Προς το περιεχόμενο

DSLR ή Mirrorless για πρώτη μηχανή;


Euthilo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειλικρινά δεν μπορώ να σου πώ...κρίνοντας από μια φωτογραφία η οποία έχει χιλιοσυμπιεστεί για να γίνει από 24Mp/24ΜΒ RAW (τόσο δεν είναι το NEF;) 24Mp/6MB Jpeg OOC με denoise/sharpening κτλ και ξανά για να γίνει 0,6Mp/900KB png λόγω της συμπίεσης του insomnia. Είμαι σίγουρος ότι στο αρχικό αρχείο θα μπορούσα χαλαρά να διαβάσω την ετικέτα στο οινόπνευμα και στο λάδι από το Πλαίσιο.

Από τις συνθήκες θεωρώ μια ταχύτητα 1/30 f5.6 οπότε ISO 3200? Υποθέτοντας ότι D3300-3400 έχουν παρόμοιο σένσορα θα μπορούσες να τραβήξεις σε max ISO 800 και να πουσάρεις στο raw converter με τα ίδια ή καλύτερα αποτελέσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Ionlab είπε

Ειλικρινά δεν μπορώ να σου πώ...κρίνοντας από μια φωτογραφία η οποία έχει χιλιοσυμπιεστεί για να γίνει από 24Mp/24ΜΒ RAW (τόσο δεν είναι το NEF;) 24Mp/6MB Jpeg OOC με denoise/sharpening κτλ και ξανά για να γίνει 0,6Mp/900KB png λόγω της συμπίεσης του insomnia. Είμαι σίγουρος ότι στο αρχικό αρχείο θα μπορούσα χαλαρά να διαβάσω την ετικέτα στο οινόπνευμα και στο λάδι από το Πλαίσιο.

Από τις συνθήκες θεωρώ μια ταχύτητα 1/30 f5.6 οπότε ISO 3200? Υποθέτοντας ότι D3300-3400 έχουν παρόμοιο σένσορα θα μπορούσες να τραβήξεις σε max ISO 800 και να πουσάρεις στο raw converter με τα ίδια ή καλύτερα αποτελέσματα.

Το ISO είναι 12800. Ταχύτητα 1/800. Το JPEG παρήχθη χωρίς καμιά πρόσθετη επεξεργασία. Ότι επεξεργασία έγινε είναι: λίγο κροπάρισμα αριστερά και δεξιά καθώς και συρρίκνωση του μεγέθους για να ανέβει στο Insomnia. To original JPEG έχει ακόμα καλύτερη ποιότητα. Αυτό εννοούσα λέγοντας ότι η D3400 έχει πολύ καλή απόδοση σε υψηλά ISO. Αν θες μπορώ να σου στείλω το RAW σε κάποιο mail για μελέτη.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι ημουν σαφης οταν ελεγα οτι υπαρχει ενα ISO περα απο το οποιο αντι να κερδιζεις σε πληροφορια χανεις.....Γί αυτο το λογο σε παρεπεμψα και στο site του Βασιλάκη (αν δεν το εκανα σορρυ γεραματα ξεχναω... www.photonstophotos.net shadow improvement chart).....Επισης μην ξεχνας οτι κατεβαίνοντας από τα 24Mp στα 0,6 για καθε νεο pixel παίρνεις τον μεσο ορο από 40 αρχικά....Αντιλαμβανεσαι τι σημαινει αυτο για τον θορυβο. Αν οχι ακομα επειδη βλεπω θετικη κατευθυνση στο ραφι τοτε συντομα στο πανεπιστημιο θα μαθεις.

Η D3x00 ή D5x00 δεν πασχει στο θεμα του σενσορα σε σχεση με την a. Απλώς η Νικον εκοψε δυνατοτητες (κυριως) και μειωσε τα χειριστηρια στο ενα περιστροφικό με αποτελεσμα να ψαχνεσαι στα μενου, μολις γυρισεις σε full manual. Οταν εγώ μπορω να πατησω το κλειστρο και αν αφησω την καμερα να τραβηξει 3 ή 5 φωτο σε 0,5sec με διαφορετικη εκθεση και σπιτι να διαλεξω ποια θελω να κρατησω ή να τις συνδυασω και να παρω μια φωτο με ευρυτερη δυναμμικη περιοχη εσυ θα πρεπει να γυρνας κουμπακια και να πατας στην οθονη χανοντας χρόνο γιατί η Νικον αποφασισε οτι θα βγαλει 3 μοντελα με τον ιδιο σενσορα αλλα μονο το top θα ειναι πληρες και τα αλλα κουτσουρεμενα.

Δηλαδη εχουμε φτασει στο σημειο το software/firmware και όχι το hardware να καθορίζει την τιμή. Αν απ´ την αλλη συγκριναμε την a6000 με μια pentax ή καποια αλλη που να προσφερει π.χ. Ibis στα ΙΔΙΑ περιπου λεφτα με την a τοτε εκει υπαρχει λογος να εξετασουμε την εναλλακτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ionlab είπε

Νομιζω οτι ημουν σαφης οταν ελεγα οτι υπαρχει ενα ISO περα απο το οποιο αντι να κερδιζεις σε πληροφορια χανεις.....Γί αυτο το λογο σε παρεπεμψα και στο site του Βασιλάκη (αν δεν το εκανα σορρυ γεραματα ξεχναω... www.photonstophotos.net shadow improvement chart).....Επισης μην ξεχνας οτι κατεβαίνοντας από τα 24Mp στα 0,6 για καθε νεο pixel παίρνεις τον μεσο ορο από 40 αρχικά....Αντιλαμβανεσαι τι σημαινει αυτο για τον θορυβο. Αν οχι ακομα επειδη βλεπω θετικη κατευθυνση στο ραφι τοτε συντομα στο πανεπιστημιο θα μαθεις.

Η D3x00 ή D5x00 δεν πασχει στο θεμα του σενσορα σε σχεση με την a. Απλώς η Νικον εκοψε δυνατοτητες (κυριως) και μειωσε τα χειριστηρια στο ενα περιστροφικό με αποτελεσμα να ψαχνεσαι στα μενου, μολις γυρισεις σε full manual. Οταν εγώ μπορω να πατησω το κλειστρο και αν αφησω την καμερα να τραβηξει 3 ή 5 φωτο σε 0,5sec με διαφορετικη εκθεση και σπιτι να διαλεξω ποια θελω να κρατησω ή να τις συνδυασω και να παρω μια φωτο με ευρυτερη δυναμμικη περιοχη εσυ θα πρεπει να γυρνας κουμπακια και να πατας στην οθονη χανοντας χρόνο γιατί η Νικον αποφασισε οτι θα βγαλει 3 μοντελα με τον ιδιο σενσορα αλλα μονο το top θα ειναι πληρες και τα αλλα κουτσουρεμενα.

Δηλαδη εχουμε φτασει στο σημειο το software/firmware και όχι το hardware να καθορίζει την τιμή. Αν απ´ την αλλη συγκριναμε την a6000 με μια pentax ή καποια αλλη που να προσφερει π.χ. Ibis στα ΙΔΙΑ περιπου λεφτα με την a τοτε εκει υπαρχει λογος να εξετασουμε την εναλλακτική.

Να μια φωτογραφία με ISO3200 τραβηγμένη με άλλη μηχανή όπου καλούμαστε να εξετάσουμε "τι σημαίνει για το θόρυβο η συρρίκνωση του αρχείου" όπως λες. Το αρχικό αρχείο ήταν 16mpixels, ενώ αυτό που βλέπεις έχει ανάλυση μόλις 1000x750. Τι συνέβη με το θόρυβο; Απολύτως τίποτα. Δε μειώθηκε στο ελάχιστο. Δεν το είπα τυχαία να σου στείλω τα αρχεία RAW. Και δε λέω τυχαία επίσης, να σου στείλω αν θες και το original αρχείο που μόλις επισύναψα για να σου επιβεβαιώσω τον ισχυρισμό μου.

ISO3200 m43.png

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέχνα ότι ξέρεις για D3200 και D3300 και το ξέρω επειδή την πρώτη την είχα στην κατοχή μου για πολύ καιρό, τη δεύτερη την έχω ακόμα ενώ την D3400 την έχει ο αδερφός μου, ευγενική προσφορά του οποίου ήταν η φωτό μαζί με τα βιβλία του (ένα μόνο είναι δικό μου, τα δικά μου επιστημονικά ενδιαφέροντα δεν περιλαμβάνουν ελληνική βιβλιογραφία) . Η ανταπόκριση του αισθητήρα της D3400 σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού έχει βελτιωθεί πολύ και αυτό δεν έχει υπογραμμιστεί όσο θα έπρεπε από τα reviews σε σχέση με D3300. Έκτοτε, τα APS-C συτήματα της Nikon έχουν βελτιωθεί τόσο, που όταν βγάλαμε φωτό με την D7500 σε ISΟ51000+ δεν πιστεύαμε σε αυτό που βλέπαμε. Ακόμα και η πολύ ακριβότερη Sony a6500 μοιάζει σαν κακό αστείο μπροστά της.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι που έχουν κάνει στην D3400 είναι ο μετρητής του ISO να είναι λίγο πιο αισιόδοξος, συγκριτικά με την D3300. Δες τα διαγράμματα στο DXO.

Αν έχεις στην κατοχή σου D3300 και D3400 βγάλε την ίδια φώτο με τις ίδιες manual ρυθμίσεις και θα δεις ότι στην D3400 θα βγει 1/3 στοπ πιο σκοτεινή. Μικρή η διαφορά βέβαια. Από την άλλη ο αισθητήρας στην D3400 συνολικά είναι βελτιωμένος. Σου δίνει κοντά 1 στοπ μεγαλύτερο dynamic range και στα μεσαία ISO (400-1600) περίπου μισό στοπ καλύτερο βάθος χρώματος.

Ο συνδυασμός αυτών ίσως να εξηγεί τη διαφορά που νιώθεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nickolas είπε

Κάτι που έχουν κάνει στην D3400 είναι ο μετρητής του ISO να είναι λίγο πιο αισιόδοξος, συγκριτικά με την D3300. Δες τα διαγράμματα στο DXO.

Αν έχεις στην κατοχή σου D3300 και D3400 βγάλε την ίδια φώτο με τις ίδιες manual ρυθμίσεις και θα δεις ότι στην D3400 θα βγει 1/3 στοπ πιο σκοτεινή. Μικρή η διαφορά βέβαια. Από την άλλη ο αισθητήρας στην D3400 συνολικά είναι βελτιωμένος. Σου δίνει κοντά 1 στοπ μεγαλύτερο dynamic range και στα μεσαία ISO (400-1600) περίπου μισό στοπ καλύτερο βάθος χρώματος.

Ο συνδυασμός αυτών ίσως να εξηγεί τη διαφορά που νιώθεις.

Nick, περιμενουμε εναγωνίως μια φωτό σου. Οποιαδηποτε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις ‎9‎/‎1‎/‎2018 στις 11:37 ΜΜ, Cntrl+X είπε

Ξέχνα ότι ξέρεις για D3200 και D3300 και το ξέρω επειδή την πρώτη την είχα στην κατοχή μου για πολύ καιρό, τη δεύτερη την έχω ακόμα ενώ την D3400 την έχει ο αδερφός μου, ευγενική προσφορά του οποίου ήταν η φωτό μαζί με τα βιβλία του (ένα μόνο είναι δικό μου, τα δικά μου επιστημονικά ενδιαφέροντα δεν περιλαμβάνουν ελληνική βιβλιογραφία) . Η ανταπόκριση του αισθητήρα της D3400 σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού έχει βελτιωθεί πολύ και αυτό δεν έχει υπογραμμιστεί όσο θα έπρεπε από τα reviews σε σχέση με D3300. Έκτοτε, τα APS-C συτήματα της Nikon έχουν βελτιωθεί τόσο, που όταν βγάλαμε φωτό με την D7500 σε ISΟ51000+ δεν πιστεύαμε σε αυτό που βλέπαμε. Ακόμα και η πολύ ακριβότερη Sony a6500 μοιάζει σαν κακό αστείο μπροστά της.

ΟΚ.....το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις...άκου λοιπόν

Η σημερινή γενιά της Nikon DX έχει απόδοση FX...καλό;

Δυστυχώς θα επαναλάβω για τελευταία φορά...ΜΗΝ βασίζεσαι στο JPG. Μπερδεύεις το noise reduction με την πραγματική απόδοση του σένσορα....ούτε κατά διάνοια δεν ισχύουν αυτά που λες.

Ακριβώς τα αντίθετα...

https://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Nikon-D7500-versus-Sony-A6500-versus-Nikon-D3400___1161_1127_1105#measuretabs-2

Και επέτρεψέ μου να πω ότι επειδή έχω την 6500 δεν σημαίνει ότι έχω πρόβλημα να παραδεχθώ ότι δεν απογοητεύτηκα όταν διαπίστωσα ότι επ' ουδενί δεν έχει ένα στοπ διαφορά με την α6000 (όπως αναφέρουν πολλοί). Βέβαια επειδή η Φυσική είναι αμείλικτη κρατούσα και μικρό καλάθι (δεν είναι δυνατόν crop sensor να φτάσει σε απόδοση full frame).

Και το τελευταίο λέει πολλά για την 6000 η οποία και παραμένει ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ μου η μηχανή που με έκανε να αγαπήσω την φωτογραφία καθώς είχε ΟΛΕΣ τις δυνατότητες διαθέσιμες (και όχι κουτσουρεμένες).

Και αυτό ήταν και το κύκνειο άσμα της μια φωτο που χαίρομαι να την βλέπω τυπωμένη στον τοίχο...(ασχέτως αν ήθελε λίγο Dodge n burn κυρίως στην σκια κάτω από το πηγούνι, ο θορυβος και η θολούρα προστέθηκαν pp στο C1)

 

 

 

 

Επεξ/σία από Ionlab
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Ionlab είπε

ΟΚ.....το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις...άκου λοιπόν

Η σημερινή γενιά της Nikon DX έχει απόδοση FX...καλό;

Δυστυχώς θα επαναλάβω για τελευταία φορά...ΜΗΝ βασίζεσαι στο JPG. Μπερδεύεις το noise reduction με την πραγματική απόδοση του σένσορα....ούτε κατά διάνοια δεν ισχύουν αυτά που λες.

Ακριβώς τα αντίθετα...

https://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Nikon-D7500-versus-Sony-A6500-versus-Nikon-D3400___1161_1127_1105#measuretabs-2

Και επέτρεψέ μου να πω ότι επειδή έχω την 6500 δεν σημαίνει ότι έχω πρόβλημα να παραδεχθώ ότι δεν απογοητεύτηκα όταν διαπίστωσα ότι επ' ουδενί δεν έχει ένα στοπ διαφορά με την α6000 (όπως αναφέρουν πολλοί). Βέβαια επειδή η Φυσική είναι αμείλικτη κρατούσα και μικρό καλάθι (δεν είναι δυνατόν crop sensor να φτάσει σε απόδοση full frame).

Και το τελευταίο λέει πολλά για την 6000 η οποία και παραμένει ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ μου η μηχανή που με έκανε να αγαπήσω την φωτογραφία καθώς είχε ΟΛΕΣ τις δυνατότητες διαθέσιμες (και όχι κουτσουρεμένες).

Και αυτό ήταν και το κύκνειο άσμα της μια φωτο που χαίρομαι να την βλέπω τυπωμένη στον τοίχο...(ασχέτως αν ήθελε λίγο Dodge n burn κυρίως στην σκια κάτω από το πηγούνι, ο θορυβος και η θολούρα προστέθηκαν pp στο C1)

25586794_1628737790503467_4506081477749807366_o.jpg

25488235_1628742420503004_3399511434247982056_o.jpg

Τι κι αν έγραψα κατ' επανάληψη ότι προτίθεμαι προς απόδειξη να σου στείλω το RAW για να πειστείς κι ο ίδιος ότι ο θόρυβος της D3400 στα 12800 είναι ήδη πολύ χαμηλός; Εσύ κάνεις πως δε το διάβασες και βολεύεσαι να φαντάζεσαι πως στη συγκεκριμένη περίπτωση όλη η δουλειά έχει γίνει στην αποθορυβοποίηση του JPEG.

Και τι απαντάς; Ότι οι Full Frame μηχανές είναι καλύτερες από τις APS-C. Η μπάλα στην εξέδρα δηλαδή. Αν και αυτό είναι εκτός θέματος, το ότι η φυσική είναι αμείλικτη φυσικά ισχύει αλλά όταν η διαφορά τεχνολογικής γενιάς μεγαλώνει πάρα πολύ (αλλά όχι μόνο σε αυτή την περίπτωση), τότε ο κανόνας ότι οι μεγαλύτεροι σένσορες έχουν καλύτερη απόδοση αρχίζει να παρουσιάζει εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, έχοντας εμπειρία από Lumix GM1, διαπίστωσα ότι η μηχανή βγάζει καλύτερες φωτό από Sony a5000 και Nikon D3200. Και για ποιό λόγο ανέφερα τα νεότερα συστήματα της Nikon; Για να σου πω, πως εν τω μεταξύ έχει υπάρξει εξέλιξη, την οποία πιθανότατα αγνοείς αν βασίζεσαι μόνο στα διαγράμματα που παραθέτεις.

Και αναφέρεις την Sony a6500 για να πεις τι; Ότι αγάπησες τη φωτογραφία με την a6000, ότι δεν απογοητεύτηκες που η a6500 δεν είχει σημαντική διαφορά στην απόδοση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού σε σχέση με την a6000, ότι η a6000 δεν είχε απενεργοποιημένα τα διάφορα καλούδια όπως στην a6500 (ακόμα κι εγώ γνωρίζω τη γύφτικη αυτή πρακτική της Sony να κλειδώνει σε πανάκριβα μηχανήματα δυνατότητες που συναντάς σε πολύ φτηνότερες κάμερες). Τι ακριβώς υπερασπίζεσαι με αυτά τα επιχειρήματα; Δεν είμαι βέβαιος αλλά σίγουρα όχι την a6500.

Οι πράγματι πολύ ωραίες θορυβώδεις φωτογραφίες σου είναι απάντηση σε άλλο ερώτημα: Το αν σε κάποιες περιπτώσεις είναι επιθυμητός για λόγους αισθητικής ο υψηλός θόρυβος ISO. Και δέχομαι ότι μπορεί να είναι. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν μπορεί να είναι επιχείρημα υπέρ του χαμηλού θορύβου ISO της a6000 / a6500. To αντίθετο.

Τέλος, επέτρεψέ μου, ως γνώστης τόσο της D7500 όσο και της D3400 να διαφωνήσω κάθετα με το DxO Mark που δίνει και στις δύο μηχανές την ίδια συνολική βαθμολογία στον αισθητήρα (86). Δες και βγάλε φωτογραφίες, όχι μόνο νούμερα και specs. Κι εγώ τα specs κοιτούσα και την πάτησα 2 φορές με Sony.

Δες για παράδειγμα τα φούμαρα που πουλάνε ως weather sealing στον κακομοίρη που θα σκάσει πάνω από 3500 για να πάρει την A7R mark3 βάσει specs:

http://www.imaging-resource.com/articles/2017-weather-testing-nikon-d850-vs-sony-a7riii-canon-5div-olympus-e-m1II

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σορρυ αλλά δεν είμαι fanboy της Sony, και ήδη από το άρθρο του Sicala ήξερα τι να περιμένω....Δεν σε είδα να είσαι τόσο λάβρος και με την άλλη εταιρία που δεν πέρασε τα τεστ. Ποιά να ήτανε;

Ασχέτως αν εν τέλει όλες οι κάμερες συνήλθαν καθώς δεν έχω την πολυτέλεια να ξαναγοράσω την μηχανή ή/και το φακό, το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι άνευ αξίας για μένα καθώς αμα ρίχνει καρέκλες θα ανοίξω ομπρέλα και αν δεν μπορώ θα χάσω το photo op.

Αλλά (για μια τελευταία φορά) ας πάμε να εξετάσουμε λογικά τους ισχυρισμούς σου και στην διαφωνία σου με το DxO. Πόσα στοπ λοιπόν διαφορά έχει η D3400 από την D3300 ή η 7200 από την 7500...Απο τη στιγμή που μου μιλάς για ISO100K μιλάμε για μια βελτίωση πόσα στοπ 2-3 μέσα σε μια γενιά;....Χωρίς αλλαγή στην τεχνολογία από τους αισθητήρες παρά μόνο με βελτίωση των αλγοριθμων και της ταχύτητας επεξεργασίας του EXpeed? Εντάξει τέτοιο κουτόχορτο ούτε οι πιο φανατικοί Nikonians δεν μασάνε.....

Αλλά τι λέω εδώ μου φέρνεις παραδείγματα σε περιοχή Extended ISO της 7500 αντί για native....Οπότε να διαβάσουμε και εμείς οι αδαείς τι είναι το extended iso

https://petapixel.com/2015/06/24/native-versus-extended-the-science-and-marketing-of-iso-ranges/

 

Ας εξετάσουμε την τεχνολογία στους αισθητήρες γιατί εκεί μπορεί να είναι η μυστική σάλτσα της Nikon.

Οι μετρήσεις λένε (και εγώ διαπίστωσα) ότι απουσιάζει το ένα στοπ από την 6000 στην 6500 με βελτιώσεις στην καλωδίωση (copper wiring) για να βελτιωθεί η γωνία προσπτωσης του φωτός και νέους επεξεργαστές....Επιπλεόν αλλάξε και τον τρόπο ενίσχυσης του σήματος πηγαίνοντας από 1 σε δύο step. Εδώ ακόμα και BSI να ήταν δεν αναμένεται να προσφέρει διαφορά μεγαλύτερη του 1/3 του stop (επιπλεόν).

Αυτό έλεγα και πιο πάνω. Και μάλιστα η πρόοδος από γενιά σε γενιά είναι μικρότερη στα high ISO σε σχέση με το base/middle

Που είναι λοιπόν το μυστικό της Nikon.

Με εξαίρεση την D4 που έχει Renesas αισθητήρες όλες οι άλλες έχουν αισθητήρες ή Sony ή Toshiba ( η οποία επίσης ανήκει στην Sony). Αναμεσά τους και η D3400 η οποία μαγικά με τον ίδιο σένσορα που είχε η D3300 ( δηλαδή ή με τον Sony που φοράει η α6000 ή τον Toshiba της D7200 ο οποίος λένε ότι είναι παρεμφερης) καταφέρνει το ακατόρθωτο χωρίς αλλαγές στο hardware.

Αντίστοιχα και η D7500 που φοράει τον αισθητήρα της D500 (που επίσης έχει Sony αισθητήρα)

http://forum.luminous-landscape.com/index.php?topic=113911.0

http://radojuva.com/2015/11/sensor-nikon-matrix/

Δύσκολο είναι να καταλάβεις ότι μερικά πράγματα δεν γίνονται....(Φαντάζομαι επιλογές του στυλ Hi ISO NR, Long Exposure NR είναι απενεργοποιημένες)...Αλλά ακόμα και αν φαίνεται ότι γίνονται είναι επειδή μερικές κάμερες κάνουν NR και στο RAW...π.χ. a6000/6500 και η D3300 σε ISO >12600 που μετρήθηκαν. D500= scaling από ISO12600, NR από 25600 ΣΤΟ RAW.

