BLiTzER Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Όσο κράτησε η vdsl, η σύνδεση ΠΕΤΟΥΣΕ. Για μερικές μέρες. Μετά έπεσε κατακόρυφα η ταχύτητα, αλλά τελικά μας ενημέρωσαν ότι είχε πρόβλημα το δίκτυό τους και μας γύρισαν σε adsl. Το κουτί είναι δική τους ευθύνη να το αλλάξουν, εφόσον δημιουργεί προφανέστατα πρόβλημα; Μπορώ να το αλλάξω εγώ με κάποιο στεγανό (βρίσκεται εξωτερικά του σπιτιού), μπορώ να το μεταφέρω εσωτερικά, ποια είναι η καλύτερη λύση; Χωρίς να έχω πρόβλημα με τους οτετζήδες, φυσικά. Αυτή τη στιγμή προέχει να λυθεί το πρόβλημα μόνιμα.
Damachi Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 και τον κατανεμητη σου να δεις , ερχεται ο καθε μακ@κας καρφωνει - ξεκαρφωνει και τα αφηνει εκτεθειμενα . 2
rofl Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 δεν ξερω αν μπορεις να το αλλαξεις εστω οff the record αλλα ρωτα. θεωρητικα τα αντικαθιστα ο οτε, αλλα απο ταλαιπωρια, χρονους, προσπαθεια που απαιτειται για να τους ψησεις να το αλλαξουν δεν γνωριζω. οπως ειπα μενω σε πολυκατοικια οποτε δεν εχω ιδεα. αν δεν απαντησει καποιος εδω καλύτερα ανοιξε θεματακι που να περιγραφεις την εγκατασταση σου, και οτι με τις βροχες βγαινει αυτο το θεμα και αυτοι που ξερουν σχετικα θα σου πουν τι μπορεις να κανεις 1
BLiTzER Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Πήρα και ρώτησα. Αν το κουτί έχει κάποιον αριθμό εξωτερικά, είναι του ΟΤΕ, αλλιώς είναι του σπιτιού. Μίλησα ξανά και με την εξυπηρέτηση, όπου πέτυχα έναν ΠΟΛΥ πιο πρόθυμο και εξυπηρετικό υπάλληλο. Προσπάθησε πραγματικά να βοηθήσει, αλλά, όπως και να'χει, μου είπε ότι πάει από βδομάδα. Όταν έρθει κάποιος τεχνικός εδώ, θα τον ρωτήσω τι μπορεί να γίνει και με την εγκατάσταση, ώστε να λυθεί το θέμα για πάντα. 1
Cosbuster Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Πάροχο δε θα αλλάξω για να έχω καλύτερο ίντερνετ, αλλά για να έχω καλύτερη αντιμετώπιση. Επαγγελματίες που δε σέβονται και εξυπηρετούν τον πελάτη που τους πληρώνε. Έχοντας περάσει από πολλούς εναλλακτικούς παρόχους, σώθηκες. Θα κάνουν τα πάντα για να μην χρειαστεί να δηλωθεί η βλάβη και όταν δηλωθεί θα πάει ΟΤΕ για να περάσει ο ίδιος τεχνικός που πέρναγε πάντα.
mike_mike Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Πήρα και ρώτησα. Αν το κουτί έχει κάποιον αριθμό εξωτερικά, είναι του ΟΤΕ, αλλιώς είναι του σπιτιού. Μίλησα ξανά και με την εξυπηρέτηση, όπου πέτυχα έναν ΠΟΛΥ πιο πρόθυμο και εξυπηρετικό υπάλληλο. Προσπάθησε πραγματικά να βοηθήσει, αλλά, όπως και να'χει, μου είπε ότι πάει από βδομάδα. Όταν έρθει κάποιος τεχνικός εδώ, θα τον ρωτήσω τι μπορεί να γίνει και με την εγκατάσταση, ώστε να λυθεί το θέμα για πάντα. Διάβασα όσα γράφεις κι έχω μερικές απορίες, π.χ όταν το έδωσες βλάβη και όπως λες ο μάστορας του ΟΤΕ διαπίστωσε πρόβλημα στην εσωτερική σου, πως το έμαθες...? δεν σε κάλεσε σε κάποιο κινητό...? δεν μίλησε με κανέναν από την οικογένεια σου...? πως τελικά έμαθες πως έχεις το πρόβλημα μέσα...? Δεν σου είπε ο ίδιος τι μετρήσεις πήρε σε ποιο σημείο και τι πρέπει να κάνεις...? είσαι ο ίδιος υπεύθυνος της σύνδεσης.? είχες δώσει το κινητό σου για επικοινωνία...? Μήπως σε έψαχνε και δε σε βρήκε...?
BLiTzER Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Ο τεχνικός ήρθε σπίτι, διόρθωσε το πρόβλημα, η ταχύτητα επανήλθε στα φυσιολογικά της, όπως έχει συμβεί τόσες φορές στο παρελθόν (για χρόνια, ανεξαρτήτως παρόχου) κι ενημέρωσε ότι φαίνεται να υπάρχει κάποιο θέμα με την εσωτερική καλωδίωση και αν διαπιστωθεί ξανά πρόβλημα με την ταχύτητα, να αντικατασταθεί.Δε θυμάμαι να έδωσε ακριβή νούμερα και σίγουρα δεν ανέφερε πού ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα. Η γραμμή δεν ανήκει σε μένα, αλλά ήμουν μπροστά κατά την επίσκεψη του τεχνικού. Δε σκέφτηκα να επιμείνω, καθώς, όπως ανέφερα, το ίδιο συμβαίνει εδώ και χρόνια. Σκαλίζουν κάτι στο κουτί και η σύνδεση επανέρχεται. Μετά τα τελευταία τηλεφωνήματα, δόθηκε το κινητό μου στην εξυπηρέτηση, με το οποίο επικοινώνησαν όταν χρειάστηκε και μου έστειλαν sms ότι καταχωρήθηκε η βλάβη μπλαμπλα. Παρ'όλα αυτά, μέχρι σήμερα, 28/12, δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα στη σύνδεσή μου, δεν έχει γίνει καμία επίσκεψη τεχνικού και δεν έχω λάβει απολύτως καμία ενημέρωση. Απλά σταμάτησα να ασχολούμαι. Κάποια στιγμή θα ζητήσουν να πληρωθούν.Α, το κουτί είναι δικό τους, υποθέτω. Είναι μεταλλικό και γράφει ΟΤΕ εξωτερικά.
BLiTzER Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Απλά ενημερώνω, για να καταγραφεί και επισήμως ότι, φυσικά, είχα απόλυτο δίκιο. Επισκέφθηκε τεχνικός σήμερα (15 μέρες μετά τη δήλωση βλάβης, ίσως παραπάνω, βαριέμαι να ψάχνω τώρα) και το πρόβλημα διορθώθηκε. Του ζητήθηκε να μας δείξει ακριβώς πού και τι απώλειες υπάρχουν λόγω εσωτερικής καλωδίωσης και μας ενημέρωσε ότι κανένα θέμα δεν έχει η εσωτερική καλωδίωση. 16 Mbps στο καφάο, 16 στο σπίτι. Shocked. Not.
BLiTzER Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Κάτι σκάλισε και το'φτιαξε. Όπως κάνει πάντα. Μέχρι την επόμενη φορά. Δε νομίζω ότι θα μάθουμε ποτέ τι φταίει, είναι απόρρητο. Actual Rate(Up/Down) 1023/16216 kbps
NikosKallithea Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 40 λεπτά πριν, BLiTzER είπε Κάτι σκάλισε και το'φτιαξε. Όπως κάνει πάντα. Μέχρι την επόμενη φορά. Δε νομίζω ότι θα μάθουμε ποτέ τι φταίει, είναι απόρρητο. Actual Rate(Up/Down) 1023/16216 kbps Προφανώς φταιει το ακραίο δικτυο, καφαο-βοξ να παρατηρήσεις ποτε στο κανει αυτο, αν στο κάνει μετα απο βροχες τοτε ειναι σίγουρο αυτο που που έγραψα
BLiTzER Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Ναι, 99% είναι μετά από δυνατές βροχές, για να μην πω 100%. Είναι κάτι που μπορώ να κάνω γι'αυτό;
NikosKallithea Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 28 λεπτά πριν, BLiTzER είπε Ναι, 99% είναι μετά από δυνατές βροχές, για να μην πω 100%. Είναι κάτι που μπορώ να κάνω γι'αυτό; Aν ειναι ετσι, τα πραγματα δυσκολεύουν και δεν ξερω αν υπαρχει και λύση, δεν εχεις αμεση επαφη με το τεχνικό τμημα οπως παλια, που ειναι γνωστες και καταλαβαίνουν, με τις τηλεφωνήτριες τι να πεις Καλο ειναι πάντως οταν το ξαναδώσεις βλαβη να τους πεις εκει οτι συμβαίνει οταν βρεχει, βεβαια και η άρση μια τέτοιας βλαβης ειναι δύσκολη, απαιτεί εργολαβίες σκαψίματα κλπ, έμπλεξες
PanosDanis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπερα παιδια. Ας πω και γω το θεμα μου και αν μπορει καποιος απο εσας να μου δωσει καποια λυση θα ηταν χαρα μου Δεν ασχολουμαι με το προβλημα που υπαρχει εδω και πολλα χρονια στο σπιτι, απλα θελω σιγα σιγα να το διορθωσω. Το 2013 ειχα βαλει 30ρι VDSL απο ΟΤΕ μιας και το σηκωνε η περιοχη (χαιδαρι). Το modem στο σπιτι μου εδειχνε οτι ερχοντουσαν 15-16. Μα μου σου του ερχεται τεχνικος και κοιταει ποσα ερχονται στην πολυκατοικια μου. Ερχοντουσαν και τα 30 ακριβως. Οποτε το προβλημα υπαρχει απ το κουτι της πολυκατοικιας μεχρι το σπιτι μου (2ος οροφος). Κατεβηκα απο VDSL σε 24ρι ADSL και ακομη μεχρι και σημερα ερχονται 16. Μιας και δε ξερω απο τιμες ηλεκτρολογιας, αλλα μιας και σπουδαζω ηλεκτρονικη δε πιστευω να ναι και δυσκολο να αλλαξω την καλωδιωση απ το κουτι μεχρι το σπιτι.. Να πω επισης οτι σε καθε τηλεφωνικη πριζα του σπιτιου φερνει και διαφορετικη ταχυτητα. Αλλες 12, αλλες 14 αλλες 16 αλλα μεχρι εκει. Πως μπορω να απομονωσω μια τηλεφωνικη πριζα και να της περασω καινουρια καλωδια να στρωσει η κατασταση; *Παραθετω και εικονα των FEC/CRC/HEC Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2018 από PanosDanis
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα