Προς το περιεχόμενο

Επιλογή καινουργιας φωτογραφικής μηχανής.


oasisAthens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας φίλοι μου και Χρόνια Πολλά σε όλους σας. Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε ένα δίλημμα το οποίο έχω μετά από αρκετό διάβασμα στο φόρουμ. Ας αρχίσουμε με τα βασικά δλδ ότι με ενδιαφέρει να αγοράσω μια καινούρια μηχανή μιας και η προηγούμενη που έχω (sony dsc h9) δεν με ικανοποιεί στο αποτέλεσμα και τόσο πολύ. Είμαι εντελώς αρχάριος στη φωτογραφία αλλά θέλω να μάθω, διαβάζω και ελπίζω να φτάσω σε ένα επίπεδο να βγάζω φωτογραφίες που να με ικανοποιούν. Μετά απο πολύ ψάξιμο μια και το οικονομικό κομμάτι είναι σοβαρός παράγοντας για εμένα ειναι :

1.- Nikon D3400 με 18-55 VR και 55-200 VR στα 550

Και 2.- Olympus E-M10 mark II με 14-42mm και 40-150 mm στα 630 (με το ζόρι φτάνω εδώ)

 

Οι "απαιτήσεις" που έχω είναι να μπορώ να φωτογραφιζω τοπία, πορτραίτα κυρίως και φωτογραφια στο δρόμο. Πόθος μου είναι να μπορέσω να μάθω να βγάζω ωραίες φωτογραφίες το βράδυ μιας και με συναρπαζει αυτό. Τώρα το να είναι η φωτογραφική ποι εύκολη στη μεταφορά θα ήταν ενα θετικό για αυτό δεν σας κρύβω ότι κοιτούσα και την Sony Rx100 I. Αυτό που μου αρέσει επίσης είναι αυτό που βλέπω με τα μάτια μου να αποτυπωνεται σωστά ως προς το μέγεθος στην φώτο δλδ να μην είναι "απομακρυσμενο".

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και συγνώμη για την ταλαιπωρία όσον αφορά το μέγεθος του post. Οποία πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε για να με διευκολυνεται στην επιλογή ή να μου προτείνετε κάτι άλλο σε αυτό το budget θα ήταν καλοδεχουμενη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτο που θελεις, τοπια, πορτρετα και street photography οι zoom ειναι παντελως αχρηστοι.

 

Αντιθετως θα χρειαστεις καποιον επιπλεον ευρυγωνιο σε καποια στιγμη για τα τοπια. Για τα πορτρετα και για street photo ο κιτ επαρκει για αρχη.