Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άστα να πάνε έστειλα και εγώ ένα ολόκληρο tower πλήρες pc και μου το έστειλε πίσω γιατί το μετάνιωσε και τώρα έχω στείλει τηλεόραση Κρήτη και περιμένω να την παραλάβει αλλά λογικά θα την στείλουν πίσω. Με έχει στο "θα πάω σήμερα, θα πάω αύριο".

 

Σε ογκώδη/βαριά αντικείμενα και αντικαταβολή από εδώ και πέρα θα απαιτώ κατάθεση των μεταφορικών και αν δεν θέλουν ας μην αγοράσουν από εμένα. Οι αξιολογήσεις μας εξάλλου δείχνουν ποιοι είμαστε.

 

Καταντάει αηδία το παραμύθι με αυτούς που παραγγέλνουν χωρίς να έχουν να πληρώσουν.

  • Like 3
  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, petran_7 είπε

Ανέφερα ότι το κάνω με την acs! Δεν είπα ότι το κάνουν όλες, δεν ξέρω για άλλες. Το έχω κάνει 3-4 φορές, είτε ως αγοραστής είτε ως πωλητής.

Αλλά αν το κάνει μόνο η acs τότε είναι λόγος να την επιλέξεις.

Και η Γεν. Ταχυδρομική το επιτρέπει. Το γράφεις πανω στο πακέτο και σου λένε να τους το γράψεις και σε mail για πιο σίγουρα.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ένα αρκετά σημαντικό ζήτημα είναι όντως το τι κάνεις στην περίπτωση που μπλέξεις με βλάκα. Του βάζεις αρνητική αξιολόγηση; Χαίρω πολύ, στην επιστρέφει γράφοντας πολλές φορές, ασυναρτησίες με αποτέλεσμα να χαλάνε αξιόπιστα προφίλ από απατεώνες, για πλάκα.

Βέβαια, θεωρώ πως δε πρέπει να δίνεται βάση μόνο στις αξιολογήσεις, αλλά και στα μηνύματα - συμμετοχή στο forum και στο πόσα χρόνια είναι στο site. Για παράδειγμα, εγώ πολύ πιο εύκολα θα εμπιστευτώ άτομο με 0 αξιολογήσεις, αλλά 10 χρόνια παρουσίας στο site, παρά κάποιον που έκανε εγγραφή πριν ένα μήνα και έχει μαζέψει 2-3 αξιολογήσεις.

 

Υ.Γ. Τουλάχιστον αγένεια να μην απαντάνε πωλητές σε μηνύματα. Έβαλες που έβαλες την αγγελία σου, ξόδεψε τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα να γράψεις μία απάντηση ακόμα κι αν είναι μονολεκτική.

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, AlienTechGR said:

Ένα αρκετά σημαντικό ζήτημα είναι όντως το τι κάνεις στην περίπτωση που μπλέξεις με βλάκα. Του βάζεις αρνητική αξιολόγηση; Χαίρω πολύ, στην επιστρέφει γράφοντας πολλές φορές, ασυναρτησίες με αποτέλεσμα να χαλάνε αξιόπιστα προφίλ από απατεώνες, για πλάκα.

Βέβαια, θεωρώ πως δε πρέπει να δίνεται βάση μόνο στις αξιολογήσεις, αλλά και στα μηνύματα - συμμετοχή στο forum και στο πόσα χρόνια είναι στο site. Για παράδειγμα, εγώ πολύ πιο εύκολα θα εμπιστευτώ άτομο με 0 αξιολογήσεις, αλλά 10 χρόνια παρουσίας στο site, παρά κάποιον που έκανε εγγραφή πριν ένα μήνα και έχει μαζέψει 2-3 αξιολογήσεις.

Υ.Γ. Τουλάχιστον αγένεια να μην απαντάνε πωλητές σε μηνύματα. Έβαλες που έβαλες την αγγελία σου, ξόδεψε τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα να γράψεις μία απάντηση ακόμα κι αν είναι μονολεκτική.

Έχεις δίκιο σε όλα. Ειδικά κάτι παιδιά μικρής ηλικίας μπορούν να σου καταστρέψουν το προφίλ για πλάκα.

Για την ιστορία, πουλάω μία HD5870 σε ένα πιτσιρίκι, άριστη η κάρτα καθαρισμένη και δούλευε ρολόι. Την παίρνει δεν κάνει αξιολόγηση και μετά από 1 χρόνο και κάτι μου στέλνει μήνυμα να με ρωτήσει γιατί ανεβάζει θερμοκρασίες η κάρτα. Το αστείο είναι ότι μιλούσε για 70ρια, απολύτως φυσιολογικά για την συγκεκριμένη με ψήκτρα blower.

