Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικά λένε τίποτα οι LG συγκριτικά με της Sams?

Δημοσ.

Τελικά λένε τίποτα οι LG συγκριτικά με της Sams?

 

Αναλόγως την οθόνη. Έχω βάλει δίπλα δίπλα 1440p IPS panel της LG και 1440p S-VA Quantum Dot panel της Samsung και είναι ανώτερο το Samsung και με διαφορά.

Δημοσ.

Καιρός να πάμε πραγματικά μπροστά και να δείξουμε ότι η τεχνολογία βελτιώνει τα πάντα στην καθημερινότητα

Δημοσ.

Αναλόγως την οθόνη. Έχω βάλει δίπλα δίπλα 1440p IPS panel της LG και 1440p S-VA Quantum Dot panel της Samsung και είναι ανώτερο το Samsung και με διαφορά.

Θα δοκιμασω να ξανα παρω LG καπια στιγμη ειμαι Samsunakias τη τελευταια 10τια

Δημοσ.

Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα τιμής, καθώς δεν κοστίζουν παραπάνω τα UW από τα αντίστοιχα 16:9 και οι τιμές ξεκινάνε από 160 ευρώ. Είναι θέμα προτιμήσεων, η πλειοψηφία προτιμάει 16:9 οθόνες ανεξαρτήτως των χρημάτων. Και σε αυτή την πλειοψηφία βρίσκομαι και εγώ αφού δοκίμασα ένα 34αρι UW μόνιτορ κατέληξα στο να ξανά προτιμήσω 16:9 σε αντίστοιχη τιμή.

 

UW θα έπαιρνα μόνο αν η κύρια χρήση της οθόνης ήταν ταινίες, μιας και οι ταινίες βγαίνουν σε 21:9 οπότε σε μια 34αρα 21:9 η ταινία θα έχει το ίδιο μέγεθος που θα είχε σε μια 40αρα 16:9.

 

UW χρησιμοποιώ και για gaming που λόγω του πεδίου όρασης, είναι σαν να είσαι μέσα.

 

"Το ανθρώπινο μάτι σε ηρεμία έχει πεδίο όρασης 120 μοιρών κατακόρυφα και 150 μοιρών οριζόντια. Τα δύο μάτια μαζί ανεβάζουν το οριζόντιο πεδίο στις 200 μοίρες ενώ η οξεία όραση εκτείνεται σε ένα ιδιαίτερα μικρό πεδίο. Τα πεδία αυτά μπορούν να μεγαλώσουν με κινήσεις των ματιών, το κεφαλιού και φυσικά ολόκληρου του σώματος."

 

link: http://vr.arch.uth.gr/VR-Arch/02_VR_Intro/physiology-perception.html

 

Επίσης γίνεται καλύτερη διαχείρηση της επιφάνειας εργασίας, σε εφαρμογές όπου μπορείς να τοποθετήσεις control panels σε διάταξη αριστερά και δεξιά. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω με τις UW είναι ότι στις ίδιες ίντσες, έχεις μικρότερη επιφάνεια.

Δημοσ.

Καλά είναι τα χρώματα στα IPS πάνελ, εκει που πάσχουν σημαντικά είναι στην αντίθεση που δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 1100:1 ακόμα και τα καλύτερα ips πάνελ, όπως και στο βάθος μαύρο που είναι πολύ κακό, και έπειτα το ips glow και το backlight bleeding.

Αυτή θα μπορέσει μιας και ένας κύριος λόγος που η αντίθεση είναι χαμηλή είναι γιατί η φωτεινότητα (το κύριο υλικό στην συνταγή για να δημιουργήσεις αντίθεση)  ειναι σχεδόν στάνταρ στις περισσότερες οθόνες δηλαδή 250-350 cd/m^2 με τις 300-350 να είναι αρκετά ακριβότερες και με τις άνω των 350 να είναι απλησίαστες σχεδόν(και μετρημένες στα δάχτυλα) ...

 

εδώ μας υπόσχεται 600cd/m^2 που σημαίνει αρκετά καλή φωτεινότητα άρα μεγάλη αντίθεση άρα true HDR (αν είναι 10bit τα pixel) 

Δημοσ.

Αυτή θα μπορέσει μιας και ένας κύριος λόγος που η αντίθεση είναι χαμηλή είναι γιατί η φωτεινότητα (το κύριο υλικό στην συνταγή για να δημιουργήσεις αντίθεση)  ειναι σχεδόν στάνταρ στις περισσότερες οθόνες δηλαδή 250-350 cd/m^2 με τις 300-350 να είναι αρκετά ακριβότερες και με τις άνω των 350 να είναι απλησίαστες σχεδόν(και μετρημένες στα δάχτυλα) ...

 

εδώ μας υπόσχεται 600cd/m^2 που σημαίνει αρκετά καλή φωτεινότητα άρα μεγάλη αντίθεση άρα true HDR (αν είναι 10bit τα pixel) 

 

Δεν πάει ακριβώς έτσι. Για να ανεβάσεις φωτεινότητα στις LCD ανεβάζεις τον φωτισμό της λάμπας, πράγμα που σημαίνει χειρότερο μαύρο, πράγμα που κρατάει το contrast  (λόγο μέγιστου/ελάχιστου) σταθερό.

Δημοσ.

Δεν πάει ακριβώς έτσι. Για να ανεβάσεις φωτεινότητα στις LCD ανεβάζεις τον φωτισμό της λάμπας, πράγμα που σημαίνει χειρότερο μαύρο, πράγμα που κρατάει το contrast  (λόγο μέγιστου/ελάχιστου) σταθερό.

LED χρησιμοποιεί η οθόνη 

 

Επίσης το contrast δεν έχει σχέση με το πραγματικό μαύρο...

 

έχει σχέση με την διαφορά φωτεινότητας του πιο σκοτεινού επιπέδου της οθόνης με το πιο φωτεινό της..

 

ακραίο θεωρητικό παράδειγμα: η οθόνη ας πούμε θα μπορούσε να έχει 1000:1 contrast και ας μην μπορούσε να δείξει καθόλου μαύρο... αλλά αυτό πρακτικά θα σήμαινε ότι το πιο σκοτεινό της θα ήταν ένας τόνος του άσπρου και το φωτεινότερο της θα ήταν κάτι σαν είσαι σε ένα δωμάτιο χωρις φώτα μεσα κτλ  με ένα παράθυρο και να το κοιτάς αυτό το παράθυρο σε μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα... 

 

 

Γιαυτό συγκρίνουμε τις οθόνες αν έχουν καλό μαύρο (στα χαρτιά έχουν το ίδιο contrast όμως συνήθως)  είναι δύο διαφορετικά πράματα. 

Δημοσ.

Ultrawide 4k ανάλυση με ips panel, θα είναι το καλυτερο gaming monitor που υπαρχει. Ωστόσο η χρήση του δεν προορίζεται για αυτό το σκοπό βέβαια λόγω εξτρα χαρακτηριστικών που υψωνουν την τιμη του ( thunderbolt πχ )

 

Ultrawide 4k ουσιαστικα δεν υπαρχει εφοσον το 4κ ειναι 16:9 και τα uw 21:9. 

Για χαρη του παραδειγματος και αν θελουμε παραυτα να τα καλεσουμε 4k/5k ή θα ειναι το μονιτορ 3840x1620 σε UW ή θα ειναι "5k" oπως αυτο στο αρθρο δηλαδη 5120 x 2160. Το τελευταιο ειναι ~11MP.. Just sayin φανταζεστε τι θα θελει για να τρεξει αυτο το "gaming" monitor.. Ουτε 60fps δεν θα εχει σιγουρα για κανα δυο χρονια.

Δημοσ.

LED χρησιμοποιεί η οθόνη 

 

Επίσης το contrast δεν έχει σχέση με το πραγματικό μαύρο...

 

έχει σχέση με την διαφορά φωτεινότητας του πιο σκοτεινού επιπέδου της οθόνης με το πιο φωτεινό της..

 

ακραίο θεωρητικό παράδειγμα: η οθόνη ας πούμε θα μπορούσε να έχει 1000:1 contrast και ας μην μπορούσε να δείξει καθόλου μαύρο... αλλά αυτό πρακτικά θα σήμαινε ότι το πιο σκοτεινό της θα ήταν ένας τόνος του άσπρου και το φωτεινότερο της θα ήταν κάτι σαν είσαι σε ένα δωμάτιο χωρις φώτα μεσα κτλ  με ένα παράθυρο και να το κοιτάς αυτό το παράθυρο σε μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα... 

 

 

Γιαυτό συγκρίνουμε τις οθόνες αν έχουν καλό μαύρο (στα χαρτιά έχουν το ίδιο contrast όμως συνήθως)  είναι δύο διαφορετικά πράματα. 

 

Μάλιστα. Εμπεριστατωμένη άποψη όπως και στα υπόλοιπα θέματα που σε παρακολουθώ. Και οι LED, LCD είναι. To lcd δεν αναφέρεται στο είδος φωτισμού, αν είναι λάμπα φθορισμού ή led κτλ, αλλά στο liquid crystal που χρησιμοποιεί για να μπλοκάρει το φως.  Ανέφερα για το φωτισμό στις LCD, γιατί ανεξαρτήτου είδος φωτισμού έχεις πάντα το ίδιο πρόβλημα. Όταν ανεβάζεις μέγιστο φωτισμό, αυξάνεις ταυτόχρονα και τον ελάχιστο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην αυξάνεις το contrast. Δηλαδή αν έχεις μια οθόνη στα 300 και το μαύρο στα 0,3, έχεις ένα contrast στα 1000:1. Αν πας και αυξήσεις το φωτισμό της λάμπας (led ή φθορισμού) στο διπλάσιο, τότε θα έχει μέγιστο 600 και επίπεδο χαμηλότερου μαύρου στα 0,6. Οπότε θα είσαι πάλι στα 1000:1.

Πέρα από τα προβλήματα που θα σου δημιουργήσει ο μεγαλύτερος, φωτισμός, όπως back light bleeding.

Αν ήταν τόσο εύκολο να αυξήσεις το contrast στις LCD καλά θα ήταν...

Δημοσ.

@Manjaro

Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, στα IPS πάνελ η φωτεινότητα δεν παίζει ρόλο στην αντίθεση καθώς όσο αυξάνεται η φωτεινότητα τόσο περισσότερο φως περνάει και στα μαύρα και το μαύρο γίνεται γκρι. Καμία IPS δεν περνάει κατα πολυ το 1000:1. Μάλιστα την καλύτερη τους αντίθεση την πετυχαίνουν σε χαμηλές φωτεινότητες.

Επισης ποιος δουλεύει την οθόνη του στα 350cd/m2 ποσο μαλλον στα 600? Εκτός αν είναι σε ανοιχτό χώρο με πολύ φως. Για δωμάτιο η καλύτερη φωτεινότητα είναι γύρο στα 120cd/m2.

 

 

@Joe-4 200 μοίρες οριζόντια και 150 κάθετα, αναλογία 4:3 δηλαδή.

Αν δοκιμάσεις να παίξεις σε μια κυρτη 32αρα ή και 40αρα 4Κ 16:9 από κοντινή απόσταση σίγουρα θα νιώσεις πιο μέσα στην εικόνα μιας και πέρα από τον οριζόντιο άξονα θα σου καλύψει και τον κάθετο άξονα. Όσο για την επιφάνεια εργασίας είναι η διπλάσια, δηλαδή μπορείς να δουλέψεις τέσσερα παράθυρα (δύο πάνω δύο κάτω).

  • Like 2
Δημοσ.

@Manjaro

Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, στα IPS πάνελ η φωτεινότητα δεν παίζει ρόλο στην αντίθεση καθώς όσο αυξάνεται η φωτεινότητα τόσο περισσότερο φως περνάει και στα μαύρα και το μαύρο γίνεται γκρι. Καμία IPS δεν φτάνει πάνω από 1100:1. Μάλιστα την καλύτερη τους αντίθεση την πετυχαίνουν σε χαμηλές φωτεινότητες.

Επισης ποιος δουλεύει την οθόνη του στα 350cd/m2 ποσο μαλλον στα 600? Εκτός αν είναι σε ανοιχτό χώρο με πολύ φως. Για δωμάτιο η καλύτερη φωτεινότητα είναι γύρο στα 120cd/m2.

κάνετε και οι δύο λάθος..

 

Η φωτεινότητα ειναι ο ορισμός..

 

πχ 1000:1 σημαίνει πως το max είναι 1000 φορές πιο φωτεινό απο το min 

 

Γενικευμένη μεθοδολογία μέτρησης δεν υπάρχει (πχ κάποιοι μετράνε γενικά κάποιο χρώμα μεταξύ δυο pixel ταυτόχρονα αναμμένων κάποιοι μετράνε απλά την ποσότητα της φωτεινότητας στο max ενός pixel και στο min κτλ ) η ουσία πάντα όμως ειναι η ίδια δηλαδή σε αυτό που μετράνε το αποτέλεσμα σημαίνει ότι η Χ πηγή είναι 1000 φορές πιο φωτεινή απο την Υ (αν λενε για contrast 1000:1) 

 

Υπάρχει IPS me 1200:1 http://www.lg.com/us/monitors/lg-27MD5KA-B-5k-uhd-led-monitor

 

και ω τι έκπληξη είναι μια απο τις...4? στον πλανήτη γη με 500cd/m^2 ενώ οι υπόλοιπες 999 με 1000:1 είναι ~300cd/m^2 

Δημοσ.

Ultrawide 4k ουσιαστικα δεν υπαρχει εφοσον το 4κ ειναι 16:9 και τα uw 21:9.

Για χαρη του παραδειγματος και αν θελουμε παραυτα να τα καλεσουμε 4k/5k ή θα ειναι το μονιτορ 3840x1620 σε UW ή θα ειναι "5k" oπως αυτο στο αρθρο δηλαδη 5120 x 2160. Το τελευταιο ειναι ~11MP.. Just sayin φανταζεστε τι θα θελει για να τρεξει αυτο το "gaming" monitor.. Ουτε 60fps δεν θα εχει σιγουρα για κανα δυο χρονια.

 

4κ εννοώντας με καθετο αριθμό pixels 2160. Γιατί κ η δική μου ultrawide 3440x1440p είναι αλλά στην ουσία είναι οθόνη 1440p, απλώς τραβηγμένη περισσότερο λόγω του aspect ratio.

 

Η 1080ti μια χαρά θα τα πηγαίνει πιστεύω, αν σε αρκετά παιχνίδια ανάλυσης 4096χ2160 έχει 60 fps, 1000 ακόμα pixels θα τα σηκώνει. Κ δεν είναι ανάγκη ούτε να έχουμε σκιές και aa στο τέρμα όπως κάνουν σε πολλά benchmarks, και προσωπικά για μένα ούτε τα καρφωμένα 60 fps είναι απαραίτητα για να παίξεις

Δημοσ.

4κ εννοώντας με καθετο αριθμό pixels 2160. Γιατί κ η δική μου ultrawide 3440x1440p είναι αλλά στην ουσία είναι οθόνη 1440p, απλώς τραβηγμένη περισσότερο λόγω του aspect ratio.

 

Η 1080ti μια χαρά θα τα πηγαίνει πιστεύω, αν σε αρκετά παιχνίδια ανάλυσης 4096χ2160 έχει 60 fps, 1000 ακόμα pixels θα τα σηκώνει. Κ δεν είναι ανάγκη ούτε να έχουμε σκιές και aa στο τέρμα όπως κάνουν σε πολλά benchmarks, και προσωπικά για μένα ούτε τα καρφωμένα 60 fps είναι απαραίτητα για να παίξεις

 

Βασικα δεν ειναι τραβηγμενη ειναι αλλο aspect ratio οπως λες. Τραβηγμενη θα ηταν αν πηγαιναν να εφαρμοσουν 2560x1440 σε 21:9. Καθε aspect ratio εχει και τις αναλογες αναλυσεις αυτο ηθελα να τονισω.. Kαι 3440x1440 εχει αρκετα πιξελς παραπανω απο μια 2560x1440 οποτε αυτο ακριβως εφαρμοζεται (και εκθετικα μαλιστα) και στο παραδειγμα που εφερα ειναι πιο απαιτητικη αναλυση.

Κοιτα ουτε η 1080Ti επειδη εχω και εγω και ξερω γιατι παιζω σε 4k 3 χρονια τα εχει τα 4k ανετα ακομη. Ουτε καν 60αριζει σε ολα αν και ειναι κτηνος καρτα συγκριτικα με προηγουμενες που ειχα για να σηκωσουν τετοια αναλυση. Ηθελα 980Ti SLi για να κανω δουλεια πολλα λεφτα. Και οπως ειπα 4k ειναι 8MP περιπου φαντασου 11MP αν θες το αναλογο του 2160p σε 21:9..

Τα φιλτρα εξομαλυνσης τα ξεχνας σε νεα συγχρονα παιχνιδια ουτως ή αλλως σε τετοιες αναλυσεις εκτος και αν κανεις υποχωρησεις σε αλλους τομεις οπως φωτοσκιασεις π.χ. 

Για εμενα αυτο το μονιτορ δεν ειναι για gaming ειναι για editing. Σαφεστατα και εγω παιζω μια χαρα σε 60Hz για μια πλειαδα παιχνιδιων αλλα οχι για ολα δεν ειναι αρκετα αν μιλαμε για gaming monitor τα 60Hz ειδικα για esport/competitive fps games.. Υπαρχουν πολυ καλυτερα μονιτορ για gaming οπως της αναλυσης που εχεις (3440x1440) με 100+ Hz/gsync ή τα νεα X35 και P35VQ που θα ερθουν στο μελλον.. Μιλωντας παντα καθαρα για gaming.. Ασχετο που θα στοιχιζουν ενα χερι και ενα ποδι.

Δημοσ.

η ti βγαζει το 60αρι σε 4Κ και το 100αρι στην αναλυση 3440x1440

Βασικα η ti ειναι η μονη σοβαρη καρτα εκει εξω αν εχεις gaming monitor

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...