alex.fentagin Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα. Έχω ένα redmi note 3 xiaomi και όταν πάω να φορτίσω το κινητό είναι σαν να μην το έχω στην μπρίζα. Το κινητό είναι μέσα στη εγγύηση και το έχω πάρει από το you. Ξέρει κανεις μιλάω με you και το στέλνω για service η μονο με infoquest και το στέλνω απευθείας σε αυτούς? Έχει στείλει κανεις να μου πει τι διαδικασία υπάρχει??
SeNNinhA Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Παρε τους τηλεφωνο να συνενοηθεις αμεσα.
saruman123 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Νομίζω το στέλνεις σε αυτούς και μετά αυτοί το στέλνουν Infoquest. Εκτός και αν το πας εσύ κατευθείαν στην Infoquest.
jimzak Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Για αρχή έχεις δοκιμάσει άλλο καλώδιο/φορτιστή μπας και δεν φταίει το τηλέφωνο?
alex.fentagin Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Για αρχή έχεις δοκιμάσει άλλο καλώδιο/φορτιστή μπας και δεν φταίει το τηλέφωνο? Ναι έχω δοκιμάσει και το κουφό τις φάσης είναι ότι όταν το συνδέω με το pc μπορώ να κάνω μεταφορά αρχείων αλλα δεν ξεκινάει η φόρτιση ποτε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα