Προς το περιεχόμενο

Battlefield 2018 [Φημολογία]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/20/2018 στις 11:54 ΜΜ, _Theo_ είπε

Το BF4 ήταν ένα σίχαμα. Το BF1 είναι κατά πολύ καλύτερο και απαιτεί περισσότερο skill. Προσωπικά, θέλω BF WWII με λίγο βελτιωμένα γραφικά BF1. Αυτό θα είναι έπος!

Περίμενα από κανέναν 20+ χρονών να θέλει graphs από BF όχι από σένα που είσαι 30+, αλλα τώρα makes sense γιατί κάθε φορα ένα βήμα μπροστά στα graphs και ένα βήμα πίσω στο gameplay. Ένα BF με focus στο teamplay δύσκολα έτσι? No offense Theo :)

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίτα για το BC3 έχω κάποιες μικρές ελπίδες γιατί είναι από DICE LA και όλοι ξέρουμε τι μαγικά κάνανε για να στρώσουν το mess of game called BF4 και λογικά δεν θα είναι re-skin όπως προβλέπεται το άλλο, από εκεί και πέρα δεν περιμένω τίποτα και ποτε γενικά από EA χρονια τώρα.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Keep your heads up high! #BF2018 #WWII will be unveiled soon enough! There’s a good bit of misinformation out there, but you know where to find the good stuff! Just like my #BF1 leaks!"

Από τον πρώτο leaker (μιας και έχουμε δύο πια).

"Battlefield 1's high TTK, as if with the RBD, was another attempt to casualize BF1 in order to broaden appeal. The TTK has been addressed, but we will need to wait until WW2 for the RBD removal. Spread is in, do not confuse them. They aren't the same thing."

Από τον δεύτερο leaker.

Επεξ/σία από cpttony
Δημοσ.

Έχω κολλήσει τόσο με το PUBG, που αν δε βγάλουν το suppression του 1 και να βάλουν πάλι του 3 (ή και καθόλου, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...), δεν πρόκειται να το πάρω ούτε σε προσφορά.

Δημοσ.

O leaker (εικάζει, δεν έχει πληροφορία) ότι το reveal trailer θα "πέσει" οπουδήποτε από τις 5 Μαρτίου έως τις αρχές Απριλίου..

@Zaytsev

Είπαμε, ο μηχανισμός του suppression θα αλλάξει :ph34r:

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, panoc είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί υπάρχει γενικώς το suppression. 

Υπάρχει στην πραγματική ζωή, οπότε γιατί όχι στα παιχνίδια (αν γίνεται σωστά), όταν σε χτυπάει ο εχθρός, δε μπορείς να κάνεις και πολλά. Στο BF1 τώρα έχει γίνει λάθος, δίνει πλεονέκτημα σ' αυτόν που δεν έχει skill, αν είσαι suppressed είναι σαν να κυρτώνει η κάνη σου και δεν ρίχνεις εκεί που σημαδεύεις (που στην πραγματικότητα δεν ισχύει).

Ξέθαψα και αυτό το βίντεο (μιλάει για το BF4). Δε θυμάμαι τον πρώτο μηχανισμό suppression που είχε το BF4, αλλά από το βίντεο κατάλαβα ότι ήταν αρκετά κοντά σ' αυτό που έχει το BF1.

Spoiler

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, cpttony είπε

Υπάρχει στην πραγματική ζωή, οπότε γιατί όχι στα παιχνίδια (αν γίνεται σωστά), όταν σε χτυπάει ο εχθρός, δε μπορείς να κάνεις και πολλά. Στο BF1 τώρα έχει γίνει λάθος, δίνει πλεονέκτημα σ' αυτόν που δεν έχει skill, αν είσαι suppressed είναι σαν να κυρτώνει η κάνη σου και δεν ρίχνεις εκεί που σημαδεύεις (που στην πραγματικότητα δεν ισχύει).

Εξαρταται την περιπτωση και τη κατασταση.
Το να ειμαι ξαπλα και να περνανε οι σφαιρες 5 μετρα πανω απο το κεφαλι μου δεν ειναι το ιδιο με το να με κτυπανε στη μαπα.
Το να ειμαι καλυμενος και απλα να ριχνουν στη καλυψη και να μη μπορω να κουνηθω δεν ειναι το ιδιο με το να στεκομαι στη κορυφη του λοφου και να βαρανε απο παντου.
Το να δεχομαι αστοχα πυρα απο 300μετρα μακρυα δεν ειναι το ιδιο με το να ειναι ο αντιπαλος στα 3 μετρα διπλα μου.

Το τελευταιο διαστημα παιζω support, ω μα το Τουατις, κανω supression σε αντιπαλους 300+ μετρα μακρυα απλα αδειαζοντας γεμισητρα mg15 στο γαμο του Καραγκιοζη. Εχθες επαιζα ΟΡ στο cape helles, ειχα καθηλωσει 4 snipers στο πυργο που ειχανε καπαρωσει (defenders) απλα παιζοντας με τις βολες του mg15 επι τουλαχιστον 3 λεπτα μεχρι που τους εφαγαν. ΤΡΑΓΙΚΟ. Επειδη ηταν και οι 4 στον ιδιο χωρο εκανα supress σε ολους απλα σημαδευοντας στο περιπου τις πολεμιστρες και αυτο απο τα 200+ μετρα...

Ο μηχανισμος ειναι τοσο λαθος που πρακτικα ευνοει αυτον που θα ριξει σχετικα ευτοχα πρωτος και συμφωνω 100% μαζι σου οτι ειναι ενα φτιαχτο πλεονεκτημα για τους λιγοτερο skilled παιχτες για να μη παρατησουν το παιχνιδι.

Επεξ/σία από panoc
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε όλα που λες συμφωνώ. Παίζω scout και ξέρω πολύ καλά τι θα πει suppressed. Οι περιπτώσεις που εκνευρίζομαι είναι όπως λες όταν είσαι καλά καλυμμένος, τα 300+ m (ειδικά μετά το τελευταίο update που κάθε support κάθεται σε ένα σημείο και ρίχνει), ή όταν ο άλλος scout μου ρίχνει επίτηδες για να πάρει το πλεονέκτημα. Τέλος πάντων ας μη το συνεχίσουμε εδώ (αν θες γράψε το στο BF1 θέμα) γιατί είμαστε εκτός.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αλλάξει στο νέο BF (και ίσως στο BF1).

Επεξ/σία από cpttony
Δημοσ.

Στην πραγματική ζωή, όταν είσαι suppressed, απλά δε βγάζεις το κεφάλι έξω να ρίξεις, γιατί δεν έχει ούτε revive, ούτε respawn.

Όμως, αν είσαι όρθιος και ρίχνεις και σε πετύχε σφαίρα, έστω και ξυστά, είναι σχεδόν αδύνατο να συνεχίσεις να σημαδεύεις.

Εδώ, σε αυτό το ηλίθιο σύστημα, δε μπορείς να σημαδέψεις αν "έχεις τα κότσια" να βγάλεις κεφάλι, ενώ όταν σε πετυχαίνουν, η σφαίρα πάει απόλυτα σωστά.

Είναι γελοίο το όλο concept! O μόνος λόγος που εφαρμόζουν τέτοιες παπαριές, όπως παραδέχθηκαν και οι ίδιοι με το ΤΤΚ, είναι για να προσελκύσουν πιό casual παίκτες, αδιαφορόντας για την κοινότητα που τους έκανε αυτό που είναι σήμερα.

Ε, λοιπόν, guess what. Η κοινότητα, άρχισε να αδιαφορεί για το BF κι έχει σταφεί σε άλλα παιχνίδια όπως τα Overwatch, PUBG, FortNite, κλπ, που από πλευράς γραφικών και μηχανής είναι αστεία, αλλά έχουν σαφώς καλύτερο gameplay. Και ειδικά το PUBG που παίζω, δε συγχωρεί λάθη, αφού δεν έχει respawn, μόλις πεθάνεις, κι ας είναι στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα του γύρου, τελειώνει για εσένα. Παρόλα αυτά, έχει πάνω από 25.000.000 παίκτες και οι servers είναι πίτα καθημερινά.

Α, και φυσικά, εκεί δεν παίζουν με τα bans. Μηχανισμός reports μέσα από το παιχνίδι με ενσωματωμένο video replay του kill. Όταν οι εταιρίες θέλουν να διώξουν τους cheaters, έχουν τρόπους. 1.000.000 παίκτες έφυγαν μέσα στον Ιανουάριο μόνο.

  • Like 6
Δημοσ.

Το BF είναι ήδη αρκετά casual και απέχει χιλιόμετρα από ρεαλιστικό shooter τύπου ARMA(still not realistic), οποτε τι λέτε?! Το μονο που ειλικρινά με προβληματίζει στο BC3 είναι το "Faster gameplay than BF1" το οποιο είναι ήδη πολύ γρήγορο for my taste.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η σειρα για εμενα παει : BF2 > BF4 ( classic mode 48p 60tickrate server http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/ba61c9ee-f796-40ec-a4c5-999f1fb76f27/Bamboo-Bar-CLASSIC-No-Admin-Abuse-48p-All-Maps/ > BF3 > BF1 > BC2

καλυτερο netcode το BF1 απο το  BF4 ??  μην τα γραφετε αυτα παραεξω,  θα σας παρουν με τις πετρες :P 

προσωπικα με εχουν χασει απο πελατη, δεν το εχουν πια τα ατομα,  τι να κανουμε  τωρα ??  το πρoτοτελευταιο BF που αγορασα ητανε η limited του 3 και τελευταιο ηταν το  4 οταν επεσε στα 12 ευρω, το hardline πηγε ακλαφτο και με το BF1 ενω πηγε η σειρα σε καποια πραγματα   1 βημα μπροστα  ( tanker kit, pilot kit, αλογα, melee charge, βελτιωμενο 3d spotting κλπ ) σε ολα τα υπολοιπα γυρισανε 10 βηματα πισω.

 Eιδικα για φετος υπαρχουν 2 πολυ δυνατες εναλλακτικες που ακουνε στο ονομα   Insurgency  Sandstorm και Squad. 

Οσοι προτιμανε κατι διαφορετικο απο το modern setting εχουν ακομα περισσοτερες επιλογες, Post Scriptum, Hell Let Loose. Rising Storm 2 Vietnam, Tanneberg .... διαβολε μεχρι και η 8.0 του Darkest Hour ( RO1 mod ) εχει πολυ καλυτερο gameplay απο τις μισες κουραδες εκει εξω. 

 

keep calm and fuck EA λοιπον  :) 

Επεξ/σία από SoFGR
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...