johnmegarythmos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 καλησπερα εδω και πολυ καιρο καλουσα το 13888 και ακουγα μυνημα οτι υπαρχει φορτος εργασιας και επεφτε η γραμμη , μαλλον καποια απεργια ειχε αναφερθει στο φορουμ οτι ειχανε. Τελος παντων εβγαλα γραμμη στο 13888 και τους εκανα παραπονα οτι δεν βρισκω το κουμπι του chat και της video call που ειχανε παλια και μου ειπανε οτι αυτα δεν υπαρχουνε πια και οτι υπαρχει αλλος τροπος να δεις την βλαβη και μετα να ζητησεις να σε καλεσουνε . Λοιπον μπαινεις στην κεντρικη σελιδα https://www.cosmote.gr/hub/ και επιλεγεις << ελενχος για τεχνικο θεμα >> που θα βρεις κατω απο το slide φωτογραφιων ειναι το πρωτοτελευταιο. επιλεγεις αμα εισαι ιδιωτης ή επιχειρηση μετα βαζεις τον αριθμο του τηλεφωνο σου και πατας ελενχος , γινεται καποιος ελενχος και σου βγαζει αμα υπαρχει προβλημα , αμα θελεις να σε καλεσει η εξηπηρετηση πελατων στο τελος της σελιδας επιλεγεις το << χρειαζεστε βοηθεια; >> , και εκει επιλεγεις το θεμα που θελεις εχει μονο 3 επιλογες cosmote tv , internet και τηλεφωνο και συμπληρωνεις το αριθμο του τηλεφωνο σου και πατας υποβολη. Παντως πολυ ασχημο να υπαρχει μονο εκει και σε ενα μερος που δυσκολευει το ματι να το δει . 1 1
Fotis13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Εμενα μου αρεσει ο καινουριο τροπος . Φανταζομαι πως με τον παλιο θα υπηρχαν πολλες περιπτωσεις οπου επαιρνε ο καθε αργοσχολος που δεν εχει με τι να ασχοληθει και εκανε παραπονα γιατι εχασε η γραμμη ελαχιστα ταχυτητα και γιατι σημερα εχει συννεφια .Απασχολοντας προσωπικο για ανουσιους λογους αντι να δινονται λυσεις στα σημαντικα . Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2017 από Fotis13 2
l337 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Εμενα μου αρεσει ο καινουριο τροπος . Φανταζομαι πως με τον παλιο θα υπηρχαν πολλες περιπτωσεις οπου επαιρνε ο καθε αργοσχολος που δεν εχει με τι να ασχοληθει και εκανε παραπονα γιατι εχασε η γραμμη ελαχιστα ταχυτητα και γιατι σημερα εχει συννεφια .Απασχολοντας προσωπικο για ανουσιους λογους αντι δινονται λυσεις τα σημαντικα . Καλά φαντάζεσαι Φώτη, Και όχι μόνο τα παραπάνω.. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Πολυ απλα με το που μπεις στο Site πας κατω κατω εκει που λεει επικοινωνηστε μαζι μας (και εκει βρισκεται στο 99% των site καθε ειδους) και αυτο σε παραπεμπει στους 3 τροπους επικοινωνιας.
Damachi Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δε λες και τη γελοιοτητα : σε καλουν πισω στο σταθερο που δε λειτουργει η δε βρισκεσαι εκει . Το κινητο επικ. cote ειναι στη καρτελα πελατη αλλα στα τετοια τους πρεπει να το εξηγας σε 10 τμηματα . Ευτυχως που υπαρχει και η γραπτη φορμα και το κραξιμο στο Φατσα το μπουκ εκει επικοινωνουνε αμεσως οχι 10 μερες να απαντησουν σε ενα mail - για να περιμενεις σε τηλεφ.αναμονη ουτε λογος πιο γρηγορα θα σε συνδεσουν με υπουργειο αναπτυξης Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από Damachi
Mhlogiatros Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 To φαγανε και αυτο ; 4 φορμες εχω στειλει και ακομα περιμενω απαντηση .Καλα μια γραπτη φορμα επικοινωνιας τοσο καλα κρυμμενη και πεφτει και γειωση στα τηλεφωνα τωρα .
vkot Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Εγώ δεν βρίσκω πια την φόρμα επικοινωνίας... Δεν θα έπρεπε να είναι στο Επικοινώνησε μαζί μας; Την έχουν κρύψει κάπου αλλού;
manoskost Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, vkot είπε Εγώ δεν βρίσκω πια την φόρμα επικοινωνίας... Δεν θα έπρεπε να είναι στο Επικοινώνησε μαζί μας; Την έχουν κρύψει κάπου αλλού; την ιδια ερωτηση εκανα και εγω την τριτη και μου εδωσαν το παρακατω email να στειλω κατι : [email protected] Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από manoskost
l337 Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Στις 9/4/2020 στις 6:58 ΜΜ, manoskost είπε την ιδια ερωτηση εκανα και εγω την τριτη και μου εδωσαν το παρακατω email να στειλω κατι : [email protected] Κακώς σου έδωσαν αυτό αν και εξαρτάται τι θέλεις. Τα γράφω εδώ για να βοηθήσω και όποιον διαβάζει. α) Αν το αίτημα σου αφορά δικαιολογητικά πελάτη για Port IN, αλλαγή segmentation πελάτη, μεταβιβάσεις κλπ τότε στέλνεις στο [email protected]. β) Αν το αίτημα σου αφορά παράπονα (όλων των ειδών, συμπεριλαμβανομένων των αιτημάτων για αποχρέωση) για σταθερή σύνδεση ή/και κινητή σύνδεση, τότε στέλενεις στο [email protected] 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα