Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην ξεχνάς ότι υπάρχει και όριο 10 συσκευών ανά Apple ID (5 υπολογιστές max), οπότε αν τις έχεις φτάσει, λογικό είναι να μην μπορείς να ενεργοποιήσεις άλλες...

Στο παρακάτω link έχει οδηγίες για το πως μπορείς να διαγράψεις συσκευές από το Apple ID σου...

https://support.apple.com/en-us/HT204074

Επεξ/σία από SaFiS
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SaFiS είπε

Μην ξεχνάς ότι υπάρχει και όριο 10 συσκευών ανά Apple ID (5 υπολογιστές max), οπότε αν τις έχεις φτάσει, λογικό είναι να μην μπορείς να ενεργοποιήσεις άλλες...

Στο παρακάτω link έχει οδηγίες για το πως μπορείς να διαγράψεις συσκευές από το Apple ID σου...

https://support.apple.com/en-us/HT204074

Μακάρι να ήταν τόσο απλό. Το έχω τσεκάρει ήδη. Δύο συσκεύες έχει όλες κι όλες, αυτές που χρησιμοποιώ τώρα δηλαδή.

Δημοσ.

Εκανα format το κινητο & κατεβασα και 11.2 προσφατη εκδοση

Τωρα δεν υπαρχει το send & receive στο μενου των messages

Κατα τ´αλλα αναμενουμε για ενεργοποιηση

Δημοσ.

Μια τελευταια λυση ειναι να επιβεβαιωσεις απο  τον παροχο σου αν δεχεσαι sms και σου στειλουν μηνυμα οτι εχεις τις τελευταιες ρυθμισεις δικτυου μπας και ξεμπλοκαρει

 

https://www.macworld.co.uk/how-to/iphone/what-do-when-imessage-wont-activate-on-your-iphone-3667167/

Δημοσ.

μολις το ενεργοποιησα

•υπηρχε προβληματακι με vodafone, μου ξεμπλοκαρεν τα μηνυματα

•χρειαζεται υπολοιπο καρτας στον χρονο ομιλιας ( αν εχεις καρτοσυμβολαιο ειναι αλλο πραγμα το υπολοιπο της καρτας και αλλο ο λογαριασμος που πληρωνεις τελος του μηνα)

• στο κινητο να συμπληρωσεις δυο φορες τον  αριθμο σου

Και στις επαφες και στο icloud

Τελος μην ξεχνας να ανοιγοκλεινεις imessage & facetime μαζι μεχρι να ενεργοποιηθουν, γιατι μαλλον χρησιμοποιουν τον ιδιο server

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, kariolikos είπε

μολις το ενεργοποιησα

•υπηρχε προβληματακι με vodafone, μου ξεμπλοκαρεν τα μηνυματα

•χρειαζεται υπολοιπο καρτας στον χρονο ομιλιας ( αν εχεις καρτοσυμβολαιο ειναι αλλο πραγμα το υπολοιπο της καρτας και αλλο ο λογαριασμος που πληρωνεις τελος του μηνα)

• στο κινητο να συμπληρωσεις δυο φορες τον  αριθμο σου

Και στις επαφες και στο icloud

Τελος μην ξεχνας να ανοιγοκλεινεις imessage & facetime μαζι μεχρι να ενεργοποιηθουν, γιατι μαλλον χρησιμοποιουν τον ιδιο server

Ευχαριστώ ρε συ, αλλά όπως είπα, δεν είχα θέμα ενεργοποίησης μέσω κινητού. Το πρόβλημα το έχω όταν προσπαθώ να συνδεθώ με το Apple ID σε FaceTime και iMessage.

Δημοσ.

Βρήκα το παρακάτω σε άλλο forum

"-Διαγραψτε τον λογαριασμο του icloud (delete account)

-sign out απο ιtunes 
-sign out facetime +imessages
-κλειστε το κιν για δεκα λεπτα 
-ανοιξτε το και καντε οn τα imessage
ΠΡΟΣΟΧΗ : ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΙCLOUD. ΟΧΙ SIGN OUT"

Μήπως να το δοκίμαζες?

  • Like 1
Δημοσ.

Το έχω δοκιμάσει και αυτό.:ph34r:

Δοκίμασα, και ένα που έλεγε να κάνεις reset την "Κλειδοθήκη iCloud" χωρίς κανένα αποτέλεσμα προφανώς.

Δημοσ.

Εάν βρείτε κάποια λύση παρακαλώ κοινοποιήστε έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σταθερό wifi στην wind . Αρνείται να συνδεθεί στο Apple id το iM και το FT.

Δημοσ.
Στις 01/01/2018 στις 1:15 ΠΜ, AlienTechGR είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλα τα παλικάρια του forum.

Πρόσφατα, έγινα κάτοχος μηλοτηλεφώνου και μηλολάπτοπ (αναφέρονται στην "φανταστική" υπογραφή μου) και έχω ένα θέμα με το FaceTime και το iMessage. 

Το πρόβλημα; Δε μπορώ με τίποτα να τα ενεργοποίησω. Τόσο στο κινητό όσο και στο laptop, μου βγάζει σφάλμα ενεργοποίησης. Δοκίμασα σχεδόν οτιδήποτε υπάρχει στο internet χωρίς καμία επιτύχια. Το περίεργο είναι, ότι αν βάλω ένα άλλο Apple ID account που έχω, δουλεύει απροβλημάτιστα και στο κινητό και στο laptop. Οπότε, υποθέτω ότι κάποιο θέμα υπάρχει αποκλειστικά με τον λογαριασμό μου.

Αν έχει κάποιος καμιά ιδέα, ας την ρίξει.:D

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Μονάδες στην κάρτα ενεργοποίησης έχεις ?

 

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με το imessage. Είμαι σε καρτοσυμβόλαιο Vodafone. Δοκίμασα όλες τις λύσεις διαθέσιμες στο internet. Το έκανα επανεκκίνηση, hard reset , επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, ανοιγόκλεισα facetime και imessage, log in log out σε icloud , apple ID κτλ, ανοιγόκλεισα παντζούρια, μίλησα με ταξιτζή και με τον πνευματικό μου και ανεβοκατέβηκα τρεις φορές τις σκάλες...ΤΙΠΟΤΑ!

Τελικά το μόνο που ήθελε είναι να έχω υπόλοιπο μονάδων παρόλο που είμαι σε καρτοσυμβόλαιο! Μόλις έβαλα μια κάρτα, ενεργοποιήθηκε.

 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, kk1988 είπε

Καλημέρα σας,

Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με το imessage. Είμαι σε καρτοσυμβόλαιο Vodafone. Δοκίμασα όλες τις λύσεις διαθέσιμες στο internet. Το έκανα επανεκκίνηση, hard reset , επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, ανοιγόκλεισα facetime και imessage, log in log out σε icloud , apple ID κτλ, ανοιγόκλεισα παντζούρια, μίλησα με ταξιτζή και με τον πνευματικό μου και ανεβοκατέβηκα τρεις φορές τις σκάλες...ΤΙΠΟΤΑ!

Τελικά το μόνο που ήθελε είναι να έχω υπόλοιπο μονάδων παρόλο που είμαι σε καρτοσυμβόλαιο! Μόλις έβαλα μια κάρτα, ενεργοποιήθηκε.

Το έχω ξανά ακούσει γι αυτό και έγραψα ποιο πάνω στο φίλο αν έχει μονάδες .

Δημοσ.

Καλησπερα και απο εμενα, απλα παρε τηλεφωνο την τηλεφωνικη υποστηριξη της Apple και θα σε βοηθησουν! Ειχα το ιδιο προβλημα και ηταν κλειδωμενο απο αυτους. Απο τα λιγα που διαβασα δεν ξερω αν το εχεις κανει ηδη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...