bromiaris Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 3 ώρες πριν, mpokwsths είπε Αναρωτιέμαι τι θα συνέβαινε αν δεν είχε υπάρξει η επικοινωνία του πελάτη με το e-shop για τη 0-pixel εγγύηση ΠΡΙΝ την παραγγελία. Και εγώ αναρωτιέμαι τι θα συνέβαινε αν οδηγούσαν τα νεφελίμ τελικά το τζιπ του Παντελίδη (άλλο μεγάλο σήριαλ που κάποιοι δεν μπορούν να χωνέψουν την πραγματικότητα), αλλά δεν το κάνω θέμα…! Το e-shop έχει κάνει μεγάλες π@@@ριές αλλά πρέπει δυστυχώς για εσάς να παραδεχτείτε ότι σε αυτό το θέμα συμπεριφερθείτε σωστά (όσο και αν είναι δύσκολο).
iakoboss7 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 σε τι συμπεριφερθηκε σωστα βρε συ bromiari? που το γειωσαν το παλικαρι? που παλι καλα ετυχε να εχει το email και βρηκε το δικιο του? επιμενεις συνεχεια και συνεχεια οτι επεσε σε αρουγκανο υπάλληλο και τετοια... ο υπαλληλος δεν ειναι ουτε αρουγκανος ουτε τιποτα, η πολιτικη του καταστηματος ειναι αυτη.- και ναι, ετσι ηταν και στον κωτσοβολο που εγραψε καποιος, και ξερεις γιατι? γιατι δεν δινει την 0-pixel ο καθε κωτσοβολος και e-shop αλλα ΜΟΝΟ Η LG ΕΛΛΑΔΟΣ. ειναι περα απο την νομικα υποχρεωτικη καλυψη του καταστηματος, ειναι εξτρα καλυψη της εταιρειας, για να την εχεις μιλας με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.- ξεφυγαμε απο την μασημενη τροφη και παμε σε νεο επιπεδο πια... επισης οι ιδιοι (e-shop) παραδεχτηκαν οτι δεν εχει την εγγυηση της lg για 0 καμενα πιξελ και ταχα μια δικια τους ( @@ ). να δω οσους δεν διαβαζουν το νημα εδω (ναι παιδια, 10φορες παραπανω ατομα θα την αγορασαν απο οσους διαβαζουν εδω) αλλα το δουν πανω στο κουτι τι θα κανουν οταν η lg σηκωσει τα χερια ψηλα.... τεσπα, τελος απο μενα, πολυ τραβηξε το παραμύθι. ο νοων νοειτω...- 1
bromiaris Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, iakoboss7 είπε επισης οι ιδιοι (e-shop) παραδεχτηκαν οτι δεν εχει την εγγυηση της lg για 0 καμενα πιξελ και ταχα μια δικια τους Βρε φίλε εσένα σαν πελάτη σε ενδιαφέρει αν σου αλλάξει άμεσα την οθόνη το e-shop ή η LG; Αν στην αλλάξει η LG θα ευχαριστηθείς παραπάνω ή αν στην αλλάξει το κάθε e-shop, θα σε δυσαρεστήσει; Τέλος πάντων. Δεν ασχολούμαι άλλο. Μείνε κολλημένος. Καλή συνέχεια. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2018 από bromiaris
iakoboss7 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 ε αφου τα βαζεις και σε bold θα απαντησω ολα οσα ρωτας τα ελεγε το μηνυμα μου ξεκαθαρα αλλα δεν διαβαζεις σωστα. δεν φταιω εγω για αυτο. 1) ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ EMAIL. 2) ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ E-SHOP ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΓΙΑ ΚΑΜΕΝΑ PIXEL ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ LG ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ E-SHOP. over and out απο μενα γιατι και πολυ ασχοληθηκα να δωσω φως στους αόμματους...
Intruder7s Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Ξαναλέμε: A ) καμμένο πίξελ ή όχι Β ) Με έξτρα καλώδια και εξαρτήματα ή ελλείψεις Γ) Με δώρο μία πάστα ή όχι ΟΠΩΣ και να την παραλάβει κάποιος, μπορεί να την επιστρέψει μέσα σε 7 ημέρες απλά με το έτσι θέλω και να πάρει τα λεφτά του πίσω ( όχι πίστωση αν δεν θέλει ) . Οπότε ναι, δεν έχει την τέλεια πολιτική κάλυψης αλλά δεν κάνει και κάτι κρυφά. Δεν σου έγραψαν στο σάιτ ( νομίζω δηλαδή ) ότι θα σου παρέχουν 0-pixel εγγύηση και δεν το έκαναν. Δεν σου είπαν ότι θα είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και δεν είναι. Όταν ερωτήθηκαν απάντησαν την αλήθεια και υποστήριξαν αυτήν την απάντηση με πράξη. Και στην τελική, γιατί ασχολούμαστε ακόμη? Αν ήταν δηλαδή η οθόνη άλλης μάρκας και είχε καμμένο πίξελ τότε τί? Αντί να χαιρόμαστε που υπάρχει η προοπτική αντικατάστασης πρέπει να τσακωνόμαστε και μεταξύ μας για ένα πρόβλημα που δεν είναι πρόβλημα? Συζητήθηκε στις 2-3 πρώτες σελίδες, λήφθηκε επίσημη απάντηση κι έπρεπε να είχε λήξει εκεί. Δεν έληξε γιατί συνέχισαν οι κατηγορίες ( δικαίως μίας και βασιζόντουσαν σε προηγούμενες κακές εμπειρίες και σκοπό οι κατηγορίες αυτές είχαν να προστατεύσουν κάποιον συμφορουμίτη και όχι να βλάψουν κανένα ) αλλά παρά το ότι σε άτομο που τελικά όντως έτυχε να του έκατσε οθόνη με καμμένο πίξελ, πήρε τα λεφτά του πίσω κανονικότατα, αυτό το πράγμα συνεχίζεται. Γιατί? Και μη μου πείτε αν δεν είχε το e-mail δεν θα δικαιωνόταν. Δείτε την αρχή του ποστ μου.
iakoboss7 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 τα καμενα πιξελ εμφανιζονται και στην πορεια ξερεις, οχι μονο στην αρχη....
mpokwsths Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δεν είναι μόνο ότι μπορεί να εμφανιστεί στην πορεία. Μπορεί απλά ο χρήστης να μην το πάρει χαμπάρι μέσα σε 7 ημέρες. Αρκετά σύνηθες. Αλλά τι να λέμε τώρα, αυτοί είναι σύνθετοι συλλογισμοί...
Dantε Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Παντως τη δικια μου (24MP59,παρομοιο πανελ),τη παιζω με 0 brightness και 65 contrast.Εκανα απειρες δοκιμες με ρυθμισεις και οδηγους.
bromiaris Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 4 ώρες πριν, iakoboss7 είπε τα καμενα πιξελ εμφανιζονται και στην πορεια ξερεις, οχι μονο στην αρχη.... 3 ώρες πριν, mpokwsths είπε Δεν είναι μόνο ότι μπορεί να εμφανιστεί στην πορεία. Μπορεί απλά ο χρήστης να μην το πάρει χαμπάρι μέσα σε 7 ημέρες. Θα σας χαλάσω την μίρλα, λέγοντας ότι η επίσημη απάντηση του e-shop δεν καθόρισε deadline για να ανοίξεις τα στραβάδια σου να δεις καμένο πίξελ ή αν σου καεί πιο μετά. Χωνέψτε ότι το e-shop, σε οθόνες LG δίνει εγγύηση αλλαγής της οθόνης και για ένα καμένο πίξελ..!!! Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά πρέπει να το κάνετε για να προχωρήσετε παρακάτω στην ζωή σας
cineaste Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 9 minutes ago, bromiaris said: Θα σας χαλάσω την μίρλα, λέγοντας ότι η επίσημη απάντηση του e-shop δεν καθόρισε deadline για να ανοίξεις τα στραβάδια σου να δεις καμένο πίξελ ή αν σου καεί πιο μετά. Χωνέψτε ότι το e-shop, σε οθόνες LG δίνει εγγύηση αλλαγής της οθόνης και για ένα καμένο πίξελ..!!! Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά πρέπει να το κάνετε για να προχωρήσετε παρακάτω στην ζωή σας Εντάξει, ή τρολάρεις άγρια ή έχεις κάποια συμφέροντα, έχω να διαβάσω πιο πληρωμένη απάντηση εδώ και καιρό. 1 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Τι καθεστε ολες οι πλευρες και ακομα το συζητάτε?Λες και είναι πρωτη φορα που θα υπαρξει διαφορετικη αντιμετωπιση από το ιδιο μαγαζι σε διαφορετικούς πελατες....αναλόγως τι εχουν ορεξη να κανουν!στην προκειμενη περιπτωση καναν αυτό που επρεπε,σε άλλες κανουν τα στραβα ματια.Τελος κουβεντας
bromiaris Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Τι καθεστε ολες οι πλευρες και ακομα το συζητάτε?Λες και είναι πρωτη φορα που θα υπαρξει διαφορετικη αντιμετωπιση από το ιδιο μαγαζι σε διαφορετικούς πελατες....αναλόγως τι εχουν ορεξη να κανουν!στην προκειμενη περιπτωση καναν αυτό που επρεπε,σε άλλες κανουν τα στραβα ματια.Τελος κουβεντας Μα αυτό προσπαθώ να τους πω. Ότι σε αυτό το συγκεκριμένο θέμα φέρθηκαν πολύ σωστά και έδωσαν μόνοι τους zero pixel εγγύηση. Σε άλλα θέματα μπορεί να έχουν κάνει ένα σορό μ@@κιες και πολύ σωστά να τους τα χώνει κάποιος. Άλλα όλες οι περιπτώσεις Δεν μπορεί και Δεν είναι ίδιες! 1
Chrysostomos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 27 λεπτά πριν, bromiaris είπε Θα σας χαλάσω την μίρλα, λέγοντας ότι η επίσημη απάντηση του e-shop δεν καθόρισε deadline για να ανοίξεις τα στραβάδια σου να δεις καμένο πίξελ ή αν σου καεί πιο μετά. Χωνέψτε ότι το e-shop, σε οθόνες LG δίνει εγγύηση αλλαγής της οθόνης και για ένα καμένο πίξελ..!!! Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά πρέπει να το κάνετε για να προχωρήσετε παρακάτω στην ζωή σας τι κάνει το eshop? η LG την δίνει αυτή την δυνατότητα φίλε και όχι όχι το κάθε τυχαίο μαγαζί. Αν είναι να απαντάτε,να ξέρετε τουλάχιστον τι γράφετε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις