vgiozo Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Χαιρετώ τη παρέα...θα ήθελα τη συμβουλή σας σε ένα θέμα που έχω με ένα mini-pc. Είχα αγοράσει λοιπόν, πριν 1,5 χρόνο ένα Hystou fanless mini-pc με Intel i5 5250U CPU / HD 6000 GPU... https://www.topminipc.com/index.php?route=product/product&product_id=99 από πολύ νωρίς άρχισα να αντιμετωπίζω προβλήματα, πχ αν έπεφτε το ρεύμα ή το έβγαζα από τη μπρίζα για λίγο, μετά έπρεπε να περάσουν αρκετές ώρες σύνδεσης στο ρεύμα προτού μπορέσω να ξαναμπουτάρω. ...αλλά κάποια στιγμή τα έφτυσε τελείως... ...αυτό που συμβαίνει είναι ότι πατάω το κουμπί power, ανάβει στιγμιαία το φωτάκι, αλλά σβήνει πάλι αμέσως... Δυστυχώς αυτό το πρόβλημα είναι αρκετά διαδεδομένο με τα 'μηχανάκια" αυτής της εταιρείας. Ενδεικτικά: http://forum.topminipc.com/viewtopic.php?f=18&t=593 http://forum.topminipc.com/viewtopic.php?f=18&t=329 http://forum.topminipc.com/viewtopic.php?f=18&t=626 Ενώ γενικά το φόρουμ τους είναι γεμάτο από σχετικά προβλήματα http://forum.topminipc.com/viewforum.php?f=18 - Ένας εκπρόσωπος πρότεινε αλλαγή πάστας στον επεξεργαστή, το δοκίμασα χωρίς αποτέλεσμα. - Ενώ ένας χρήστης ισχυρίστηκε το πρόβλημα έγκειται στην αποκόλληση του επεξεργαστή λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που αναπτύσσονται. - Προσωπικά ήλεγξα και το τροφοδοτικό (πήγα σε ηλεκτρονικό της γειτονιάς, επιβεβαίωσε ότι παρέχει την απαραίτητη ενέργεια) που το υποπτευόμουν, αγόρασα και δεύτερο, αλ΄λα δεν είναι κάποια βελτίωση. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επιβεβαιωμένη αιτία, αλλά πιστεύω πως η αποκόλληση του επεξεργαστή μπορεί να είναι το πιθανότερο πρόβλημα. Ψάχνω λοιπόν ένα αξιόπιστο κατάστημα που θα μπορεί - να διαγνώσει σωστά το πρόβλημα - να το διορθώσει αξιόπιστα, μακροπρόθεσμα. ...είμαι Θεσσαλονίκη, αλλά αν η βέλτιστη λύση παρέχεται κι αλλού δεν έχω πρόβλημα να το στείλω όπου χρειάζεται. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα τα ακόλουθα μαγαζιά....αν έχετε θετική ή αρνητική εμπειρία από το οποιοδήποτε, θα βοηθούσε πολύ να με ενημερώσετε σχετικά https://www.rebootyourpc.gr/episkevi-laptop/ http://www.computer-systems.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=58%E2%8C%A9=el http://iservice-techsys.blogspot.gr/ http://www.computer-technics.gr/υπηρεσιεσ/service-υπολογιστών/service-laptop http://easyservice.gr/Rework-Reball https://irepair.gr/repairs/επισκευή-κάρτας-γραφικών-laptop https://www.lab-experts.gr/επισκευή-κάρτας-γραφικών-bga-reballing/
TheDevilMayCare Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Για να μην σου γραφω προσωπικες μου αποψεις μονο (sic), το καλυτερογια αρχη θα ηταν να ξεκινησεις βλεποντας προσεκτικοτατα το παρακατω:Reballing flip chip GPUs is BULLSHIT!..https://www.youtube.com/watch?v=1AcEt073Udshttps://www.youtube.com/watch?v=E9aZZxNptp0βεβαιως δεν ειναι ολοιδιο cpu - gpu, αλλα κρατησε ως δωρεανπροσφορα πολυτιμοτατης γνωσης, οσα ο τυπος μας αναφερει! Υπενθυμιζω (οταν προσeφερα) το δικο μου λιθαρακι, γνωσης-Hystεπιδιορθωσης εδω:http://www.insomnia.gr/topic/613736-mini-pc-core-i3-5005u-4128gb-226-euro/page-4
vgiozo Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Αφενός αυτό που γράφεις τα είχα ήδη κάνει προτού το γράψεις στο αντίστοιχο θέμα (όπως σου είχα απαντήσει τότε), αφετέρου η αλλαγή θερμοαγώγιμης πάστας δεν συνιστά επιδιόρθωση. Έχω δει πολλά βίντεο του τεχνικού που παραθέτεις (για apple κυρίως απ' ότι θυμάμαι), αλλά εξίσου πολλές είναι οι αναφορές περί επιτυχημένων reballing, που ξανάδωσαν ζωή - προσωρινά έστω - σε χαμένες συσκευές. Τέλος, η ερώτησή μου είναι συγκεκριμένη, ας μην ανοίξουμε άλλη συζήτηση... ...όποιος έχει θετική ή αρνητική εμπειρία από reballing σε κάποιο τεχνικό τμήμα, θα βοηθήσει η αναφορά της.
TheDevilMayCare Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Τουλαχιστον εχεις αποφασισει το ελαχιστο?-> να το διορθώσει αξιόπιστα, μακροπρόθεσμα. ή-> περί επιτυχημένων reballing, που ξανάδωσαν ζωή - προσωρινά έστω - Ειλικρινα ομως, reballing προσωρινης ζωης, δεν το θεωρω λυση: ουτε αξιοπιστη, ουτε μακροπροθεσμηκαι σε καμια περιπτωση -ουτε γι' αστειο δηλαδη- δεν θα την χαρακτηριζα σαν...ορθως <<πετυχημενη>>!Να (του) αλλαξεις, τη αγωγιμη thermal paste: ειναι ενεργεια που επιβαλλεται! Τελος, Γουλιελμος Τελος.Μαλιστα αν τυχον εχει συμβει (και) το @@παρακατω, εξαρταται ποσο αμεσα θα το κανεις = προλαβεις:http://forum.topminipc.com/viewtopic.php?f=18&t=6When the silicone grease goes to motherboard and cover some components on mainboard,it will make the mainboard circuit get blocked and unable to turn on, after clean the siliconegrease will be fine. But do not clean all the silicone grease, only the ones spilled out of CPU area.
vgiozo Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Ρε άνθρωπες, λυπήσου με με τις άκυρες δημοσιεύσεις σου πια... ...δεν διαβάζεις τί σου γράφουν, δεν καταλαμβαίνεις αυτό που διαβάζεις ή ακούς, δεν είναι διόλου αναγκαίο να απαντάς. Το πρώτο βίντεο που το είδα κι όλας ήταν άσχετο με το θέμα ως προς τον τρόπο που το χρησιμοποίησες. ...εκεί σχολιάζει πως σε κάρτες γραφικών δεν είναι το reballing που φτιάχνει το πρόβλημα, αλ΄λα η θέρμανση του τσιπ (όπου έγκειται στη πραγματικότητα το πρόβλημα) ...αντίθετα προς το νόημα του σχολίου σου επίσης, προς το τέλος του βίντεο αναφέρει ως έγκυρη επδιόρθωση το reballing για Intel CPU... Οπότε ποιά η σκοπιμότητα του πιασάρικου "reballing is bullshit" - και γενικά της παρέμβασης, όταν δεν ξέρουμε για΄τι μιλάμε; Πενήντα φορές να γράψω ότι έχω αλλαξει θερμοαγώγιμη και πως το πρόβλημα είναι γενικευμένο και έγκειται αλλού, τα ίδια θα γράφεις... Κάνε μου τη χάρη λοιπόν να μην ασχοληθείς περαιτέρω, αφού δεν μου κάνεις καμιά χάρη με τις απαντήσεις σου ..
TheDevilMayCare Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Ωραια, παμε στο επομενο, γιατι -πρεπει να καταλαβαινεις?- αφενος πως ο κοσμος δεν γυριζειγυρω απο σενα ακυρωμενα, και αφεδυου οτι μπορει να βοηθηθουν και αλλοι, που διαβαζουν! Λοιπον, εν πολλοις, πρεπει να διαπιστωθει: εαν δεν εχει θεμα -και κρατησε το αυτο- η μητρικη! Αυτο, οπου σου το πουν [δηλαδη οτι πρεπει επισης να ελεγθει], τοτε + εκει ακριβως μεινε λιγοπαραπανω & συζητησε επιλογες με τον τεχνικο -που δεν θα 'κλειδωσει: reballing' και ο,τι βγει! Τεχνικο γνωριζω μεν, μαλιστα εξαιρετικο, αλλα δεν κανει πλεον και σημερα αυτη τη δουλεια =>ετσι δεν μπορω/δεν εχω το δικαιωμα να δωσω εδω αβερτα στοιχεια για επικοινωνια μαζι του.
sil_unique Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Και έστω ότι ο τεχνικός θα ασχοληθεί και θα κάνει reballing και αυτό θα παίξει. Με το θέμα της εγγύησης τι γίνεται; Αν αυτό παίξει 1 εβδομάδα ή 1 μήνα ο τεχνικός εκεί τι θα κάνει; Θα ξανατρέχει να το "ψήσει" όπως διαβάζαμε παλιά στο site;
vgiozo Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Λοιπόν, παραβλέποντας μηνύματα όσων εμμονικά απαντούν αγνοώντας ό,τι τούς γράφουν κι ό,τι πληροφορίες τους δίνουν (λες και τα έχουν ηχογραφημένα και πρέπει να πουν τα δικά τους) κάθε φορά, να αναφέρω ότι το reballing ολοκληρώθηκε πετυχημένα στο mini-pc. ...Όπως μού είπε ο τεχνικός η Hystou είχε προφανώς βρει επεξεργαστές από "δεύτερο χέρι", και τους είχε χρησιμοποιήσει σε αυτά τα συστήματα...και οι κολλήσεις που έχει κάνει είναι το λιγότερο πρόχειρες έως κακές... ...το κακό με αυτό είναι ότι, όπως είπε, το μηχάνημα ήταν προορισμένο να τα φτύσει κάποια στιγμή κι έτσι μού κόστισε επιπλέον χρήματα και χρόνο... ...το καλό είναι ότι δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια "εγγενή" αδυναμία του τσιπ ή πρόβλημα που μπορεί να προκύπτει συστηματικά σε κάποιες θερμοκρασίες ή σενάρια χρήσης (όπως μπορεί να συνέβαινε με κάποιες κάρτες γραφικών) ...καθώς κι ότι για την αποκόλληση του επεξεργαστή δεν χρειάστηκε η μεταχείριση υψηλής θερμότητας...(κι έτσι περιορίστηκαν οι "κύκλοι" θέρμανσής του, που μπορεί να έχουν αρνητικά αποτελέσματα Συνεπώς, μετά την ορθή κόλληση του επεξεργαστή στη μητρική δεν αναμένεται - υπό ίδιες συνθήκες χρήσης - να παρατηρηθούν τα ίδια φαινόμενα (αφού αιτία ήταν η κακή κόλληση κι όχι κάτι άλλο). ...δίνεται εγγύηση μερικών μηνών (πόση να σου δώσουν κι όλας) ;; Οπότε εγώ είμαι ευχαριστημένος, κυρίως γιατί εντοπίσθηκε ακριβώς η αιτία και είναι τέτοια που δεν είναι εύκολο να προκύψει εκ νέου το όποιο θέμα...οπότε δεν νιώθω ότι "πέταξα" 240$, ακόμη κι αν χρειάστηκε να πληρώσω επιπλέον 70€... ...μπορώ να το κάνω πάλι το βασικό μου "μηχάνημα"¨, από τη χρήση του οποίου εξάλλου ήμουν ευχαριστημένος (με εξαίρεση τις ταχύτητες USB 3.0, που ήταν περισσότερο USB 2.0, αφού απλώς είχαν βάλει 4πλό hub σε μία σύνδεση usb 3.0) ...περισσότερα όταν παραλάβω πάλι το μηχάνημα...
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 χαζή ερώτηση... εγγύηση δεν υπάρχει?
vgiozo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Ήταν αγορασμένο από Aliexpress (και πριν τη σχετι΄κη επέκταση της προστασίας αγοραστή)....τυπικά έχει 3 χρόνια εγγύηση...αλλά 1 χρόνο γεμάτο τώρα προσπαθώ να επιλύσω το πρόβλημα (Γενάρη του 2017 είχε σταματήσει τελείως να δουλεύει), αλλά - είτε ο πωλητής αγνοεί για μήνες κάθε μήνυμά μου - είτε προσπαθούσε να με αποθαρρύνει από τη χρήση της εγγύησης (πχ απαιτώντας να σταλεί αποκλειστικά με κούριερ, με κόστος 50€ περίπου για το βάρος του mini-pc μόνο για να πάει, ενώ εμένα μου το είχε στείλει με Post NL...ή λέγοντας ότι μπορεί να υπάρξουν περαιτέρω επιβαρύνσεις....ή χωρίς να παρέχει καμία ρητή δέσμευση ότι θα μου σταλεί κάποιο που θα δουλεύει σωστά....ή υπονοώντας ότι θα έπρεπε να πληρώσω και το κούριερ της επιστροφής στην Ελλάδα, οπότε θα είχα και σίγουρο τελωνείο...) Αν ήταν να ξανα-πληρώσω το ίδιο το κόστος της αρχικής αγοράς (γύρω στα 260$) ή και παραπάνω + να περιμένω κάμποσους μήνες ή να το στείλω πίσω και μετά να μην παραλάβω καν....καλύτερα να πληρώσω το κόστος της επισκευής... Σε διάστημα 12 μηνών ο πωλητής απάντησε μόνο 2 φορές στα μηνύματά μου, τη πρώτη φορά 6 μήνες μετά τον άδοξο "θανατο" του υπολογιστή, κι αυτό γιατί απειλήθηκε από Aliexpress με "courtesy refund" ...συγκεκριμένα τον περασμένο Μάϊο επικοινώνησα με το Aliexpress εξηγώντας τη κατάσταση, και ο υπάλληλος ήταν πολύ εξυπηρετικός, ανοίγοντας "case" για υποχρεωτική επιστροφή χρημάτων....υποτίθεται ότι θα επιλυόταν το θέμα εντός 3-4 εβδομάδων....για κάποιο λόγο "κόλλησε", αφού ο Πωλητής απάντησε 1-2 φορές σε διάστημα μερικών ημερών (με αυτές τις αποθαρρυντικές απαιτήσεις για την επιστροφή για service) Τελικά επικοινώνησα ξανά τον Σεπτέμβριο του 2017, ο νέος υπάλληλος είδε το ανοιγμένο "case" και ζήτησε εκ νέου εξέτασή του (προφανώς στέλνονται ενημερωτικά email στον Πωλητή), τότε μου έστειλε πάλι ένα σύντομο μήνυμα ο Πωλητής, για να βρει από την υποχρέωση, και πάλι τίποτα... ...προφανώς αυτός το "έπαιζε" πρόθυμος να εξυπηρετήσει, αλλά με αυτούς τους όρους (σίγουρα 100€ μεταφορικά πήγαινε-έλα + καθυστέρηση + αόριστολογία περί χρεώσεων επισκευής + μη δέσμευση αντικατάστασης με νέο/λειτουργικό + κίνδυνος τελωνείου), σιγά μην το έστελνα εγώ Κίνα... Τώρα έστειλα τις φωτογραφίες/βίντεο της επισκευής στον Πωλητή ζητώντας επιστροφή χρημάτων για κάλυψη του κόστους της, δεν μου απάντησε....επικοινώνησα ξανά με Aliexpress, που μεσολάβησε μόνο για "επίσημη" ενημέρωση του Πωλητή....μια βδομάδα μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση... Και να φανταστείς ότι αγόρασα από Aliexpress κι όχι από την χωριστή ιστοσελίδα του πωλητή, με υποστήριξη Paypal, για να αποφύγω μια διαφορά στη τιμή 50$ περίπου...θα είχα πάρει τα χρήματά μου πίσω μέσω Paypal ή θα μου είχαν πληρώσει το κόστος επιστροφής ή το κόστος επισκευής. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ για οτιδήποτε αξίας από Aliexpress....αρκετές φορές έχω εμπλακεί σε διένεξη κι ακόμη εντός χρόνου προστασίας 2 μηνών δεν είχα ορθή εξυπηρέτηση...
alkis13 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, vgiozo είπε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ για οτιδήποτε αξίας από Aliexpress....αρκετές φορές έχω εμπλακεί σε διένεξη κι ακόμη εντός χρόνου προστασίας 2 μηνών δεν είχα ορθή εξυπηρέτηση... Ποτέ δε μπήκα στο κόπο να αγοράσω από Aliexpress λόγω ότι δεν έχει PayPal. Δεν υπάρχει κάτι σαν το AliPay, όπου είναι αντίστοιχο; Δηλαδή αν αγοράσεις από το AliExpress, είσαι στη μοίρα σου και παρακαλάς το αντικείμενο που θα έχεις παραγγείλει να μη χρειαστεί ποτέ εγγύηση;
jimmyl Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Στις 11/2/2018 στις 7:04 ΜΜ, vgiozo είπε Λοιπόν, παραβλέποντας μηνύματα όσων εμμονικά απαντούν αγνοώντας ό,τι τούς γράφουν κι ό,τι πληροφορίες τους δίνουν (λες και τα έχουν ηχογραφημένα και πρέπει να πουν τα δικά τους) κάθε φορά, να αναφέρω ότι το reballing ολοκληρώθηκε πετυχημένα στο mini-pc. ...Όπως μού είπε ο τεχνικός η Hystou είχε προφανώς βρει επεξεργαστές από "δεύτερο χέρι", και τους είχε χρησιμοποιήσει σε αυτά τα συστήματα...και οι κολλήσεις που έχει κάνει είναι το λιγότερο πρόχειρες έως κακές... ...το κακό με αυτό είναι ότι, όπως είπε, το μηχάνημα ήταν προορισμένο να τα φτύσει κάποια στιγμή κι έτσι μού κόστισε επιπλέον χρήματα και χρόνο... ...το καλό είναι ότι δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια "εγγενή" αδυναμία του τσιπ ή πρόβλημα που μπορεί να προκύπτει συστηματικά σε κάποιες θερμοκρασίες ή σενάρια χρήσης (όπως μπορεί να συνέβαινε με κάποιες κάρτες γραφικών) ...καθώς κι ότι για την αποκόλληση του επεξεργαστή δεν χρειάστηκε η μεταχείριση υψηλής θερμότητας...(κι έτσι περιορίστηκαν οι "κύκλοι" θέρμανσής του, που μπορεί να έχουν αρνητικά αποτελέσματα Συνεπώς, μετά την ορθή κόλληση του επεξεργαστή στη μητρική δεν αναμένεται - υπό ίδιες συνθήκες χρήσης - να παρατηρηθούν τα ίδια φαινόμενα (αφού αιτία ήταν η κακή κόλληση κι όχι κάτι άλλο). ...δίνεται εγγύηση μερικών μηνών (πόση να σου δώσουν κι όλας) ;; Οπότε εγώ είμαι ευχαριστημένος, κυρίως γιατί εντοπίσθηκε ακριβώς η αιτία και είναι τέτοια που δεν είναι εύκολο να προκύψει εκ νέου το όποιο θέμα...οπότε δεν νιώθω ότι "πέταξα" 240$, ακόμη κι αν χρειάστηκε να πληρώσω επιπλέον 70€... ...μπορώ να το κάνω πάλι το βασικό μου "μηχάνημα"¨, από τη χρήση του οποίου εξάλλου ήμουν ευχαριστημένος (με εξαίρεση τις ταχύτητες USB 3.0, που ήταν περισσότερο USB 2.0, αφού απλώς είχαν βάλει 4πλό hub σε μία σύνδεση usb 3.0) ...περισσότερα όταν παραλάβω πάλι το μηχάνημα... Εχω ενα ιδιο μηχανημα που μεχρι στιγμης δουλευει χωρις προβληματα , αν σου ειναι ευκολο μπορεις να μου πεις που το πηγες για την εν λογω επισκευη , σε περιπτωση που μου προκυψει κατι αναλογο ; , σε ευχαριστω εκ των προτερων , αλλαγη παστας εκανα και οι θερμοκρασιες επεσαν αισθητα
vgiozo Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 25/8/2018 στις 3:12 ΜΜ, jimmyl είπε Εχω ενα ιδιο μηχανημα που μεχρι στιγμης δουλευει χωρις προβληματα , αν σου ειναι ευκολο μπορεις να μου πεις που το πηγες για την εν λογω επισκευη , σε περιπτωση που μου προκυψει κατι αναλογο ; , σε ευχαριστω εκ των προτερων , αλλαγη παστας εκανα και οι θερμοκρασιες επεσαν αισθητα Συγγνώμη για τη καθυστέρηση απάντησης, είχα δει την ειδοποίηση, αλλά μετά ξέχασα να σου γράψω....τη θερμοαγώγιμη την είχα αλλάξει κι εγώ νωρίς, αλλά δεν άλλαξε κάτι. Εγώ το είχα στείλει εδώ. Είμαι πολύ ευχαριστημενος από τη συνεργασία, το πισάκι δουλεύει πολύ καλά - είναι το βασικό μου σύστημα, στο οποίο κάνω όλες μου τις εργασίες και το έχω ανοιχτό 24/7 - αν και τα αποτελέσματα από reballing δεν είναι ποτέ μόνιμα.... ...τώρα, 6 μήνες μετά την "επέμβαση" το πισάκι έδωσε κάποιες πρόωρες ενδείξεις γι αυτό...το έβγαλα από τη πρίζα για να καθαρίσω καλύτερα το χώρο και τα καλώδια τριγύρω και χρειάστηκε 2-3 ώρες, αφού επανασυνδέθηκε στο ρεύμα για να να bootάρει ξανά.. ...δεν μπορώ να το εξηγήσω, γιατί ακριβώς δλδ η αποσύνδεση από τη πρίζα (ΟΧΙ το κλείσιμο/σβήσιμο, αλλά η αφαίρεση της τροφοδοσίας ρεύματος) επιδρά έτσι στο σύστημα, και γιατί χρειάζεται ορισμένες ώρες παροχής ρεύματος πάλι για να πάρει μπρος, αλλά είναι μια από τις ενδείξεις ότι σιγά-σιγά άρχισε μάλλον ξανά η αντίστροφη μέτρηση (με ορίζοντα κανά 6 μηνο, πιστεύω, κρίνοντας από τη πρώτη φορά) Το πρόβλημα είναι ο επεξεργαστής από δεύτερο χέρι που έχει βάλει η Hystou...όπως μου είπε ο μάστορας, με ένα νέο επεξεργαστή το ζήτημα μπορεί να λυθεί, αλλά είναι πολύ ακριβό ως επένδυση και σε σχέση με την αρχική αξία του κουτιού για να δικαιολογηθεί το κόστος. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από vgiozo
vgiozo Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν ξέρω, το ευχάριστο είναι ότι το ξαναδοκίμασα χθες, το έβγαλα από το ρεύμα για 3-4 ώρες, το ξανασυνέδεσα, με το πρώτο πάτημα δεν πήρε μπρος, με το δεύτερο - μετά από 3-4 δευτερόλεπτα - πήρε μπρος αμέσως. ...όταν το έκλεισα και το αποσυνέδεσα κράτησα πατημένο το κουμπί power για καμιά 20αριά δευτερόλεπτα, που έχω διαβάσει ότι βοηθάει στην αποβολή στατικού ηλεκτρικού φορτίου, οπότε κι αυτό μπορεί να βοήθησε. Πάντως παλιότερα είχα πάει το σύστημα σε ηλεκτρολόγο, ο οποίος είχε μετρήσει τα ρεύματα πάνω στη μητρική (για να δει αν έχει καεί τίποτα) και όλα ήταν καλά, ενώ τέσταρε και τον αντάπτορα ρεύματος και είπε ότι δίνει καλά ρεύματα κι ότι δεν χρειαζόταν αντικατάσταση (ήμουν έτοιμος να σκάσω κανά 50€ σε καλό εξάρτημα, που δεν θα έβλαπτε, αλλά δεν θα άξιζε κι όλας μακροπρόθεσμα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα