Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το συγκρινεις με αυτοκινητα ιδιας αξιας ως μεταχειρισμένα αλλα αλλης εποχης και αλλης εντελως κατηγορίας. Ε δε γινεται αυτη η συγκριση. Αν θες μιατα παιρνεις μιατα και ξερεις γιατι το πηρες, δε μπορει να συγκρινεις ανομοια πραγματα...

Η δικη μου αποψη θα ηταν νεοτερο και μικρο (1.2-1.3)

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μα τα λεφτα που δινεις είναι για μεταχειρησμενο...αν ας πουμε εβρισκα Mercedes C class του 13 σε αυτά τα λεφτα θα εβαζα και αυτην στην συγκριση...Το βασικο στοιχειο είναι τα λεφτα και βαζουμε όλα τα αμαξια που μπορούμε να παρουμε με το Χ ποσο και βλέπουμε τα + και τα - τους...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το Miata δεν είναι πολυεξοδο?οσων αφορα δηλαδή το τι καιει και το τι θελει για απλη συντηρηση?Εννοω σε σχεση με αλλα αυτοκίνητα των ιδιων λεφτων.Δηλαδη yaris,micra,swift,fiest,polo κτλπ...

Δε γινεται συγκριση φιλε μου. Ειναι να λες θα παρω σπιτι 100τμ ερειπιο ή θα παρω 30τμ γκαρσονιερα νεοδμητη. Μπορει τιμη να εχουν την ιδια αλλα δεν εξυπηρετουν τις ιδιες αναγκες. Το Mazda ειναι για αυτον που εχει τρελα με το αυτοκινητο αλλα δεν εχει πολλα λεφτα να παρει πιο καινουριο sportscar, αναγνωριζοντας οτι καιει περισσοτερο, ειναι σε χειροτερη κατασταση, μπορει να κοστιζει πολυ η συντηρηση, δεν ειναι το πιο βολικο αυτοκινητο κλπ. Τα Yaris, Polo κλπ ειναι για καποιον που θελει ενα μικρο αυτοκινητο, με χαμηλο κοστος συντηρησης, πρακτικο για την πολη. Το τι αμαξι θα παρεις εξαρταται απο την τσεπη σου και το ποσο προθυμος εισαι να καλυπτεις πιθανες ακριβες ζημιες...

Δημοσ.

Απλα σκέφτομαι ότι αν καποιος θελει να ξοδεψει 3-4-5k ευρο σημαινει ότι δεν θελει να φαει αλλα  τοσα σε service,μαστορες,τελη,καυσιμα κτλπ..Φυσικα υπαρχουν και εξαιρέσεις που εχουν τα φραγκα και όπως λες δεν θελουν να χαλασουν 20k για καινουριο και γουσταρουν ένα rx 7 η ένα E30 πιο πολύ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτα οταν ενα αυτοκινητο των 15,000 κανει 5,000 οι πιθανοτητες ειναι οτι βρισκεται σε καλυτερη κατασταση απο ενα των 40,000 που κανει τα ιδια λεφτα. Ακομα και στο καλο σεναριο να μη σου βγαλει ζημιες εκτος προγραμματος κανενα απο τα δυο, μπορεις να βαλεις κατω τα νουμερα, ποσα καυσιμα θες για το ενα, ποσα για το αλλο, ποσο σερβις, ποσα τελη κλπ και να δεις αν την οικονομικη διαφορα την αντεχεις. 

Αλλος μπορει να παρει ενα παλιο γρηγορο για ενα χρονο, να κανει την πλακα του οποτε να μην τον νοιαζει τοσο πολυ η διαφορα. Αλλος μπορει να θελει να παρει κατι να πουλαει μουρη. Και πολλες ακομα περιπτωσεις. Πρεπει να σκεφθεις εσυ τι αναγκες εχεις, ποσο θα το λιωνεις κλπ. Ο φιλος που ειναι πωλητης δε θα επαιρνε ποτε μια παλια BMW γιατι τον νοιαζει να παιρνει μπρος καθε μερα και να κανει τη δουλεια του και σχετικα οικονομικα. Εσυ μπορει να μενεις εξω απο το μετρο και να χρησιμοποιεις το αμαξι μια φορα την εβδομαδα οποτε να μη σε νοιαζει η καταναλωση ;)

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 1
Δημοσ.