 

Μου βγήκε η yx να τον πείσω να μην κάνει αρνητική.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jackess είπε

Έχεις δίκιο σε όλα. Ειδικά κάτι παιδιά μικρής ηλικίας μπορούν να σου καταστρέψουν το προφίλ για πλάκα.

Για την ιστορία, πουλάω μία HD5870 σε ένα πιτσιρίκι, άριστη η κάρτα καθαρισμένη και δούλευε ρολόι. Την παίρνει δεν κάνει αξιολόγηση και μετά από 1 χρόνο και κάτι μου στέλνει μήνυμα να με ρωτήσει γιατί ανεβάζει θερμοκρασίες η κάρτα. Το αστείο είναι ότι μιλούσε για 70ρια, απολύτως φυσιολογικά για την συγκεκριμένη με ψήκτρα blower.

Μου βγήκε η yx να τον πείσω να μην κάνει αρνητική.

Καλά, κάτι τέτοια πιτσιρίκια μπορούν να κάνουν εύκολα "ζημιές" δυστυχώς. Κι αυτό γιατί έχουν την εντύπωση, ότι επειδή είδαν 3 tech tutorials ή και κάναν Linus στο YouTube, απέκτησαν ξαφνικά γνώσεις πάνω στο hardware του υπολογιστή. Και προφανώς, δεν αναφέρομαι σε άτομα που όντως είναι ψαγμένα και σκαμπάζουν δυο πράγματα πάνω στο αντικείμενο.

Την απατεωνιά όμως την έχουν αρκετοί μέσα τους και μικρής και μεγάλης ηλικίας. Έχω ακούσει εγώ ο ίδιος, πολλές φορές τον εξής διάλογο:

-Θα βάλω αγγελία για iPhone 4S ενώ στην πραγματικότητα είναι το iPhone 4.

-Μα αυτό είναι πουστιά, κι αν σε πιάσουν;

-Σιγά ρε μαλάκα, εμένα θα πιάσουν; Τόσοι και τόσοι δεν κάνουν πουστιές;

Και κάπως έτσι, έχεις αμφιβολίες για κάθε αγγελία σχεδόν, που μπαίνει στο site.

Ασχολίαστο το γεγονός ότι άλλος σου έκανε παράπονα για τις θερμοκρασίες (οι οποίες είναι όντως φυσιολογικές για 5870), ένα χρόνο αφού την αγόρασε. Δηλαδή, πρέπει να δίνουμε και εγγύηση 2-3 χρόνια όπως οι εταιρίες για να είναι ικανοποιημένοι μερικοί; Ή μήπως, δεν του έτρεχε το PUBG σε 1080p και ψάχνει τρόπο να την ξεφορτωθεί; Μυστήριος κόσμος.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, vayio είπε

Και η Γεν. Ταχυδρομική το επιτρέπει. Το γράφεις πανω στο πακέτο και σου λένε να τους το γράψεις και σε mail για πιο σίγουρα.. 

Διαβασε τι εχει ειπωθει φιλε και μη γραφεις στον αερα.
Δεν το επιτρεπει η εταιρια,απλα καποια υποκαταστηματα το κανουν παρατυπα.
Υπαλληλος Γενικης.
Καλο χρονια.

  • Like 3
Δημοσ.
2 minutes ago, AlienTechGR said:

Καλά, κάτι τέτοια πιτσιρίκια μπορούν να κάνουν εύκολα "ζημιές" δυστυχώς. Κι αυτό γιατί έχουν την εντύπωση, ότι επειδή είδαν 3 tech tutorials ή και κάναν Linus στο YouTube, απέκτησαν ξαφνικά γνώσεις πάνω στο hardware του υπολογιστή. Και προφανώς, δεν αναφέρομαι σε άτομα που όντως είναι ψαγμένα και σκαμπάζουν δυο πράγματα πάνω στο αντικείμενο.

Την απατεωνιά όμως την έχουν αρκετοί μέσα τους και μικρής και μεγάλης ηλικίας. Έχω ακούσει εγώ ο ίδιος, πολλές φορές τον εξής διάλογο:

-Θα βάλω αγγελία για iPhone 4S ενώ στην πραγματικότητα είναι το iPhone 4.

-Μα αυτό είναι πουστιά, κι αν σε πιάσουν;

-Σιγά ρε μαλάκα, εμένα θα πιάσουν; Τόσοι και τόσοι δεν κάνουν πουστιές;

Και κάπως έτσι, έχεις αμφιβολίες για κάθε αγγελία σχεδόν, που μπαίνει στο site.

Ασχολίαστο το γεγονός ότι άλλος σου έκανε παράπονα για τις θερμοκρασίες (οι οποίες είναι όντως φυσιολογικές για 5870), ένα χρόνο αφού την αγόρασε. Δηλαδή, πρέπει να δίνουμε και εγγύηση 2-3 χρόνια όπως οι εταιρίες για να είναι ικανοποιημένοι μερικοί; Ή μήπως, δεν του έτρεχε το PUBG σε 1080p και ψάχνει τρόπο να την ξεφορτωθεί; Μυστήριος κόσμος.

Καλά το τι παπατζες που σου πουλάνε αιφον icloud locked με σπασμένη οθόνη για ξεκλείδωτα, άλλο πράγμα. (Σε αγγελία από fb έδωσα 5s, τον άφησα να το ελέγξει για πάνω από 30 λεπτά και ένα σχεδόν μήνα μετά με πήρε να μου πει ότι δεν τον ικανοποιεί η μπαταρία και θέλει να του επιστρέψω ένα ποσό πίσω.)

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, webparts είπε

Διαβασε τι εχει ειπωθει φιλε και μη γραφεις στον αερα.
Δεν το επιτρεπει η εταιρια,απλα καποια υποκαταστηματα το κανουν παρατυπα.
Υπαλληλος Γενικης.
Καλο χρονια.

Χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθω, καταλαβαίνω το εξης: Επίσημα δεν το επιτρέπουν, ανεπίσημα ή παράτυπα όμως το κάνουν. Τι να πιστέψω? Παράτυπα ή οχι, γίνεται... Αν θέλουν ας το σταματήσουν. Όσο το επιτρέπουν, τόσο θα συνεχίζεται! 

  • Like 2
Δημοσ.

Κάποιος φίλος είπε παραπάνω οτι η εμπιστοσύνη κερδίζετε.. έχω κοντά στις 60 όλες θετικες.. μου έχει τύχει να στείλω κάτι που όντως δεν δούλευε ενω ήταν δοκιμασμένο πρίν φύγει.. εννοείτε το πήρα πίσω με δικά μου έξοδα αλλά μία φορά που μου ήρθε κάτι χαλασμένο ούτε να το ακούσει.. Όσο για αντικαταβολές έχω στείλει 2 -3 μόνο και άτομα με 20+ αξιολογήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουσιαστικά δεν υπάρχει τρόπος να προφυλαχτούν ουτε ο πωλητής ούτε ο αγοραστής.
Οι περισσότεροι υποστηρίζετε οτι δεν αγοράζεται από όσους δεν έχουν θετικές αξιολογήσεις! :huh:
Αυτό νομίζω οτι αναφέρετε οι περισσότεροι, πλην ενός που είπε οτι αν ο άλλος είναι πολλά χρόνια στο forum και με μηδέν αξιολογήσεις θα τον προτιμούσε.
Καλή χρονια σε όλους μας!

Επεξ/σία από Lanc3r
συνταντικό λάθος
Δημοσ.

Καταρχήν καλή χρονιά με υγεία, ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΌΧΙ ΆΛΛΟ  ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΕΔΏ,αλλιώς αλλάξτε τον τίτλο του θέματος.

Θα συμφωνήσω με ένα φίλο παραπάνω για την συμμετοχή στο φόρουμ κάποιου και για το πόσα χρόνια είναι στο ινσομνια εκτός των αξιολογησεων ,και να προσθέσω ότι εγώ το κουράζω λίγο το θέμα και στο τηλέφωνο,θέλω όσο μπορώ να καταλάβω με τι άνθρωπο έχω να κάνω,δεν αρκούμαι σε απλη ανταλλαγή μηνυμάτων .βέβαια θα προτιμήσω φυσικά ίδια πόλη για έλεγχο και αντικαταβολή φυσικά μετά από κατάθεση των εξόδων αποστολής,όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω.ας μου γυρίσει πίσω, τουλάχιστον δεν θα έχω χάσει αυτά τα 10 ευρώ, διόλου ευκαταφρονητο πόσο στην εποχή μας,ειδάλλως θα το αγοράσει κάποιος άλλος ειδικά όταν είναι μα γάλα αντικείμενα αξίας. 

Δημοσ.

Πρέπει να γίνουμε πιό εφευρετικοί,  ιδίως οι διαχειριστές του site,  ώστε να βρεθούν κάποιοι τρόποι να εξαλειφθούν οι απατεωνιές και οι εκδικητικές κριτικές.  Π.χ. εγώ προτείνω ότι για να αναρτάται και να ισχύει μια αρνητική κριτική, να απαιτείται απαραίτητα η επισύναψη όλου του αντίστοιχου αρχείου μηνυμάτων που ανταλλάχτηκαν μεταξύ αγοραστή και πωλητή.  Που να μπορεί να τα δεί και να αποφασίσει ο καθένας μας τι "παίχτηκε".  Προσωπικά δεδομένα?  Ας είμαστε προσεκτικοί στο τι γράφουμε, ας "μασκάρονται" τηλέφωνα και e-mails, ή τέλος πάντων ας αποφασίσουμε αν προτιμάμε αυτό τον τρόπο, ή να ρισκάρουμε τα λεφτά μας, την ψυχική υγεία μας και την αξιοπρέπειά μας για χάρη κάποιων απατεώνων.

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, misterman είπε

Όπως σε κάθε χώρο,έτσι κι εδώ υπάρχουν απίθανοι.Με 25 άψογες συναλλαγές μου έτυχε κι ένα "αστέρι".Έκανα το λάθος να καταθέσω χρήματα και φυσικά δεν είδα ποτέ κινητό.Για να μην πολυλογώ τώρα είμαστε στα δικαστήρια αλλά αυτό που θεωρώ απαράδεκτο από το insomnia είναι ότι ενώ επικοινώνησα με αρκετούς moderators για την αρνητική κριτική που έλαβα(ναι,είχε το θράσος να απαντήσει στη δική μου)δεν απάντησε κανείς.

Τουλάχιστο εσύ επεσες σε επαγγελματία απατεώνα!  Που σέβεται τον εαυτό του και το "'εργο" του !  Εγώ τι να πώ για το μικρο-λαμόγιο απο Καβάλα που μου ζήτησε προκαταβολικά κατάθεση σε τράπεζα 15 ευρώ για μια κάρτα, τα εισέπραξε και μετά εξαφανίστηκε?  Ξέρω όλα τα στοιχεία του, αλλά πως να διανοηθώ το δικαστήριο?

  • Sad 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά.Δυστυχώς ή ευτυχώς ,η αγοραπωλησία μέσω αγνώστων και χωρίς κανένα μέτρο ασφάλειας και αξιοπιστίας,ενέχει πολύ μεγάλο ρίσκο. Για μένα ,υπάρχουν δύο λύσεις:

1)Για κάθε μέλος εγγεγραμμένο στο ινσόμνια που θέλει να συμμετέχει σε αγγελία,να ζητείται ταυτοποίηση μέσω εγγράφων,π.χ ταυτότητα,όπως κάνουν site αγοραπωλησιών,ακόμα και αν αυτό προϋποθέτει την συνδρομή με ένα ποσό στο ινσόμνια.Τουλάχιστον έτσι θα γνωρίζεις πραγματικά ποιος είναι ο άλλος και ακόμα και αν είναι απατεώνας δεν θα μπορέσει να το ξανακάνει.Αν αυτό δεν γίνεται λόγω νομικών τερτιπιών ,τότε θα μπορούσε το ινσόμνια ,ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΕΛΟΥΣ,να δημιουργήσει ένα group susbscriber,όπως το TECHREPORT,το οποίο ναι μεν πληρώνεις κάτι σαν συνδρομή,αλλά όχι για αγγελίες,απλά σαν μέλος του site.Το μέλος δίνει τα προσωπικά του στοιχεία ΜΟΝΟ στο ινσόμνια,και πλέον σε κάθε καταχώρηση του μέλους στο site εμφανίζεται και μια ένδειξη του στυλ gold suscriber.ΑΝ ΤΩΡΑ κάνει κάποιος λαμογιά,ναι μεν μπορεί να την πατήσει την πρώτη φορά π.χ ο αγοραστής,αλλά το ινσόμνια έχοντας πλήρη γνώση των στοιχείων του gold suscriber,καθώς και των συζητήσεων μεταξύ των μελών,μπορεί να τον αποκλείσει δια παντός με τα συγκεκριμένα στοιχεία.Τώρα ,αν αυτό μπορούσε να συνδυαστεί και με μια υπηρεσία στυλ PAYPAL, ή κάτι σε ελληνικό ebay θα ήταν τέλειο.

2)ΑΝΑΒΕΙΣ ΛΑΜΠΑΔΑ ,ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ. :) :):):)

Υ.Σ Είμαι πολλά χρόνια μέλος του site,με σχετικά λίγες αξιολογήσεις,βλέπω ότι γίνεται καλή δουλειά από τους συντελεστές του ινσόμνια και επίσης υπάρχει μια ενεργή κοινότητα που στην πλειοψηφία στηρίζει το site και την προσπάθεια που κάνει.Ας μην αφήσουμε μεμονωμένες περιπτώσεις να αμαυρώσουν την καλή εικόνα.Έτσι και αλλιώς μια μικρογραφία της κοινωνίας και της νοοτροπίας μας είναι και το forum.Θα βρεις τους αξιόπιστους ,θα βρεις και αυτούς που θέλουν να κάνουν την κουτοπονηριά τους.Ελπίζω να μην κούρασα.

Καλή χρονιά σε όλους

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...