mpokwsths Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Έχουμε μαμήσει το θέμα. Ξαναλέω ΑΝ είναι σοβαρό μαγαζί πας με το προϊόν, το επιστρέφεις σαν κύριος και παίρνεις τα λεφτά σου στο χέρι. Πόσο να πάρει; Μία ώρα; Με τη διαδικασία που περιγράφεις εσύ χάνεις μέρες ολόκληρες και μπορεί και να μην ικανοποιηθείς (να κάνουν τους Κινέζους) αν πρόκειται για ελαφριές περιπτώσεις backlight bleed ή brightness uniformity. Αν το πρόβλημα προκύψει πέραν του δικαιώματος επιστροφής τότε γίνεται αυτό που λες.
redykt Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Λοιπον παιδια , αρχικα την ακυρωσα μετα ομως αποφασισα να την παραω τελικα την οθονη μιας καθως φαινοταν πολυ vfm . Τα παρακατω τα ποσταρα και στο αντιστοιχο θεμα για τη συγκεκριμενη οθονη στην κατηγορια "Οθονες" . Φωτογραφια δεν μπορω να ανεβασω λογω του νεου site : Απο dropbox Τη συνδεω , βαζω ασπρο φοντο και βλεπω μαυρακι στη μεση της οθονης !!! Το κανω να φυγει με το δαχτυλο και συνειδητοποιω οτι ειναι καμενο πιξελ.Επισης παρατηρησα bleeding αισθητο κατω δεξια αλλα οκ --> Οσον αφορα το προβλημα με το πλεγμα δεν ηταν ιδιαιτερα αισθητο βεβαια την συνεδεσα με vga . t-thanks eshop. Την πηγα πισω την αλλη μερα να τη στειλουνε στο service και τους ειπα οτι θελω τα χρηματα και οχι αντικατασταση. Μου παν οτι η LG δεν εχει πλεον 0 πιξελ εγγυηση σε φαση παρτην πισω σπιτι σου. Τους εδειξα το mail και δεν ειχαν δικαιολογια . Με λιγα λογια απο βδομαδας περιμενω τα λεφτα. ΥΓ1: Η οθονη τα σπαει και απο αποψη specs και απο ομορφια καθως τα bezels ειναι πολυ λεπτα , αλλα οχι και καμμενο πιξελ με το που την ανοιξω ! ΥΓ2: Καλη χρονια !! Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2018 από redykt 1
Looter Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Κρίμα φίλε , άτυχος. Τα λεφτά έπρεπε να στα δώσουν επιτόπου. Ευχομαι να κλείσει θετικά και να σε υποστηρίξουν πλήρως.
firepc Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2018 να δω τωρα τι θα πουν ολοι αυτοι που σου λεγαν οτι ετσι και η οθονη σου εχει θεμα θα την πας πισω και το eshop θα σου δωσει τα λεφτα πισω 1
iakoboss7 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 μεσα στην ατυχια του ξεκαθαρισε και το θεμα για οσους εθελοτυφλούν... 1
panos2171 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Looter είπε Κρίμα φίλε , άτυχος. Τα λεφτά έπρεπε να στα δώσουν επιτόπου. Ευχομαι να κλείσει θετικά και να σε υποστηρίξουν πλήρως. Tι θα πει έπρεπε να τα δώσουν επιτόπου; Μπακάλικο είναι; 1
Intruder7s Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) @redykt Πάλι καλά που είχες το mail και δεν χρειάστηκε να κάνεις ολόκληρες ιστορίες με τηλέφωνα σε κεντρικά αναμονές νεύρα κτλ. Κρίμα πάντως γιατί από την περιγραφή σου φαίνεται ότι πέρα από τα λειτουργικά προβλήματα σου άρεσε αισθητικά. @Looter Στην ουσία ο υπάλληλος επειδή είναι απλά πωλητής, πρέπει να το στείλει το προϊόν για εξέταση ( που ξέρει αν ο αγοραστής έκανε κάποια ζημιά π.χ. ) πριν εγκριθούν τα προβλεπόμενα της κάθε περίπτωσης. Δεν θα σχολιάσω τις προσωπικές επιθέσεις που συνεχίζονται άσκοπα. @redykt Αν σου δημιουργήσουν κάποιο θέμα ενημέρωσε μας και αν σου είναι εύκολο γράψτο και σε κάποιο άλλο θέμα του φόρουμ να υπάρχει σε περίπτωση που μελλοντικά την πατήσει κάποιος άλλος αγοραστής. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από Intruder7s
redykt Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 @Intruder7s Το εχω γραψει ηδη στο αντιστοιχο θεμα στην κατηγορια Οθονες . Ναι, περασα στο καπακι απο το Πλαισιο και την ειχανε σε display μαζι με αλλες οθονες και ηταν οντως η πιο ωραια εμφανισιακα και οχι μονο . Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες για τον υπαλληλο , αυτο ακριβως μου ειπε και εκεινος και τον καταλαβαινω. Παντως στο Πλαισιο μου ειπαν οτι ισχυει κανονικα η 0 pixel warranty απο την LG και οτι μαλιστα αυτοι εχουν κανει ειδικη συμφωνια με τη Samsung για zero pixel warranty. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Σε ποιο e-shop πήγες redykt για δώσε λεπτομέρειες.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και άσε τη διαφήμιση για το πλαίσιο για μια άλλη φορά. Δώσε λοιπόν το κατάστημα ή την απόδειξη της οθόνης που επέστρεψες γιατί η φωτογραφία και μάλιστα η συγκεκριμένη εμένα προσωπικά δε μου λέει κάτι. Μπορεί κάλλιστα να είναι απο το tv-monitor της ξαδερφης σου. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από Επισκέπτης
redykt Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δε μου αρεσει καθολου το υφος σου και δε μου καιγεται καρφι ουτε για το Πλασιο, ουτε για το eshop , ουτε για κανενα αντιστοιχο καταστημα. Δεν με απασχολει και ιδιαιτερα τι πιστευει ο καθε αγνωστος radiohead για τα λεγομενα μου . Δεν εκανα το ποστ για να θιξω καποιον εδω μεσα ή καποιο καταστημα , απλα σας περιγραφω τι ακριβως συναιβει σε μενα με τη συγκεκριμενη οθονη. Επειδη ομως προκειται για ενα σοβαρο forum , δε γουσταρω να αφηνονται υποψιες για τα λεγομενα μου οριστε και το δελτιο παραλαβης για το service. 2
Damachi Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Παντως αν δεν ειχες το mail να τους το τριψεις στη μουρη ακομα θα σε τρεχανε . Μια εικονα χιλιες λεξεις Στο πλαισιο κολοκυθια τουμπανα τι λενε οι πωλητες αμα ανεβεις στο service θα καταλαβεις τι παιζει - εκει ειχα δει να γραφουνε οτι θελουνε παραποιημενο στη φορμα μεχρι και αρνηση ελεγχου . Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από Damachi
mpokwsths Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Ακόμα και αίσια εξέλιξη (που το εύχομαι) να έχει η περίπτωση του redykt το σίγουρο είναι ότι η "εγγύηση 0-pixel του e-shop" δεν έχει καμία σχέση με την 0-pixel της LG Hellas...
eaglos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Να δω πόσα χρόνια θα περάσουν μέχρι να κατανοήσουμε τον όρο παρα-εισαγωγή Η περίπτωση του φίλου είναι κλασική φάση e-shop όπου απλά τρέχεις και δεν φτάνεις. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2018 από eaglos
panos2171 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Όλα αυτά τα επιβεβαιωτικά mail ισχύουν για όλους πλέον ή μόνο σε αυτούς που πήραν την αποκλειστική απάντηση;
Προτεινόμενες αναρτήσεις