Προς το περιεχόμενο

Ποιος είναι ο κάτοχος ενός Xbox One X


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και μερικές εβδομάδες, το Xbox One X βρίσκεται στις φυσικές και ψηφιακές προθήκες των καταστημάτων.

Οι αρχικές του πωλήσεις δεν ήταν άσχημες –τουναντίον. Στο Ηνωμένο Βασίλειο έσπασε το φράγμα των 80.000 τεμαχίων μέσα στην πρώτη του εβδομάδα κυκλοφορίας, αριθμός που το PS4 Pro χρειάστηκε περίπου τετραπλάσιο διάστημα για να πιάσει (οι πωλήσεις του συστήματος της Sony την πρώτη του εβδομάδα τον Νοέμβριο του 2016 ήταν γύρω στις 50.000) και γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακός αν αναλογιστούμε πως το Xbox One X δεν έτυχε ουσιώδους υποστήριξης από τη Microsoft.

 

Παρ’ όλα αυτά, αποτελώντας την πλέον “futureproof” επιλογή και παράλληλα την ισχυρότερη κονσόλα στην αγορά, το Xbox One X έχει καταφέρει να βρει το κοινό του. Μπορεί να μη διαθέτει πολυαναμενόμενους αποκλειστικούς τίτλους, όμως σε τελική ανάλυση μιλάμε για ένα σύστημα που είναι 40% δυνατότερο σε σχέση με το αμέσως επόμενο, γεγονός που σε συνδυασμό με τις σταθερά αυξητικές τάσεις στις πωλήσεις 4K τηλεοράσεων και βέβαια τα native 4K patches των multiformat τίτλων (Assassin’s Creed, Wolfenstein, Battlefront κλπ), παίζει τον ρόλο του.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Το κοινό του Xbox One X

 

Από τη στιγμή που ξεκίνησε την προώθηση του Xbox One X, η Microsoft εστίασε την επικοινωνία της σε ένα συγκεκριμένο κοινό: τους hardcore παίκτες και λάτρεις της τεχνολογίας. Οι συνεχείς αναφορές της σε HDR, native 4K, teraFLOPS και παρεμφερή ορολογία, καθιστούσαν ξεκάθαρο το ότι η εταιρεία δεν “μιλούσε” στο ευρύ κοινό. Η ομάδα στην οποία είχε αποφασίσει να επικεντρώσει τις προσπάθειές της βέβαια, ήταν αρκετά “δύσκολη”: πιθανότατα θα διέθετε ήδη PS4/Xbox One και ενδεχομένως και high end PC, οπότε το να ξοδέψει 500€ για μία κονσόλα που στην ουσία αποτελεί αναβαθμισμένη εκδοχή μίας ήδη υπάρχουσας, δεν ήταν εύκολη υπόθεση.

 

Το συγκεκριμένο κοινό όμως ήταν και εκείνο που ήταν σε θέση να αντιληφθεί και να εκτιμήσει τα όσα είχε να προσφέρει το Xbox One X: οι καλύτερες επιδόσεις στους –ουκ ολίγους- multiformat τίτλους δεν είναι και κάτι που περνά απαρατήρητο, έτσι; Αυτή τη στιγμή η κονσόλα της Microsoft υπερτερεί εκείνης της Sony σε ό,τι αφορά τους κοινούς τους τίτλους κι αν οι διαφορές για την ώρα δεν είναι κάτι το εξωφρενικό, εν καιρώ, όταν τα στούντιο θα αναπτύσσουν τους τίτλους τους με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες του Xbox One X κατά νου, η λογική λέει πως η ψαλίδα μεταξύ Xbox One X και PS4 Pro θα ανοίξει.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Μιλώντας για αποκλειστικότητες

 

Για λόγους ανεξήγητους, η Microsoft δεν φρόντισε να πλαισιώσει το νέο της σύστημα με αποκλειστικότητες ικανές να δελεάσουν το κοινό να επενδύσει σε αυτό. Όταν όλοι περίμεναν μία παρουσία στην E3 γεμάτη ανακοινώσεις νέων αποκλειστικών τίτλων, η Microsoft ανακοίνωσε –τον Αύγουστο- την καθυστέρηση του Crackdown 3 για το 2018, αφήνοντας τη Sony να παίξει ανενόχλητη το παιχνίδι της και να κερδίσει στο τέλος τις εντυπώσεις. Αυτά με μία πρώτη ανάγνωση, διότι με μία δεύτερη η κατάσταση δεν είναι τόσο δραματική όσο φαίνεται.

 

Το 2017 μπορεί να μην έφερε πολλές αποκλειστικότητες για την πλατφόρμα του Xbox, όμως αυτές οι λίγες που μετρώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι μία και μία. Το Cuphead είναι ένα από τα πλέον καλοσχεδιασμένα και ποιοτικότερα εν γένει indies που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, τη στιγμή που τα Halo Wars 2 και Forza Motorsport 7 βάδισαν στα σίγουρα χνάρια των προκατόχων τους, εμπλουτίζοντας τη βιβλιοθήκη του Xbox One με δύο αναμενόμενα ποιοτικές αποκλειστικές κυκλοφορίες.

 

Ο τίτλος όμως που ήρθε να αλλάξει τις ισορροπίες και μάλιστα απόλυτα “κινηματογραφικά”, μερικές εβδομάδες πριν το φινάλε της χρονιάς, δεν είναι άλλος από το PlayerUnknown’s BattleGrounds. Ένα παιχνίδι που έχει προκαλέσει αίσθηση, έχοντας ξεπεράσει μέσα σε οκτώ μήνες τις 20 εκατ. πωλήσεις στα PC, παρά το ότι βρίσκεται ακόμα σε κατάσταση beta testing, έρχεται και στο Xbox One –όσον αφορά στις κονσόλες- με τη Microsoft να κάνει αγώνα προκειμένου να επεκτείνει το διάστημα αποκλειστικότητάς του. Τα όσα έχει να προσφέρει ο τίτλος της Bluehole στην πλατφόρμα της Microsoft είναι πάρα πολλά, ιδίως αν αναλογιστεί κάποιος το κοινό του –μιλάμε για το brand που καθιέρωσε τα battle royale και έγινε συνώνυμο ενός ολόκληρου είδους!

 

Αν στα παραπάνω προσθέσετε τα State of Decay 2, Sea of Thieves και Crackdown 3, τότε η Microsoft αρκεί να παρουσιάσει μία-δύο ΑΑΑ αποκλειστικότητες στην επόμενη E3 –μιας που είναι κομματάκι απίθανο να το κάνει νωρίτερα- και έτσι, συνδυαστικά και με τα όσα προαναφέραμε (ήδη υπάρχουσες αποκλειστικότητες, “η κονσόλα με τα καλύτερα third-parties”) να επιχειρήσει να προσεγγίσει και ένα πιο casual, ένα πιο mainstream κοινό που το μόνο που επιθυμεί είναι να απολαμβάνει τα παιχνίδια του στην καλύτερη δυνατή ποιότητα. Βέβαια κάτι τέτοιο απαιτεί και την κατάλληλη επικοινωνιακή προσέγγιση και αν η Microsoft δεν φημίζεται για κάτι, είναι οι επιδόσεις της στο μάρκετινγκ αλλά αυτό είναι μία κουβέντα που θα αφήσουμε για άλλη φορά.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Κομμάτι ενός παζλ

 

Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε σχετικά με το Xbox One X, είναι πως –επί του παρόντος τουλάχιστον- δεν αποτελεί τον πυρήνα του gaming division της Microsoft αλλά ένα ισότιμο κομμάτι ενός ευρύτερου παζλ. Βλέπετε, το πανίσχυρο Xbox One X έρχεται να προστεθεί στο περισσότερο προσβάσιμο Xbox One S και παιχνίδια όπως το Minecraft και το Age of Empires (που, ας μη λησμονούμε, πως ήταν η αιχμή του δόρατος της παρουσίας της Microsoft στην τελευταία gamescom), καθένα εκ των οποίων αντιπροσωπεύει και ένα διαφορετικό κοινό: casual παίκτες, κάτοχοι PC, 30κάτι νοσταλγοί των παλιών, καλών strategies κλπ.

 

Με το Xbox One X η Microsoft προσεγγίζει κατ’ αρχάς τους core παίκτες, εκείνους που “διψούν” για επιδόσεις, που είναι στην αιχμή της τεχνολογίας, που θέλουν τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες χρήσης και ψυχαγωγίας. Η νέα της κονσόλα δεν έρχεται να οδηγήσει αλλά να προστεθεί σε ένα ήδη υπάρχον οικοσύστημα, το οποίο η εταιρεία φιλοδοξεί να δει να καλωσορίζει κάθε τύπο παίκτη, στη λογική ότι “ο καθένας θα βρει στο Xbox” κάτι που να του ταιριάζει. Στη θεωρία το σκεπτικό του αμερικανικού κολοσσού έχει βάση και θα μπορούσε να αποτελέσει το θεμέλιο μίας υγιούς και ακμάζουσας κοινότητας παικτών –και καταναλωτών. Δύσκολο, ναι, αλλά όχι ακατόρθωτο. Σε τελική ανάλυση, για τη Microsoft μιλάμε, έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και έρχεται το τσουνάμι από τους απανταχού κατέχοντες ps4/PC που θεωρούν ότι το Xbox δεν έχει λόγο ύπαρξης. Πόσο μάλλον το Xbox one X. Κραζεις, θαυμάζεις :P (btw την σιχαίνομαι την γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών αλλά το μότο ταιριάζει γάντι)

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ένα τεράστιο πρόβλημα το xbox. Δεν έχει τόσους χαρακτήρες που να είναι culture icons που λέμε. Μόνο ο master chief είναι τέτοιος και την σειρά halo δεν την προσέχουν και πολύ τελευταία. Σε αντίθεση με το Playstation που έχει πάρα πολλούς χαρακτήρες που μεγάλωσαν μια γενιά τουλάχιστον. Πληρώνει τα λάθη της από το original xbox, όλες οι κονσόλες της ήταν πιο δυνατες, τι να το κάνεις ομως;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλά τα πάει το Χ με τέτοιο launch,που ξεπέρασε κατά πολύ τον ανταγωνισμό και δείχνει να έχει σταθερά ανοδική πορεία,φαντάζομαι και ιδιαίτερα τώρα που είναι περίοδος γιορτών.

Πιστεύω πως είναι πολύ τίμια πρόταση η κονσόλα και έχει να δώσει πολλά,αναφέρω πως μου αρέσει και το Ps4 με κάποιους πολύ καλούς τίτλους που θα έπαιζα,όμως αν ήταν να πάρω κάτι τις γιορτές,μάλλον θα έπαιρνα Xbox X αντί του Pro (που δεν έχει πραγματικά σημαντικές διαφορές με το PS4 εν αντιθέση με το Χ που έχει πολύ μεγαλύτερη ισχύ και ικανότητες απο το One) ιδιαίτερως όταν μιλάμε για 4Κ τηλεόραση και περιεχόμενο.

Για την ώρα δεν υπάρχει 4Κ τηλεόραση καθώς και ο ανάλογος χρόνος,οπότε μπαίνει στα "υπόψη" για το μέλλον,το σίγουρο είναι κατά την άποψη μου,πως η Ε3 το επόμενο καλοκαίρι θα μας δείξει πολλές παιχνιδάρες "τούμπανα" που θα αρχίζουν να εκμετελεύονται όλο και καλύτερα το Hardware και τις γραφικές ικανότητες του Χ (αλλά και του Pro) και απο αυτό θα βγεί σίγουρα κερδισμένος ο καταναλωτής.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αυτό το χειριστήριο πότε δεν μπόρεσα να το συνηθίσω!Δεν βολεύει με τίποτα αν έχεις μάθει με PLAYSTATION.

Για μενα φιλε με το χειριστιριο του ps4 παιζεις με το δαχτυλο μονο.... ;) και με του χβοχ παιζεις με το  ''χερι'' ..... ;)

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 ημερες οπτικης ευχαριστησης και εφε HDR  σε 4K το μονο προβλημα μου ειναι ο χρονος να παιξω και τα 88 παιχνιδια που ειναι ηδη σε 4 K !!!!!! ευτυχισμενος εχω μονο τα 70 απο αυτα

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που θεωρούν ότι το Xbox δεν έχει λόγο ύπαρξης. Πόσο μάλλον το Xbox one X.

To xbox one S μια χαρα λογο υπαρξης εχει λογω του 4κ blu ray που εχει,της παρα πολυ χαμηλης/ανταγωνιστικης του τιμης(ειδικα με τα bundle που βγαινουν)και φυσικα του ποιοτικοτατου controller(του καλυτερου της αγορας).

Το X παλι δεν εχει λογο υπαρξης.Και αυτο γιατι το κραταει πισω το αρχικο xbox one,κυριως στο multiplayer κομματι(γιαυτο και το destiny 2 δεν τρεχει σε 60fps)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα για το βραβευμενο χειριστhριο του δεν μπορω να καταλαβω τι λενε οι υπολοιποι αφου και η razer για το ps 4 εχει βγαλει χειριστηριο σαν του xboχ !!!!!!

 

μην πω για το nintendo switch after market χειριστηρια!!!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρεις την πιο δυνατή κονσόλα στον κόσμο για να παίζεις Cuphead??

 

Εγώ ως κάτοχος του S θα περιμένω λίγο να πέσει η τιμή.
Από την άλλη σκέφτομαι, πως αντί να ψάχνω να πουλάω το S για να πάρω το Χ. με τα ίδια λεφτά περίπου παίρνω το PS4 και κρατάω και το S ..

Πρέπει να το σκεφτεί αυτό η Microsoft και να ρίξει την τιμή μου φαίνεται!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στο Ηνωμένο Βασίλειο έσπασε το φράγμα των 80.000 τεμαχίων μέσα στην πρώτη του εβδομάδα κυκλοφορίας, αριθμός που το PS4 Pro χρειάστηκε περίπου τετραπλάσιο διάστημα για να πιάσει (οι πωλήσεις του συστήματος της Sony την πρώτη του εβδομάδα τον Νοέμβριο του 2016 ήταν γύρω στις 50.000)

 

Μου αρέσουν τέτοια άρθρα που τονίζουν κάθε φορά ότι χώρα τους συμφέρει..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...