Σωστα είναι όλα αυτά που λες.Απλα για την αρχικη σου προταση πρεπει να συνυπολογησουμε ότι στην Ελλαδα πλεον πολλοι πουλανε αμαξια όχι και τοσο ακριβα (αρχικη αξια) αλλα πολλων κυβικων δηλ. >1600 κυβ.εκ. λογω της φορολογιας κτλπ...Αρα καποιος θελει να το ξεφορτωθεί και αμαξια μεγαλου κυβισμου που μπορει να είναι μια χαρα να τα πουλανε κοψοχρονιά!

Δημοσ.

Ναι αλλα σε τετοια λεφτα δεν παιζει γιατι νομιζω πως τα παλια δεν εχουν φορο πολυτελειας οποτε μονο τα τελη ειναι, απο 10ετια και πανω δεν πληρωνουν. Συν οτι πληρωνουν μονο οσα ειναι πανω απο 2,000κεκ. Οποτε σε ενα 1,800αρι του 2005 για παραδειγμα, μονο τα τελη ειναι σοβαρη επιβαρυνση για να το σκοτωσει καποιος. 

Επισης πολλα πολυτελη-ακριβα αυτοκινητα που τα σκοτωναν λογω φορολογιας εχουν ηδη φυγει απο την Ελλαδα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ειναι και η συντηρηση

Αλλο κοστος εχει ενα audi 1.8T και αλλο ενα corolla 1.6

Αυτό εγραψα και εγω στην αρχη αρχη κ ξεκινησε το ολο θεμα...ότι ναι μεν η αξια αγορας είναι κοντα αλλα η συντηρηση μετα είναι αλλουνού παππα ευαγγελιο που φυσικα πρεπει να συνυπολογίζεται στην αγορα ενός αυτοκινητου

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το Miata δεν είναι πολυεξοδο?οσων αφορα δηλαδή το τι καιει και το τι θελει για απλη συντηρηση?Εννοω σε σχεση με αλλα αυτοκίνητα των ιδιων λεφτων.Δηλαδη yaris,micra,swift,fiest,polo κτλπ...

Ναι έχει μια αυξημένη φροντίδα και σίγουρα μεγαλύτερη κατανάλωση από τα καινούργια αυτοκίνητα. Αλλά σε αυτή τη φάση δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αυτό. Επίσης δεν θα κάνω ιδιαίτερα χιλιόμετρα, σε πόλη θα κινούμαι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιαπωνέζικο η κορεατικο όποιο να πάρεις καλά είναι.οποιο βρεις με πιο λίγα χλμ πιο καινούργιο στην τιμή που θες να το πάρεις.

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.

Σχεδιαστικα πολυ ασχημο για μενα...εξαρταται και πιο μοντελο εννοεις βεβαια...οσο πιο πισω τοσο χειροτερο ομως.

Μηχανικα δεν εχω ακουσει και πολλα,ουτε κακα ουτε αρνητικα.Ισως γτ τα πιο πολλα πουληθηκαν προσφατα ας πουμε το 2010 και μετα που εγινε πιο αμαξι με καλο TSI κινητηρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Fabia μετά το 2008 ναι είναι μια χαρά. Γύρω στα 4 έπαιζε ένα φεγγάρι που κοίταγα  

 

Το παλιότερο για κανένα λόγο ειδικά το fsi πρόσεξε μη βρεις μπελά (άσε που δεν είναι καν ωραίο). 

  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, mp123 είπε

Γιαπωνέζικο η κορεατικο όποιο να πάρεις καλά είναι.οποιο βρεις με πιο λίγα χλμ πιο καινούργιο στην τιμή που θες να το πάρεις.

Και στα χλμ μπορείς να κάνεις υποχώρηση,θα προτιμούσα ένα ιαπωνικό με περισσότερα χλμ πάρα ένα γαλλικό ας πούμε με λιγότερα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...