logistoulis Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Πωπω ρε μλκ πέρασαν 4 χρονια κιόλας απο την κυκλοφορία του gta v... Το online του πάντως για πιτσιρικάδες καλό είναι. Καρκινιαρικο όπως και το cs go.Βασικά σχεδόν όλα τα δημοφιλή online παιχνίδια είναι καρκινιάρικα 1
Ocelote Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Και κάποιοι κράζουν την ninty για τα "παιδικά" παιχνίδια της. Τουλάχιστον έχει ακόμα single παιχνιδαρες και οχι χαζομάρες τυπου android πλήρωσε για το 1 πλήρωσε για το αλλο Ακόμα και η Nintendo έχει πειραματιστεί με εναλλακτικά μοντέλα (βλ. Super Mario Run σε Android και iOS). Επέλεξε να μην το κάνει ωστόσο σε κάποιο εκ των βασικών format της (Wii U, 2DS/3DS, Switch) αλλά στα mobile, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. 1
Cr3sp0 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Αυτό ακριβώς που ανέφερε ο johnnieinlab. Τουλάχιστον με αυτό το μοντέλο, το games as service, φαίνεται να καταπολεμούν την πειρατεία αποτελεσματικότερα από ποτέ. Έχει παίξει και το hardware ρόλο σε αυτό βέβαια αλλά και πάλι...
manoskap Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Μα απορω για την ολη συζητηση. Βαλτε ενα game 20 ετιας: θα εχεις δυσκολια, τοτε δεν εβρισκες walkthroughs ευκολα και το gaming ηταν υποθεση που αφορουσε τους καμμενους εφηβους που η γιαγια φωναζε να φυγουν απο την τηλεοραση και να βγουν και λιγο εξω. Σημερα; Με τα κινητα το gaming ειναι πιο mainstream. Θα σταξει και ο 30αρης (τοτε 10-15 αρης) το ασημι αλλα και η νεα γενια αλλα ισως και οι μεγαλυτεροι. Ολοι αυτοι ειναι μαθημανοι στα micro transactions και πιθανων αφου ασχοληθουν λιγο με ενα ευκολο παιχνιδι να το παρατησουν για ενα επομενο. Εξου και η επιτυχια των indies με τα χαλια γραφικα αλλα τους πιστους gamers. Την εποχη του psx θα ειχαν επιτυχια games με γραφικα atari σε mainstream κοινο;
thanosAIAS Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Ποτέ δε θα παίξω τέτοια παιχνίδια. Σίγουρα θα υπάρχει κοινό και γι'αυτούς, αλλά θα υπάρξει αγορά και για μας. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία των kickstarter. Αλλιως, υπάρχουν και άλλα χόμπι. Τα βιβλία ναναι καλά! 2
nzeppos Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Το iRacing είναι ένα κλασικό παράδειγμα επιτυχημένου e-gaming as a service, άσχετα αν απευθύνεται σε σχετικά περιορισμένο και εξειδικευμένο κοινό. Για όσους δεν γνωρίζουν πρακτικά πρόκειται για τον καλύτερο online racing simulator εδώ και αρκετά χρόνια. Λειτουργεί σαν υπηρεσία με μηνιαία συνδρομή (η ετήσια βέβαια συμφέρει περισσότερο, ειδικά αν την πετύχεις σε Black Friday όπου τα ~120 ευρώ άνετα γίνονται 60-65), ενώ κάθε πίστα/αυτοκίνητο πρέπει να αγοραστεί ξεχωριστά. Το δε κόστος τους δεν είναι καθόλου χαμηλό (τυπικά 12 ευρώ για κάθε αμάξι, 15 για κάθε πίστα). Ωστόσο έχει κερδίσει τον κόσμο, ακριβώς γιατί το παραπάνω μοντέλο αποκλείει εξ' ορισμού όσους δεν έχουν όρεξη να ασχοληθούν σοβαρά, ενώ πρακτικά υποχρεώνει όσους παίζουν να βλέπουν το iRacing σαν επένδυση και όχι σαν άλλο ένα ραλάκι το οποίο μπορούν να παρατήσουν για κάποιο άλλο ή όταν πχ. βγει η επόμενη έκδοση (ειδικά αν μέσα στα χρόνια έχουν πληρώσει εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες ευρώ για συνδρομές και αγορές content). Φυσικά το πλέον επιτυχημένο παιχνίδι του είδους εξακολουθεί να είναι το WoW... 2
ikaruga24 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Αμφιβάλλω ότι θα χάσουμε το καλό single player παιχνίδι. Υπάρχει πάρα μα πάρα πολύ κοινό ακόμα που θέλει απλά να χάνεται σε έναν κόσμο χωρίς εξωτερικές διακοπές όπως είναι τα online παιχνίδια και υπηρεσίες. Το 2017 ήταν το έτος με τις ισχυρότερες single player εμπειρίες από όλες τις πλευρές εδώ και χρόνια ενώ και οι προηγούμενες χρονιές πάντα είχαν να δείξουν πάρα πολύ δυνατά single player παιχνίδια. Παιχνίδια που έχουν κάνει επιστήμη το single player δεν πρόκειται να πάνε πουθενά, spin-off και παράλληλους τίτλους φυσικά και μπορούμε να δούμε αλλά η κάθε κύρια σειρά, που έφτιαξε στρατό από fans και αναζητάει πάντα το επόμενο, δεν πρόκειται να πάει πουθενά εκτός και αν απλά μια μέρα χαθεί είτε η εταιρία είτε το ενδιαφέρον πάψει να υπάρχει. Δυστυχώς βέβαια έχουν χαθεί πολλά παιχνίδια και πολλά ονόματα από τα αδηφάγα τέρατα που λέγονται EA και Activision αλλά από την άλλη προλάβαμε και είδαμε κάποια παιχνίδια που υπό άλλες συνθήκες δεν θα βλέπαμε ποτέ.
Regulus Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Οι εταιρείες όπως πάντα βάζουν πάνω απ' όλα το κέρδος και κανείς δεν μπορεί να τις κατηγορήσει γιατί γι' αυτό φτιάχτηκαν. Πάντα έπαιζα single player παιχνίδια. Αν πάψουν να υπάρχουν στην αγορά απλά θα σταματήσω να παίζω. Ελπίζω όμως (πάντα ρομαντικός) να βγει μια ομάδα ατόμων με τις κατάλληλες ικανότητες και να ξεκινήσει την κατασκευή open source παιχνιδιών. Αν είχα οποιαδήποτε ικανότητα που θα βοηθούσε σ' αυτό θα την προσέφερα ευχαρίστως. Πάντως η αντίσταση είναι στο χέρι σας. Καλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά. 1
ikaruga24 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Οι εταιρείες όπως πάντα βάζουν πάνω απ' όλα το κέρδος και κανείς δεν μπορεί να τις κατηγορήσει γιατί γι' αυτό φτιάχτηκαν. Πάντα έπαιζα single player παιχνίδια. Αν πάψουν να υπάρχουν στην αγορά απλά θα σταματήσω να παίζω. Ελπίζω όμως (πάντα ρομαντικός) να βγει μια ομάδα ατόμων με τις κατάλληλες ικανότητες και να ξεκινήσει την κατασκευή open source παιχνιδιών. Αν είχα οποιαδήποτε ικανότητα που θα βοηθούσε σ' αυτό θα την προσέφερα ευχαρίστως. Πάντως η αντίσταση είναι στο χέρι σας. Καλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά. Μέχρι να σταματήσουν να βγαίνουν εξαιρετικά single player παιχνίδια εσύ θα έχεις δει τα ραδίκια ανάποδα 2 φορές οπότε μην φοβάσαι. Επίσης το θέμα κέρδους δεν πρέπει να μας απασχολεί γιατί όλος ο πλανήτης κάνει το ίδιο πράγμα και όχι μόνο οι εταιρίες.
Nomedor Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Η πειρατεία μπορεί να έχει αυξηθεί αλλά ταυτόχρονα η μερίδα του κόσμου που ασχολείται έχει μεγαλώσει. Δεν το έχω ψάξει για νούμερα αλλά είμαι σίγουρος ότι η βιωσιμότητα δεν είναι το πρόβλημα αλλά το κέρδος. Είναι εταιρίες και απλά προσπαθούν να βγάλουν οσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα. Το θέμα είναι αν θα ακολουθήσει ο κόσμος
spirostolios Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Εξαιρετικό άρθρο. H ανάλυση ακτινογραφεί την παγκόσμια αγορά και ξεκάθαρα "βλέπει" το δάσος. Νέες σταρτ απ με κύριο προσανατολισμό το ποιοτικό single player gaming; 2
Hatsos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Η CD PROJECT RED μια χαρά έβγαλε single player παιχνίδι και ξέσκισε κιόλας, θα μπορούσε να χάσει από πειρατεία άνετα. Αλλά αυτό δεν έγινε επειδή το παιχνίδι άξιζε τα λεφτά του και μην πω και παραπάνω. Τέτοιο στούντιο να χαρείς να το στηρίξεις. Απλά τα μισό τελειωμένα παιχνίδια έγιναν συνήθεια και έπρεπε να βρεθεί τρόπος και δικαιολογία να μας πιάνουν τον πισινό με πειρατεία και άλλα τέτοια χαζά. 1
bluesattack Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δεν με φοβιζει το μελλον.Αν χρειαστει θα παιξω απο 20 φορες ολα τα παλια tomb raider
Fulgore Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Η CD PROJECT RED μια χαρά έβγαλε single player παιχνίδι και ξέσκισε κιόλας Δεν ειναι μονο η cdpr.Telltales,bioware,square enix και ποσες αλλες εταιρειες ειναι που δινουν βαση κυριως στο single player των παιχνιδιων.Βασικα τα περισσοτερα sony exclusives δινουν βαση στο single player,γιαυτο ειπα οτι το αρθρο ειναι οτι να ναι που τσοβαλιαζει ολες τις εταιρειες πισω απο ΕΑ και activision. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δεν το έχω ψάξει για νούμερα αλλά είμαι σίγουρος ότι η βιωσιμότητα δεν είναι το πρόβλημα αλλά το κέρδος Μεγαλα περιθωρια κερδους εχουν λιγοι μεγαλοι publishers που λογω θεσης και μεγεθους επιβαλλουν τους ορους τους σε Licensing/Distribution/Royalties/Retail, αντλουν ευκολα κεφαλαια λογω market cap και μπορουν να υποβαθμιζουν λογιστικα την καθαρη τους θεση (Hollywood economics). Οι υπολοιποι εχουν οριακη κερδοφορια, κλεινουν η εξαγοραζονται (power rule)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα