Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 7 ώρες πριν, redykt είπε Δε μου αρεσει καθολου το υφος σου και δε μου καιγεται καρφι ουτε για το Πλασιο, ουτε για το eshop , ουτε για κανενα αντιστοιχο καταστημα. Δεν με απασχολει και ιδιαιτερα τι πιστευει ο καθε αγνωστος radiohead για τα λεγομενα μου . Δεν εκανα το ποστ για να θιξω καποιον εδω μεσα ή καποιο καταστημα , απλα σας περιγραφω τι ακριβως συναιβει σε μενα με τη συγκεκριμενη οθονη. Επειδη ομως προκειται για ενα σοβαρο forum , δε γουσταρω να αφηνονται υποψιες για τα λεγομενα μου οριστε και το δελτιο παραλαβης για το service. Σου οφείλω συγγνώμη για το ύφος σε πέρασα για troll. Όταν πιστωθούν τα χρήματα άν θέλεις ενημέρωσε το forum για να γνωρίζουμε.
maxdore217 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Παίδες! Ηρεμία. Τα περισσότερα που έχουν γραφτεί είναι για εσωτερική κατανάλωση ( προσωπικές αντιπάθειες & συμπάθειες , άσχετες με την όποια προσφορά ) .... επειδή το μέλος ( και όποιος άλλος ) έχει επίσημη απάντηση από το e-shop που τάζει λαγούς με πετραχήλια και zero pixel δεν θα έχει πρόβλημα να πάρει τα χρήματα του πίσω (όταν κάνουν τον τυπικό έλεγχο από το service τους ) , φυσικά έχει και την δυνατότητα να πάρει ξανά την ίδια οθόνη σε κλειστή συσκευασία ( ωστόσο είναι δικαίωμα του αν θέλει να δοκιμάσει ξανά την τύχη του) Τώρα απ την άλλη ας ρίξετε μια ματιά και στο amazon που και εκεί υπάρχουν αντίστοιχα κρούσματα αυτές τις μέρες ( όλες οι επιχειρήσεις με τον ίδιο τρόπο δουλεύουν και εκεί πρέπει να πάει το προϊόν πίσω να δουν αν ισχύουν αυτά που λέτε και μετά να γίνει επιστροφή ή αντικατάσταση ) δεν μπορώ να καταλάβω τι κακό έχει το συγκεκριμένο κομμάτι από όποια επιχείρηση και αν γίνεται αυτό. Αν αρνηθούν αντικατάσταση τότε ναι υπάρχει θέμα αξιοπιστίας του μαγαζιού και έχετε στα χέρια σας χαρτί που μπορείτε να κινηθείτε νομικά . Για την ώρα δεν έχουν αρνηθεί τίποτα οπότε όλα αυτά δεν ισχύουν ....ας δούμε πρώτα τι θα πουν στον φίλο πάνω και μετά δικάζουμε . 1
eaglos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν γινεται δίκη. Το e-shop είναι τοις πάσι γνωστό ότι παρακάπτει αντιπροσωπείες και κάνει παραεισαγωγές, επομένως δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Στην προηγούμενη εταιρία που εργαζόμουν την έφαγαν με εκτυπωτές Lexmark τους οποίους αγόρασαν από e-shop και όταν έβγαλαν θέμα εντός εγγύησης, τους ενημέρωσε η Lexmark εδώ ότι τα σειριακά αυτά είναι παραεισαγωγή και δεν κυκλοφορούν σαν μοντέλα στην Ελλάδα οπο- τε και πλήρωσαν σερβις+ανταλλακτικά. Ο φίλος αν δεν είχε γραπτή απάντηση, θα είχε την ίδια κατάληξη που είχαν πολλοί πριν από αυτόν. Νεύρα, φωνές, απειλές, Συνήγορο του Καταναλωτή, δικηγόρους κλπ. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από eaglos
bromiaris Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Ο φίλος αγόρασε μια οθόνη και έπεσε σε καμένο πίξελ. Την επέστρεψε και θα λάβει πίσω τα χρήματα του ή μιας και του άρεσε μπορεί να πάρει μια νέα οθόνη σε σφραγισμένο κουτί… Αν ξανά είχε καμένο πίξελ θα την ξανά επέστρεφε. Το ίδιο πρόβλημα θα μπορούσε να αντιμετωπίσει σε οποιοδήποτε κατάστημα που αγοράζει από την Ελληνική αντιπροσωπία. Ορισμένοι είστε ολίγων κολλημένοι πάντως…
iakoboss7 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 αστο φιλε μου, αστο, αφου δεν διαβασες τι εγινε γιατι απαντας?
bromiaris Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 8 λεπτά πριν, iakoboss7 είπε αστο φιλε μου, αστο, αφου δεν διαβασες τι εγινε γιατι απαντας? Έχεις δίκιο. Δεν γνώριζα ότι έχεις το Μονοπώλιο στις απαντήσεις. Όποια απάντηση δεν σου είναι αρεστή πρέπει να σβήνετε! Πλάκα μας κάνεις? Αγόρασε οθόνη. Βρήκε καμένο πίξελ. Την πήγε πίσω. Ο υπάλληλος επειδή ήταν ουγκ του έκανε νερά (θα μπορούσε με οποιονδήποτε βλάκα υπάλληλο σε οποιαδήποτε εταιρία), μετά δέχτηκε την οθόνη και την έστειλε για έλεγχο (λογικό) και θα του δοθούν τα χρήματα… Να μου πεις ότι μετά από τις ξεκάθαρες απαντήσεις στα mail του έλεγαν διαφορετικά πράγματα, να πω ναι. Αλλά τώρα κάνουν αυτό που είπαν και πάλι εσείς κολλημένοι…
mpokwsths Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Τι μας διδάσκει η ιστορία. (Ο Ιάκωβος ξέρει)
firepc Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 7 λεπτά πριν, bromiaris είπε Έχεις δίκιο. Δεν γνώριζα ότι έχεις το Μονοπώλιο στις απαντήσεις. Όποια απάντηση δεν σου είναι αρεστή πρέπει να σβήνετε! Πλάκα μας κάνεις? Αγόρασε οθόνη. Βρήκε καμένο πίξελ. Την πήγε πίσω. Ο υπάλληλος επειδή ήταν ουγκ του έκανε νερά (θα μπορούσε με οποιονδήποτε βλάκα υπάλληλο σε οποιαδήποτε εταιρία), μετά δέχτηκε την οθόνη και την έστειλε για έλεγχο (λογικό) και θα του δοθούν τα χρήματα… Να μου πεις ότι μετά από τις ξεκάθαρες απαντήσεις στα mail του έλεγαν διαφορετικά πράγματα, να πω ναι. Αλλά τώρα κάνουν αυτό που είπαν και πάλι εσείς κολλημένοι… Απο την στιγμη που την πηγε πισω, επρεπε να του δωσουν πισω τα χρηματα του κατευθειαν. Οπως γινεται σε τοσα καταστηματα της ευρωπης. Τι να κατσουν τωρα να μετρησουν πιξελς και χαζομαρες..
bromiaris Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 14 λεπτά πριν, mpokwsths είπε Τι μας διδάσκει η ιστορία. (Ο Ιάκωβος ξέρει) Άντε πάλι. Μπορώ να σου πω και εγώ δεκάδες κακός κείμενα για το e-shop.gr και το amazon. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική όμως! Αν πριν 4 χρόνια έγινε ματσακονιά από το κατάστημα αυτό δεν μειώνει ότι τώρα δεν λειτούργησε σωστά. Εκτός και αν πρέπει να κολλήσουμε σε περιστατικό προ Χριστού και να μηδενίζουμε οτιδήποτε άλλο!
bromiaris Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, firepc είπε Απο την στιγμη που την πηγε πισω, επρεπε να του δωσουν πισω τα χρηματα του κατευθειαν. Οπως γινεται σε τοσα καταστηματα της ευρωπης. Τι να κατσουν τωρα να μετρησουν πιξελς και χαζομαρες.. Σε αυτό έχεις άδικο. Η κάθε συσκευασία έχει κάποια παρελκόμενα. Επίσης ο αγοραστής λέει και επιμένει ότι έχει καμένο πίξελ. Εσύ αν ήσουν υπάλληλος πως μπορείς να το γνωρίζεις? Πώς είσαι σίγουρος ότι δεν προξένησε οποιαδήποτε φθορά και λέει βλακείες για καμένα πίξελ? Επίσης ο άλλος μπορεί να κρατήσει κάποια από τα παρελκόμενα… Άρα αν δεν ελεγχτεί πως θα δοθούν άμεσα χρήματα? Θα δίνονταν άμεσα χρήματα στην περίπτωση που η συσκευασία ήταν άθικτη. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από bromiaris
iakoboss7 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 κακος ασχολουμε αλλα... του ειπαν στα email οτι το eshop ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΣΗ 0 PIXEL την παει ο ανθρωπος και του λενε δεν ξερω δεν με νοιαζει. "Μου παν οτι η LG δεν εχει πλεον 0 πιξελ εγγυηση σε φαση παρτην πισω σπιτι σου." ΑΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ. ΑΝ δεν ειχε το email θα ειχε παρει τα @@ του... ελεος πια. τι καπνιζετε μερικοι μερικοι? 1
bromiaris Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, iakoboss7 είπε κακος ασχολουμε αλλα... του ειπαν στα email οτι το eshop ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΣΗ 0 PIXEL την παει ο ανθρωπος και του λενε δεν ξερω δεν με νοιαζει. "Μου παν οτι η LG δεν εχει πλεον 0 πιξελ εγγυηση σε φαση παρτην πισω σπιτι σου." ΑΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ. ΑΝ δεν ειχε το email θα ειχε παρει τα @@ του... ελεος πια. τι καπνιζετε μερικοι μερικοι? Εσύ σίγουρα καπνίζεις… δεν εξηγείτε διαφορετικά! Επειδή έπεσε σε ουγκ υπάλληλο και έπρεπε να δείξει το mail σημαίνει ότι το κατάστημα δεν ενήργησε σωστά ώστε να παραλάβει την οθόνη και μετά τον έλεγχο να του επιστρέψει τα χρήματα? Το τι θα γινόταν αν ο φίλος δεν είχε μπει στο insomnia ή αν είχε τον Ερμή ανάδρομο είναι ένα άλλο θέμα που μπορούμε να συζητήσουμε. Τέλος πάντων. Μείνε αγαπητέ στο κόλλημα σου. Δεν χρειάζεται να προσπαθώ να σου αποδείξω ότι αυτή την στιγμή είναι 16:36 απόγευμα, γιατί εσύ πάλι νύκτα θα λες ότι είναι… Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από bromiaris
manthos_27 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Πάντως εγώ παρελαβα απο ενα eshop point την οθόνη που ηταν σε προσφορά και δεν είχε καμένο pixel αλλα ούτε και bleeding ηταν άψογη ίσως να ήμουν απο τους τυχερούς τι να πω! Αλλά επειδή στο eshop έχω κανει άπειρες αγορές δεν αντιμετωπισα κανενα πρόβλημα! 1
bromiaris Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, manthos_27 είπε Πάντως εγώ παρελαβα απο ενα eshop point την οθόνη που ηταν σε προσφορά και δεν είχε καμένο pixel αλλα ούτε και bleeding ηταν άψογη ίσως να ήμουν απο τους τυχερούς τι να πω! Αλλά επειδή στο eshop έχω κανει άπειρες αγορές δεν αντιμετωπισα κανενα πρόβλημα! Φίλε μου δεν έχει να κάνει με το αν αγόρασες από την Ελληνική αντιπροσωπία ή από κάποια άλλης Ευρωπαϊκής χώρας. Ένα καμένο πιξελ ή κάποιο πρόβλημα μπορεί να βρεθεί σε οποιαδήποτε παρτίδα..
manthos_27 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Ναι σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζι σου ειναι και θέμα τύχης λιγο το τι κομμάτι θα σου κάτσει!
Προτεινόμενες αναρτήσεις