Επισκέπτης Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2018 για την lg το πιστεύω για της υπόλοιπες δεν παιρνω ορκο
exor Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2018 samsung μονο .. αν και θα ξαναπαρω iphone για δευτερο (καθως ειναι και καπως δευτερης ποιοτητας τα ειχα ολα και εχω) s6 plus οθονη με ζημια απο πεσιμο ..αλλαγη ολοκληρο το μπροστα s7 edge απο πεσιμο αλλαγη ολο το κινητο πισω μπρος πλακετες ουσιαστικα καινουργιο μου δωσανε ευθυνη και αξιοπιστια ως εταιρια.. apple ξεκoλλησε η προσοψη του iphone 6 ΧΩΡΙΣ πτωση ..καμια αλλαγη καμια ευθυνη της δικιας μου το 6ς μπαταρια στο εξαμηνο σε μιση ωρα κλεισιμο και οθονη fail πανω δεξια (αυτο μπορει να ηταν απο πτωση δεν ξερω) καμια ευθυνη παλι φαντασου οτι της αρεσει το iphone και δεν τολμαει να παρει s8 εχει κιαυτη ωραια τα apple αλλα κινεζιες πλεον χειροτερες απο xiaomi kai sia ,το 8 το εχουμε στη μικρη θα δουμε καλο φαινεται αλλα .. μπαταρια σε ωρες με χρηση στο 25% .. αχ
Zus Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Στις 12/29/2017 στις 7:22 ΜΜ, Lomar είπε Σκουπίδια που στο πέρασμα του χρόνου παραμένουν το ίδιο γρήγορα, ενώ το "premium" της Apple σέρνεται Android κινητό και παραμένει το ίδιο γρήγορο στο πέρασμα του χρόνου? Yeah, right...
Lomar Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Just now, Zus said: Android κινητό και παραμένει το ίδιο γρήγορο στο πέρασμα του χρόνου? Yeah, right... Έχεις δίκιο, μετά από reset σε factory settings για android από 2.1 έως 4. Από 4.4 και μετά ούτε αυτό χρειάζεται, με εξαίρεση την 5 (lollipop) Σε ios όμως ακόμα και το reset, δεν επαναφέρει τις αρχικές επιδόσεις, ούτε μπορείς να κάνεις downgrade στην αρχική έκδοση που είχε η συσκευή.
Zus Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Lomar είπε Έχεις δίκιο, μετά από reset σε factory settings για android από 2.1 έως 4. Από 4.4 και μετά ούτε αυτό χρειάζεται, με εξαίρεση την 5 (lollipop) Σε ios όμως ακόμα και το reset, δεν επαναφέρει τις αρχικές επιδόσεις, ούτε μπορείς να κάνεις downgrade στην αρχική έκδοση που είχε η συσκευή. Αυτό με το downgrade είναι όντως μειονέκτημα, θα έπρεπε να μου επιτρέπει να επιλέξω την καταλληλότερη έκδοση iOS για το κινητό μου ΑΛΛΑ εγώ με το 7 plus μου δεν έχω δει καμία μείωση στις επιδόσεις είτε πριν, είτε μετά από οποιοδήποτε reset. 1
Lomar Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 9 minutes ago, Zus said: Αυτό με το downgrade είναι όντως μειονέκτημα, θα έπρεπε να μου επιτρέπει να επιλέξω την καταλληλότερη έκδοση iOS για το κινητό μου ΑΛΛΑ εγώ με το 7 plus μου δεν έχω δει καμία μείωση στις επιδόσεις είτε πριν, είτε μετά από οποιοδήποτε reset. Ναι ισχύει, μέχρι στιγμής οι διαμαρτυρίες έχουν φτάσει μέχρι το 6. Μακάρι φίλε μου στο 7 να μην ακολουθήσει την ίδια πρακτική η Apple, να πάρετε τα updates χωρίς την μείωση της απόδοσης (το οποίο το παραδέχτηκε η apple) και με μια αλλαγή μπαταρίας να είναι πάντα όπως την 1η ημέρα.
Jimmy08 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, exor είπε samsung μονο .. αν και θα ξαναπαρω iphone για δευτερο (καθως ειναι και καπως δευτερης ποιοτητας τα ειχα ολα και εχω) s6 plus οθονη με ζημια απο πεσιμο ..αλλαγη ολοκληρο το μπροστα s7 edge απο πεσιμο αλλαγη ολο το κινητο πισω μπρος πλακετες ουσιαστικα καινουργιο μου δωσανε ευθυνη και αξιοπιστια ως εταιρια.. apple ξεκoλλησε η προσοψη του iphone 6 ΧΩΡΙΣ πτωση ..καμια αλλαγη καμια ευθυνη της δικιας μου το 6ς μπαταρια στο εξαμηνο σε μιση ωρα κλεισιμο και οθονη fail πανω δεξια (αυτο μπορει να ηταν απο πτωση δεν ξερω) καμια ευθυνη παλι φαντασου οτι της αρεσει το iphone και δεν τολμαει να παρει s8 εχει κιαυτη ωραια τα apple αλλα κινεζιες πλεον χειροτερες απο xiaomi kai sia ,το 8 το εχουμε στη μικρη θα δουμε καλο φαινεται αλλα .. μπαταρια σε ωρες με χρηση στο 25% .. αχ Επίτρεψέ μου να κάνω μια διόρθωση εδώ. Θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να συγκρίνεις την υποστήριξη μιας εταιρίας η οποία έχει επίσημη παρουσία στη χώρα μας, με μια που έχει μόνο αντιπροσώπους. Όλοι ξέρουμε για περιστατικά στα οποία μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών έχουν αρνηθεί την παροχή εγγύησης, με απίστευτες και τραγικές δικαιολογίες. Και για αυτό δυστυχώς ευθυνόμαστε και εμείς οι καταναλωτές, που δεν διεκδικούμε αυτό που δικαιούμαστε και τους δίνουμε πάτημα να συνεχίζουν τέτοιες τακτικές. Σε ένα Apple Store, εφόσον ήσουν εντός εγγύησης, το θεωρώ απίθανο να σου έκαναν την οποιαδήποτε φασαρία για να μη σε εξυπηρετήσουν.. Σχετικά με την ενέργεια της Apple δεν θεωρώ τραγικό τον τρόπο που έδρασε για να καλύψει το πρόβλημα με τις μπαταρίες. Θεωρώ τραγικό όμως, το ότι δεν ενημέρωσε τους καταναλωτές και το έκανε under the radar που λένε και στο χωριό μου. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2018 από Jimmy08
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα