dollyyy19 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 μικρες διαδρομες και σε κρυο καιρο,δεν προλαβαινει να ζεσταθει και δουλευει παντα πλουσιο. 1
antonis_1995 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 το αμαξι οπως αναφερεα και πριν εγινε ολικο σερβισε απο τα παντα το μοτερ του εχει 140.000 χιλ. (αγοραστηκε καινουργιο ) τα φιλτρα μπουζια και τετοια αποκλειονται οπως και ο πολλαπλασιαστης καθως ξερω πως κανει οταν εχει θεμα ο πολαπλασηαστης, το κρυο δεν δικαιολογει την καταναλωση καθως και στις περσυνες παγωνιες ηταν ολα καλα ...η αποδοση του δεν εχει πεσει καθολου...η καταναλωση συνεχιζει να αναβενει τωρα ειναι στα 11,5 λ / 100χλμ....
vairass Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Το αυτοκίνητο τον χειμώνα καίει 30% παραπάνω λόγο κρύου, ειδικά αυτά που αργούν να ανεβάσουν θερμοκρασία. το αμαξι οπως αναφερεα και πριν εγινε ολικο σερβισε απο τα παντα το μοτερ του εχει 140.000 χιλ. (αγοραστηκε καινουργιο ) τα φιλτρα μπουζια και τετοια αποκλειονται οπως και ο πολλαπλασιαστης καθως ξερω πως κανει οταν εχει θεμα ο πολαπλασηαστης, το κρυο δεν δικαιολογει την καταναλωση καθως και στις περσυνες παγωνιες ηταν ολα καλα ...η αποδοση του δεν εχει πεσει καθολου...η καταναλωση συνεχιζει να αναβενει τωρα ειναι στα 11,5 λ / 100χλμ.... Δοκίμασε να το ζεστάνεις μια ημέρα για 5 λεπτά και δες πόσο θα κάψει, στην ίδια διαδρομή όμως με τις ίδιες συνθήκες.
panos2171 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Το αυτοκίνητο τον χειμώνα καίει 30% παραπάνω λόγο κρύου, ειδικά αυτά που αργούν να ανεβάσουν θερμοκρασία. Όχι απαραίτητα ειδικά αν είναι turbo το χειμώνα όταν δε μιλάμε για θερμοκρασίες κάτω του μηδενός είναι στην κανονική τους κατανάλωση σε σχέση με το καλοκαίρι.
vairass Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Όχι απαραίτητα ειδικά αν είναι turbo το χειμώνα όταν δε μιλάμε για θερμοκρασίες κάτω του μηδενός είναι στην κανονική τους κατανάλωση σε σχέση με το καλοκαίρι. Οι μηχανικοι ολοι λενε ετσι τωρα τι να σου πω -οτι μου λενε εγραψα . Φυσικα και το δικο μου ρουφαει λιγο παραπανω χειμωνα με κινηση και ψοφοκρυο.
antonis_1995 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 θα συμφωνησω με τον φιλο η καταναλωση το χειμωνα και καθε χειμωνα δεν αλλαζε ποτε και να αλαζε θα ηταν σε τιμη 0.1 ... επισης τα ''καινουργια αυτοκινητα'' δεν θελουν ζεσταμα και με το να τα ζεστενεις μονο καλο δεν κανεις στον κινητηρα.
vairass Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 θα συμφωνησω με τον φιλο η καταναλωση το χειμωνα και καθε χειμωνα δεν αλλαζε ποτε και να αλαζε θα ηταν σε τιμη 0.1 ... επισης τα ''καινουργια αυτοκινητα'' δεν θελουν ζεσταμα και με το να τα ζεστενεις μονο καλο δεν κανεις στον κινητηρα. κανενα δεν θελει ζεσταμα αλλα καλο ειναι εστω για 1-2 λεπτα για τα λαδια. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Πάρτε εσείς καινούργιο τούρμπο και μην το προσέχετε στο ζέσταμα/κρύωμα. Μετά τα ρίχνετε στο γκρουπ που ράγισε το μαντεμι.
antonis_1995 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 δεν ξερω αν το εχεις καταλαβει η απλα το ειπες για να το πεις αλλα εγω μιλαω για ατμοσφαιρα...το turbo ειναι αλλη ιστορια..φιλικα και χωρις παρεξηγηση.
vairass Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 δεν ξερω αν το εχεις καταλαβει η απλα το ειπες για να το πεις αλλα εγω μιλαω για ατμοσφαιρα...το turbo ειναι αλλη ιστορια..φιλικα και χωρις παρεξηγηση. Λαδια έχουν και τα ατμοσφαιρικά και τα τουρμπο, εκεί είναι το μυστικό στο ζέσταμα του κινητήρα.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 δεν ξερω αν το εχεις καταλαβει η απλα το ειπες για να το πεις αλλα εγω μιλαω για ατμοσφαιρα...το turbo ειναι αλλη ιστορια..φιλικα και χωρις παρεξηγηση. Από επάνω έγραφε σε ένα για τούρμπο και σε άλλο για καινούργια.. καμία παρεξήγηση δεν έγινε τπτ.
gia_nnis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 θα συμφωνησω με τον φιλο η καταναλωση το χειμωνα και καθε χειμωνα δεν αλλαζε ποτε και να αλαζε θα ηταν σε τιμη 0.1 ... επισης τα ''καινουργια αυτοκινητα'' δεν θελουν ζεσταμα και με το να τα ζεστενεις μονο καλο δεν κανεις στον κινητηρα. Αφου εχουν ζεσταθει τα νερα.. πας στο βενζιναδικο φουλαρεις μεχρι το στομιο κανε μεσα στην πολη οσο χλμ θες κ ξαναφουλαρε μεχρι το στομιο απο το ιδιο βενζιναδικο.. πχ εκανες 20χλμ και η αντλια εγραψε 1,81λ 1.81:20=0,0905 δηλαδη 9,05λ/100χλμ Καντο 2-3 φορες να δεις τον μεσο ορο Ετσι θα βγαλεις εγκυρα συμπερασματα..
panos2171 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Οι μηχανικοι ολοι λενε ετσι τωρα τι να σου πω -οτι μου λενε εγραψα . Φυσικα και το δικο μου ρουφαει λιγο παραπανω χειμωνα με κινηση και ψοφοκρυο. Σε κλίματα σα της Ρωσίας ίσως, στα δικά μας λίγο δύσκολο, εκτός αν έχεις βάλει κανένα χοντρό λάδι εκτός προδιαγραφών. Στα του ζεστάματος κανένα δε θέλει ζέσταμα σε ακινησία, κανένα λεπτό μόνο να πάει το λάδι παντού και μετά νορμάλ οδήγηση μέχρι να ζεσταθεί, είτε είναι τούρμπο, είτε ατμόσφαιρα. Επίσης μην έχετε την εντύπωση ότι με το που ζεσταθεί το νερό ζεσταίνεται και το λάδι. Το δεύτερο θέλει κάμποση ώρα σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το τούρμπο από την άλλη μετά από πολύωρη χρήση θέλει λίγα λεπτά ρελαντί για να έρθει σε νορμάλ θερμοκρασία και να μην κρυώσει απότομα και ραγίσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα