Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 29.12.2017 στις 6:35 ΜΜ, kaktos77 είπε

Κατατοπιστικότατος φίλε μου!! Σε ευχαριστώ για όλα, όπως και όλα τα παιδιά που απάντησαν στο νήμα. Πλέον αλλάζω άποψη για τα πετρελαιοκίνητα και θα αρχίσω να κοιτάω για βενζίνη-LPG εργοστασιακό. Το κακό είναι ότι δεν βρίσκεις εύκολα, αλλά οκ θα ψάξω και όλο και κάτι θα βρω!!

Και μη-εργοστασιακο να παρεις, αμα βαλεις σωστο συστημα και σε σωστο μαστορα, δε θα εχεις κανενα προβλημα. 2.5 χρονια τωρα με αεριο και δε σκεφτομαι την επισκεψη στο βενζιναδικο. Μπορεις να πας σε βενζινη της εποχης που κοιτας που καποιος τη σκοτωνει λογω καταναλωσης για να παρει ντιζελακι. Τα μικρα ντιζελ στην Ελλαδα ειναι πανακριβα, οσα ειναι σε νορμαλ τιμες ειναι εξωτερικου και εχουν παει στο Φεγγαρι και εχουν γυρισει και οι ζημιες τους θα σε βαλουν και μεσα. Γενικα το ντιζελ σε μικρο αμαξι δεν αξιζει εκτος αν κανεις χιλιομετρα ταριφα και αρκετα εκτος πολης. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου και καλή χρονιά! Κοιτάω αυτό το διάστημα για βενζίνη-αέριο. Κατέληξα ότι πλέον μόνο αυτά συμφέρουν!! 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kaktos77 είπε

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου και καλή χρονιά! Κοιτάω αυτό το διάστημα για βενζίνη-αέριο. Κατέληξα ότι πλέον μόνο αυτά συμφέρουν!! 

Απλα μακρια απο πολυ φθηνα συστηματα. Επισης αναλογως το μοντελο κινητηρα που θα παρεις, μπορει να μπαινει καποιο συγκεκριμενο, πχ αν παρεις TSI. Παντως ξενοιαζεις, ουτε εχεις θεμα για ζημιες, ουτε τσουζει καθε επισκεψη στο βενζιναδικο. Γιατι κακα τα ψεματα, σε καταναλωση εντος πολης, βαζεις 20€ βενζινη και δε τη νιωθει το αμαξι, με 20€ αεριο βγαζεις ποσα χιλιομετρα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχεις δίκιο, κοιτάω βέβαια να πάρω με ήδη εγκατεστημένο, εννοώ να μην ασχοληθώ εγώ με τοποθέτηση κλπ. Έτσι και αλλιώς δεν παίζουν παραπάνω αυτά με το ενσωματωμένο αέριο. 

Δεν το συζητώ, με 20 ευρώ βενζίνη, στο Ford fiesta που έχω βγάζω 120-130χλμ μέσα στην Αθήνα...εξαιρετικά πολλά για τη σημερινή εποχή... Οκ το παραδέχομαι, δεν κάνω οικονομία κατά την οδήγηση, αλλά εδώ τα κόστη είναι μεγάλα όπως και να έχει... Με το αέριο θα είναι σχεδόν,  αν όχι, τα μισά... 

 

Δημοσ.

Εγω με 1,4 αμαξι, εντος πολης καιω περιπου 10λ αεριο τα 100χμ. Με τη σημερινη τιμη καπου €7,5/100χμ. Δεν ειναι και ασχημα γιατι ουτε καινουριας τεχνολογιας ειναι ο κινητηρας ουτε πολυ μικρος σε κυβισμο. 

Και με εγκατεστημενο να παρεις, προσεχε τι συστημα εχει. Αμα εχει κανα βουλγαρικο των 500€, καλυτερα παρε μια βενζινη και βαλε εσυ συστημα της επιλογης σου. Αλλωστε μονο καποιος αν παει πολυ καλα οικονομικα ή εχει πολλη αναγκη θα δινει καλο αμαξι με υγραεριο αυτη την εποχη ;)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μενα  diesel  και παλι diesel   καθημερινά  κανω  απο 170  εως 300 ±  χιλιομετρα  ΠΟΤΕ  ΜΑ ΠΟΤΕ  δεν ειχα πρόβλημα  με τρομπα  dpf    κτλπ   γιατι  πολυ απλα ξερω  που βαζω   πετρέλαιο.    σε συγκεκριμένα  βενζιναδικα  αποτελούν  εγγύηση  στην καθημερινότητα  μου.     Οπότε  αμα εχεις  εμπιστα  πρατηρια   πραγματικά   δε βρισκω λογω να πας  σε βενζινη αεριο κτλπ.  Ενα  ντιζελοκινητο μοτερ  με σωστη συντήρηση   και καυσιμα   περνάει  το ενα  εκατομμύριο.. αναλόγως  και το μοτερ  παντα ετσι!  Πχ τα  avensis   περνανε το εκατομμύριο .. τα   skoda   opel   δύσκολα 

FB_IMG_15152032552470046.jpg

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ.

2018 ακόμα συζητάμε για diesel αυτοκίνητα.lpg άστο καλύτερα.σε βάθος χρόνου θα καταστρέψει τον κινητήρα.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, mp123 είπε

2018 ακόμα συζητάμε για diesel αυτοκίνητα.lpg άστο καλύτερα.σε βάθος χρόνου θα καταστρέψει τον κινητήρα.

Αν θες κρατησεις το αμαξι μεχρι να μεινεις με ενα δοντι, τοτε μπορει και να σου προκαλεσει προβλημα το αεριο, αν και δεν εχουμε δει τοσα χρονια την επιδραση του. Με σωστη εγκατασταση και ενα καλο συστημα (οχι ενα σκουπιδι των €500), ειναι μια εξαιρετικη λυση για να μειωσεις σχεδον στο μισο το κοστος των καυσιμων σου χωρις να χασεις λεφτα σε μια αγορα αυτοκινητου και χωρις να χρειαστει να παρεις κανα κουβα για να κανεις οικονομια. 

Μια μικρη βενζινη με 6λ εντος πολης θελει πανω απο €8/100χμ. Και θα ειναι κανα χιλιαρι που θα βογκαει στα 100 (και παλι δεν πιανεις αστικη καταναλωση 6λ). Ενα 1400αρι με αεριο, που ειναι τελειως διαφορετικο αυτοκινητο, καιει λιγοτερο απο αυτα. Και μπορεις να πας και ενα ταξιδι ή να βαλεις πανω απο μια τσαντα σουπερμαρκετ πισω. 

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν θες κρατησεις το αμαξι μεχρι να μεινεις με ενα δοντι, τοτε μπορει και να σου προκαλεσει προβλημα το αεριο, αν και δεν εχουμε δει τοσα χρονια την επιδραση του. Με σωστη εγκατασταση και ενα καλο συστημα (οχι ενα σκουπιδι των €500), ειναι μια εξαιρετικη λυση για να μειωσεις σχεδον στο μισο το κοστος των καυσιμων σου χωρις να χασεις λεφτα σε μια αγορα αυτοκινητου και χωρις να χρειαστει να παρεις κανα κουβα για να κανεις οικονομια. 

Μια μικρη βενζινη με 6λ εντος πολης θελει πανω απο €8/100χμ. Και θα ειναι κανα χιλιαρι που θα βογκαει στα 100 (και παλι δεν πιανεις αστικη καταναλωση 6λ). Ενα 1400αρι με αεριο, που ειναι τελειως διαφορετικο αυτοκινητο, καιει λιγοτερο απο αυτα. Και μπορεις να πας και ενα ταξιδι ή να βαλεις πανω απο μια τσαντα σουπερμαρκετ πισω. 

Το αμάξι δεν το θέλω ώσπου να μείνω με ένα δόντι.προσωπικα κάθε τριετία παίρνω άλλο δεν θέλω να έχω στο ντεπόζιτο την γκαζιερα.τωρα ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει.γκαζιερα στο αμάξι ούτε καν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, mp123 είπε

2018 ακόμα συζητάμε για diesel αυτοκίνητα.lpg άστο καλύτερα.σε βάθος χρόνου θα καταστρέψει τον κινητήρα.

Εγώ πάντως τα αντίθετα διαβάζω, ότι τα diesel βγάζουν και με το αέριο όχι μόνο δεν έχεις πολλά προβλήματα, αλλά ελαχιστοποιούνται ακόμα και σε σύγκριση με τα απλά βενζινοκίνητα λόγω της καθαρής καύσης του αερίου.

3 ώρες πριν, mp123 είπε

Το αμάξι δεν το θέλω ώσπου να μείνω με ένα δόντι.προσωπικα κάθε τριετία παίρνω άλλο δεν θέλω να έχω στο ντεπόζιτο την γκαζιερα.τωρα ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει.γκαζιερα στο αμάξι ούτε καν.

Αυτό με τη γκαζιέρα με προβλημάτιζε και εμένα αρκετά, αλλά από όσο έψαξα είναι θέμα συστήματος που θα επιλέξεις και τήρησης των ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ενδεικτικά, δείτε το παρακάτω βίντεο:

http://www.zougla.gr/automoto/paraxena/diafora/article/pote-mpori-na-gini-ekriksi-se-aftokinito-me-igraerio

Οπότε πλέον έχω πειστεί πως η καλύτερη επιλογή είναι υβριδικό αέριο-βενζίνη με εργοσταστιακό σύστημα και αν όχι εργοστασιακό με τοποθέτηση ακριβού συστήματος υγραεριοκίνησης...Κακά τα ψέματα οι εποχές είναι δύσκολες, δεν είμαστε στο 2004 να δίνουμε πεταμένα λεφτά σε βενζίνες, ούτε να τα πληρώνουμε σε συνεργεία για ελαττωματικα dpf στα diesel. Το lgp είναι το πιο οικονομικό σήμερα, χθες ήμουν στο δρόμο και είδα ότι παίζει στα 0,73 λεπτά/λίτρο...εξωφρενική διαφορά σε σχέση με τη βενζίνη

Επεξ/σία από kaktos77
Δημοσ.

σε peugeot 307 1,4 του 2003 μπήκε αέριο πριν απο 3 4 χρόνια, ένα γεμισμα βγάζει περίπου 500χλμ και γεμίζει με κοντα στα 30κατι ευρω.
Το μόνο πρόβλημα που είχε παρουσιάσει είναι τρόμπα βενζίνης γιατί η μάνα μου νόμιζε οτι ειναι μόνο για το ξεκίνημα και ειχε γίνει κολλώδης απο τον καιρό η βενζίνη.
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, theo93 είπε

σε peugeot 307 1,4 του 2003 μπήκε αέριο πριν απο 3 4 χρόνια, ένα γεμισμα βγάζει περίπου 500χλμ και γεμίζει με κοντα στα 30κατι ευρω.
Το μόνο πρόβλημα που είχε παρουσιάσει είναι τρόμπα βενζίνης γιατί η μάνα μου νόμιζε οτι ειναι μόνο για το ξεκίνημα και ειχε γίνει κολλώδης απο τον καιρό η βενζίνη.
 

Το ίδιο αυτοκίνητο του αδερφού μου μοντέλο  1/2007 έχουμε βάλει "φθηνό" kit αερίου από 6/2007 το αυτοκίνητο έχει μέχρι στιγμής 225000χλμ και εκτός από φυσιολογικές φθορές λόγω χιλιομέτρων(και μια αντλία βενζίνης για τον ίδιο λογο) δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα.Το κιτ το 2007 κόστισε 700ευρώ ,πόσα χρήματα μας έχει γλυτώσει μέχρι σήμερα ? Τουλάχιστον 10-12χιλιάδες ευρώ περίπου ακόμα ένα ίδιο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από solton57010
Δημοσ.

Εγω ειμαι στα 50,000 χλμ απο τη στιγμη που μπηκε το αεριο, κοστισε περιπου 650€ (αλλα μαύρα τα περισσοτερα, κανονικα εκανε €800) και προφανως δεν εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα. Το μονο "αρνητικο" ειναι οτι η αυτονομια λογω μικρου ντεποζιτου ειναι ~400χλμ σε ταξιδι. Δηλαδη αν πας Αθηνα-Θεσσαλονικη πρεπει να βαλεις παλι στη Λαρισα

Δημοσ.

Ρώτησα σήμερα για το αέριο και ενημερώθηκα ακόμα και για τη τοποθέτηση στο ford fiesta το οποίο έχω ήδη. Στην αντιπροσωπεία της ford μου είπαν ότι δεν αξίζει και πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αρχίσουν τα προβλήματα. Μου ανέφεραν ότι:

 1ον Η θερμοκρασία στην οποία δουλεύει ο βενζινοκινητήρας είναι περί τους 800 βαθμούς, τοποθετώντας σύστημα υγραεριοκίνησης αυτή η θερμοκρασία θα ανέβει κατά 15% προκαλώντας βλάβες σε αυτόν ειδικά όταν το αυτοκίνητο οδηγείται σε υψηλές στροφές.

2ον Η μη χρήση της βενζίνης λόγω του υγραερίου μπουκώνει τις βαλβίδες και αργά ή γρήγορα θα θέλουν άλλαγμα λόγω του ότι η βενζίνη θα γίνει κολλώδεις, το ίδιο μου είπαν και για την αντλία βενζίνης, η οποία επίσης θα χρειάζεται αντικατάσταση συχνά (κάθε 2 χρόνια άλλαγμα). 

Μου είπαν ότι με το υγραέριο απροβλημάτιστα μπορείς να βγάλεις, από τη στιγμή που θα το βάλεις, 40000-80000 χλμ και μετά θα αρχίσουν τα προβλήματα και ότι γενικά μειώνεις τη ζωή του κινητήρα στο μισό σε σχέση με το αν δούλευε με βενζίνη...

Αυτοί προτείνουν ακόμα βενζίνη και αν δεν μου πρότειναν αμέσως μετά πετρέλαιο, τονίζοντας μου, ότι θα πρέπει να έχω έμπιστο πρατήριο για καύσιμα και να γνωρίζω το παρελθόν του αυτοκινήτου που θα πάρω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...