Προς το περιεχόμενο

[Monitor] LG 23MP68VQ-P 23'' 135€ @ e-shop


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πάλι με καμένα πίξελ όπως την άλλη φορά; Προσοχή 99% δεν έχουν zero pixel γιατί δεν είναι επίσημη εισαγωγή.

 

Αν έχει θέμα θα σιχτιρίσετε.

  • Like 2
Δημοσ.

DOA;

Ποιος ορίζει τι σημαίνει Dead On Arrival;

Αν έχει καμμένα/κολλημένα pixel δε θεωρείται ελάττωμα από παράγκες στυλ e-shop.

 

Με λίγα παραπάνω η 24άρα από Amazon: https://www.amazon.fr/LG-24MP68VQ-P-Écran-LED-IPS/dp/B01AWG4PR0/

 

(out of stock προς το παρόν αλλά λογικά θα φέρουν γρήγορα)

  • Like 4
Δημοσ.

Αν έχει καμμένα/κολλημένα pixel δε θεωρείται ελάττωμα από παράγκες στυλ e-shop.

 

 

Δεν συμφωνώ, αλλα δεν θα ορκιστώ κιόλας. Δεύτερον δεν μπορεί όλα τα ελληνικά να είναι παράγκες και να ψωνίζουμε μόνο απο amazon. Τίμια οθόνη σε λογικό budget είναι και δεν θα ταλαιπωρηθείς να την πάς πίσω άν ο μη γένοιτο έχεις καμμένο.

Άν κάποιος έχει εμπειρία ας ποστάρει.

Δημοσ.

1.προσευχη να είναι οκ.

2. να πεσεις σε καλο υπάλληλο στην lg που δεν το νοιάζει αν είναι παραεισαγωγη απο eshop και να προχωρήσει την αντικατάσταση.

 

εγω με την δεύτερη προσπάθεια πετυχα το 2. η οθονη καρααξιζει

Δημοσ.

Παιδιά και οκ να είναι έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση ( οπότε ανοίχτε πολύ προσεκτικά χωρίς να σκίσετε τίποτα ) μέσα σε 7 ημέρες από την αγορά απλά επειδή δεν σας κάνει ή δεν το θέλετε για τον οποιοδήποτε λόγο.

Αν είναι ανοιγμένο δεν σας επιστρέφονται τα χρήματα άμεσα γιατί προφανώς πρέπει να το εξετάσουν ότι είναι όντως όπως όταν το πήρατε και ότι π.χ. δεν το αλλάξατε με ίδιο χαλασμένο μοντέλο ή δεν του κάνατε κάτι.

Αλλά ο νόμος ορίζει ( απ'ότι γνωρίζω ) ότι μέσα σε 7 ημέρες (εργάσιμες?) από την αγορά μπορεί να επιστραφεί το προϊόν πίσω και επιστροφή χρημάτων (όχι πίστωση) "χωρίς ερωτήσεις".

 

Εναλλακτικά κάντε παραλαβή από το κατάστημα και κάνε τον έλεγχο μπροστά στον υπάλληλο να γλυτώσετε και το χρόνο σας :P

Δημοσ.

Αυτό που λες το έκανα με τηλεόραση και μου έκαναν άμεσα την επιστροφή χρημάτων αφού πρώτα την εξέτασαν να δουνβαν ολα είναι οκ. και πήρα τα χρήματα μου πίσω κανονικά!

 

Προσωπικά με το eshop δεν είχα ποτέ πρόβλημα!

Δημοσ.

Δεν συμφωνώ, αλλα δεν θα ορκιστώ κιόλας. Δεύτερον δεν μπορεί όλα τα ελληνικά να είναι παράγκες και να ψωνίζουμε μόνο απο amazon. Τίμια οθόνη σε λογικό budget είναι και δεν θα ταλαιπωρηθείς να την πάς πίσω άν ο μη γένοιτο έχεις καμμένο.

Άν κάποιος έχει εμπειρία ας ποστάρει.

Πάρε ένα τηλεφωνο την lg hellas κα ρώτησε τους σε ποια καταστήματα λιανικής ισχύει η αντικατάσταση zero pixels με ίδιο καινουργιο μοντέλο. Θα σου απαντησουν οτι γονεται απο τα μαγαζιά που αγοράζουν απο την lg hellas.

 

Επίσης άλλο το doa και αλλο το zero pixel.

Εναλλακτικά κάντε παραλαβή από το κατάστημα και κάνε τον έλεγχο μπροστά στον υπάλληλο να γλυτώσετε και το χρόνο σας :P

Αυτό!. Το κάνω για οτιδήποτε αγορές μονιτορ/τηλεοράσεων που παραλαμβάνω απο μαγαζί (οχι μονο eshop)

Δημοσ.

Σε ερώτηση μου προς την lg hellas, μου απάντησαν ότι το e-shop αγοράζει και από αυτούς αλλά και εκτός Ελλάδας. Οπότε ή ρωτάτε επιτόπου αν η συγκεκριμένη οθόνη είναι από Ελληνική αντιπροσωπία (αν γνωρίζουν) ή άνοιγμα επιτόπου να δείτε αν έχει καμένα πίξελ.

Πάντως η τιμή είναι τέλεια.

Δημοσ.

Καλημερα και χρονια πολλα.

Ποτε,μα ποτε δεν ειχα προβλημα με το eshop.

Αν δεν ειμουν ευχαριστημενος με ενα προιον (πχ  ποντικι) μου το αλλαζαν .

Αν χαλαγε ενα εξαρτημα (μεσα στην εγγυηση) παλι το αντικαταστουσαν με καινουριο.

Δημοσ.

Εγώ την LG την πήρα από plaisio, 5 φορές αλλαγή σε 2 ημέρες, κιχ δεν έκαναν κιχ, πάνω στο κουτάκι γράφει zero pixels

Δημοσ.

Καλημερα και χρονια πολλα.

Ποτε,μα ποτε δεν ειχα προβλημα με το eshop.

Αν δεν ειμουν ευχαριστημενος με ενα προιον (πχ  ποντικι) μου το αλλαζαν .

Αν χαλαγε ενα εξαρτημα (μεσα στην εγγυηση) παλι το αντικαταστουσαν με καινουριο.


Καλημερα και χρονια πολλα.

Ποτε,μα ποτε δεν ειχα προβλημα με το eshop.

Αν δεν ειμουν ευχαριστημενος με ενα προιον (πχ  ποντικι) μου το αλλαζαν .

Αν χαλαγε ενα εξαρτημα (μεσα στην εγγυηση) παλι το αντικαταστουσαν με καινουριο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...