Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members
Δημοσ.

Την Παρασκευή το απόγευμα είναι προγραμματισμένη η έναρξη της μεγάλης αναβάθμισης του Insomnia, που αναμένεται να διαρκέσει περίπου 48 ώρες.

Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε αναφερθεί σε μερικά από τα νέα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να περιμένετε τόσο σε ό,τι αφορά το site, όσο και στο forum, που ήταν, είναι και θα παραμείνει η καρδιά του Insomnia.

 

Η ενότητα, ωστόσο, που έγινε εξαιρετικά δημοφιλής τα τελευταία χρόνια δεν είναι άλλη από αυτή των αγγελιών. Πρόκειται για το σημείο του site για το οποίο έχουμε δεχτεί τις περισσότερες προτάσεις και που όλοι συμφωνούσαμε πως χρειαζόταν μια γενική αναβάθμιση. Ο καιρός, λοιπόν, έφτασε: οι αγγελίες αλλάζουν ριζικά και θα εξελιχθούν ακόμη περισσότερο στο άμεσο μέλλον. Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά σε μερικές από τις νέες λειτουργίες που θα πρέπει να περιμένετε από τη στιγμή που το νέο Insomnia βγει στον αέρα.

 

Αξιολογήσεις

 

Το σύστημα αξιολογήσεων αποτελεί ένα από τα πιο πολυσυζητημένα και πιο δύσκολα στον χειρισμό τους θέματα, καθώς δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την ολοκλήρωση μιας πληρωμής ή την κατάσταση ενός προϊόντος. Με βάση τους σημερινούς κανόνες, μόνο όταν μια συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί, τα μέλη μπορούν να αφήσουν αξιολόγηση μεταξύ τους.

 

Πλέον, στις ανανεωμένες αγγελίες, για να πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση σε αγγελία, ο δημιουργός της θα πρέπει να πατήσει το πλήκτρο “Ολοκλήρωση» μέσα από την αγγελία και να επιλέξει άμεσα το μέλος με το οποίο έχει πραγματοποιήσει τη συναλλαγή. Αυτόματα το μέλος που έχει επιλεγεί θα ενημερωθεί σχετικά. Η δυνατότητα αξιολόγησης ενεργοποιείται εκείνη τη στιγμή και για τα δύο μέρη και αποκλειστικά και μόνο για αυτά. Είναι στο χέρι και των δύο να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή, ενώ ακόμα και αν αυτή για οποιοδήποτε λόγο δεν ολοκληρωθεί, η δυνατότητα αξιολόγησης παραμένει.

 

classifieds1.jpg

 

Εναλλακτικά, αν ο δημιουργός της αγγελίας έχει προχωρήσει σε συζητήσεις με κάποιο μέλος και έχουν συμφωνήσει για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, μπορεί να επιλέξει το πλήκτρο «Υπό Εκκρεμότητα», όπου αυτόματα η αγγελία θα κλειδωθεί, με το μήνυμα «σε εκκρεμότητα» να εμφανίζεται στα υπόλοιπα μέλη. Στόχος των παραπάνω είναι να δημιουργήσουμε ένα σύστημα αξιολογήσεων όσο το δυνατόν πιο δίκαιο, τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές, λαμβάνοντας υπόψη τις πρακτικές δυσκολίες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε.

 

Φυσικά, οι αξιολογήσεις που έχουν αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια οι χρήστες έχουν περάσει στο νέο site, ενώ αυτή τη φορά η αναγραφή τους εντός της αγγελίας είναι πιο εμφανής, είτε πρόκειται για θετικές είτε για αρνητικές αξιολογήσεις. Επιπλέον, ακριβώς από κάτω τους εμφανίζεται και ένα νέο στοιχείο συμμετοχής του μέλος στην κοινότητα του Insomnia, με την ονομασία «Πόντοι Κοινότητας», στο οποίο αναφερθήκαμε εκτενώς στο προηγούμενο άρθρο της σειράς.

 

Επαλήθευση SMS

 

Για να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν ασφαλέστερες συναλλαγές, κάθε μέλος που επιθυμεί να δημοσιεύσει αγγελία, θα πρέπει πλέον για μία και μοναδική φορά να προχωρήσει σε δήλωση ενός αριθμού κινητού τηλεφώνου. Άμεσα θα λάβει ένα κωδικό μέσω SMS τον οποίο και θα πρέπει να δηλώσει στη φόρμα υποβολής αγγελίας, προκειμένου να του επιτραπεί η δυνατότητα δημοσίευσης αγγελιών.

 

classifieds2.jpg

 

Θα πρέπει να τονιστεί ότι σε περίπτωση αποκλεισμού ενός χρήστη, το κινητό τηλέφωνο δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά με διαφορετικό λογαριασμό ενώ επιτρέπεται η εισαγωγή αριθμών μόνο από Ελληνικό πάροχο. Για την αποστολή του SMS στηριζόμαστε στην υπηρεσία Account Kit του Facebook, χωρίς να καταχωρείται ή να γίνεται οποιαδήποτε αποστολή δεδομένων του χρήστη όπως e-mail, ip διεύθυνση ή οτιδήποτε άλλο. Τονίζεται ιδιαίτερα ότι ο χρήστης που εισάγει το τηλέφωνό του προς επιβεβαίωση, όπως περιγράφεται παραπάνω, δεν χρειάζεται να διαθέτει λογαριασμό στο Facebook ούτε δημιουργείται, με τον τρόπο αυτό, οποιαδήποτε σύνδεση του χρήστη με το Facebook.

 

Αγγελία

 

Η φόρμα υποβολής μιας αγγελίας βελτιώνεται κι αυτή, αποκτώντας αρκετά νέα χαρακτηριστικά. Το πρώτο αφορά την υποχρεωτική αναγραφή τιμής του προϊόντος. Παράλληλα, μετά από λαϊκή απαίτηση ενσωματώνεται και η προαιρετική δυνατότητα αναγραφής τοποθεσίας. Στο μέλλον η λειτουργία θα επεκταθεί και η συγκεκριμένη πληροφορία θα αξιοποιηθεί ώστε να προστεθεί δυνατότητα γεωγραφικής αναζήτησης αγγελιών. Μέσα από το προφίλ του ο χρήστης μπορεί να δηλώσει μία και μόνο φορά την τοποθεσία που βρίσκεται, εισάγοντας είτε απλά έναν Τ.Κ, είτε το όνομα μιας περιοχής ή και ενός δρόμου, ώστε σε κάθε αγγελία του και σε εμφανές σημείο να εμφανίζεται αυτόματα το σχετικό μέρος του χάρτη από το Google Maps.

 

classifieds3.jpg

 

Δημόσιες ερωτήσεις

 

Για όσους δε θέλουν να απαντάνε στις ίδιες ερωτήσεις ξανά και ξανά μέσω προσωπικών μηνυμάτων, μέσα σε κάθε αγγελία ο κάθε πωλητής θα μπορεί -αν επιθυμεί- να απαντά σε δημόσιες ερωτήσεις σχετικά με την αγγελία του. Πρόκειται για λειτουργία παρόμοια με αυτή που συναντάμε σε άλλες μεγάλες υπηρεσίες αγγελιών και οι απαντήσεις θα είναι διαθέσιμες για όλους τους επισκέπτες της αγγελίας. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα επιτρέπεται ο με οποιονδήποτε τρόπο σχολιασμός της αγγελίας, της τιμής κλπ.

 

Νέες κατηγορίες και Skroutz

 

Στον άμεσο προγραμματισμό μας υπάρχει και η προσθήκη αρκετών νέων κατηγοριών στην ενότητα των αγγελιών. Είναι, όμως, κάτι που θα πρέπει να περιμένει μερικές μέρες ακόμη, καθώς χρειαζόμαστε λίγο επιπλέον χρόνο δοκιμών, μιας και θα χρησιμοποιήσουμε τρίτο API.

 

Πιο συγκεκριμένα, σύντομα θα έχουμε την ενσωμάτωση μιας νέας προϊοντικής βάσης σε ολόκληρη την ενότητα των αγγελιών, που θα μας παρέχει ο αγαπημένος μας Skroutz. Τι σημαίνει αυτό; Ότι για πρώτη φορά οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν κατά την υποβολή αγγελίας ακριβώς το μοντέλο που διαθέτουν προς πώληση, ενώ αντίστοιχα όσοι αναζητούν ένα συγκεκριμένο προϊόν (πχ iPhone 7 Plus 128gb) δε θα χρειάζονται να ψάχνουν ανάμεσα σε σελίδες ή να βασίζονται σε μια γενική αναζήτηση. Φυσικά η ποικιλία της βάσης του Skroutz αποτελεί εγγύηση όχι μόνο για δημοφιλείς κατηγορίες όπως smartphones, κάρτες γραφικών, επεξεργαστές, αλλά και για άλλες, λιγότερο γνωστές.

 

iphone.gif

 

Η σχετική λειτουργία θα κάνει σταδιακά την εμφάνισή της στις αγγελίες σε συγκεκριμένες κατηγορίες και θα επεκταθεί σε όλες πολύ σύντομα.

 

Όλα τα παραπάνω είναι μέρος μόνο τον αλλαγών που έχουμε προγραμματίσει για τις αγγελίες. Σταδιακά, μέσα στο 2018 θα προστίθενται συνεχώς νέες λειτουργίες με σκοπό να κάνουμε την ενότητα πιο εύχρηστη, πιο ασφαλή και πιο πλούσια σε δυνατότητες.


View full article

  • Like 1
  • Απαντ. 253
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το κινητό που θα δώσουμε θα φαίνεται στις αγγελίες ή θα μπορούμε να το αποκρύψουμε;

Μόνο για την εγγραφή κατάλαβα ότι θα είναι, δεν θα φαίνεται αν δεν θέλουμε.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το κινητό που θα δώσουμε θα φαίνεται στις αγγελίες ή θα μπορούμε να το αποκρύψουμε;

Δεν θα φαίνεται.

 

 

Επίσης θα ήταν καλή ιδέα να το βάλουν και στην δημιουργία account, μπας και μειωθούν τα trolls...

  • Like 28
Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,

 

Με το καλό, καλή αρχή παιδιά το site θα γίνει πραγματικά αξιοζήλευτο μετά από την εν λόγω αναβάθμιση.

 

Εδώ που τα λέμε λίγο μπέρδεμα για εμάς που έχουμε συνηθίσει το παλιό format είναι , οπότε ευελπιστώ να υπάρχει τρόπος tutorial για ακριβής και σωστή χρήση.

 

Ειδικά εκεί που λέτε για τις αξιολογήσεις έμπλεξα τα μπούτια μου :P :o 

  • Like 2
Δημοσ.

Απλα συγχαρητηρια.Ειμαι απο αυτους που γκρινιαζαν στο αντιστοιχο thread με τις προτασεις.Επιτελους αλλαγες πολυ θετικες και για μενα πολυ καλυτερες αποτι περιμενα.Και παλι μπραβο,θα ανεβει πολυ το site

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η υποχρεωτική κατοχή κινητού αποκλείει όσους δέν χρησιμοποιούν κινητό. Είμαι ένας από αυτούς. Επομένως, «αντίο μικρές αγγελίες».
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας είναι ξένων συμφερόντων καί τό ποσόν τής συνδρομής φεύγει στό εξωτερικό.

Χώρια από τό γεγονός πως μέ τήν χρήση κινητού καταγράφεται η θέση μας στόν χώρο καί χρόνο για πάντα καί τιθέμεθα υπό απόλυτη παρακουλούθηση.

Εν ολίγοις, δέν μ' ενθουσιάζουν ιδιαίτερα οι αλλαγές.

Αντίθετα, θά έπρεπε νά υπάρξει μία εποπτεία όσον αφορά τήν απαράδεκτη χρήση τών γκρίκλις. Είναι ασαφή, υποβαθμίζουν τήν ἐπικοινωνία καί πλήττουν τήν γλώσσα η οποία είναι ο φορέας τής σκέψης.

Τέλος, θά έπρεπε νά αγαγράφεται υποχρεωτικά σέ κάθε αγγελία ο τόπος πού βρίσκεται ο αγγελιοδότης ώστε νά αποφεύγονται άσκοπες επικοινωνίες μέ άτομα εκτός περιοχής ενδιαφέροντος. Δέν νομίζω πως είμαι ο μόνος πού θέλω νά πιάσω στά χέρια μου καί νά ελέγξω κάτι πρίν τ΄ αγοράσω.

Επεξ/σία από sipec
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...