Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν διαβασατε αυτα που ανακοινωθηκαν πριν την αναβαθμιση ?

Αναβάθμιση Τώρα: Αγγελίες

 

Αν και θα δημοσιεύσουμε σύντομα αναλυτικό FAQ, παραθέτω εδώ τις πρώτες απαντήσεις σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις που αναφέρατε. Δεν κάνω αναφορά σε θέματα gdpr και προσωπικών δεδομένων για να μην γράψω ανακρίβειες - θα απαντήσει αύριο, σχετικά, ο paredwse (edit: o paredwse απάντησε).

Υποχρεωτική εισαγωγή κινητού

Το κινητό χρησιμοποιείται μόνο για να γίνει η πιστοποίηση, δεν εμφανίζεται πουθενά αλλού και δεν είναι καν συνδεδεμένο με τον αριθμό που επιλέγει να εισάγει ο χρήστης ως τηλέφωνο επικοινωνίας στην αγγελία του. Εάν ο χρήστης θέλει να εμφανίσει τηλέφωνο σε κάποια αγγελία, μπορεί να το ορίσει ξεχωριστά στις ρυθμίσεις του προφίλ του.

Αν και η πιστοποίηση μέσω κινητού ήταν πρόταση που προήλθε από πολλά μέλη της κοινότητας, γνωρίζουμε ότι για κάποιους θα αποτελέσει "κόκκινη γραμμή". Καθώς όμως είναι λειτουργία που πιστεύουμε πως θα βοηθήσει πολύ στην αντιμετώπιση των πιο σημαντικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε η ενότητα μέχρι σήμερα (προφανώς δεν θα τα λύσει τελείως), αποφασίσαμε να το αποδεχτούμε ως αναπόφευκτο τίμημα.

 
Τί γίνεται με τις αγγελίες με πολλά προϊόντα;

Οι αγγελίες που περιλαμβάνουν πολλά προϊόντα είναι κάτι που δεν θέλουμε να ενθαρρύνουμε, για διάφορους λόγους. Δεν καταλογογραφούνται σωστά λόγω του ότι μπορεί να περιλαμβάνουν προϊόντα διαφορετικών κατηγοριών, δεν έχουν μία τιμή αλλά πολλές, δεν μπορούν να αντιστοιχηθούν με τον Skroutz, μπορεί να έχουν πολλούς διαφορετικούς αγοραστές και, γενικά, τις περισσότερες φορές δεν αποτελούν μία ενιαία αγγελία αλλά πολλές και ως τέτοιες θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται. Για την ώρα είναι κάτι για το οποίο δεν θα κάνουμε κάτι και η μόνη αλλαγή είναι ότι δεν θα επιτρέπονται περισσότερες από μία αξιολογήσεις για την ίδια αγγελία. Το επόμενο πακέτο λειτουργιών που αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες, πάντως, θα λαμβάνει υπόψη του το θέμα και θα το αντιμετωπίζει με πιο ουσιαστικό τρόπο.
 
Παραμένει το όριο 2 αγγελιών ανά εβδομάδα;

Για την ώρα, ναι. Υπομονή…
 
Αν δεν θέλω να βάλω τιμή δεν θα μπορούσα απλώς να βάλω π.χ. 1€;

Τεχνικά αυτό για την ώρα είναι εφικτό. Εάν, παρόλα αυτά, δούμε αγγελία iPhone X στο 1€, η αγγελία θα κλειδωθεί και ο δημιουργός της θα δεχτεί infraction.
 
Τί κάνουμε με τις αγγελίες προϊόντων που χαρίζονται;

Οι αγγελίες δεν ήταν ποτέ ο κατάλληλος χώρος για αυτές τις περιπτώσεις. Όποιος θέλει να χαρίσει προϊόντα μπορεί να το κάνει στο σχετικό topic.

Εάν ο πωλητής είναι αναξιόπιστος και δεν πατήσει ολοκλήρωση δεν θα μπορούμε να τον αξιολογήσουμε;

Εδώ είναι ευθύνη και του αγοραστή να μην αποδεχτεί να προχωρήσει στην συναλλαγή εάν προηγουμένως ο πωλητής δεν κλειδώσει την αγγελία και δεν τον επιλέξει ως αγοραστή. Ενδεχόμενη άρνηση του πωλητή θα μπορούσε να είναι ανησυχητικό σημάδι, οπότε θεωρούμε πως ο συγκεκριμένος μηχανισμός είναι ένας ακόμη έμμεσος τρόπος για να προστατευτεί ο αγοραστής.

Στην αντίστροφη περίπτωση, όπου ο αγοραστής είναι αυτός που δεν εμφανίζεται, τότε ο πωλητής το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αφήσει αρνητική ψήφο στον αγοραστή και να δημοσιεύσει νέα αγγελία.

Επειδή όλους αυτούς τους μήνες (για να μην πω χρόνια) εξαντλήσαμε το θέμα στις εσωτερικές μας συζητήσεις, αυτό που διαπιστώσαμε είναι πως δεν υπάρχει κάποιος τρόπος για να καλύψεις όλα τα ενδεχόμενα και να προστατέψεις όλους τους χρήστες από όλες τις κακοτοπιές.

Με τον συγκεκριμένο μηχανισμό, τουλάχιστον, θέλουμε να "εκπαιδεύσουμε" τόσο τον πωλητή όσο και τον αγοραστή να είναι πιο προσεκτικοί στο θέμα του ποιόν θα επιλέξουν για να κάνουν μία συναλλαγή. Προς την ίδια κατεύθυνση κινείται και η εμφάνιση του προσωπικου σκορ του χρήστη βάσει της συμμετοχής του στην κοινότητα. Ένας χρήστης με πλούσια και ουσιαστική συμμετοχή στο φόρουμ που βάζει σήμερα την πρώτη του αγγελία δεν είναι, προφανώς, εγγυημένα αξιόπιστος πωλητής ή αγοραστης, αλλά προσωπικά θα τον εμπιστευόμουν περισσότερο από κάποιον που έκανε εγγραφή χθες και δεν έχει καμία θετική αξιολόγηση.

Γενικά, η συμβουλή που ίσχυε μέχρι σήμερα θα εξακολουθήσει να ισχύει και στις νέες αγγελίες: προσοχή με ποιούς συναλλάσεστε.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, villasg είπε

Διαβασε ακριβως απο πανω

Επειδη εγω ειμαι χαζος , μπορειτε εσεις κυριε εξυπνε να μου το κανετε ποιο λιανα ...

Πως βαζω αξιολογηση σαν αγοραστης ΣΗΜΕΡΑ τριτη δυο γεναρη, και οχι "αυριο" θεωρητικως πως θα γινεται.. Οταν.. Φτιαξει το site

Εμενα μου εχει γινει ηδη η αξιολογηση απο τον πωλητη πριν την αναβαθμιση. Οταν πηγα να κανω και γω σαν αγοραστης επεσε το site 1,1/2 μερες και τωρα δεν βρισκω καποια ΦΟΡΜΑ/ΚΟΥΜΠΙ.

 (Μπαινω απο κινητο. Απο chrome. Ειναι ο μονος browser που τα δειχνει κανονικα τα γραμματα)

 

Υγ. Με εχεις να μη διαβασα ολες τις απαντησεις;

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

μπορει να μου πει καποιος πως θα αλλαξω την εικονα προφιλ μου ???

εβαλα το χριστουγεννιατικο avatar και δεν μπορω να το αλλαξω τωρα !!!!!

Δημοσ.

και εγω το ίδιο πρόβλημα έχω, πούλησα κάτι βιβλία και τώρα με τον αγοραστή δεν βρίσκουμε που μπορεί να μου κάνει αξιολόγηση. Βασικά είχα κλειδώσει την αγγελία λίγο πριν γίνει η αναβάθμιση στο site και πλέον την δείχνει ολοκληρωμένη. Δεν μπορώ να κάν κάτι και ο αγοραστής δεν βγάζει άκρη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πρέπει να φτιάξεις νέα αγγελία και να τον δηλώσεις ως αγοραστή

Επεξ/σία από ziaba
Δημοσ.

«Με βάση τους σημερινούς κανόνες, μόνο όταν μια συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί, τα μέλη μπορούν να αφήσουν αξιολόγηση μεταξύ τους.

Πλέον, στις ανανεωμένες αγγελίες, για να πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση σε αγγελία, ο δημιουργός της θα πρέπει να πατήσει το πλήκτρο “Ολοκλήρωση» μέσα από την αγγελία και να επιλέξει άμεσα το μέλος με το οποίο έχει πραγματοποιήσει τη συναλλαγή. Αυτόματα το μέλος που έχει επιλεγεί θα ενημερωθεί σχετικά. Η δυνατότητα αξιολόγησης ενεργοποιείται εκείνη τη στιγμή και για τα δύο μέρη και αποκλειστικά και μόνο για αυτά.»

Βέβαια, υπάρχει ένα τεράστιο κενό όπως το βλέπω: αν ο πωλητής κοροϊδέψει με οποιονδήποτε τρόπο τον αγοραστή, ο τελευταίος δεν έχει τη δυνατότητα να αφήσει αρνητική κριτική εφόσον ο πωλητής δεν μαρκάρει την αγγελία ως ολοκληρωμένη. Έτσι ουσιαστικά διευκολύνεται όποιος θέλει να κάνει απάτη. Μακάρι να μου ξεφεύγει κάτι και να κάνω λάθος, διορθώστε με αν είναι έτσι...

 

 

Δημοσ.

Ερώτηση εγώ ως πωλητής ολοκλήρωσα μια αγγελία μου μια μέρα πριν κλείσει το σάιτ. και τώρα δεν μπορώ να βρω τον αγοραστή όπως αναγράφεται πιο πανω (όχι πως ξέρω πως γίνεται αλλά λέμε τώρα) τι κάνω; 

Μήπως μπορεί κάποιος να εξηγήσει την διαδικασία ίσως με prntscrn...;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...