panomelene Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα Διάλεξα με ένα συμφοιτητή μου για μια ομαδική εργασιά στην όλη φάση να φτιάξουμε και ένα μικρό παιχνιδάκι(εκπαιδευτικό) σε unity περιβάλλον , το κακό είναι οτι ακόμα δεν εχουμε κανει c# καθόλου και γενικά δεν γνωρίζαμε πράγματα Γενικά έχει πέσει πολύ ψάξιμο στο ίντερνετ με scripts κτλπ , έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε κοντρόλς κτλπ και να κάνει rotate ο χαρακτήρας (εννοείται χωρίς ανιματιον ) ,γραφικά κτλπ (εικόνες δηλαδή) τις έχουμε φτιάξει για το πρώτο level και πάνω κάτω σε όλα τα ίδια είναι οπως και η κάμερα να ακουλουθεί τον player Τώρα το παιχνίδι έχει θα εμφανίζει μαθηματικές πράξεις (απλές δημοτικού) και εχει 3 πόρτες σε κάθε level και πρέπει να επιλεχθεί η σωστή , σε περίπτωση που δεν επιλεχθεί η σωστή ο χρήστης θα χάνει μια ζώη (3οις λογικά θα έχει) και αν επιλεχθεί η σωστή θα πάει στο επόμενο επίπεδο Το θέμα μου ειναι πως θα ψάξω το script περίπου ωστέ να κάνει αυτό που θέλω; Δηλαδη στο script θα γραφω τις συντεταγμένες τις πόρτας η το asset γενικά ; Προσπάθησα να το googlarw αλλα δεν βρήκα κάτι μάλλον δεν το γράφω σωστά Συγνώμη για το κατεβατό !!!
Moderators Kercyn Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Τελείως χοντρικά και χωρίς να ξέρω πώς ακριβώς θέλεις να είναι το παιχνίδι σου: Υποθέτωντας ότι είναι 3D, φτιάχνεις ένα δικό σου prefab που έχει πάνω το γραφικό της πόρτας, έναν collider, ένα κείμενο που θα αλλάζει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και ένα script όπου θα καθορίζει ποιο θα είναι το κείμενο. Θα φτιάξεις μετά ένα script (ας το πούμε "controller") που θα δημιουργεί μια τυχαία πράξη και θα υπολογίζει το αποτέλεσμά της. Στη συνέχεια θα στέλνει μήνυμα σε κάθε μια από τις τρεις πόρτες (τις οποίες θα δέχεται ως arguments το script μέσω του editor) όπου θα καλεί την συνάρτηση του script της πόρτας και θα αλλάζει το τι είναι γραμμένο πάνω της. Όταν ο παίκτης "ενεργοποιήσει" μια πόρτα (με όποιον τρόπο εσύ θες) τότε θα ειδοποιείται ο controller για το ποια πόρτα ενεργοποιήθηκε και θα πράττει καταλλήλως (θα λέει στην πόρτα να απενεργοποιήσει τον collider και να "ανοίξει" την πόρτα ή θα του αφαιρεί μια ζωή). Η παραπάνω λύση σίγουρα δεν είναι η βέλτιστη και από σχεδιαστικής άποψης είναι κάκιστη, αλλά θα δουλέψει μια χαρά για το επίπεδο εργασίας που τη θέλεις εσύ.
panomelene Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα Τελικά επειδή δεν πολυκαταλάβαμε και πως να κάνουμε αυτό που έγραψες βρήκαμε αλλο τρόπο ωστε να αλλάζει scene κάθε φορά (και σε καθε scene και διαφορετικό script δηλαδή για το ποια πόρτα είναι σωστή ) Γράψαμε μέσα απο tutorial τον παρακάτω κώδικα αλλα εμεις θελουμε να αλλάζει scene οταν ο παίκτης πατάει η το w η το πάνω βελάκι μήπως γνωρίζεις ποιες γραμμές πρέπει να αλλάξουμε ; (ετσι οπως ειναι οταν παω πανω στην πόρτα αλλάζει μόνο του) using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine.SceneManagement; using UnityEngine; public class DOORNEXTLEVEL : MonoBehaviour { public int index; void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { if (other.CompareTag("New tag")) { SceneManager.LoadScene(index); } } }
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα