Προς το περιεχόμενο

DSLR ή Mirrorless για πρώτη μηχανή;


Euthilo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

έχω μπει στη διαδικασία αναζήτησης φωτογραφικής μηχανής. Θα είναι η πρώτη μου, διότι είμαι εντελώς αρχάριος στο χώρο της φωτογραφίας. Μου αρέσει να βγάζω τοπία και άλλα άτομα σαν πορτραίτα. Επίσης μου αρέσουν πάρα πολύ οι φωτογραφίες με συμμετρία, που είναι σαν πίνακες ζωγραφικής. Το ανώτερο που διαθέτω είναι 400-450.

Έχω δει αυτή εδώ https://www.plaisio.gr/fotografia-video/fotografikes-mixanes/dslr-camera/Nikon-Digital-Camera-D3300-AF-P-18-55mm-VR-1371540.htm

 

Αν μπορείτε να μου προτείνετε μοντέλα και από τις δυο κατηγορίες θα ήμουν ευγνώμων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μια χαρα μηχανή είναι,αυτό που θα σε δυσκολέψει σε κάποιες λήψεις είναι η σταθερή οθόνη και ίσως στην αρχή το οπτικό οφθαλμοσκόπιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ τίμια και value for money η Nikon D3300.

Από την άλλη σε mirrorless μόνο την Sony a6000 θα πρότεινα σε αυτο το price range (είναι στα 579 με kit φακό στο skroutz).

 

με Nikon:

  • γλυτώνεις γύρω στα 150 ευρώ
  • έχεις πιο μεγάλη μπαταρία (700 λήψεις έναντι 360)
  • μεγαλύτερη γκάμα φακών (προσοχή αυτό δεν σημαίνει ότι η sony δεν έχει αξιόλογες προτάσεις)

 

με Sony:

  • το πιο σημαντικό και selling point των mirrorless: δεν χρειάζεται να βγάλεις φωτογραφία και να κοιτάξεις μετά να δεις αν βγήκε με σωστό exposure. Ότι βλέπεις από το σκόπευτρο αυτό θα βγαίνει ακριβώς
  • έχεις οθόνη που λυγίζει (βοηθάει αρκετά σε χαμηλές λήψεις, ειδικά αν δεν θες να λερωθείς ξαπλώνοντας στο έδαφος και αντίστοιχα απο ψηλά)
  • έχεις καλύτερο και πιο αξιόπιστο autofocusing σύστημα, πιο πολλά focus points, eye auto focus για να κάνει track τα μάτια όταν βγάζεις πορτρέτα κλπ...
  • πολύ καλύτερο βιντεο (εάν θέλεις να ασχοληθείς με αυτό) (focusing, dynamic range, bitrate κλπ)