Οταν θα μετρηθούν και οι D7500 και η D3400 θα εμφανίσουν την ίδια συμπεριφορά. Αλλά αν θές επικοινώνησε με τον Bill Claff bclaffΣΤΟpost.harvard.edu και αφού έχεις και τις δύο κάμερες διαθέσιμες και στείλε του εσύ φωτογραφίες με τις προδιαγραφές του για να τις προσθέσει στα διαγράμματα.

Αλλά ξέχασα ....εσύ δεν τα υπολογίζεις αυτά (είναι απλά νουμερα για να με τυφλώνουν, επειδή ασχολήθηκα  πως ερμηνεύονται)

Υ.Γ.2 Νομίζω δεν ισχυρίστηκα ότι η a6000 είναι καλύτερη από τις D3300/3400/5300/5600 σε αισθητήρα...Θεωρώ πως είναι σε (πολύ) παρεμφερές επίπεδο. Σε ευχρηστία πάσχουν...Και αυτή μερικές φορές σου φτιάχνει ή σου χαλάει τη διάθεση.

"Η D3x00 ή D5x00 δεν πασχει στο θεμα του σενσορα σε σχεση με την a. Απλώς η Νικον εκοψε δυνατοτητες (κυριως) και μειωσε τα χειριστηρια στο ενα περιστροφικό με αποτελεσμα να ψαχνεσαι στα μενου, μολις γυρισεις σε full manual. Οταν εγώ μπορω να πατησω το κλειστρο και να αφησω την καμερα να τραβηξει 3 ή 5 φωτο σε 0,5sec με διαφορετικη εκθεση και σπιτι να διαλεξω ποια θελω να κρατησω ή να τις συνδυασω και να παρω μια φωτο με ευρυτερη δυναμμικη περιοχη εσυ θα πρεπει να γυρνας κουμπακια και να πατας στην οθονη χανοντας χρόνο γιατί η Νικον αποφασισε οτι θα βγαλει 3 μοντελα με τον ιδιο σενσορα αλλα μονο το top D7x00 θα ειναι πληρες και τα αλλα κουτσουρεμενα."

 

 

 

Επεξ/σία από Ionlab
Κοσμιοποίηση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ionlab είπε

Σορρυ αλλά δεν είμαι fanboy της Sony, και ήδη από το άρθρο του Sicala ήξερα τι να περιμένω....Δεν σε είδα να είσαι τόσο λάβρος και με την άλλη εταιρία που δεν πέρασε τα τεστ. Ποιά να ήτανε;

Ασχέτως αν εν τέλει όλες οι κάμερες συνήλθαν καθώς δεν έχω την πολυτέλεια να ξαναγοράσω την μηχανή ή/και το φακό, το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι άνευ αξίας για μένα καθώς αμα ρίχνει καρέκλες θα ανοίξω ομπρέλα και αν δεν μπορώ θα χάσω το photo op.

Αλλά (για μια τελευταία φορά) ας πάμε να εξετάσουμε λογικά τους ισχυρισμούς σου και στην διαφωνία σου με το DxO. Πόσα στοπ λοιπόν διαφορά έχει η D3400 από την D3300 ή η 7200 από την 7500...Απο τη στιγμή που μου μιλάς για ISO100K μιλάμε για μια βελτίωση πόσα στοπ 2-3 μέσα σε μια γενιά;....Χωρίς αλλαγή στην τεχνολογία από τους αισθητήρες παρά μόνο με βελτίωση των αλγοριθμων και της ταχύτητας επεξεργασίας του EXpeed? Εντάξει τέτοιο κουτόχορτο ούτε οι πιο φανατικοί Nikonians δεν μασάνε.....

Αλλά τι λέω εδώ μου φέρνεις παραδείγματα σε περιοχή Extended ISO της 7500 αντί για native....Οπότε να διαβάσουμε και εμείς οι αδαείς τι είναι το extended iso

https://petapixel.com/2015/06/24/native-versus-extended-the-science-and-marketing-of-iso-ranges/

Ας εξετάσουμε την τεχνολογία στους αισθητήρες γιατί εκεί μπορεί να είναι η μυστική σάλτσα της Nikon.

Οι μετρήσεις λένε (και εγώ διαπίστωσα) ότι απουσιάζει το ένα στοπ από την 6000 στην 6500 με βελτιώσεις στην καλωδίωση (copper wiring) για να βελτιωθεί η γωνία προσπτωσης του φωτός και νέους επεξεργαστές....Επιπλεόν αλλάξε και τον τρόπο ενίσχυσης του σήματος πηγαίνοντας από 1 σε δύο step. Εδώ ακόμα και BSI να ήταν δεν αναμένεται να προσφέρει διαφορά μεγαλύτερη του 1/3 του stop (επιπλεόν).

Αυτό έλεγα και πιο πάνω. Και μάλιστα η πρόοδος από γενιά σε γενιά είναι μικρότερη στα high ISO σε σχέση με το base/middle

Που είναι λοιπόν το μυστικό της Nikon.

Με εξαίρεση την D4 που έχει Renesas αισθητήρες όλες οι άλλες έχουν αισθητήρες ή Sony ή Toshiba ( η οποία επίσης ανήκει στην Sony). Αναμεσά τους και η D3400 η οποία μαγικά με τον ίδιο σένσορα που είχε η D3300 ( δηλαδή ή με τον Sony που φοράει η α6000 ή τον Toshiba της D7200 ο οποίος λένε ότι είναι παρεμφερης) καταφέρνει το ακατόρθωτο χωρίς αλλαγές στο hardware.

Αντίστοιχα και η D7500 που φοράει τον αισθητήρα της D500 (που επίσης έχει Sony αισθητήρα)

http://forum.luminous-landscape.com/index.php?topic=113911.0

http://radojuva.com/2015/11/sensor-nikon-matrix/

Δύσκολο είναι να καταλάβεις ότι μερικά πράγματα δεν γίνονται....(Φαντάζομαι επιλογές του στυλ Hi ISO NR, Long Exposure NR είναι απενεργοποιημένες)...Αλλά ακόμα και αν φαίνεται ότι γίνονται είναι επειδή μερικές κάμερες κάνουν NR και στο RAW...π.χ. a6000/6500 και η D3300 σε ISO >12600 που μετρήθηκαν. D500= scaling από ISO12600, NR από 25600 ΣΤΟ RAW.

Οταν θα μετρηθούν και οι D7500 και η D3400 θα εμφανίσουν την ίδια συμπεριφορά. Αλλά αν θές επικοινώνησε με τον Bill Claff bclaffΣΤΟpost.harvard.edu και αφού έχεις και τις δύο κάμερες διαθέσιμες και στείλε του εσύ φωτογραφίες με τις προδιαγραφές του για να τις προσθέσει στα διαγράμματα.

Αλλά ξέχασα ....εσύ δεν τα υπολογίζεις αυτά (είναι απλά νουμερα για να με τυφλώνουν, επειδή ασχολήθηκα  πως ερμηνεύονται)

Υ.Γ. Αν συνεχίζεις να θέλεις να με πείσεις στείλε μου το RAW με τα μικρά μου πόνυ να φτερουγίζουν στο ηλιοβασίλεμα σε ISO150000.

Υ.Γ.2 Νομίζω δεν ισχυρίστηκα ότι η a6000 είναι καλύτερη από τις D3300/3400/5300/5600 σε αισθητήρα...Θεωρώ πως είναι σε (πολύ) παρεμφερές επίπεδο. Σε ευχρηστία πάσχουν...Και αυτή μερικές φορές σου φτιάχνει ή σου χαλάει τη διάθεση.

"Η D3x00 ή D5x00 δεν πασχει στο θεμα του σενσορα σε σχεση με την a. Απλώς η Νικον εκοψε δυνατοτητες (κυριως) και μειωσε τα χειριστηρια στο ενα περιστροφικό με αποτελεσμα να ψαχνεσαι στα μενου, μολις γυρισεις σε full manual. Οταν εγώ μπορω να πατησω το κλειστρο και να αφησω την καμερα να τραβηξει 3 ή 5 φωτο σε 0,5sec με διαφορετικη εκθεση και σπιτι να διαλεξω ποια θελω να κρατησω ή να τις συνδυασω και να παρω μια φωτο με ευρυτερη δυναμμικη περιοχη εσυ θα πρεπει να γυρνας κουμπακια και να πατας στην οθονη χανοντας χρόνο γιατί η Νικον αποφασισε οτι θα βγαλει 3 μοντελα με τον ιδιο σενσορα αλλα μονο το top D7x00 θα ειναι πληρες και τα αλλα κουτσουρεμενα."

Ποιά άλλη εταιρία δεν πέρασε τα τεστ στο weather sealing; Εννοείς τη Nikon μάλλον. Που με λίγο σκούπισμα έφυγε η υγρασία από το σκόπευτρο ενώ η Sony πήρε νερό στο θάλαμο της μπαταρίας και μάλιστα χωρίς να βραχεί σοβαρά από κάτω διότι πατούσε στο στήριγμα του φακού και στη συνέχεια παρουσίασε malfunctioning. Να τα λέμε όλα. Θα συμφωνήσω ωστόσο σε κάτι που απάντησες αλλού. Σοβαρό weather sealing σημαίνει Pentax. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Καταλαβαίνω ότι δε σε ενδιαφέρει σα χαρακτηριστικό. Ενδιαφέρει όμως εμένα η σοβαρότητα μιας εταιρίας που σε μια ναυαρχίδα των 3500 χιλιάδων ευρώ πουλά ένα (κρίσιμο για πολλούς χρήστες) χαρακτηριστικό που δεν υφίσταται.

Σε σχέση με τους αισθητήρες. Άλλο το fabrication, άλλο το design. Το που οφείλεται η παρατηρούμενη διαφορά, μόνο να εικάσουμε μπορούμε. Είναι ζήτημα design; Θεωρητικά η D3300 έχει ίδιον αισθητήρα με την D3400. Θεωρητικά μόνο. Διότι τα μάτια μου λένε άλλα (και τα specs, στα ψιλά γράμματα ωστόσο - βλ. max selectable ISO vs boost ISO). Αλλά δεν υπάρχει διαφορά μόνο σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, αλλά και σε καθαρότητα φωτογραφίας σε χαμηλά ISO (μεγαλύτερη ακόμα μεταξύ D3200 και D3300). Αυτό που σίγουρα μπορούμε να κάνουμε είναι να διαπιστώσουμε το αποτέλεσμα. Εσύ μιλάς με βάση του τι θα περίμενες να βλέπεις και να βλέπω βάσει specs κι εγώ που έχω ίδια γνώση και της D3300 και της D3400 και της D7500 σου λέω τι βλέπω. Δε με νοιάζει τι νομίζεις ότι θα όφειλα να βλέπω. Ανεβάσαμε και δείγματα και είδαμε. Thats facts. Τα υπόλοιπα είναι ερμηνείες, όχι γεγονότα.

Το exposure bracketing, του οποίου έχω πείρα σε mirrorless (Lumix GM1) και ξέρω καλά αν είναι χρήσιμο και πόσο, δεν είναι, δε μπορεί να είναι η οριστική απάντηση στη φυσική αύξηση τονικού εύρους. Όπως για παράδειγμα το pixel shift (ακόμα και με τον εξαιρετικό τρόπο που υλοποιείται στην Olympus) δε μπορεί να είναι η σταθερή απάντηση στη φυσική αύξηση της ανάλυσης παρά μόνο σε πολύ ειδικές περιστάσεις. Τα 0,5 sec είναι χρόνος στον οποίο πολλά μπορεί να συμβούν στο κάδρο σου, ακόμα και σε ακίνητα θέματα, πόσο μάλλον σε κινούμενα.

Αν για σένα βέβαια οι a6000 / a6500 είναι χρηστικές (και είμαι σίγουρος ότι είναι: είναι πολύ καλές φωτογραφικές μηχανές) αυτό είναι το βασικό και πραγματικά χαίρομαι που τις ευχαριστιέσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω με την Pentax (αλλά και την Olympus) το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο  :) Στο θέμα του weather sealing νομίζω ότι η εξής φράση με καλύπτει πλήρως....

"Weather resistant - A term that consumers falsely define as 'weather proof' and camera companies accurately define as 'the warranty doesn't cover water damage.'"

Όμως εννοείται ότι δεν έπρεπε να πάρει νερά στην μπαταρία η Sony....Θα γέλαγα πολύ παντως έτσι και ζουμάρανε και γενικώς πειραζαν και τους φακούς, πόσο μαλλον αν πειραζαν/γυρνούσαν και τις οθόνες....και παω και στοίχημα ποια εταιρία θα τα πάθαινε αυτά (γκουχ, γκουχ, Sony, γκουχ, γκουχ)

Πάντως αν θες επικοινώνησε με τον Bill είμαι σίγουρος θα χαρεί να δεχθεί δείγματα. Η όλη διαδικασία δεν ξεπερνάει τα 10-15 λεπτά (φωτογραφίζεις κάποιο τεστ pattern που σου παρέχει ο ίδιος στον Η/Υ)

Επεξ/σία από Ionlab
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

επανερχομαι στο θεμα της αγορας επειδη βρηκα την Xiaomi Yi M1 με φακο 12-44 στα public στα 490.

Τι γνωμη εχετε για τη συγκεκριμενη; Την xiaomi τη θεωρω εξαιρετικη εταιρεια απο τα κινητα που βγαζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Euthilo είπε

Καλησπερα,

επανερχομαι στο θεμα της αγορας επειδη βρηκα την Xiaomi Yi M1 με φακο 12-44 στα public στα 490.

Τι γνωμη εχετε για τη συγκεκριμενη; Την xiaomi τη θεωρω εξαιρετικη εταιρεια απο τα κινητα που βγαζει.

Αποτυχημενη προσπάθεια. Δεν θα εδινα ουτε τα μισα για το κιτ των δυο φακων.

 

https://m.dpreview.com/reviews/yi-m1/7

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...