QuantumWanderer Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Μετά από 31 άψογες συναλλαγές τα τελευταία χρόνια εδώ, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου και για μένα να πέσω σε άνθρωπο που δεν φοράει παντελόνια. Έστειλα φορητό με δική μου χρέωση μεταφορικών με αντικαταβολή και δεν έχει πάει να παραλάβει και δεν απαντάει σε μηνύματα και τηλέφωνα, παρόλο που τα έχει διαβάσει. Έχει νόημα η αρνητική; Να ζητήσω άμεσα επιστροφή δέματος, για να μην παραμείνει για το προβλεπόμενο διάστημα; 2 2
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Σε εμένα ευτυχώς είχε τύχει 2 φορές από τις αρχές. Ποτέ ξανά αντικαταβολή. Βέβαια δεν τη ζητώ και ως αγοραστής. Δεν εξασφαλίζει τίποτα ακόμα και το πακέτο να δεις, δεν ξέρεις τι έχει μέσα... Δεν έχασες τα λεφτά σου τουλάχιστον, μόνο τα μεταφορικά...
QuantumWanderer Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Στις άψογες συναλλαγές που είχα ως σήμερα, οι περισσότερες ήταν με αντικαταβολή και μερικές με παράδοση από κοντά. Αλλά αν όχι αντικαταβολή, τότε τί; 2
turbat0s Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Μετά από 31 άψογες συναλλαγές τα τελευταία χρόνια εδώ, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου και για μένα να πέσω σε άνθρωπο που δεν φοράει παντελόνια. Έστειλα φορητό με δική μου χρέωση μεταφορικών με αντικαταβολή και δεν έχει πάει να παραλάβει και δεν απαντάει σε μηνύματα και τηλέφωνα, παρόλο που τα έχει διαβάσει. Έχει νόημα η αρνητική; Να ζητήσω άμεσα επιστροφή δέματος, για να μην παραμείνει για το προβλεπόμενο διάστημα; Ο ίδιος πόσες άψογες συναλλαγές είχε? 1
Kostasspil Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Τετοια νηματα παντως δεν εχουν και πολυ νοημα. Κανεις αρνητικη και τελος. 1 1
QuantumWanderer Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Ρωτάω, γιατί έχω διαβάσει στο παρελθόν περιπτώσεις ανθρώπων εδώ μέσα που έκαναν αρνητική και έφαγαν αρνητική πίσω και βγήκαν και χαμένοι και δαρμένοι. 2 1
webparts Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Ειναι πολυ πιθανο να φας και αρνητικη,οπως εχουν παθει πολλοι αξιοπιστοι χρηστες που εμπλεξαν με απατεωνες.. Και εγω αυτη τη στιγμη εχω 2 προσφατες κακες συναλλαγες,αλλα δεν εχω καταληξει αν θελω να φαω αρνητικη σαν αντιποινα.. Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2017 από webparts 3
petran_7 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Στις 12/29/2017 στις 10:44 ΜΜ, GeorgeMan είπε Σε εμένα ευτυχώς είχε τύχει 2 φορές από τις αρχές. Ποτέ ξανά αντικαταβολή. Βέβαια δεν τη ζητώ και ως αγοραστής. Δεν εξασφαλίζει τίποτα ακόμα και το πακέτο να δεις, δεν ξέρεις τι έχει μέσα... Δεν έχασες τα λεφτά σου τουλάχιστον, μόνο τα μεταφορικά... Για να αποφύγεις να πάρεις πακέτο που δεν ξέρεις τι έχει μέσα ζητάς από τον πωλητή να δώσει άδεια για έλεγχο πριν την πληρωμή. Εγώ πάντα αυτό κάνω, συγκεκριμένα με την acs. Αν ο πωλητής αρνηθεί να δώσει εντολή για έλεγχο καταλαβαίνεις τι παίζει. Επίσης αν πει ότι ξέχασε κλπ, δεν το παραλαμβάνεις. Έτσι, πριν πληρώσεις έχεις το δικαίωμα να ανοίξεις το δέμα και να δοκιμάσεις το προϊόν 2 1
Bspus Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Ετσι ειναι. Και εγω εχω φαει αρνητικη επειδη εριξα μια για τον ιδιο ακριβως λογο. Αλλαξε γνωμη αφου ειχαμε συμφωνησει και εστειλα το πακετο οποτε δεν παρελαβε. Στην αρνητικη μου εγραφε οτι εγω εστειλα πριν καταληξουμε σε συμφωνια! Φυσικα αντε να αποδειξεις ποιος λεει αληθεια. Δυστυχως η αρνητικη πιο πολυ θα κοστισει σε σενα που κανεις συχνα συναλλαγες παρα στον αλλον που κατα πασα πιθανοτητα εκανε λογαριασμο μονο για τις αγγελιες και μπορει καλλιστα να τον παρατησει 3 2
Theo1903 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Στους κανόνες βέβαια του site αναφέρεται πως αξιολόγηση γίνεται μονο εφόσον ολοκληρωθεί παραγγελία ,οπότε αν κάποιος κάνει αξιολόγηση για αγγελία που δεν έχει ολοκληρωθεί μπορείς να στείλεις μήνυμα για διαγραφή αυτής όπως έχω κάνει και εγώ παλιότερα .Απο την άλλη αν η συζήτηση γίνεται για τα 5-10 € της αποστολής ,σκέψου οτι υπάρχουν πολλοί χειρότεροι εδω μέσα που κλέβουν 300 και βάλε € και δεν μπορείς να κυνηγήσεις....
