Επισκέπτης Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 http://www.e-shop.gr/othoni-lg-23mp68vq-p23-led-full-hd-black-p-PER.155877
Sheogorath Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Πάλι με καμένα πίξελ όπως την άλλη φορά; Προσοχή 99% δεν έχουν zero pixel γιατί δεν είναι επίσημη εισαγωγή. Αν έχει θέμα θα σιχτιρίσετε. 2
mpokwsths Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 DOA; Ποιος ορίζει τι σημαίνει Dead On Arrival; Αν έχει καμμένα/κολλημένα pixel δε θεωρείται ελάττωμα από παράγκες στυλ e-shop. Με λίγα παραπάνω η 24άρα από Amazon: https://www.amazon.fr/LG-24MP68VQ-P-Écran-LED-IPS/dp/B01AWG4PR0/ (out of stock προς το παρόν αλλά λογικά θα φέρουν γρήγορα) 4
Votritis Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Αρκετα κομματια(και η δικιά μου) απο την συγκεκριμένη οθονη ειναι προβληματικά http://www.insomnia.gr/topic/630796-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-lg-23mp68vq/page-1
mpokwsths Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Έχω την παραπάνω (24άρα) από Amazon και δεν έχει κανένα θέμα.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Αν έχει καμμένα/κολλημένα pixel δε θεωρείται ελάττωμα από παράγκες στυλ e-shop. Δεν συμφωνώ, αλλα δεν θα ορκιστώ κιόλας. Δεύτερον δεν μπορεί όλα τα ελληνικά να είναι παράγκες και να ψωνίζουμε μόνο απο amazon. Τίμια οθόνη σε λογικό budget είναι και δεν θα ταλαιπωρηθείς να την πάς πίσω άν ο μη γένοιτο έχεις καμμένο. Άν κάποιος έχει εμπειρία ας ποστάρει.
JeZus Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 1.προσευχη να είναι οκ. 2. να πεσεις σε καλο υπάλληλο στην lg που δεν το νοιάζει αν είναι παραεισαγωγη απο eshop και να προχωρήσει την αντικατάσταση. εγω με την δεύτερη προσπάθεια πετυχα το 2. η οθονη καρααξιζει
Intruder7s Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Παιδιά και οκ να είναι έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση ( οπότε ανοίχτε πολύ προσεκτικά χωρίς να σκίσετε τίποτα ) μέσα σε 7 ημέρες από την αγορά απλά επειδή δεν σας κάνει ή δεν το θέλετε για τον οποιοδήποτε λόγο. Αν είναι ανοιγμένο δεν σας επιστρέφονται τα χρήματα άμεσα γιατί προφανώς πρέπει να το εξετάσουν ότι είναι όντως όπως όταν το πήρατε και ότι π.χ. δεν το αλλάξατε με ίδιο χαλασμένο μοντέλο ή δεν του κάνατε κάτι. Αλλά ο νόμος ορίζει ( απ'ότι γνωρίζω ) ότι μέσα σε 7 ημέρες (εργάσιμες?) από την αγορά μπορεί να επιστραφεί το προϊόν πίσω και επιστροφή χρημάτων (όχι πίστωση) "χωρίς ερωτήσεις". Εναλλακτικά κάντε παραλαβή από το κατάστημα και κάνε τον έλεγχο μπροστά στον υπάλληλο να γλυτώσετε και το χρόνο σας
manthos_27 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Αυτό που λες το έκανα με τηλεόραση και μου έκαναν άμεσα την επιστροφή χρημάτων αφού πρώτα την εξέτασαν να δουνβαν ολα είναι οκ. και πήρα τα χρήματα μου πίσω κανονικά! Προσωπικά με το eshop δεν είχα ποτέ πρόβλημα!
isay Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δεν συμφωνώ, αλλα δεν θα ορκιστώ κιόλας. Δεύτερον δεν μπορεί όλα τα ελληνικά να είναι παράγκες και να ψωνίζουμε μόνο απο amazon. Τίμια οθόνη σε λογικό budget είναι και δεν θα ταλαιπωρηθείς να την πάς πίσω άν ο μη γένοιτο έχεις καμμένο. Άν κάποιος έχει εμπειρία ας ποστάρει. Πάρε ένα τηλεφωνο την lg hellas κα ρώτησε τους σε ποια καταστήματα λιανικής ισχύει η αντικατάσταση zero pixels με ίδιο καινουργιο μοντέλο. Θα σου απαντησουν οτι γονεται απο τα μαγαζιά που αγοράζουν απο την lg hellas. Επίσης άλλο το doa και αλλο το zero pixel. Εναλλακτικά κάντε παραλαβή από το κατάστημα και κάνε τον έλεγχο μπροστά στον υπάλληλο να γλυτώσετε και το χρόνο σας Αυτό!. Το κάνω για οτιδήποτε αγορές μονιτορ/τηλεοράσεων που παραλαμβάνω απο μαγαζί (οχι μονο eshop)
bromiaris Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Σε ερώτηση μου προς την lg hellas, μου απάντησαν ότι το e-shop αγοράζει και από αυτούς αλλά και εκτός Ελλάδας. Οπότε ή ρωτάτε επιτόπου αν η συγκεκριμένη οθόνη είναι από Ελληνική αντιπροσωπία (αν γνωρίζουν) ή άνοιγμα επιτόπου να δείτε αν έχει καμένα πίξελ. Πάντως η τιμή είναι τέλεια.
μαστερ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα και χρονια πολλα. Ποτε,μα ποτε δεν ειχα προβλημα με το eshop. Αν δεν ειμουν ευχαριστημενος με ενα προιον (πχ ποντικι) μου το αλλαζαν . Αν χαλαγε ενα εξαρτημα (μεσα στην εγγυηση) παλι το αντικαταστουσαν με καινουριο.
vairass Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Εγώ την LG την πήρα από plaisio, 5 φορές αλλαγή σε 2 ημέρες, κιχ δεν έκαναν κιχ, πάνω στο κουτάκι γράφει zero pixels
μαστερ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα και χρονια πολλα. Ποτε,μα ποτε δεν ειχα προβλημα με το eshop. Αν δεν ειμουν ευχαριστημενος με ενα προιον (πχ ποντικι) μου το αλλαζαν . Αν χαλαγε ενα εξαρτημα (μεσα στην εγγυηση) παλι το αντικαταστουσαν με καινουριο. Καλημερα και χρονια πολλα. Ποτε,μα ποτε δεν ειχα προβλημα με το eshop. Αν δεν ειμουν ευχαριστημενος με ενα προιον (πχ ποντικι) μου το αλλαζαν . Αν χαλαγε ενα εξαρτημα (μεσα στην εγγυηση) παλι το αντικαταστουσαν με καινουριο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις