω στην πατριδα, τους ιδιους φοβους για την ζωή τους , για την οικογενεια τους .

Ειναι σαφως αντιπολεμικη ταινια και σε αντιθεση με την προυγουμενη : "Flags of our fathers" δεν βαριεσαι σε κανενα σημειο , ενω αντιθετα η αγωνια μεγαλωνει διαρκως.

Η ταινια ειναι πολυ καλη , ενα κλικ πριν το τελειο (5/5) .

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

goodshepherdboxart_160w.jpg

Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Ντε Νίρο

Πρωταγωνιστούν: Ματ Ντέιμον, Αντζελίνα Τζολί, Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Άλεκ Μπόλντουιν, Ουίλιαμ Χαρτ, Τζο Πέσι, Μπίλι Κρούνταπ, Μάικλ Γκάμπον, Τίμοθι Χάτον, Τζον Τορτούρο, Μαρτίνα Γκέντεκ

Κατηγορία: Θρίλερ

Διάρκεια: 167'

Επίσημος Τίτλος: THE GOOD SHEPHERD

Με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο στη δεύτερη σκηνοθετική του απόπειρα και με πρωταγωνιστές τον ίδιο, τους βραβευμένους με Όσκαρ Ματ Ντέιμον και Αντζελίνα Τζολί και πλήθος άλλων εντυπωσιακών ονομάτων να κατακλύζουν το καστ, το φιλόδοξο αυτό δραματικό θρίλερ αποτελεί μία από τις πιο δυνατές και πολυαναμενόμενες ταινίες της χρονιάς.

 

Ανάλυση ταινίας:

Το έργο ξεκινά δυναμικά με μια περίεργη υπόθεση που προσπαθούν να λύσουν οι άνθρωποι της μυστικής υπηρεσίας των Η.Π.Α. με επικεφαλή τον κεντρικό ήρωα αλλά στη συνέχεια ο ρυθμός πέφτει αρκετά και η ταινία γίνεται κάπως "βαριά" με συνέπεια να αρχίσει να κουράζει λόγω και της μεγάλης διάρκειας της(σχεδόν 3 ώρες!!!). Ο κεντρικός ήρωας θυμάται στιγμές από το παρελθόν του, όπως την αυτοκτονία του πατέρα του της οποίας το λόγο ανακαλύπτει στο τέλος της ταινίας, τα φοιτητικά του χρόνια στο Γέιλ που περιλαμβάνουν την μύηση του σε μια μεγάλη μυστικιστική οργάνωση καθώς και τον μεγάλο του έρωτα στο πανεπιστήμιο τον οποίο όμως θα αναγκαστεί να μην απολαύσει αφού θα παντρευτεί την λάθος (τελικά) γυναίκα (Αντζελίνα Τζολί)αποκτώντας και ένα παιδί μαζί της. Επίσης θυμάται τα πιο σημαντικά γεγονότα κατά την περίοδο προετοιμασίας του για να γίνει κατάσκοπος μέχρι τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και στη συνέχεια τον Ψυχρό Πόλεμο, όπου αναγκάζεται να φύγει μακρυά από την οικογένεια του, οπότε και οι σχέσεις με το οικογενειακό του περιβάλλον δυσχερένουν, ώσπου να επιστρέψει και πάλι στη Αμερική όπου βλέπει τον γιο του για πρώτη φορά. Κάπου εκεί συναντά και πάλι την μεγάλη νεανική του αγάπη και ένα μεγάλο δίλλημα τον διακατέχει.Τελικά μετά από πολλά γυρίσματα στο παρελθόν επιστρέφει η ταινία στην αρχή της (όπου αρχίζει και πάλι να ανεβάζει στροφές μετά απο 2 και κάτι ώρες) και λύνεται το μεγάλο μυστήριο το οποίο και πάλι βάζει σε τρομερό δίλλημα τον κεντρικό ήρωα. Συγκεκριμένα έχει να διαλέξει ανάμεσα στην ευτυχία της οικογένειάς του και την ασφάλεια της χώρας του. Παίρνει τελικά μια απίστευτα δύσκολη απόφαση και έπειτα αποφασίζει να μάθει τον λόγο που αυτοκτόνησε ο πατέρας του. Κάτι που δεν τολμούσε να κάνει, ενώ μπορούσε,από παιδί όταν και άφησε ένα σημείωμα ο πατέρας του προς την οικογένεια το οποίο όμως ο μικρός τότε Έντουαρντ Γουίλσον έκρυψε. Οι αποκαλύψεις σε αυτό το σημείο είναι συγκλονιστικές και δείχνουν ότι είναι σχεδόν αδύνατο να μπορέσει κάποιος

κατάσκοπος να έχει ευτυχισμένη ζωή αφού πρέπει συνεχώς να κρύβει γεγονότα και καταστάσεις ακόμα και από την ίδια του

την οικογένεια χωρίς να εμπιστεύεται κανέναν, έχοντας μια διπλή ζωή.Και τα διλλήματα πολλά... Άραγε αξίζει να δουλεύει κανείς για την ασφάλεια της πατρίδας του και την ευτυχία χιλιάδων οικογενειών με τίμημα την ευτυχία της δικής του οικογένειας; Αξίζει να είναι ένας ήρωας για όλους τους άλλους εκτός των δικών του ανθρώπων; Την δική του απάντηση σε αυτά και σε άλλα διλλήματα δίνει ο Έντουαρντ Γουίλσον μέσα από σαράντα χρόνια ιστορίας , μετατρέποντας τον θεατή σε μάρτυρα της ζωής μιας από τις πιο αινιγματικές φιγούρες της παγκόσμιας κατασκοπίας, του ανθρώπου που συνέβαλε στην ίδρυση της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών των Η.Π.Α.

Συνολικά οι ερμηνείες είναι πραγματικά πολύ καλές και πως να μην είναι άλλωστε με την ποιότητα των ηθοποιών που απαρτίζουν το καστ. Η ταινία όμως όπως προαναφέρθηκε είναι αρκετά βαριά λόγω της μεγάλης διάρκειας της αλλά και του κατασκοπικού κλίματος που επικρατεί σχεδόν από την αρχή εώς το τέλος χωρίς να υπάρχει πολλή κίνηση. Αποτέλεσμα όμως ήταν να απογοητευτούν αρκετοί θεατές αφού άλλο ίσως περίμεναν να δουν και άλλο είδαν, μιας και η ταινία περιλαμβάνεται στις ταινίες της χρονιάς. Άλλωστε δεν είναι κάποια περιπέτεια ή αστυνομικό θρίλερ με πυροβολισμούς,εκρήξεις και συνεχή κίνηση αλλά είναι η παρουσίαση της ζωής (βιογραφία δηλαδή) ενός αινιγματικού ανθρώπου. Κάτι σαν κατασκοπικό ντοκυμαντέρ.. Συμβουλή μου αν πάτε να την δείτε, να είστε ξεκούραστοι, να μην νυστάζετε και να μην έχετε διάθεση κωμωδίας ή περιπέτειας.. αλλίως θα απογοητευτείτε. Διαλέξτε λοιπόν και τη κατάλληλη παρέα.

 

Δείτε το πλήρες άρθρο

Δημοσ.

οι περισσοτερες ταινιες με σκηνοθετη τον ντε νιρο...η απατη ειναι η σαχλες..

μαλλον στη συγκεκριμενη περιπτωση..και τα 2.....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...