Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τους Samsung 840 τους ξεχάσατε γρήγορα ετσι ?

Προφανώς τους ξεφορτωθήκατε γι'αυτο..

 

Πολύ καλή η παρατήρηση του φίλου πιο πάνω για τα μεταφορικά που καθορίζει τον όρο "προσφορά"

Προσωπικά η Crucial αποτελεί μια απο τις επιλογές μου γιατί εκτός των άλλων έχει άριστο after sales support.

Να καταργησουμε τοτε παιδια τελειως την εγγυηση και να αγοραζουμε βασει προσωπικων εμπειριων και ονοματος της εταιρειας....παλαιοτερα διναμε μαχη σαν καταναλωτες να εχουμε προιοντα με οσο μεγαλυτερη χρονικη διαρκεια εγγυησης για να ειμαστε περισσοτερο καλυμμενοι σε καμμια αναποδια.

 

Τωρα απο οτι βλεπω με τη λογικη σας πρεπει να στηριζουμε εταιρειες που προσφερουν λιγοτερη εγγυηση με πανω κατω τα ιδια λεφτα που αλλες εταιρειες προσφερουν και περισσοτερη εγγυηση και οριακα καλυτερη επιδοση.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μην το γενικεύεις..

σήμερα δυστυχώς το μόνο που σου εγγυάται τις εγγυήσεις είναι το after sales servis της κάθε εταιρίας,

και σου έφερα το παράδειγμα του 840 για να γίνει κατανοητό.

Φυσικά θα παλεύουμε για το καλυτερο ως καταναλωτές και σε τιμή και σε εγγύηση και ο καθένας θα επιλέγει βάση των κριτηρίων του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...