kaktos77 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά, Αυτή τη στιγμή έχω ένα ford fiesta του 2005 στα 1250 κυβικά και κάνω περίπου 500 χιλιόμετρα το μήνα. Δίνω κάπου στα 100 ευρώ για βενζίνη, ίσως και λίγο περισσότερα ενώ κινούμαι κυρίως μέσα στην Αθήνα. Από τον επόμενο μήνα, θα αυξήσω τις αποστάσεις που διανύω στα 1000χλμ/μήνα, οπότε το κόστος θα διπλασιαστεί και θα δίνω 200 έως και περισσότερα το μήνα. Σκέφτομαι λοιπόν, να πουλήσω το ford fiesta του 2005 και να αγοράσω μεταχειρισμένο το opel corsa του 2011-12 με πετρέλαιο, να είναι και euro 5 και να μην ασχολούμαι με ζητήματα δακτυλίου κλπ. Η ερώτηση μου είναι αν πραγματικά αξίζει η μετάβαση σε πετρέλαιο. Μου λένε ότι αυτά που θα κάνω είναι λίγα χιλιόμετρα και να παραμείνω σε βενζίνη, ωστόσο εγώ υπολογίζοντας είδα ότι σε ένα χρόνο θα χάσω κοντά στο 1000αρικο για τη βενζίνη (τα οποία προτιμώ να τα επενδύσω και παράλληλα να αγοράσω ένα πιο καινούργιο αυτοκίνητο). Επίσης, ακούω από μερικούς ότι τα πετρελαιοκίνητα όλο βγάζουν προβλήματα και η επισκευή τους είναι πανάκριβη και και...τι ισχύει τελικά; Τέλος, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για το opel corsa που ανέφερα ή να μου κάνετε και καμιά επιπλέον πρόταση. Βλέπω ότι η μεικτή κατανάλωση είναι 4.1 λίτρα πετρέλαιο/100χλμ, ξέρω ότι δεν θα είναι πραγματικό αυτό αλλά σε σχέση με τα 11 λίτρα/100 που καίω τώρα, και είναι και βενζίνη, φαντάζει ιδανικό. Γενικά, ενδιαφέρομαι για κάτι σχετικά νέο (δηλαδή από 2010 και μετά), όχι πάνω από 1300cc, να είναι 5 πόρτο για οικογένεια αύριο-μεθαύριο και να έχω χαμηλή κατανάλωση και δίνω έως 7000-7500 ευρώ.
kaktos77 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Πολύ δεν καις; Οντως καίει αρκετά. Είχε θέμα ο Λ, τον αλλαξα αλλά παλι τα ίδια είναι. Ίσως να είναι από τον τρόπο οδηγήσης μου, η Ford λέει 8.6/100 μείκτο και εγώ καίω κάπου 10-11/100. Σε κάθε περίπτωση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα φύγει. Οπότε οι ερωτήσεις μου, θεωρούν δεδομένο ότι θα το δώσω αυτό. 1
moure Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Είχα το opel corsa. Καλούς χώρους και οικονομικό, 5-5.5 λίτρα μικτή κατανάλωση. Κάπου εκεί τελειώνουν όμως τα καλά,για μένα είναι από τις χειρότερες επιλογές που μπορεί να κάνει κάποιος σε diesel. Ψόφιος κινητήρας στις χαμηλές,κακή κλιμάκωση των σχέσεων στο σασμάν,θόρυβος στην καμπίνα και το βασικότερο ατελείωτα προβλήματα με το dpf και την egr. 1
kaktos77 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μάλιστα, πολύ ενδιαφέροντα αυτά που μαθαίνω παιδιά!! Άρα για diesel οικονομικό σε τι κοιτάμε;
panos2171 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Τα euro 5 diesel έχουν dpf το οποίο αν χρειαστεί αλλαγή θα θες ένα 350αρι το λιγότερο και επειδή θα πας σε μεταχερισμένο κάποια στιγμή θα πέσει σε σένα η αλλαγή. Επίσης θέλει πολύ πιο συχνά αντικατάσταση το φίλτρο καυσίμου. Αν δε γράφεις πάνω από 15.000χλμ το χρόνο δε θα κερδίσεις κάτι, μη σου πω ότι μπορεί και να χάσεις αν βγάλει κάποια σοβαρή βλάβη. Καλύτερα να πάρεις ένα σύγχρονο 1000-1300κε βενζίνη που έχει κάτω από 8λ κατανάλωση στην πόλη. 2
papoys1 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Ότι είπε ο Πάνος. Επίσης μη φανταστείς ότι θα πάρεις σε diesel αυτό που βλέπεις. Πάνε οι εποχές που στην κεντρική Ευρώπη τα άλλαζαν σχεδόν καινούργια.Τώρα και αυτοί κάνουν πολλά χιλιόμετρα ειδικά με τα diesel πριν τα αλλάξουν.Ειδικά πολλά μικρομεσαία ανήκαν σε εταιρείες και έχουν κόψει πολλάαααααααααα χιλιόμετρα. Από εκεί τα παίρνουν οι δικοί μας οι ξύπνιοι τους κατεβάζουν τα χιλιόμετρα πάει ο άλλος το αγοράζει και πριν το καταλάβει αρχίζει να τρέχει στα συνεργεία. Για αυτό ώριμη σκέψη πριν αποφασίσεις κάτι που πιθανόν μετά θα μετανοιώσεις. 1
panos2171 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Γενικά η αγορά diesel στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολη. Θα πρέπει να βρεις ιδιώτη 1ο χέρι ή 2ο χωρίς να έχει εμπλακεί μαντράς. Επίσης όπως λέω συνέχεια είναι καλύτερη επιλογή ένα diesel 5ετιας με 130.000χλμ παρά ένα ίδιας χρονολογίας με 80.000χλμ γιατί πολύ απλά είναι πιο φυσιολογικό ένα diesel να γράφει 25.000χλμ/ετος παρά 15.000χλμ. Καλύτερη επιλογή μεταχειρισμένου diesel είναι το εξωτερικό. Εκεί τα αυτοκίνητα και με 180.000χλμ είναι ξεκούραστα και εννοείται φθορές σε εσωτερικό και εξωτερικό ανύπαρκτες. 2
kaktos77 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Πολύ ωραία! Κατάλαβα πλήρως τι παίζει και σας ευχαριστώ όλους για τις χρήσιμες πληροφορίες. Οπότε με βάση τη κατανάλωση που θέλω να κάνω μάλλον θα πρέπει να αρκεστώ σε βενζινοκίνητο. Αλλάζω λοιπόν το αρχικό μου ερώτημα και πλέον θα ήθελα να μου προτείνετε, στα 1000-1300cc, έως 7000 ευρώ, μοντέλα από 2011 και μετά με όσο το δυνατόν χαμηλότερες καταναλώσεις και euro 5. Το euro 5 στα βενζινοκίνητα επιτρέπει να μπαίνω σε δακτύλιο κανονικά;
aristos12 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 φίλε μου προσωπικά θά πήγαινα σέ αμάξι μεταχ/νο βενζίνης μέ αέριο lpg , ποτέ δέν θά αγόραζα αμάξι diesel στην ελλάδα γιά τόν απλούστατο λόγο ,οτι στην ελλάδα εχουμε τά χειρότερα πετρέλαια , κανείς ελεγχος δέν γίνεται - εχω φίλους καί γνωστούς πού μετάνιωσαν τήν ωρα κ την στιγμή πού αγόρασαν diesel αυτοκίνητο , από την μιά τά νοθευμένα καύσιμα (διάβασε σέ αυτοκινητάδικα sites γιά προβλήματα μέ καύσιμα diesel ) καί απο την αλλη τό dpf (διάβασε σχετικά τί ειναι κλπ - καί βέβαια πόσο κοστίζει οταν θέλει αλλαγή η καθάρισμα - μην βάλω καί την αντλία πετρελαίου ...εκεί κλαίνε ακούγοντας τό κόστος ...) βρές ενα αμάξι - από την μάνα του - νά ειναι βενζίνη μέ lpg καί χτύπα το ...η βρές κάποιο πού νά εχει γίνει μετατροπή μετά (ελεγξε ομως ποιές μάρκες -μοντέλα ) δέχονται καί lpg χωρίς προβλήματα γιά βαλβίδες κλπ καί χτύπα το ,μακρυά ομως από diesel ...καί ειδικά μετ/νο μέ εκατοντάδες χιλιάδες χλμ ... 1
papoys1 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Αρίστο είμαι ευχαριστημένος υγραεριοκίνητος 5 χρόνια.Εν μέρει σωστά όσα λες (δε συμφωνώ με αγορά που έχει γίνει η εγκατάσταση υγραερίου) αλλά ο άνθρωπος λέει ότι θέλει Euro 5 τουλάχιστον για να κινείται ελεύθερα εντός δακτυλίου όπου πιθανώς είναι η δουλειά του γιατί νομίζω αν ήταν για βόλτα όπως εγώ δεν θα τον απασχολούσε και τόσο. Κάτι άλλο θα πω όμως. Δεν έχω υπολογιστή ταξειδιού αλλά διαπιστώνω τελευταία αρκετή μείωση στα χιλιόμετρα που έκανα με ένα γεμάτο τεπόζιτο. Επειδή και τα βενζινάδικα περνάνε μεγάλη κρίση λέτε να πέφτει το κλέψιμο της αρκούδας;;;
Dare-Devil Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά, Αυτή τη στιγμή έχω ένα ford fiesta του 2005 στα 1250 κυβικά και κάνω περίπου 500 χιλιόμετρα το μήνα. Δίνω κάπου στα 100 ευρώ για βενζίνη, ίσως και λίγο περισσότερα ενώ κινούμαι κυρίως μέσα στην Αθήνα. Από τον επόμενο μήνα, θα αυξήσω τις αποστάσεις που διανύω στα 1000χλμ/μήνα, οπότε το κόστος θα διπλασιαστεί και θα δίνω 200 έως και περισσότερα το μήνα. Σκέφτομαι λοιπόν, να πουλήσω το ford fiesta του 2005 και να αγοράσω μεταχειρισμένο το opel corsa του 2011-12 με πετρέλαιο, να είναι και euro 5 και να μην ασχολούμαι με ζητήματα δακτυλίου κλπ. Η ερώτηση μου είναι αν πραγματικά αξίζει η μετάβαση σε πετρέλαιο. Μου λένε ότι αυτά που θα κάνω είναι λίγα χιλιόμετρα και να παραμείνω σε βενζίνη, ωστόσο εγώ υπολογίζοντας είδα ότι σε ένα χρόνο θα χάσω κοντά στο 1000αρικο για τη βενζίνη (τα οποία προτιμώ να τα επενδύσω και παράλληλα να αγοράσω ένα πιο καινούργιο αυτοκίνητο). Επίσης, ακούω από μερικούς ότι τα πετρελαιοκίνητα όλο βγάζουν προβλήματα και η επισκευή τους είναι πανάκριβη και και...τι ισχύει τελικά; Τέλος, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για το opel corsa που ανέφερα ή να μου κάνετε και καμιά επιπλέον πρόταση. Βλέπω ότι η μεικτή κατανάλωση είναι 4.1 λίτρα πετρέλαιο/100χλμ, ξέρω ότι δεν θα είναι πραγματικό αυτό αλλά σε σχέση με τα 11 λίτρα/100 που καίω τώρα, και είναι και βενζίνη, φαντάζει ιδανικό. Γενικά, ενδιαφέρομαι για κάτι σχετικά νέο (δηλαδή από 2010 και μετά), όχι πάνω από 1300cc, να είναι 5 πόρτο για οικογένεια αύριο-μεθαύριο και να έχω χαμηλή κατανάλωση και δίνω έως 7000-7500 ευρώ. Εχω πετρελαιοκίνητο EURO 6 και κάνω 1200 χλμ το μήνα (μόνο για δουλειά) .5 μηνών αμάξι και έχω γράψει 8200 χλμ Όσον αφορά την κατανάλωση έχω ένα hyundai i20 2017 1.4 crdi 90 hp . Η κατανάλωση σε τρομερή κίνηση που δεν πας βήμα μπορεί να φτάσει τα 7 λτ . Συνήθως σε συνθήκες κλασσικής κίνησης είμαι στα 6.5 λτ . H εργοστασιακή κατανάλωση εντός πόλης είναι 4.9 λτ . Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες θα σου πω μερικά πραγματάκια . Οι πετρελαιοκινητήρες σε σύγκριση με τους βενζινοκiνητήρες θέλουν καλής ποιότητας καυσίμου, μη νοθευμένο . Είναι επιρρεπής σε βλάβες απο κακή ποιότητα και κυρίως το φίλτρο DPF του αυτοκινήτου Σε περίπτωση βλαβης απο συνεχόμενη χρήση νοθευμένων καυσίμωνή κακής ποιότητας ένα μοτέρ μπορεί να βγάλει βλάβη και σε μερικά χιλιάδες χιλιόμετρα. Το κόστος της όποια βλάβης είναι πολύ μεγάλο . Συνήθως την ακούνε τα μπεκ και οι αντλίες ή και το ίδιο το DPF . Ενδεικτικά θα σου πώ ότι τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο μόνο το ένα μπεκ (common rail bosch) κοστίζει 250 ευρώ (πολλαπλασίασε επι 4 επειδή είναι τετρακύλινδρο....χαχα ) . Τα μπεκ των βενζινοκίνητων εκδόσεων έχουν περίπου 60 ευρώ το καθένα. Οι αντλίες πετρελαίου είναι πανάκριβες . Ανακατασκευασμένη ούτε καν καινούρια μπορεί να σου βγεί άνετα 400 ευρώ. Το φίλτρο DPF επίσης μπορεί να ξεπεράσει τα 600 ευρώ . ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ για να μην πάρεις πετρελαιοκίνητο είναι αν η πλειοψηφία των χιλιομέτρων γίνεται εντός κίνησης . Θα καταστρέψεις το DPF φίλτρο . Θα σου ανάβει συχνά το λαμπάκι του DPF . Σε περίπτωση που ανάψει το λαμπάκι πρέπει το αμάξι να οδηγηθεί σε ανοιχτό δρόμο με πάνω απο 2000 στροφές για μερικά λεπτά προκειμένου να αυξηθεί η θερμοκρασία των καυσαερίων και να γίνει αναγέννηση του DPF . Αν διακόψεις την λειτουργία του κινητήρα πρωτού σβήσει το λαμπάκι ... μια 2 τρείς 4 φορές που θα το κάνεις πας μετά συνεργείο για σύνδεση της ECU σε υπολογιστή για να γίνει εξαναγκασμένη αναγέννηση του φίλτρου . Αν φτάσεις σε αυτό το σημείο δεν σου εξασφαλίζει κανένας ότι θα σωθεί το DPF και δεν θα πας για κοστοβόρα αλλαγή . Ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο με DPF και κίνηση μόνο σε αστικό περιβάλλον, θα σκοτώσεις το DPF . Θα μου πείς τι κάνουν οι ταξιτζήδες ... τα αφαιρούν εξαιτίας αυτού αλλά αυτό αν σε πιάσουν (αν έχεις τις άκρες σου να περάσεις απο ΚΤΕΟ).. την έκατσες .. σε αυτό είναι αυστηροί οι νόμοι . Παρ όλα αυτά το να αφεραίσεις το DPF το θεωρώ τρομερό έγκλημα προς τον συμπολίτη σου μιας και ως μηχανολόγος μηχανικός στο τομέα της ενέργειας γνωρίζω τι σοβαρή ζημία κάνουν οι ρύποι απο πετρελαιοκινητήρες χωρίς DPF στο αναπνευστικό και όχι μόνο . Τα καύσιμα είναι χάλια. Πρέπει να βρεις ένα και καλό πρατήριο και μην αλλάζεις πρατήριο . Εμένα στα 4000 χλμ άναψε λαμπάκι DPF . Βγήκα εθνική για να αυξήσω την θερμοκρασία καυσαερίων και να σβήσει . Τελικά ήταν απο νοθευμένο καύσιμο . Περιστασιακά αν χρειαστεί να αλλάξω πρατήριο μου χουν τύχει κακές ποιότητες που ή δεν πηγαίνει το αμάξι ή κροτάλιζε . Έχω βρει πλέον ένα καλό πρατήριο και το μοτέρ έχει στρωτή λειτουργία δίχως πλέον θέματα με σχεδόν βουλωμένο DPF . Θα μου πείς γιατί πήρα πετρελαιοκίνητο . Τα ζύγισα είδα πόσα χιλιόμετρα κάνω είδα ότι τα κάνω σε εθνική και είμαι προσεκτικός που βάζω πετρέλαιο. Επίσης φρόντισα να βάλω κάλυψη νοθευμένου καυσίμου στην ασφαλιστική μου ύψους 1000 ευρώ . Μόνο μία στην Ελλάδα σου δίνει τέτοια κάλυψη απο όσο έψαξα, η AIG . Έχε στο νου σου ότι η κυβέρνηση πάει όπως όλα δείχνουν να εξισώσει την τιμή του πετρελαίου με την βενζίνη . Που σημαίνει ότι θα έχουν ίδια τιμή πλέον . Οπότε χάνουμε όλοι το πλεονέκτημα των πετρελαιοκίνητων . 4
vrwmiaris Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Έχω καταλήξει στο αυτοκίνητο που θέλω, όμως δεν μπορώ να αποφασίσω το είδος καυσίμου.θέλω πετρέλαιο για να δω πως είναι η όλη φάση 1
kaktos77 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Εχω πετρελαιοκίνητο EURO 6 και κάνω 1200 χλμ το μήνα (μόνο για δουλειά) .5 μηνών αμάξι και έχω γράψει 8200 χλμ Όσον αφορά την κατανάλωση έχω ένα hyundai i20 2017 1.4 crdi 90 hp . Η κατανάλωση σε τρομερή κίνηση που δεν πας βήμα μπορεί να φτάσει τα 7 λτ . Συνήθως σε συνθήκες κλασσικής κίνησης είμαι στα 6.5 λτ . H εργοστασιακή κατανάλωση εντός πόλης είναι 4.9 λτ . Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες θα σου πω μερικά πραγματάκια . Οι πετρελαιοκινητήρες σε σύγκριση με τους βενζινοκiνητήρες θέλουν καλής ποιότητας καυσίμου, μη νοθευμένο . Είναι επιρρεπής σε βλάβες απο κακή ποιότητα και κυρίως το φίλτρο DPF του αυτοκινήτου Σε περίπτωση βλαβης απο συνεχόμενη χρήση νοθευμένων καυσίμωνή κακής ποιότητας ένα μοτέρ μπορεί να βγάλει βλάβη και σε μερικά χιλιάδες χιλιόμετρα. Το κόστος της όποια βλάβης είναι πολύ μεγάλο . Συνήθως την ακούνε τα μπεκ και οι αντλίες ή και το ίδιο το DPF . Ενδεικτικά θα σου πώ ότι τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο μόνο το ένα μπεκ (common rail bosch) κοστίζει 250 ευρώ (πολλαπλασίασε επι 4 επειδή είναι τετρακύλινδρο....χαχα ) . Τα μπεκ των βενζινοκίνητων εκδόσεων έχουν περίπου 60 ευρώ το καθένα. Οι αντλίες πετρελαίου είναι πανάκριβες . Ανακατασκευασμένη ούτε καν καινούρια μπορεί να σου βγεί άνετα 400 ευρώ. Το φίλτρο DPF επίσης μπορεί να ξεπεράσει τα 600 ευρώ . ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ για να μην πάρεις πετρελαιοκίνητο είναι αν η πλειοψηφία των χιλιομέτρων γίνεται εντός κίνησης . Θα καταστρέψεις το DPF φίλτρο . Θα σου ανάβει συχνά το λαμπάκι του DPF . Σε περίπτωση που ανάψει το λαμπάκι πρέπει το αμάξι να οδηγηθεί σε ανοιχτό δρόμο με πάνω απο 2000 στροφές για μερικά λεπτά προκειμένου να αυξηθεί η θερμοκρασία των καυσαερίων και να γίνει αναγέννηση του DPF . Αν διακόψεις την λειτουργία του κινητήρα πρωτού σβήσει το λαμπάκι ... μια 2 τρείς 4 φορές που θα το κάνεις πας μετά συνεργείο για σύνδεση της ECU σε υπολογιστή για να γίνει εξαναγκασμένη αναγέννηση του φίλτρου . Αν φτάσεις σε αυτό το σημείο δεν σου εξασφαλίζει κανένας ότι θα σωθεί το DPF και δεν θα πας για κοστοβόρα αλλαγή . Ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο με DPF και κίνηση μόνο σε αστικό περιβάλλον, θα σκοτώσεις το DPF . Θα μου πείς τι κάνουν οι ταξιτζήδες ... τα αφαιρούν εξαιτίας αυτού αλλά αυτό αν σε πιάσουν (αν έχεις τις άκρες σου να περάσεις απο ΚΤΕΟ).. την έκατσες .. σε αυτό είναι αυστηροί οι νόμοι . Παρ όλα αυτά το να αφεραίσεις το DPF το θεωρώ τρομερό έγκλημα προς τον συμπολίτη σου μιας και ως μηχανολόγος μηχανικός στο τομέα της ενέργειας γνωρίζω τι σοβαρή ζημία κάνουν οι ρύποι απο πετρελαιοκινητήρες χωρίς DPF στο αναπνευστικό και όχι μόνο . Τα καύσιμα είναι χάλια. Πρέπει να βρεις ένα και καλό πρατήριο και μην αλλάζεις πρατήριο . Εμένα στα 4000 χλμ άναψε λαμπάκι DPF . Βγήκα εθνική για να αυξήσω την θερμοκρασία καυσαερίων και να σβήσει . Τελικά ήταν απο νοθευμένο καύσιμο . Περιστασιακά αν χρειαστεί να αλλάξω πρατήριο μου χουν τύχει κακές ποιότητες που ή δεν πηγαίνει το αμάξι ή κροτάλιζε . Έχω βρει πλέον ένα καλό πρατήριο και το μοτέρ έχει στρωτή λειτουργία δίχως πλέον θέματα με σχεδόν βουλωμένο DPF . Θα μου πείς γιατί πήρα πετρελαιοκίνητο . Τα ζύγισα είδα πόσα χιλιόμετρα κάνω είδα ότι τα κάνω σε εθνική και είμαι προσεκτικός που βάζω πετρέλαιο. Επίσης φρόντισα να βάλω κάλυψη νοθευμένου καυσίμου στην ασφαλιστική μου ύψους 1000 ευρώ . Μόνο μία στην Ελλάδα σου δίνει τέτοια κάλυψη απο όσο έψαξα, η AIG . Έχε στο νου σου ότι η κυβέρνηση πάει όπως όλα δείχνουν να εξισώσει την τιμή του πετρελαίου με την βενζίνη . Που σημαίνει ότι θα έχουν ίδια τιμή πλέον . Οπότε χάνουμε όλοι το πλεονέκτημα των πετρελαιοκίνητων . Κατατοπιστικότατος φίλε μου!! Σε ευχαριστώ για όλα, όπως και όλα τα παιδιά που απάντησαν στο νήμα. Πλέον αλλάζω άποψη για τα πετρελαιοκίνητα και θα αρχίσω να κοιτάω για βενζίνη-LPG εργοστασιακό. Το κακό είναι ότι δεν βρίσκεις εύκολα, αλλά οκ θα ψάξω και όλο και κάτι θα βρω!!
vasilissouvlaki Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Και εγώ κοιτάζω πετρέλαιο clio 15 1.5 7000€ γιατί είναι σε καλή τιμή μιας και το κράτος και η τράπεζα δεν θέλουν να πάρω καινούργιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα