Προς το περιεχόμενο

Αγορά πολυμηχανήματος


TasosRous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα,ψάχνω ένα πολυμηχάνημα για την μάνα μου. Η χρήση που θα του κάνει θα είναι καμιά 50αριά εκτυπώσεις τον μήνα και εκτύπωση διάφορες φωτογραφίες που τραβάει (οπότε θα θέλαμε να στέκεται κάπως αξιοπρεπώς σ αυτόν τον τομέα). Επειδή είμαι τελείως άσχετος με το θέμα, μπορούμε να βρούμε κάτι τέτοιο με τιμή μέχρι ~100 ευρώ με σχετικά φτηνά αναλώσιμα? Κάποιο από αυτα (1,2,3) ας πούμε που κοιτάω λέει τίποτα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κόρη μου πήρε πριν 10-20 μέρες αυτό στα 36 ευρώ

 

https://www.skroutz.gr/s/7896132/HP-DeskJet-Advantage-2135-AiO.html

 

Παίρνει ακριβώς τα ίδια μελάνια με το 2 που προτείνεις μόνο που δεν έχει fax και το θέλεις για αυτό.

Φωτογραφίες που εκτυπώσαμε βγάζει πολύ καλές.

Το 652 έγχρωμο το βλέπω στον Κωτσόβολο προσφορά στα 7,50 ευρώ.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον φιλε οτι και να παρεις λιγο πολυ ειναι τα ιδια.Το προβλημα ειναι για τις φωτογραφιες .Θα σου κοστιζουν ποιο ακριβα απο οτι να τις πας με ενα στικακι σε ενα φωτογραφο να σου τις εκτυπωσει, και  κυριως ειναι οτι σε 4-5 χρονια θα σου ξεθωριασουνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 κυριως ειναι οτι σε 4-5 χρονια θα σου ξεθωριασουνε

αυτο  δεν το ηξερα οτι ξεθωριαζουνε !!!!! τι φταιει το μελανι ή το χαρτι ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι σε καλό - ακριβό χαρτί δεν έχουν πρόβλημα.Έχουν περίπου ίδιες αντοχές με του φωτογράφου.

 

Από τη στιγμή όμως που τις έχω σε στικάκι ή υπολογιστή και αν κάποια ξεθωριάσει τι έγινε;;;

Την ξαναεκτυπώνεις και την έχεις καινούργια.

Επίσης τώρα ποιος μαζεύει ας πούμε 20-30 ή 50 φωτογραφίες να πάει σε φωτογράφο.

Οι περισσότεροι εκείνη τη στιγμή θέλουμε 1 , 2 , 5 φωτογραφίες.Που να τρέχεις στο φωτογράφο και να περιμένεις.