Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση Τώρα - Είμαστε στον αέρα!


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, Snoob είπε

Εννοείς πόσες αξιολογήσεις από αγγελίες έχει το μέλος που άφησε την αξιολόγηση;

Εννοώ να φαίνεται ο αριθμός των  αξιολογήσεων του μέλους που ανέβασε την αγγελία χωρίς να χρειάζεται να μπούμε στην αγγελία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
43 minutes ago, Saramo said:

Πριν βόλευε γιατί πήγαινες με το πάτημα ενός κουμπιού σε πλήρη έκδοση και όλα ήταν απλούστατα. 

Δεν είναι θέμα συνήθειας στο μάτι. Είναι ότι δυσκολεύει γενικά ο τομέας των αγγελιών. Βλέπε ας πούμε αξιολόγηση (πόσο πιο δύσκολο είναι πλέον να κάνεις ή να δεχτείς).

Δεν είναι καθόλου δύσκολη η νέα αξιολόγηση. Είναι η σωστή και βάζει στο "παιχνίδι" εκτός από τον πωλητή και τον αγοραστή που έχει και αυτός υποχρεώσεις. Γίνεται η συμφωνία, ορίζει ο πωλητής τον αγοραστή κι αν όλα πάνε καλά γίνονται οι αξιολογήσεις και απο τους 2. 

Έτσι δεν έχουμε τις καταχρήσεις που γινόταν στο παρελθόν με αξιολογήσεις για ανύπαρκτες συναλλαγές, αξιολογήσεις σαν αντίποινα, σαν αντικείμενο εκβιασμού, κλπ κλπ. Ούτε και θα έχουμε πλεον αγγελίες που απο κάτω τους είχαν δεκάδες αξιολογήσεις...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Δεν είναι καθόλου δύσκολη η νέα αξιολόγηση. Είναι η σωστή και βάζει στο "παιχνίδι" εκτός από τον πωλητή και τον αγοραστή που έχει και αυτός υποχρεώσεις. Γίνεται η συμφωνία, ορίζει ο πωλητής τον αγοραστή κι αν όλα πάνε καλά γίνονται οι αξιολογήσεις και απο τους 2. 

Έτσι δεν έχουμε τις καταχρήσεις που γινόταν στο παρελθόν με αξιολογήσεις για ανύπαρκτες συναλλαγές, αξιολογήσεις σαν αντίποινα, σαν αντικείμενο εκβιασμού, κλπ κλπ. Ούτε και θα έχουμε πλεον αγγελίες που απο κάτω τους είχαν δεκάδες αξιολογήσεις...

Πάρα πολύ σωστά. Έχουμε σκαλώσει εδώ και μέρες στους αγοραστές που δεν έχουν προστασία από τον απατεώνα πωλητή και ξεχνάμε τους αγοραστές που δεν πάνε να παραλάβουν και σφυρίζουν κλέφτικα, "σβήστε μου την αξιολόγηση, εγώ δεν του είπα να στείλει τίποτε".

Και, προσέξτε: σας ορίζει ο άλλος αγοραστή χωρίς να το θέλετε; Αναφορά και αναλαμβάνουμε.

Όλοι προστατεύονται περισσότερο.

Ειλικρινά, είναι από τα σημεία με τις πλέον άδικες αντιδράσεις το συγκεκριμένο.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή την στιγμή η ιστοσελίδα πρέπει να την έχεις στο 80% zoom.

Πραγματικά και γω δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αλλάζουν αυτά τα βασικά πράγματα. Ειδικά αυτό με τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ γράμματα και τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ πάνελ είναι απαράδεκτο και τραγικό.

Εκτός αν παίζει το σενάριο να θέλουν να διώξουν τον κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, billdanos είπε

Δεν είναι καθόλου δύσκολη η νέα αξιολόγηση. Είναι η σωστή και βάζει στο "παιχνίδι" εκτός από τον πωλητή και τον αγοραστή που έχει και αυτός υποχρεώσεις. Γίνεται η συμφωνία, ορίζει ο πωλητής τον αγοραστή κι αν όλα πάνε καλά γίνονται οι αξιολογήσεις και απο τους 2. 

Έτσι δεν έχουμε τις καταχρήσεις που γινόταν στο παρελθόν με αξιολογήσεις για ανύπαρκτες συναλλαγές, αξιολογήσεις σαν αντίποινα, σαν αντικείμενο εκβιασμού, κλπ κλπ. Ούτε και θα έχουμε πλεον αγγελίες που απο κάτω τους είχαν δεκάδες αξιολογήσεις...

Αν διαβάσεις καλύτερα όσα έχουμε γράψει θα δεις ότι είναι δύσκολο. Ειδικά αν έχεις περισσότερα από ένα αντικείμενα στην αγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περίμενα κάτι καλύτερο και πιο ευανάγνωστο.. ας είναι καλά τα plugin στο chrome για να σώσουμε τα μάτια μας από την ασπρίλα που έχει γίνει μόδα τελευταία. Καλορίζικο και από εμένα. 

 

Επεξ/σία από sonicaze
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Μόλις τώρα, Saramo είπε

Αν διαβάσεις καλύτερα όσα έχουμε γράψει θα δεις ότι είναι δύσκολο. Ειδικά αν έχεις περισσότερα από ένα αντικείμενα στην αγγελία

Επιμένεις με τα πολλά αντικείμενα, ενώ σου έχω εξηγήσει ποια είναι η πολιτική: δεν θέλει ο ιδιοκτήτης αγγελίες με πολλά αντικείμενα. Λυπάμαι αν σου είναι δυσάρεστο αυτό, αλλά έτσι είναι.

Μία αγγελία, ένα αντικείμενο (η σετ αντικειμένων που πωλούνται ως σετ), μία αξιολόγηση.

Ειλικρινά, δεν είναι τόσο δυσνόητο. Μπορεί να μη σε βολεύει, αλλά δυσνόητο δεν είναι. Και ο μηχανισμός είναι σαφής.

1 λεπτό πριν, sonicaze είπε

Περίμενα κάτι καλύτερο και πιο ευανάγνωστο.. ας είναι καλά τα plugin στο chrome για να σώσουμε τα μάτια μας από την ασπρίλα που έχει γίνει μόδα τελευταία. Καλορίζικο και από εμένα. 

Υπάρχει επίσημο dark theme, υπάρχουν και επιλογές που έχουν στήσει μέλη, να δοκιμάσεις τι σου αρέσει καλύτερα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Snoob είπε

Επιμένεις με τα πολλά αντικείμενα, ενώ σου έχω εξηγήσει ποια είναι η πολιτική: δεν θέλει ο ιδιοκτήτης αγγελίες με πολλά αντικείμενα. Λυπάμαι αν σου είναι δυσάρεστο αυτό, αλλά έτσι είναι.

Μία αγγελία, ένα αντικείμενο (η σετ αντικειμένων που πωλούνται ως σετ), μία αξιολόγηση.

Ειλικρινά, δεν είναι τόσο δυσνόητο. Μπορεί να μη σε βολεύει, αλλά δυσνόητο δεν είναι. Και ο μηχανισμός είναι σαφής.

Υπάρχει επίσημο dark theme, υπάρχουν και επιλογές που έχουν στήσει μέλη, να δοκιμάσεις τι σου αρέσει καλύτερα.

Αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει, τότε εγώ δεν μπορώ να κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός του να εκφράσω τη γνώμη μου η οποία όμως βρίσκει πολλούς σύμφωνος . Έχουμε προτείνει ας πούμε να ανέβει το όριο των αγγελιών εβδομαδιαίως .Το μαγαζί λοιπόν ανήκει στον ιδιοκτήτη και εγώ είμαι πελάτης. Σημειωτέον ότι ήταν το αγαπημένο μου μαγαζί και δεν θέλω να πάω σε άλλο. Ας το κοιτάζουμε λίγο σφαιρικά και δημοκρατικά. Αυτά ...

Επεξ/σία από Saramo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με απασχολεί τόσο που η συμπεριφορά του νέου design σε mobile συσκευές μέχρι στιγμής είναι τραγική .

Αυτό που με απασχολεί είναι που εξαφανίστηκαν τα απεσταλμένα (και αναπάντητα) μηνύματα μου.

Χρησιμοποιώ συχνά τις αγγελίες και τωρα δεν μπορώ να δω πού έχω στείλει μήνυμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 λεπτά πριν, Saramo είπε

Αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει, τότε εγώ δεν μπορώ να κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός του να εκφράσω τη γνώμη μου η οποία όμως βρίσκει πολλούς σύμφωνους. Το μαγαζί λοιπόν ανήκει στον ιδιοκτήτη και εγώ είμαι πελάτης. Σημειωτέον ότι ήταν το αγαπημένο μου μαγαζί και δεν θέλω να πάω σε άλλο. Ας το κοιτάζουμε λίγο σφαιρικά και δημοκρατικά. Αυτά ...

Σφαιρικά το κοιτάζουμε.

Και παρότι δεν είσαι πελάτης και δεν αντιμετωπίζεσαι ως τέτοιος σε καμία περίπτωση, ας δεχτώ χάριν συζήτησης τον συλλογισμό σου.

Έχεις την ευγενή καλοσύνη να μου εξηγήσεις, αν ήμαστε μαγαζί και εσύ (και όσοι συμφωνούν μαζί σου) οι περισσότεροι, τι λόγο θα είχαμε να δυσαρεστήσουμε τους "περισσότερους πελάτες";

Σφαιρικά και δημοκρατικά. Βοήθησέ με να καταλάβω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 minutes ago, Saramo said:

Αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει, τότε εγώ δεν μπορώ να κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός του να εκφράσω τη γνώμη μου η οποία όμως βρίσκει πολλούς σύμφωνους. Το μαγαζί λοιπόν ανήκει στον ιδιοκτήτη και εγώ είμαι πελάτης. Σημειωτέον ότι ήταν το αγαπημένο μου μαγαζί λοιπόν και δεν θέλω να πάω σε άλλο. Ας το κοιτάζουμε λίγο σφαιρικά και δημοκρατικά. Αυτά ...

Δεν είμαστε στο κατάλληλο topic για να το αναλύσουμε περισσότερο αυτό αλλά κάπως έτσι "σφαιρικά και δημοκρατικά" τόσο καιρό πολλοί πωλητές λειτουργούσαν σε βάρος της κοινότητας και των απλών χρηστών που ήθελαν απλά που και που να πουλάνε τα προϊόντα τους που δεν χρειάζονται πλεον. Είχαμε αγγελίες με δεκάδες προϊόντα στη σειρά που ανανεωνονταν συχνά με αποτέλεσμα να κουβαλάνε απο κάτω δεκάδες αξιολογήσεις γενικές και αόριστες (τις οποίες φυσικά εκμεταλλευόταν ο πωλητής για να χτίσει το "καλό" του προφίλ). Αυτοί οι πωλητές ανήκουν στην κατηγορία του επαγγελματία και σε καμία περίπτωση δεν ταιριάζουν στο προφιλ των αγγελιών που επιθυμεί να φιλοξενεί το insomnia...

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Snoob είπε

Σφαιρικά το κοιτάζουμε.

Και παρότι δεν είσαι πελάτης και δεν αντιμετωπίζεσαι ως τέτοιος σε καμία περίπτωση, ας δεχτώ χάριν συζήτησης τον συλλογισμό σου.

Έχεις την ευγενή καλοσύνη να μου εξηγήσεις, αν ήμαστε μαγαζί και εσύ (και όσοι συμφωνούν μαζί σου) οι περισσότεροι, τι λόγο θα είχαμε να δυσαρεστήσουμε τους "περισσότερους πελάτες";

Σφαιρικά και δημοκρατικά. Βοήθησέ με να καταλάβω.

Αυτό ακριβώς πιστεύω ότι είναι που δεν καταλαβαίνουμε και εμείς από την πλευρά μας. Γιατί να είμαστε τόσοι δυσαρεστημένοι. Όσον αφορά τον παραλληλισμό με το μαγαζί είναι συνέχεια του "ιδιοκτήτη;" που αναφέρεις. Τέλος πάντων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Μόλις τώρα, Saramo είπε

Αυτό ακριβώς πιστεύω ότι είναι που δεν καταλαβαίνουμε και εμείς από την πλευρά μας. Γιατί να είμαστε τόσοι δυσαρεστημένοι. Όσον αφορά τον παραλληλισμό με το μαγαζί είναι συνέχεια του "ιδιοκτήτη;" που αναφέρεις. Τέλος πάντων

Θέλεις να σου απαντήσω, με κίνδυνο να σε κακοκαρδίσω κι άλλο;

1. Δεν είστε τόσοι πολλοί οι δυσαρεστημένοι όσο νομίζεις.

2. Είστε ξεκάθαρα πολύ λιγότεροι από τους ευχαριστημένους.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Saramo είπε

Αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει, τότε εγώ δεν μπορώ να κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός του να εκφράσω τη γνώμη μου η οποία όμως βρίσκει πολλούς σύμφωνος . Έχουμε προτείνει ας πούμε να ανέβει το όριο των αγγελιών εβδομαδιαίως .Το μαγαζί λοιπόν ανήκει στον ιδιοκτήτη και εγώ είμαι πελάτης. Σημειωτέον ότι ήταν το αγαπημένο μου μαγαζί και δεν θέλω να πάω σε άλλο. Ας το κοιτάζουμε λίγο σφαιρικά και δημοκρατικά. Αυτά ...

Πελατης θα ησουν αν ο ιδιοκτητης σου ζητουσε ποσοστο απο την πωληση και θα ειχες καθε δικαιωμα να διαμαρτυρεσαι.Εξυπηρετηση λεγεται αυτο που κανουν εδω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...