vali Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Το κόστος της αποστολής, ζητάς από τον αγοραστή να το προκαταβάλει σε τραπεζικό λογαριασμό, ίσως και κάνα δεκάρικο παραπάνω, έτσι ώστε να το σκεφτεί καλά πριν σου πει να στείλεις το δέμα. 6 1
esykas Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 εγώ μια φορά τη πάτησα με αποστολή, πήγε και χωρίς να πάει να το παραλάβει μου αρχίζει τα μηνύματα, ξέρεις από τις φωτογραφίες μάλλον δεν είναι γνήσιο (ρολόι seiko καταδυτικό) όπως μου είπε ο ρολογάς μου κλπ. Του γράφω τουλάχιστον δεν πας να το γυρίσεις πίσω, Απάντηση επί λέξη, τι λες ρε δε φτάνει που μας στέλνεις τη σαβούρα θα πάω και να στο γυρίσω πίσω. Γράφω αρνητική, απαντάει με αρνητική, κάνω παράπονα εδώ, σβήνει και των δύο μας τις αρνητικές. Εντελός τυχαία βλέπω ότι έχει βάλει αρνητική σε έναν εδώ μέσα ότι του έστειλε άχρηστο μπουφάν και ο άλλος αφήνοντας αρνητική γράφει "έχω μείνει μαλ2kas" Εάν δεν την είχαν σβήσει την αρνητική μου, που έγραφα τι είχε γίνει και έβλεπαν τις απαντήσεις μου μαζί με το tracking number δεν θα την πάταγε και ο άλλος. Αυτό βέβαια απαιτεί πόρους από ένα site και εδώ που τα λέμε με δεκαπέντε λογαριασμούς ο καθένας για να πουλήσει τι να πρώτο κάνει και ο διαχειριστής 1 1
webparts Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 41 λεπτά πριν, petran_7 είπε Για να αποφύγεις να πάρεις πακέτο που δεν ξέρεις τι έχει μέσα ζητάς από τον πωλητή να δώσει άδεια για έλεγχο πριν την πληρωμή. Εγώ πάντα αυτό κάνω, συγκεκριμένα με την acs. Αν ο πωλητής αρνηθεί να δώσει εντολή για έλεγχο καταλαβαίνεις τι παίζει. Επίσης αν πει ότι ξέχασε κλπ, δεν το παραλαμβάνεις. Έτσι, πριν πληρώσεις έχεις το δικαίωμα να ανοίξεις το δέμα και να δοκιμάσεις το προϊόν θα το πουμε αλλη μια φορα.Δεν επιτρεπεται ο ελεγχος κατα την παραδοση. Το κανουν καποια "μαγαζακια" μεμονωμενα και παρατυπα. Επισης,δε σας σωζει ο ελεγχος κατα την παραδοση,καθως δε μπορειτε να ελεγξετε πχ μια καρτα γραφικων. 4 1
webparts Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 11 λεπτά πριν, esykas είπε εγώ μια φορά τη πάτησα με αποστολή, πήγε και χωρίς να πάει να το παραλάβει μου αρχίζει τα μηνύματα, ξέρεις από τις φωτογραφίες μάλλον δεν είναι γνήσιο (ρολόι seiko καταδυτικό) όπως μου είπε ο ρολογάς μου κλπ. Του γράφω τουλάχιστον δεν πας να το γυρίσεις πίσω, Απάντηση επί λέξη, τι λες ρε δε φτάνει που μας στέλνεις τη σαβούρα θα πάω και να στο γυρίσω πίσω. Γράφω αρνητική, απαντάει με αρνητική, κάνω παράπονα εδώ, σβήνει και των δύο μας τις αρνητικές. Εντελός τυχαία βλέπω ότι έχει βάλει αρνητική σε έναν εδώ μέσα ότι του έστειλε άχρηστο μπουφάν και ο άλλος αφήνοντας αρνητική γράφει "έχω μείνει μαλ2kas" Εάν δεν την είχαν σβήσει την αρνητική μου, που έγραφα τι είχε γίνει και έβλεπαν τις απαντήσεις μου μαζί με το tracking number δεν θα την πάταγε και ο άλλος. Αυτό βέβαια απαιτεί πόρους από ένα site και εδώ που τα λέμε με δεκαπέντε λογαριασμούς ο καθένας για να πουλήσει τι να πρώτο κάνει και ο διαχειριστής Απο οσο ξερω και απο οσο εχει γραφτει εδω,η συναλλαγη ολοκληρωθηκε απο τη μερια σου,οποτε κακως διεγραψαν την αξιολογηση σου.
petran_7 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2017 2 λεπτά πριν, webparts είπε θα το πουμε αλλη μια φορα.Δεν επιτρεπεται ο ελεγχος κατα την παραδοση. Το κανουν καποια "μαγαζακια" μεμονωμενα και παρατυπα. Επισης,δε σας σωζει ο ελεγχος κατα την παραδοση,καθως δε μπορειτε να ελεγξετε πχ μια καρτα γραφικων. Τι εννοεις δεν επιτρεπεται? Από ποιον? Προφανώς αναφέρομαι σε αντικείμενα που μπορείς να ελέγξεις. Κοινή λογική...
Προτεινόμενες αναρτήσεις