De@th L0rd Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Ξέρει κάποιος που χρησιμεύει αυτή η πρακτική κι αν ναι υπάρχει κάποιος Ελλάδα που να την κάνει με επιτυχία; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Πολλοί την κάνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Τι ειναι αυτη ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeSmirlis Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Exhaust Gas Recirculation valve. Ουσιαστικά ένα ποσό καυσαερίων που θα πήγαιναν στην εξάτμιση πάνε για καύση για εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση ρύπων από την εξάτμιση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Πρωτη φορα το ακουω.Πως μπορει να γινει αυτο ? Μονο σε πετρελειοκινητα ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Ξέρει κάποιος που χρησιμεύει αυτή η πρακτική κι αν ναι υπάρχει κάποιος Ελλάδα που να την κάνει με επιτυχία; Με diesel οι περισσότεροι έχουν μαύρα μεσάνυχτα.Ειδικά με τα καινούργια που έχουν και τούρμπο. Έχω ένα φορτηγάκι και ακόμη δεν έχω πετύχει αξιοπρεπή μάστορα που να ξέρει καλά να δουλέψει diesel εκτός ολίγων που ασχολούνται με ταξί.Βέβαια μιλάω για Αθήνα. Ενδεχομένως στην επαρχία να έχουν κάποιες γνώσεις παραπάνω γιατί εκεί τα diesel κυκλοφορούσαν από πολύ παλιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeSmirlis Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πρωτη φορα το ακουω.Πως μπορει να γινει αυτο ? Μονο σε πετρελειοκινητα ?Αυτές υπάρχουν σε βενζίνη/πετρελαιοκινητήρες αλλά στους diesel τις καταργούν για να πετάνε μαύρο καπνό από την εξάτμιση. Κατ'εμε βλακεία και βλαχιά. Και όχι μόνο για τον καπνό, πολλοί το κάνουν για να ακούνε και την τουρμπίνα, να μην είναι τόσο περιοριστική η εξάτμιση κτλ κτλ. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2017 από GeorgeSmirlis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Αυτές υπάρχουν σε βενζίνη/πετρελαιοκινητήρες αλλά στους diesel τις καταργούν για να πετάνε μαύρο καπνό από την εξάτμιση. Κατ'εμε βλακεία και βλαχιά. Και όχι μόνο για τον καπνό, πολλοί το κάνουν για να ακούνε και την τουρμπίνα, να μην είναι τόσο περιοριστική η εξάτμιση κτλ κτλ. E βλάχος είναι αυτός που θέλει να το κάνει, εμένα δε με απασχολεί, άλλα ο λόγος που θέλει να το κάνει είναι ότι του φράζει και πληρώνει πάρα πολλά λεφτά κάθε φορά για καινούρια και λύσε-δέσε επαναρύθμιση. Θέλει να απαλλαγεί. Από το λίγο που το έψαξα πάντως, καλό για το περιβάλλον το EGR , άλλα στο πετρέλαιο ειδικά τροφοδοτείς την εισαγωγή του αέρα με καπνιά και καυσαέριο, αντί να λαμβάνει η καύση καθαρό, κρύο, πυκνό ατμοσφαιρικό αέρα. Άρα σίγουρα θα ανέβουν και οι επιδόσεις, βούτυρο στο ψωμί του άλλου. Ψάχνει για μάστορα καλό Αθήνα-Λαμία-Λειβαδια, όποιος γνωρίζει κάποιον ας το πει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeSmirlis Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δεν αναφερθηκα προσωπικά (ούτε σε γνωρίζω) απλά για να μπουκωνει κάθε τρεις και λίγο κατι άλλο παίζει. Τέλος παντων, το αυτοκίνητο πιο είναι και πιο μοτέρ φοράει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δεν αναφερθηκα προσωπικά (ούτε σε γνωρίζω) απλά για να μπουκωνει κάθε τρεις και λίγο κατι άλλο παίζει. Τέλος παντων, το αυτοκίνητο πιο είναι και πιο μοτέρ φοράει; Mitsubishi L200 2007. Tα υπόλοιπα δε τα γνωρίζω. Και εντάξει μη φανταστείς οτι μπουκώνει κάθε 3 και λίγο, απλά μια φορά χρειάσθηκε καθάρισμα και τη δεύτερη άλλαγή και του έβγαλαν τη πίστη τα συνεργεία, γι αυτό θέλει να την καταργήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakks80 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 μπορεις να την ταπωσεις την βαλβιδα egr.και μενα που ειναι βενζινη εχει egr βαλβιδα την οποια εχω καθαρισει 2 φορες μεχρι τωρα γιατι μου αναψε λαμπακι.περα απο μια ελαχιστη οικονομια καυσιμου δεν κανει τιποτα αλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Στο ντήζελ δεν είναι τόσο απλό. Πρέπει να αλλάξεις χαρτογράφηση στην ECU. Aλλιώς μπορείς να κάνεις αλλού ζημιά ή να καπνίζει σαν τρελό και να καίει πολύ παραπάνω.Τουλάχιστον από ότι διάβασα. Ας πούμε αμερική οι περισσότεροι τις καταργούν με την αγορά του αυτοκινήτου ειδικά επαρχία (πάντα για ντήζελ μιλάμε). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agamoi-thytai Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2018 Στα καινούργια diesel είναι όλο και πιο δύσκολο να βγάλεις το EGR. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Στις 28/12/2017 στις 10:35 ΜΜ, De@th L0rd είπε Mitsubishi L200 2007. Tα υπόλοιπα δε τα γνωρίζω. Και εντάξει μη φανταστείς οτι μπουκώνει κάθε 3 και λίγο, απλά μια φορά χρειάσθηκε καθάρισμα και τη δεύτερη άλλαγή και του έβγαλαν τη πίστη τα συνεργεία, γι αυτό θέλει να την καταργήσει. Τρόμπα πετρελαίου έχει επισκευάσει; Δέν συμφωνω με τη κατάργηση της EGR. Ας ρωτήσει σε μια πιάτσα των ταξί που οι περισσότεροι έχουν Diesel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα