johnmegarythmos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 καλησπερα εδω και πολλες μερες μου βγαζει το μυνημα αυτο << παρουσιαστηκε καποιο προβλημα με το δικτυο [410] , αγγιξτε για επαναληψη >> , τι φταιει;. εχω δοκιμασει και μεσω wifi αλλα και μεσω 3g/4g δικτυου vodafone και τιποτα το ιδιο μου βγαζει , τι μπορει να φταιει;. αυτην την στιγμη στο android κινητο μου εχω την παλια εκδοση 5.9.0.13 , ειδα στο market οτι υπαρχει η 12.47.58 , δεν εχω χωρο να την περασω ειναι 24.49 mb . Tωρα τελευταια επισης εχω παρατησει οτι συχνα μου βγαζει οτι δεν εχω χωρο , ενω εχω μεταφερει εφαρμογες σε sd , και το viber εχει μαζεψει 22,76 mb και πρεπει να κανω εκκαθαριση που εκαθαριζει τα δεδομενα της εφαρμογης και με πεταει εξω και πρεπει να ξανα κανω συνδεση , επισης υπαρχει τροπος να βαλω να μην αποθυκευει της φωτογραφιες μονο του οταν τις ανοιγω ; . Τελος θα ηθελα να ρωτησω οτι αρκετες φορες συμβαινει να μου εμφανιζονται πολλαπλες οι εφαρμογες πχ my vodafone app 3-4 φορες ενω ανοιγει αμα το ανοιξω , λετε να φταιει η καρτα μνημης; διοτι εχω παρατηρησει οτι ειναι αποθηκευμενα αυτες οι εφαρμογες στην sd.
sargio01 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Ποιά εφαρμογή προσπαθείς να χρησιμοποιήσεις; Μια πιθανή λύση είναι να εγκαταστήσεις την μεταγεννέστερη έκδοση της εφαρμογής(12.47.58) γιατί λογικά η προηγούμενη έχει σταματήσει να υποστηρίζεται. Για να καταλάβεις καλύτερα, βρήκα στο internet πως αυτό το error παρουσιάζεται όταν ένας web server έχει σταματήσει τη λειτουργία του ή το περιεχόμενό του έχει μεταφερθεί αλλού με αποτέλεσμα η παρωχημένη εφαρμογή(στην περίπτωσή σου) που χρησιμοποιεί αντίστοιχα παρωχημένο url να βρίσκει κενό. Βλ. http://www.checkupdown.com/status/E410.html Υ.Γ. Για το θέμα με τον γεμάτο αποθηκευτικό χώρο, δοκίμασε να κάνεις εκκαθάριση της cache. Στα Huawei P8 lite και P10 lite γίνεται ως εξής(λογικά με τον ίδιο τρόπο γίνεται και στο y550): Αφού απενεργοποιήσεις την συσκευή θα κρατήσεις πατημένα ταυτόχρονα τα πλήκτρα "volume up" και "power", αυτή θα κάνει εκκίνηση σε μενού που συμπεριλαμβάνει την επιλογή "format cache" την οποία και θα επιλέξεις με το πλήκτρο "power". Όταν τελειώσει επέλεξε αντίστοιχα την επιλογή "reboot system". Αν το πρόβλημα μετά εξακολουθεί να υπάρχει, προχωράς σε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων(factory reset) μέσω της ίδιας διαδικασίας αφού προηγουμένως κρατήσεις back up τ' αρχεία σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα